Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

pred 9 urami, Mtl pravi:

Sem še malo prebrskal po netu in V-Stromih imajo IXe tudi po 50.000km bp. Z navadnimi gredo mirno čez 20.000km.
Kakorkoli, z mojo vožnjo in kilometrino bo zadeva morala biti dovolj za vsaj 30.000km in glede na to, da cenovne razlike skoraj ni, bo kar EIX ali pa EIA šla noter. Za 3-4 leta bo :).

Katero pa si dal noter: EIX ali EIA?

 

PS: Sem malo pobrskal po specifikacijah in NGK ima zapisano 30.000 milj življensko dobo :):
https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=9669

Za EIX je 50.000 milj za EIA pa 100.000 milj.

Oznake sedaj ne vem, je pa ta s standardnim iridium priključkom. Torej Denso iridium Power.

Kako dolgo traja Iridium Plugs?

24. januar 2017

Standardni iridijev priključek , kot je serija Denso's Iridium Power, ima elektrodno središče iridija, vendar je talna elektroda tradicionalna konstrukcija niklja. Zato se bo talna elektroda najprej obrabila.Običajno smo ugotovili, da lahko pričakujete od 60 do 80.000 milj na nespremenjenem motorju. Ker pa bo postopna obraba sčasoma "okroglo" žgočih točk, bodo zmanjšane koristi zgoščene moči in napetosti. Iz tega razloga Denso svetuje zamenjavo po 30.000 kilometrih.

Densoova nova serija Iridium TT ima 0,4-milimetrsko elektrodo s finim žičnim središčem iridije in 0,7-milimetrsko platinasto fino žično mrežo. Tehnologija Twin-Tip omogoča večjo koncentracijo in eksplozijo isker, kar povzroči bolj popolno zgorevanje in večjo porabo goriva. Preizkušeno, da traja več kot 100.000 kilometrov, z minimalno izgubo zmogljivosti.

Denso dolgo življenjsko dobo iridijskega čepa imajo iridijev center in platinske zemeljske elektrode.Če so nameščeni v običajnem motorju, najverjetneje trajajo dlje, kot večina ljudi obdrži svoj avto (neupoštevanje vseh motenj motorja, ki lahko povzročijo prezgodnjo priklopno smrt). Vsi Denso dolgi življenjski iridijski čepi so OEM design, izdelani za določen motor. Nekateri imajo posebno obliko upora ali elektrode, odvisno od zahtev OE. V svoji aplikaciji OE lahko Denso's dolge življenjske vtičnice trajajo do 120.000 milj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Imam novega Stroma 650 pa bi rad kupil prečko za na krmilo, da gor obesim torbico...

Ali mogoče kdo ve kje se da to pri nas kupit, na netu nikjer ne zasledim tega...

Hvala za informacije ?.

Tomaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Cooko pravi:

Pozdravljeni!

Imam novega Stroma 650 pa bi rad kupil prečko za na krmilo, da gor obesim torbico...

Ali mogoče kdo ve kje se da to pri nas kupit, na netu nikjer ne zasledim tega...

Hvala za informacije ?.

Tomaž

Aliexpres.?

Screenshot_20191107-200604_AliExpress.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Všeč mi je DR BIG look ampak kaj, ko je spodaj isti stari V-Strom. Škoda, da niso izkoristili prilike in predstavili nekaj res novega... Še armatura ne sledi sodobnih trendov ampak je obtičala nekje vmes...

Vsaj XT verzija bi si zaslužila 21 col sprednje kolo in nekaj večjo oddaljenost od tal in višji izpuh.  Tako bo pa še vedno ravno izpih najnižlja točka...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan. Včeraj sem obiskal sejem EICMA v Milanu. Največ sem pričakoval od sejemskega prostora SUZUKI, ki me je kar malo pustil hladnega. Moj prvi vtis o novem V-strome je: na njemu  nekaj pametnih novih sladkorčkov, sama oblika razdvaja, barvna paleta XT slaba, sama pozicija na njemu nekako enaka kot na starem! V pogovoru z enim od prodajalcev nekako razbral, da mislijo ceno kar pošteno dvignit. Moje osebno mnenje je, da bo to strel v prazno! Jst kot zaveden SUZUKI fan se resno spogledujem z Africo Twin, lahko tudi starim modelom Adventure sport?. Seveda je to samo moje osebno mnenje.

20191109_170245.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Suzuki V-strom je bolj potovalnik. Honda Africa pa bolj na hard enduro. Dva različna motorja. Pol raje razmišljaj o Africi - adventure sports, ki pa ima zelo visok sedež - zame ki sem visok 180cm - previsok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 31. 10. 2019 ob 15:49, Mtl pravi:

Na DL650 letnik 2007 bo treba naredit komplet servis, saj je motor zadnjih nekaj let več ali manj le počival.
Plan je torej menjati olje, filter olja, zračni filter, zavorno olje, pnevmatike, hladilno tekočino in svečki. Bi bilo priporočljivo še kaj zamenjati? Motor naj bi imel le 13.000 km :).

Nekaj hitrih vprašanj: Motul 5100 4T 10W-40 bo v redu ali dam raje kaj drugega noter?

Katere filtre naj vzamem kot alternativo originalu? Kot sem videl so na voljo Mahle original, HiFlo, Knecht. Pri avtomobilih grem običajno na Mahle original in je zadeva rešena, za motorje pa se ne spoznam toliko. Kolikor sem videl stavijo noter HiFlo in naj bi bila zadeva ok. A je to neka low cost znamka ali top kvaliteta?

Zavorna tekočina mora biti DOT 4. Mi lahko priporočite kvalitetno zadevo in pa koliko jo gre noter. Nisem nikjer našel podatka o količini.

