Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

pred 51 minutami, Lost Name pravi:

650 = Premalo???

Mislim, da ravno dovolj, da te Xsara ali izpljunek klime avtobusa ne preseneti ???

Odgovora pa vseeno nisem dobil in zato smatram, da novega nisi vozil nit metra.?

Ampak verjetno med vstromi 650 neke hude razlike ni...? pa tudi vse ostalo se mi zdi, da je kar hudo podobno. Pač z vsako verzijo malo kaj optimirajo, enako kot pri enem drugem modelu :)

Nisem peljal nobenega, zato vprašam.

pred 3 minutami, Lost Name pravi:

Glej!

Nisem te kritiziral! 

Niti te ne mislim, ker vem, da si na forumu moderator in nedotakljiv ter z svojimi 42000 posti v vsaki temi najprepričljivejši in vseznalec. Zakaj ne začneš z Motovlogi kot na primer Komotar minuta v avto svetu???  Bogat bi bil.

Če sem prav seznanjen ima Borut starega Vstroma. Nov ima posodobljen agregat, kateri je dosti bolj živahen in je med njima ogromna razlika, tako, da ju ne moreš primerjat niti v sanjah. Toliko v vednost. 

 

preprosto ne verjamem :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne bi letel kot sneta sekira, ne bi imel že drugega.:lol1: L o8 in moj L16 se  pozna razlika - predvsem šesta malo :) bolj vleče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 1 minuto, Scarabeo 500 pravi:

Če ne bi letel kot sneta sekira, ne bi imel že drugega.:lol1: L o8 in moj L16 se  pozna razlika - predvsem šesta malo :) bolj vleče.

Ja, ti oba poznaš v nulo, boš lahko največ povedal, če je ogromna razlika :) zobnik si spredaj menjaj nazaj na OEM pa bo kot prej :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, Snečer pravi:

 

Ja, ti oba poznaš v nulo, boš lahko največ povedal, če je ogromna razlika :) zobnik si spredaj menjaj nazaj na OEM pa bo kot prej :)

 

Razlika je, a je majhna. Z menjavo sprednjega zobnika za zob manj je precej večja razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 hours ago, Spasku said:

Bolj se nagibam na 650,moram pa probat nekje spomladi glede konjev predvsem za prehitevanje da ne bom razočaran da ne bo prešvoh.Model 2020 mi ni všeč in še 15 jurjev stane,bolj mi je všeč letnik 2019.Iskreno rečeno večinoma se vozim od 50 do 130 razen ob prebliskih ko ga nažgem ali pa ob prehitevanjih.Vozim se pa itak sam.Par postov boj gor video test 650 ga hvali tudi glede pospeškov in moči.

https://www.lastampa.it/motori/moto/2017/03/30/news/suzuki-v-strom-650xt-2017-non-piu-solo-sostanza-1.34643282

 

1 hour ago, DAMI34 said:

in je potem narobe, če nekomu svetuješ 1050, sploh če ima rad poskočno in se veliko vozi v dvoje? Najbrž ni, pa tudi bogokletno ni. Je pa kup forumašev, ki jim tudi v dvojee 650 čisto odgovarja in so jim pospeški dovolj dobri. 

Preberi odebeljen tekst... streljaš malo v prazno. :) Jaz ne vidim težave, če je mali štromček vsaj toliko prožen, da ne rabiš pri vsakem prehitevanju prestaviti tri prestave nižje... Govorim o vožnji izven naselja. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Lost Name pravi:

Glej!

Nisem te kritiziral! 

 

Če sem prav seznanjen ima Borut starega Vstroma. Nov ima posodobljen agregat, kateri je dosti bolj živahen in je med njima ogromna razlika, tako, da ju ne moreš primerjat niti v sanjah. Toliko v vednost. 

 

Absolutno. Se opravičijem, če ima novi bolj živahen agregat in da več od sebe kot stari. Izgleda da mu za razliko od ostalih ekologija paše.

