Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

pred 1 minuto, Promixer pravi:

Pozdravljeni, kako bi pa Tracer 700 primerjali z DL650?

Lp

Težko se primerja - namen je povsem različen. Glede motorja pa je tracer 700 malo bolj poskočen. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za normalno cestno uporabo so bolj hvaležna alu platišča. Ni problemov z naperami in lažje čiščenje sta glavni prednosti. Eni sicer dajo večjo težo izgledu, drugi preprostejši uporabi. Nemalokrat so kolesa z naperami kot doplačilo ali kot paket opreme pri dražji izpeljanki. Stvar okusa in finančne zmožnosti. Pelje se pa z enimi ali drugimi enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Scarabeo 500 pravi:

Težko se primerja - namen je povsem različen. Glede motorja pa je tracer 700 malo bolj poskočen. 

ne vem no, men se zdi to isti rang, vstrom 650, versys650, tracer700...

v čem bi bil povsem različen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Snečer pravi:

ne vem no, men se zdi to isti rang, vstrom 650, versys650, tracer700...

v čem bi bil povsem različen?

okvir, komoditeta, prostornost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Snečer pravi:

ne vem no, men se zdi to isti rang, vstrom 650, versys650, tracer700...

v čem bi bil povsem različen?

Ups, no nekaj razlike je - ne prav veliko. Vstrom je motor :)

Jaz sem imel v mislih mt 700, le tega sem vozil in primerjal. Čisto mi je všlo, da je že različica mt 700 :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Promixer pravi:

Mene bolj zanima primerjava udobja voznje v dvoje z tracer 700?

Vozil sem tracer 900, ki je verjetno večji od tracer 700. Vstrom 650 ima veliko več prostora za sopotnika. Premeri razdaljo med tačkami od voznika in sopotnika - če se prav spomnem je bila razdalja za 10 cm v prid vstroma. Tracer 900 ima tudi manjšo nosilnost in ni predviden kufer za odzadaj. Vsaj pri starem je bilo tako.

Skratka za enega super motor. V dvoje -  ni problema za eno nizkoraslo osebo z manjšo številko čevljev - od zadaj. :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pa še moje skromno mnenje. Imam V stroma 650 - leto dni star, 10kkm. Zelo dober, uravnotežen motocikel, predvidljiv, lahko vodljiv, prostoren, tudi za dva (dobra nosilnost, nastavljivo vzmentenje zadaj). Meni položaj sedenja zelo ustreza. Velik sem 180. Naravno sedenje, neutrujajoče, primerno za dolge ture brez ustavljanja. Poraba malo več kot 3.5l - zelo ekonomičen. Priporočam nakup.

Primerjava z MT07 - veliko bolj športno sedenje in poskočen motor. Torej V-strom za cruzanje in potovanja - MT07 za bolj športne užitke. Prostora za sopotnika neprimerljivo manj. Krajša medosna razdalja - več tresenja, bolj nemiren v vseh pogledih - tudi pri polaganju.

Razmišljam o prodaji mojega V stroma. Ce koga zanima, naj se javi. Razlog - malo premalo moči pri kakem prehitevanju od 90kmh dalje (posebej če se cesta vzpenja), kjer rabiš kak hiter skok. Tudi na avtocesti ravno ne blesti. Pri 130kmh - 6000rpm in kar konkreten rrrrrrr.

Ne vem pa, kaj naj kupim, da bo združilo lastnosti mojega z dodatkom, ki ga želim imet, torej malo več moči, oziroma pospeška v hrib od kakih 90kmh dalje in več udobja na ac. Predlogi dobrodošli!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Andrej P pravi:

Pa še moje skromno mnenje. Imam V stroma 650 - leto dni star, 10kkm. Zelo dober, uravnotežen motocikel, predvidljiv, lahko vodljiv, prostoren, tudi za dva (dobra nosilnost, nastavljivo vzmentenje zadaj). Meni položaj sedenja zelo ustreza. Velik sem 180. Naravno sedenje, neutrujajoče, primerno za dolge ture brez ustavljanja. Poraba malo več kot 3.5l - zelo ekonomičen. Priporočam nakup.

Primerjava z MT07 - veliko bolj športno sedenje in poskočen motor. Torej V-strom za cruzanje in potovanja - MT07 za bolj športne užitke. Prostora za sopotnika neprimerljivo manj. Krajša medosna razdalja - več tresenja, bolj nemiren v vseh pogledih - tudi pri polaganju.

