Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

pred 12 urami, DAMI34 pravi:

vroč ali hladen motor? Da ni slučajno motor malce visel na stojalu?

Ker da bi se kaj pomešalo je težko verjetno. Če je višek olja ga mirno lahko izčrpaš s kako inekcijsko iglo ali cevko skozi merilno mesto. Sem imel primer, ko so mi v Yamaho nalili 2dcl preveč olja, še dobro, da sem doma kontroliral in nato izčrpal.

Saj imaš "iberlauf"...misliš da konstruktorji niso pomislili na take artefakte?

Tisti šopek cevk ki visijo izpod motorja je temu namenjen....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč olja v motorju lahko v nekaterih primerih povzroča penjenje in tako povzroči, da oljna črpalka nima stalnega oljnega tlaka. Posledice pa najbrž poznate.

@Belaglava drži se pravilne kontrole (zapisano v navodilih za uporabo), če je v motorju res preveč olja, ti je pa @DAMI34 predlagal kako zadevo urediš.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, BIF pravi:

Saj imaš "iberlauf"...misliš da konstruktorji niso pomislili na take artefakte?

Tisti šopek cevk ki visijo izpod motorja je temu namenjen....

Ja se strinjam, da motor prenese mal več in ima rezervo, ampak zakaj bi tvegal škodo, če višek lahko izčrpaš. Je pa Mina lepo napisal kaj gre lahko narobe. Sploh poleti je bolje imeti malce manj kot pa Maxximum olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj večina serviserjev naliva olje do maksimuma ali še malo več. Morda gledajo predpisano količino in če vso staro ni odteklo nastane višek. Sam sem ga že večkrat odtočil, na motorju in avtu, ne prideš pa povsod s cevko do olja, vsaj sam sem moral odvit vijak za izpust olja...malo bolj umazano. Avto mi je celo javil napako motorja.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

Ja se strinjam, da motor prenese mal več in ima rezervo, ampak zakaj bi tvegal škodo, če višek lahko izčrpaš. Je pa Mina lepo napisal kaj gre lahko narobe. Sploh poleti je bolje imeti malce manj kot pa Maxximum olja.

Jaz se pa ne strinjam, da je bolje manj olja. 

Pri stromu 650  je je večja možnost,  da pride do okvare statorja zaradi pregrevanja olja, če olje ni do max.  Preverjeno pri mojih treh stromih 650 ( K8, L0 in L4 -skupaj 330.000km). Vedno imam olje do max, včasih še kak mm več, skoraj polno okence.  Sicer pa ima strom speljano cevko za višek olja  v ohišje  filtra za zrak .

  Zato je tam spužva, ki vsrka višek olja, ki je po cevki prišel iz motorja

.https://www.suzukipartshouse.com/oemparts/a/suz/53fb4f356d81f594647e4cde/air-cleaner

spužva je označena s številko 6.

Popravljeno . Popravil mule
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, mule pravi:

Jaz se pa ne strinjam, da je bolje manj olja. 

Pri stromu 650  je je večja možnost,  da pride do okvare statorja zaradi pregrevanja olja, če olje ni do max.  Preverjeno pri mojih treh stromih 650 ( K8, L0 in L4 -skupaj 330.000km). Vedno imam olje do max, včasih še kak mm več, skoraj polno okence.  Sicer pa ima strom speljano cevko za višek olja  v ohišje  filtra za zrak .

  Zato je tam spužva, ki vsrka višek olja, ki je po cevki prišel iz motorja

.https://www.suzukipartshouse.com/oemparts/a/suz/53fb4f356d81f594647e4cde/air-cleaner

spužva je označena s številko 6.

Prevelika količina olja povzroči tudi pregrevanje. Najboljše je 1/4 manj kot Maxximum pri ogretem motorju

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Prevelika količina olja povzroči tudi pregrevanje. Najboljše je 1/4 manj kot Maxximum pri ogretem motorju

Odvisno od konstrukcije oljnega sistema. Ce ima suh karter potem ima dve crpalki in ta druga sproti izcpava olje iz ohisja motorne gredi v interni ali eksterni oljni rezervoar. V tem primeru se nivo olja meri v rezervoarju in malce prevec ni problem. Pri mokrem karterju pa je problem. Je pa res, da ni razloga za pretiravanje. Moja Yamaha ima suh karter a imam vedno olje na 1/2 okenca saj na 10000 km ne spije nic. KTM EXC 530 ima tudi suh karter ampak ker je v motorju vsega 6 dl olja in ga na 5 ur spije 0.5 dl imam vedno nalito do vrha pa ga ne mece v ohisje zracnega filtra. Premalo pa je v vsakem primeru problem. Treba je poznati svoj motor in ne velja za vse enako pravilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Prevelika količina olja povzroči tudi pregrevanje.

Najboljše je 1/4 manj kot Maxximum pri ogretem motorju

Ne vem...