Še bolj se pa rad vrti 1050. Pa še lažje. Kok postov mam in kaj sem na ms, te pa čisto nič ne briga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, XTR pravi:

 

Preberi odebeljen tekst... streljaš malo v prazno. :) Jaz ne vidim težave, če je mali štromček vsaj toliko prožen, da ne rabiš pri vsakem prehitevanju prestaviti tri prestave nižje... Govorim o vožnji izven naselja. 

 

jaz sem o solo vožnji pisal vtis, moji solo. Ampak ko nekdo izrazi dvom, da ne bo razočaran, da mu bo premalo, je že prav slišati še kako drugo mnenje.

Razlika med 650 in 1050 je sicer pri vstopni ceni, pri poznejšem vzdrževanju je pa ni. 

V skrajni sili, če mu bo premalo, bo pač menjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

jaz sem o solo vožnji pisal vtis, moji solo. Ampak ko nekdo izrazi dvom, da ne bo razočaran, da mu bo premalo, je že prav slišati še kako drugo mnenje.

Razlika med 650 in 1050 je sicer pri vstopni ceni, pri poznejšem vzdrževanju je pa ni. 

V skrajni sili, če mu bo premalo, bo pač menjal.

Moja je tud na začetku rekla, da ji je premalo...zdaj pa prosi, če je lahk kakšna pauza...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh


 

pred eno uro, nokk2 pravi:

Pozdravljeni. Imam novega 650xt in mi je dovolj. Večinoma v dvoje. 

Ima morda kdo montirane adapterje za znižanje stopalk, 2.5 cm gre dol? Bo brusilo?


Nič ne bo brusilo. Nismo mi D..i , ???

7F69823D-71B6-47E9-BD70-EE6809F875CA.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo je "normalnih" avtov, ki lahko v pospeških prehitijo 600-650 ccm motor. Kombi pa... no go, pa mam 3.0. 188 PS Boxerja, pa ni šanse. Motor ima okoli 5-6s do 100.

Tale tanov strom gre zelo lepo. Neke hudo bistvene razlike med moj afriko in med stromom nisem zasledil. Zelo dober racionalen nakup.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Lost Name pravi:


 


Nič ne bo brusilo. Nismo mi D..i , ???

7F69823D-71B6-47E9-BD70-EE6809F875CA.jpeg

slika od mojega stromčka, pred časom pri last name, mi je namontiral kit za znižanje, kakšno brušenje in tole, se pa veliko bolje pelje, manj pokrčene noge, skratka vredno montiranja, nč bat.

Pravkar, nordkapp pravi:

slika od mojega stromčka, pred časom pri last name, mi je namontiral kit za znižanje, kakšno brušenje in tole, se pa veliko bolje pelje, manj pokrčene noge, skratka vredno montiranja, nč bat.

A ja, pa nisem vedel, da mam tk lep motor?

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cosmo ja! 
Na mojega sem dal poviške krmila, kateri so tudi zamaknjeni nazaj za cca 25 mm. Manj se obremenjujejo roke in je bolj lažeren položaj.  Nisi v prisilnimi drži. Seveda pa je odvisno od telesne konstrukcije, kak položaj ti odgovarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snečer ti se voziš po vseh tistih makadamih naprimer po Velebitu z Kawo Versys 650 in si zadovoljen Suzuki V Strom je pa še malo bolj terenc.Po asvaltu sem se že ogromno prevozu rad bi obiskal se take skoraj neraziskane kraje z motorjem in se mi zdi Suzuki V Strom 650 boj primeren od tisočaka če ne drugega zaradi teže.Je pa težko se odločit preiti na motor z manj moči.Seveda bom poizskusu pred nakupom.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, nokk2 pravi:

Evo pa bom moral še enkrat naročat. Zdaj sem nosilec gps in adaper tačk.