Še ena zadeva glede svečk, za tiste, ki imate izkušnje s tem. V service manualu je navedeno, da naj bi PO POTREBI svečke prilagodil glede na barvo stare svečke. Kaj vam kažejo praktične izkušnje? Ste dali noter kar tovarniške svečke ali je bilo potrebno kaj prilagajat? Ker mi je malo čudno to, saj ima DL650 že EFI in posledično bi morala biti mešanica zraka/goriva vedno optimalna. Ali se kje motim?

Morda še kratek nasvet za pnevmatiki: po dežju se praktično ne vozim, divjam ne, na polno polagam tudi ne (to verjetno že izbira motorja sama po sebi pove :)), torej rabim dobro touring gumo. Kakšen nasvet kaj vzeti?

Končno sem našel čas in vse uredil. Če se bo morda še kdo to spraševal, upam da bo to v pomoč.

Zavornega olja je dovolj pol litra. Mi je še ostalo toliko, da sem še na Yamahi od tamalega spotoma zamenjal.
Hladilne tekočine je treba 2 litra in je ravno prav. Morda ostane 1 deci.
HiFlo filter olja in zračni filter pašeta v nulo. 
Svečke je presenetljivo lahko zamenjat (potrebno je vzeti dol rezervoar goriva in za eno svečko nekoliko odmakniti hladilnik), noter sem dal Iridium, tako da bi moralo biti dovolj za nekaj 10.000 km. Celoten strošek materiala je bil cca. 130 EUR.

Čas menjave 6 ur, delal prvič in si spotoma vse zapisoval in očistil komplet ''notranjost''. Kljub temu sem nekje izgubil en vijak od oklepa, tako da dodamo še ene 3 EURe za vijak (ga moram še nabavit :)). In pa dva plastična zatiča sta se nekoliko polomila (očitno leta delajo svoje), ampak te sem že imel na zalogi.
Ne pravijo zastonj, da za vsakim dobrim mehanikom ostane kakšen vijak ali kaj drugega :).

Popravljeno . Popravil Mtl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnja guma gre takoj v menjavo, ko spravim motor na cesto in pridem do vulkanizerja. Ker je že zdavnaj čez rok uporabe...
Sprednja pa bi morala biti še ok za eno leto in potem menjava.

Popravljeno . Popravil Mtl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, Mtl said:

Zadnja guma gre takoj v menjavo, ko spravim motor na cesto in pridem do vulkanizerja. Ker je že zdavnaj čez rok uporabe...
Sprednja pa bi morala biti še ok za eno leto in potem menjava.

 

15 minutes ago, Mtl said:

2010, profila ima drugače še 3/4 najmanj :).

Pa menjaj obe, prednja je kolk? 60-70€. Ti zagotavljam, je vredno. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne kompliciraj. Lani januarja sem kupil F700GS z nekaj več kot 4500km, letnik 13. Prednja guma je bila dec12, zadnja feb13 seveda prva montaža. Sem jih imel namen menjat, vendar sem se po nekaj prevoženih kilometrih na toplem spomladanskem asfatu odločil, da jih "uničim" kar na kolesih.

"prastari" komplet je BP napravil cca 12Kkm (na Jadranki do stopalk) in nato šel v zaslužen pokoj. Menjal jih je pa komplet Terra Force.

3 leta stare gume nikakor nebi metal v smeti. Po podatkih, ki sem jih našel na netu (proizvajalci) ne gostilniške debate, se 36 mesecev "stara" pravilno skladiščena guma še vedno lahko proda kot nova. Seveda imaš možnost v takem primeru pri prodajalcu izpogajat kak popust.

 

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Štrom ima trd sedež za znort. Pelje se lahkotno. Drža je super. Belanca je dost visoko, da lahko tud v stoje voziš. Agregat potegne super. Racionalen nakup. Če bi imel še nastavljive prednje vilice bi lahko bil versys killer. Če pa vzameš tistga z špicami pa že pade v to kategorijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, skalar36 pravi:

Če bi imel še nastavljive prednje vilice bi lahko bil versys killer. 

Ma, Versys nima za burek v primerjavi z Stromom, tisto je širok in težak cestni motor. Parira mu Honda AT samo je preveč nežnih oblik za svoj namen, tehnološko mi je sicer bolj všeč ampak bi zaradi izgleda raje izbral novega Stroma 1000. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, vandrovec pravi:

Ma, Versys nima za burek v primerjavi z Stromom, tisto je širok in težak cestni motor. Parira mu Honda AT samo je preveč nežnih oblik za svoj namen, tehnološko mi je sicer bolj všeč ampak bi zaradi izgleda raje izbral novega Stroma 1000. ?

A počakava na odgovor, ali kr jest odgovorim!? Kaj pa ti veš... ko pa voziš GS.:jezik:

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, vandrovec pravi:

Ma, Versys nima za burek v primerjavi z Stromom, tisto je širok in težak cestni motor. Parira mu Honda AT samo je preveč nežnih oblik za svoj namen, tehnološko mi je sicer bolj všeč ampak bi zaradi izgleda raje izbral novega Stroma 1000. ?

suzuki-v-strom-1000-2014-2018-xenon-hid-conversion-kit_34142.jpg

v primerjavi z versys 1000 in at 1000 prav grd stvor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napačnega gledaš.

Je pa po prebranem najbrž vseeno. Čez Versysa katere koli izvedbe ali kubature ga ni. Oblikovalski presežek skratka...

Suzuki unveils 2020 V-Strom 1050 image

Popravljeno . Popravil Joker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni kaj hudih sprememb, še vedno kvazi GSka s tem kljunom, dimnikom itd.

Če bi rad kaj res lepega gledaš imaš Multistrado, ki je isto V motor in je neposredna konkurenca temu zgoraj.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!