Sam sem imel vedno po vseh znanjih mehanikov prevec olja in imel okoli 80% okenca...zakaj?Ko je motor nekaj časa na zadnjem kolesu so olje "razgubi" in ga fajn malo več imet...Men ni ker 4t crknu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Prevelika količina olja povzroči tudi pregrevanje. Najboljše je 1/4 manj kot Maxximum pri ogretem motorju

Ti sploh razlikuješ med preveč olja in do maksimum olja? 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno včeraj sem šel po avto, katerega mi je znanec servisiral. Sedaj sem preveril olje in je spet nad maksimumom, koliko je težko ocenit, ker je olje še dokaj čisto.738638491_20180617_125858(2).thumb.jpg.13da8c37258a38affdb962962ceec455.jpg

...se mi je kar zdelo, ker je težje vžgal in težje se zavrti na obrate. Vsakič, ko me ni zraven in ne težim, naj raje da manj olja, je enako... :?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Ti sploh razlikuješ med preveč olja in do maksimum olja? 

 

Ne, samo ti. Preberi za kaj se gre, olja ima preko Maxximum, pa ti bo jasno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, vandrovec pravi:

Ravno včeraj sem šel po avto, katerega mi je znanec servisiral. Sedaj sem preveril olje in je spet nad maksimumom, koliko je težko ocenit, ker je olje še dokaj čisto.738638491_20180617_125858(2).thumb.jpg.13da8c37258a38affdb962962ceec455.jpg

...se mi je kar zdelo, ker je težje vžgal in težje se zavrti na obrate. Vsakič, ko me ni zraven in ne težim, naj raje da manj olja, je enako... :?

 

to bo ja :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma saj po svoje imamo vsi prav. Še najbolje je dobro poznati svoj motor. 2dcl več pomeni pri 2,5L povprečno cca 7% overfila. To je zanesljivo koeficient, ki so ga upoštevali. Upoštevali so tudi da zelo veliko lastnikov motor samo vozi od servisnega intervala do servisnega intervala...ker o motorju ne vedo nič ali bore malo...kontrola olja je pač lahko tudi višja matematika, kar se lahko bere tudi na tem forumu. Nekateri sprašujejo neumnosti da boli glava....vse kar vedo je kje se prižge, vgasne, kje je menjalnik in bremze....tako da...

seveda pa moramo vedeti, da pri nekaterih motorjih ni nič posebnega, če spije dcl/1000km....zdaj imaš pa debila, ki ne gleda olja...servij je čez 12000km....pa smo tam...tako da kak dcl več ne škodi....še najboljša pa je redna kontrola...kdor pač zna.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, BIF pravi:

..zdaj imaš pa debila, ki ne gleda olja...servij je čez 12000km....pa smo tam...tako da kak dcl več ne škodi....še najboljša pa je redna kontrola...kdor pač zna.

@maus zna pogledat a nikoli ne pogleda...med servisoma....zakaj...ja ker ima vedno tak lepi moped,da že drugi dost gledajo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, BIF pravi:

seveda pa moramo vedeti, da pri nekaterih motorjih ni nič posebnega, če spije dcl/1000km....zdaj imaš pa debila, ki ne gleda olja...servij je čez 12000km....pa smo tam...tako da kak dcl več ne škodi....še najboljša pa je redna kontrola...kdor pač zna.

Ja, ne povsod. Pri Stromu očitno ni problem, tudi pri GSu sem imel že nad okencem pa sem pustil in ni bilo občutiti razlike med vožnjo. Pri dizlih (avtih) vsaj v dveh primerih, se pa občuti, če je olje nad maksimalno oznako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 15. 6. 2018 ob 22:41, Belaglava pravi:

Sam imam ne najnovejšega 2012-16 v-stroma 650  120kg in 198 cm z malo modifikacijami (stopalke za 2 cm nižje, krajši linki, ki dvignejo zadek, za 2 cm dvignjeno krmilo ter givijev airflow) je perfekten sopotnik.

 

Pa še vprašanja zaradi česar sem se danes sploh prijavil na forum;

Dal sem motor na servis v marcu, kjer so med drugim zamenjali tudi olje. Žal se zaradi obveznosti nisem peljal veliko, le slabih 500 km sem naredil od takrat. Skoraj prepričan sem, da sem po servisu preveril nivo olja in je bil kot sem vajen pri motorju na primernem nivoju le da je bil svetlejši od starega. Danes med pripravljam na jutrišnje popotovanje malo naokoli, pregledam nivo olja in je preko oznake polno, se pravi celotno okence čisto nafilano tudi po uri na stojalu. Kaj bi bil lahko vzrok? Je možno, da se je kaj pomešalo ?

Pri kontroli naj bo na kolesih in ne na stojalu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Borutt pravi:

Pri kontroli naj bo na kolesih in ne na stojalu. 

Hmmm....ni to logično saj se voziš tudi po kolesih in ne na štenderju...je pa vredno upozoriti glede nato,da se nekateri vozijo na centralcih...

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti najbolje veš, da sem do sedaj vsako vozilo uredil in opremil-pol pa prodal. Tak, da mi ni dolgčas :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!