Razmišljam o prodaji mojega V stroma. Ce koga zanima, naj se javi. Razlog - malo premalo moči pri kakem prehitevanju od 90kmh dalje (posebej če se cesta vzpenja), kjer rabiš kak hiter skok. Tudi na avtocesti ravno ne blesti. Pri 130kmh - 6000rpm in kar konkreten rrrrrrr.

Ne vem pa, kaj naj kupim, da bo združilo lastnosti mojega z dodatkom, ki ga želim imet, torej malo več moči, oziroma pospeška v hrib od kakih 90kmh dalje in več udobja na ac. Predlogi dobrodošli!

Kupiš štroma 1000 pa je zadeva rešena.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎6‎.‎9‎.‎2019 ob 10:41, japnr1 pravi:

Zdravo .

Zanima me, če je že kdo probal vozit oba stroma 650 in 1000 in kakšna je razlika. Se odločam za nakup, pa ne vem katerga vzet. V ceni je kr velika razlika.

Hvala.

Pozdravljeni,

sem čisto nov na forumu. Glede V-strom 650 in 1000, oba imam v garaži. Z malim sem naredil 17.000 km z velikim pa šele 2500 km, ampak dovolj da sem ga začutil in lahko naredim primerjavo. V celoti se strinjam z mnenji, da je 650 dovolj močan in prostoren za dva in prtljago, za normalna potovanja, tudi v klanec gre presenetljivo dobro. Ko ga primerjam s 1000-ko, občutim razliko v navoru, pri 1000 ni potrebnega toliko prestavljanja zato bolj lagodna vožnja, pospeški so pri 1000-ki večji predvsem pri večjih hitrostih, pri manjših do 100 km se razlika ne občuti veliko, malo bolj ob polno obremenjenem motorju. Prostornost je enaka, ker je tudi dolžina motorja približno enaka. Oba sta zelo prostorna. Sopotnica pravi, da sta zanjo oba enako udobna in prostorna. Velik sem 198 in mi je 650 čisto po meri, imel sem povišan sedež in povišano šipo in ni vetra v čelado, lahko vozim z odprtim vezirjem čelade. Na 1000-ki imam tudi namen povišati sedež in šipo. Za nakup 1000 sem se odločil zato, ker menim, da je v primeru prehitevanj sploh pri vožnji v dvoje, bolj varno imeti pod ritjo nekaj konjev več in boljše pospeške pa še po izgledu mi je nova 1000-ka zelo všeč. 650-ka deluje bolj mirno, med vožnjo, kakor tudi na mestu ni toliko tresljajev kot pri 1000-ki, kar mi je malo moteče. Zanima me kako se vam lastnikom novih 1000-k zdi, ali je v osnovi tako, da motor bolj trese? Zanimivo bi bilo, da bi se ob priložnosti srečali kje na furi in pijači, rad bi primerjal ali so ti tresljaji normalni.

Skratka, V-strom 650, je čudovit vsestransko uporaben motor in mi ga je kar težko prodat, ampak žena noče vozit motorja, raje se vozi kot sopotnica z mano, za njo bi bil idealen, pa še pri hiši bi ostal. Če kdo išče prodajam tudi na avtonetu je že. (Bel z vso opremo in 19.800 km) 

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Andrej P pravi:

Pa še moje skromno mnenje. Imam V stroma 650 - leto dni star, 10kkm. Zelo dober, uravnotežen motocikel, predvidljiv, lahko vodljiv, prostoren, tudi za dva (dobra nosilnost, nastavljivo vzmentenje zadaj). Meni položaj sedenja zelo ustreza. Velik sem 180. Naravno sedenje, neutrujajoče, primerno za dolge ture brez ustavljanja. Poraba malo več kot 3.5l - zelo ekonomičen. Priporočam nakup.

Primerjava z MT07 - veliko bolj športno sedenje in poskočen motor. Torej V-strom za cruzanje in potovanja - MT07 za bolj športne užitke. Prostora za sopotnika neprimerljivo manj. Krajša medosna razdalja - več tresenja, bolj nemiren v vseh pogledih - tudi pri polaganju.

Razmišljam o prodaji mojega V stroma. Ce koga zanima, naj se javi. Razlog - malo premalo moči pri kakem prehitevanju od 90kmh dalje (posebej če se cesta vzpenja), kjer rabiš kak hiter skok. Tudi na avtocesti ravno ne blesti. Pri 130kmh - 6000rpm in kar konkreten rrrrrrr.