 

Kot ti je že last name odgovoril, povišanje bilance pride na vrsto čez zimo ali spomladi, se ne mudi. Če boš slučajno naročil povišice od Cosmota, a bi za mene tudi zraven, pa si deliva poštnino. Sam vprašam, da ne bo pomote.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Spasku pravi:

Snečer ti se voziš po vseh tistih makadamih naprimer po Velebitu z Kawo Versys 650 in si zadovoljen Suzuki V Strom je pa še malo bolj terenc.Po asvaltu sem se že ogromno prevozu rad bi obiskal se take skoraj neraziskane kraje z motorjem in se mi zdi Suzuki V Strom 650 boj primeren od tisočaka če ne drugega zaradi teže.Je pa težko se odločit preiti na motor z manj moči.Seveda bom poizskusu pred nakupom.

 

 

 

Mojih voženj po makadamu s kawo je bilo skupno 0,0x % vse kilometrine :) Po v redu makadamu se pelje (premika za MS standarde) ok, seveda pa bi s precej lažjim motorjem, gumami in drugačnim vzmetenjem vožnja bila boljša (precej manj naporna).

Vstrom je razen teže, glede tega najbrž boljši, večja in ožja sprednja guma pa tudi zadaj je ožje.

Po drugi strani pa vstrom 1050 ni toliko težji od 650ke, kakšnih 15kg+, kar se da hitro prilagoditi s kakšnim drugim izpuhom, menjavo Li akuja in obisk telovadnice na prostem :)

Saj s težkimi GSA tudi vsepovsod rinejo.

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko pa daš na 1050ki rain mode pa prideš na konje od 650ke :) 

Citiraj

7. The 2020 Suzuki V-Strom 1050XT now has three traction control modes, compared to two on the previous generation. Level 1, the least intrusive, is my go-to mode. The system can be turned off, which I did for some dirt sections and a few more aggressive street sections. However, level 1 is a safe bet for both on- and off-road riding situations. While I rarely saw the orange TC light flash on the right side of the revamped instrument layout, I knew it was there and safeguarding me if traction did get loose, as it does on many of the roundabouts near the Málaga and Ronda city limits.

mogoče je za "teren" celo boljši

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Snečer pravi:

Lahko pa daš na 1050ki rain mode pa prideš na konje od 650ke :) 

mogoče je za "teren" celo boljši

če lahko izklopi TC, ker drugače je živa jeba. Oziroma na rain mode, bo blokiralo vsak zdrs in boš ostal v klancu brez gasa, ali OFF ali mode OFFROAD (ne vem kaj ima). Manj ko ma, bolje se pelje po terenu, preverjeno.

Konji dejansko niso problem, za previdno vožnjo je celo bolje imeti navor, pa čimnižje obrate..

Bom preden kdo zajoče, ampak elektronika za cesto je hudo moteča za teren, preverjeno. Zato je fajn, če obstajajo izbira user ali offroad, al pavsaj izklop tcja, odvisno kaj ima moped, pa kateri letnik je. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, nordkapp pravi:

Kot ti je že last name odgovoril, povišanje bilance pride na vrsto čez zimo ali spomladi, se ne mudi. Če boš slučajno naročil povišice od Cosmota, a bi za mene tudi zraven, pa si deliva poštnino. Sam vprašam, da ne bo pomote.

Ampak ne dviguj več  kot 25 mm ker bodo drugače zavorne cevi prekratke.

Za terensko vožnjo imaš na razpolago izklopljen TC, polovični  program ali off road ali kot nekateri imenujejo rain mode. Odvisno od hrabrosti na odpiranju ročke se da peljati z vsakim programom.  Govorim iz izkušenj in ne na pamet, kot nekateri. Zato so trije programi in od lastnega znanja in izkušenj je odvisno kateri program boš izbral.  Letos zgodaj spomladi smo bil na Pamirju na 20 cm sveže zapadlega snega. Dva v sedlu in  sem vozil v offroad mapi brez težav po tistih lepih hribih ter dolinah brez težav. Zato je tudi elektronika namenjena in zelo uporabna. Pa naj strokovnjaki trdijo svojo teorijo za tipkovnicami. Praksa le pokaže svoje???

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!