Ne vem pa, kaj naj kupim, da bo združilo lastnosti mojega z dodatkom, ki ga želim imet, torej malo več moči, oziroma pospeška v hrib od kakih 90kmh dalje in več udobja na ac. Predlogi dobrodošli!

v temi "iskanje motorja" bi ti znali svetovati bolj natančno (od ninđe do versisa :D ), pa tudi tole temo je škoda smetiti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Primctom pravi:

Pozdravljeni,

sem čisto nov na forumu. Glede V-strom 650 in 1000, oba imam v garaži. Z malim sem naredil 17.000 km z velikim pa šele 2500 km, ampak dovolj da sem ga začutil in lahko naredim primerjavo. V celoti se strinjam z mnenji, da je 650 dovolj močan in prostoren za dva in prtljago, za normalna potovanja, tudi v klanec gre presenetljivo dobro. Ko ga primerjam s 1000-ko, občutim razliko v navoru, pri 1000 ni potrebnega toliko prestavljanja zato bolj lagodna vožnja, pospeški so pri 1000-ki večji predvsem pri večjih hitrostih, pri manjših do 100 km se razlika ne občuti veliko, malo bolj ob polno obremenjenem motorju. Prostornost je enaka, ker je tudi dolžina motorja približno enaka. Oba sta zelo prostorna. Sopotnica pravi, da sta zanjo oba enako udobna in prostorna. Velik sem 198 in mi je 650 čisto po meri, imel sem povišan sedež in povišano šipo in ni vetra v čelado, lahko vozim z odprtim vezirjem čelade. Na 1000-ki imam tudi namen povišati sedež in šipo. Za nakup 1000 sem se odločil zato, ker menim, da je v primeru prehitevanj sploh pri vožnji v dvoje, bolj varno imeti pod ritjo nekaj konjev več in boljše pospeške pa še po izgledu mi je nova 1000-ka zelo všeč. 650-ka deluje bolj mirno, med vožnjo, kakor tudi na mestu ni toliko tresljajev kot pri 1000-ki, kar mi je malo moteče. Zanima me kako se vam lastnikom novih 1000-k zdi, ali je v osnovi tako, da motor bolj trese? Zanimivo bi bilo, da bi se ob priložnosti srečali kje na furi in pijači, rad bi primerjal ali so ti tresljaji normalni.

Skratka, V-strom 650, je čudovit vsestransko uporaben motor in mi ga je kar težko prodat, ampak žena noče vozit motorja, raje se vozi kot sopotnica z mano, za njo bi bil idealen, pa še pri hiši bi ostal. Če kdo išče prodajam tudi na avtonetu je že. (Bel z vso opremo in 19.800 km) 

LP.

 

Kaj pa ciklistika? Preklical sem kar nekaj Suzuki dealerjev v Sloveniji in testne 1000ke nobeden nima.

Mi je pa kolega, ki je vozil oba rekel, da je 650 super, 1000ka pa neokretna krava. Edino pozitivno malo več moči. Imaš kak komentar na to?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Primctom pravi:

Pozdravljeni,

sem čisto nov na forumu. Glede V-strom 650 in 1000, oba imam v garaži. Z malim sem naredil 17.000 km z velikim pa šele 2500 km, ampak dovolj da sem ga začutil in lahko naredim primerjavo. V celoti se strinjam z mnenji, da je 650 dovolj močan in prostoren za dva in prtljago, za normalna potovanja, tudi v klanec gre presenetljivo dobro. Ko ga primerjam s 1000-ko, občutim razliko v navoru, pri 1000 ni potrebnega toliko prestavljanja zato bolj lagodna vožnja, pospeški so pri 1000-ki večji predvsem pri večjih hitrostih, pri manjših do 100 km se razlika ne občuti veliko, malo bolj ob polno obremenjenem motorju. Prostornost je enaka, ker je tudi dolžina motorja približno enaka. Oba sta zelo prostorna. Sopotnica pravi, da sta zanjo oba enako udobna in prostorna. Velik sem 198 in mi je 650 čisto po meri, imel sem povišan sedež in povišano šipo in ni vetra v čelado, lahko vozim z odprtim vezirjem čelade. Na 1000-ki imam tudi namen povišati sedež in šipo. Za nakup 1000 sem se odločil zato, ker menim, da je v primeru prehitevanj sploh pri vožnji v dvoje, bolj varno imeti pod ritjo nekaj konjev več in boljše pospeške pa še po izgledu mi je nova 1000-ka zelo všeč. 650-ka deluje bolj mirno, med vožnjo, kakor tudi na mestu ni toliko tresljajev kot pri 1000-ki, kar mi je malo moteče. Zanima me kako se vam lastnikom novih 1000-k zdi, ali je v osnovi tako, da motor bolj trese? Zanimivo bi bilo, da bi se ob priložnosti srečali kje na furi in pijači, rad bi primerjal ali so ti tresljaji normalni.

Skratka, V-strom 650, je čudovit vsestransko uporaben motor in mi ga je kar težko prodat, ampak žena noče vozit motorja, raje se vozi kot sopotnica z mano, za njo bi bil idealen, pa še pri hiši bi ostal. Če kdo išče prodajam tudi na avtonetu je že. (Bel z vso opremo in 19.800 km) 

LP.

Torej, če prav tolmačim tvoj post je razlika le v perfekciji.  99% vozimo v rangu tvoje primerjave, kjer ni opazne razlike-torej do 100 km/h!  Nad 100 je opazna razlika in to območje je le na AC. AC je pa itak muka, dolgcajt in se je po večini izogibamo. Izven AC pač malo prilagodiš način vožnje iz dirkalnega v turističnega in ostane razlika le v lepem kupčku evrov.

A,se mogoče motim???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, The Lakl pravi:

Torej, če prav tolmačim tvoj post je razlika le v perfekciji.  99% vozimo v rangu tvoje primerjave, kjer ni opazne razlike-torej do 100 km/h!  Nad 100 je opazna razlika in to območje je le na AC. AC je pa itak muka, dolgcajt in se je po večini izogibamo. Izven AC pač malo prilagodiš način vožnje iz dirkalnega v turističnega in ostane razlika le v lepem kupčku evrov.

A,se mogoče motim???

Iz mojih izkušenj se ne motiš, če želiš malo bolj dirkalno vožnjo, kar pomeni hitrejše pospeševanje, pač voziš na višjih obratih in je motor poskočen, v ovinkih pa izredno vodljiv in lahek. Do 100 pa potegne v parih sekundah brez ali s sopotnico in prtljago. Končna hitrost je itak prevelika za izven AC, pa tudi na AC, kot si rekel muka še posebej če so pred tabo avtomobili ki ti mešajo zrak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Andrej P pravi:

 

Kaj pa ciklistika? Preklical sem kar nekaj Suzuki dealerjev v Sloveniji in testne 1000ke nobeden nima.

Mi je pa kolega, ki je vozil oba rekel, da je 650 super, 1000ka pa neokretna krava. Edino pozitivno malo več moči. Imaš kak komentar na to?

 

Jaz kakšne pretirane razlike v ciklistiki ne čutim, oba se lepo peljeta v ovinek, mogoče 1000-ka še bolj drži linijo v ovinku vsaj pri manjših hitrostih. Mogoče je tvoj kolega imel tak občutek če je popravljal linijo v ovinku, tu bi znal biti 650 bolj odziven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede košare sklopke pa tudi mene zanima, če ima kdo kakšne podatke in izkušnje, kako je s košaro pri novem modelu V stroma 1000 od l. 2014 dalje. Tisti ki ste z njim prevozili že več km. Da bom vedel kaj me čaka. 

Popravljeno . Popravil Primctom
Podatek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam v stroma 1000 letnik 2014 , doslej 81000 km , nobenih problemov, motor lahko voziš športno ( večkrat drsam tačke v dvoje ) ali normalno kruzaš.

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 22. 9. 2019 ob 11:13, boca pravi:

 

Zivjo. Imam vstroma1000, l. 2005 sicer med voznjo ni nekih vibracij samo v prostem teku je pa zelo glasna sklopka sploh ko se segreje, priblizno kaksne stroske ste imeli z odpravo te tezave? 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravjeni

Zanima me,če je kdo pri v stromu 650 xt že menjal prednji verižnik z večjim,

namreč motor ima zadosti moči in na ac  bi rad daljše prestavno razmerje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, arij pravi:

pozdravjeni

Zanima me,če je kdo pri v stromu 650 xt že menjal prednji verižnik z večjim,

namreč motor ima zadosti moči in na ac  bi rad daljše prestavno razmerje

Ne rabiš odpret nove teme, ker ta že obstaja, pa tudi tule boš verjetno prej dobil odgovor kakega lastnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!