Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

pred eno uro, The Lakl pravi:

Vetrno zaščito boš moral zamenjat. Orginalna je daleč od optimuma. Sam sem zamenjal z Suzukijevim večjim vizirjem, kateri ima še deflektor zraka in na glavi ni več bobnenja.  Kolikor pa spremljam FB skupino “Suzuki 650 Vstorm” pa vsi priporočajo in hvalijo Givi Airflow vetrobran.

37444FEF-5927-4773-AE51-EE28C7A075DC.jpeg

in koliko je višja to steklo, ali kaj piha v prsa in ramena, pri moji nc 700x kljub višji givi šipi kar piha v ramena in pri višjih hitrosti imam občutek, da motor ni stabilen, ker najbrž sam premikam balanco zaradi vetra v ramena.Sem probal tudi z nastavkom pa je šel veter čez čelado ampak je ostal v ramenih.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 cm je višji + deflektor nekaj doda. V glavo ne dobim nič. Ramena pa dobijo malo. Zavedaj se, da si le na motorju in da ne bi imel nobenega zračnega toka je utopija. Razen, da si vgradiš plastično steno. Vozim z čelado z šiltom in je ok. Bom pa v bližnji prihodnosti stestiral Giviairflov na enakem motorju, kot ga imam sam, saj ga je kupil sodelavec. Takrat bom točno lahko povedal kakšna je razlika med mojim povišanim in Airflow. Airflow je tudi širši, in cenejši zato o mogoče tudi ramena zaščitil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, The Lakl pravi:

8 cm je višji + deflektor nekaj doda. V glavo ne dobim nič. Ramena pa dobijo malo. Zavedaj se, da si le na motorju in da ne bi imel nobenega zračnega toka je utopija. Razen, da si vgradiš plastično steno. Vozim z čelado z šiltom in je ok. Bom pa v bližnji prihodnosti stestiral Giviairflov na enakem motorju, kot ga imam sam, saj ga je kupil sodelavec. Takrat bom točno lahko povedal kakšna je razlika med mojim povišanim in Airflow. Airflow je tudi širši, in cenejši zato o mogoče tudi ramena zaščitil

Višina in širina nekaj pomenita v hladu, poleti je pa manj prepiha, zna biti vroče. Sam imam deflektor na vrhu, malce pomaga pri hrupu, se pa posledično čelada manj zrači, pa dvigneš šipo za 1 ali 2 cm, je več zraka, je  pa spet šuder. Zaradi hrupa nosim štofelce, naredim jih iz nekega plastičnega voska. Če imaš podalšano zgornje telo, pa si visok vsaj 180, potem brez vetra ne bo šlo, vsaj tako berem na tujih forumih. 

pred 4 urami, Scarabeo 500 pravi:

Da podam še za 650. Tudi midva ponavadi na polno obložena. Po predpisih liter manj in po avtocesti liter več kot tvoj. To je osnovna razlika med malim in velikim.

Sreča, da vozim malo po avtocesti. :)

Počakaj, da vam naredijo hitro cesto.

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaščito imam dobro sedaj. Rad bi videl le razliko med orginalnim pobišanim in Givi Airflow. Zaščiti me dovolj, da nimava turbulence na čeladi in vozim z šiltom. Tudi odprt vizir na helmi lahko imam v poletnih mesecih tam do 90 km/h.  Za ohlajanje pa samo iztegnem roko in preusmerim deflekor na vetrobranu in imam ves zrak v obrazu

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj moteče meni je bilo butanje in bobnenje okoli čelade. Ko je veter relativno enakomeren okoli glave si zmagal. No, saj meni je relativno dobro uspelo. Bi bil pa včasih poleti najraje brez šipe :).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 25. 3. 2019 ob 9:40, nadgob pravi:

Pozdravljeni,

Ali je kdo na forumu z novim V strom 650 letnik 2017+, ki bi napisal svoje videnje oziroma test motorja..( videz, ciklistika, poraba, vetrna zaščita, njegovi + in - ).

 

 

Jaz bom poročal o novem 650XT l.2019 čez kake tri tedne ;)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
pred 35 minutami, nordkapp pravi:

A mogoče kateri pozna tole, je cena realna.

Koliko je pa cena novega? Za tako ceno bi sam težko tvegal in kupil "mačka v Žaklju"

Je normalno, da se izpušne krivine tako obarvajo po 10k km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 23. 4. 2019 ob 14:51, vandrovec pravi:

Koliko je pa cena novega? Za tako ceno bi sam težko tvegal in kupil "mačka v Žaklju"

Je normalno, da se izpušne krivine tako obarvajo po 10k km?

Normalno. Hitro se obarvajo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

 

V garaži je DL650 XA, letnik 2015. Ob nakupu sem dobil samo italijanska navodila, ki pa mi ne pomagajo kaj dosti. Ima kdo kaj v slovenščini ali angleščini? Skenirano ali fotokopirano.

Iščem tudi service manual, za katerega pa ne dam 120€. Če ga slučajno kdo ima, bi bil pripravljen nekaj prispevati za delitev. Varianta je tudi skupinski nakup, če bi se zbrali vsaj trije ali štirje. Koda za SM je 99500-36220-03E

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, Drago.P said:

Pozdravljeni!

 

V garaži je DL650 XA, letnik 2015. Ob nakupu sem dobil samo italijanska navodila, ki pa mi ne pomagajo kaj dosti. Ima kdo kaj v slovenščini ali angleščini? Skenirano ali fotokopirano.

Iščem tudi service manual, za katerega pa ne dam 120€. Če ga slučajno kdo ima, bi bil pripravljen nekaj prispevati za delitev. Varianta je tudi skupinski nakup, če bi se zbrali vsaj trije ali štirje. Koda za SM je 99500-36220-03E

Navodila in service manuale se dobi na netu.

Probaj googlati pod DL650 XA user guide english za navodila ter dl650 xa service manual english..

 

sem preprican da jih bos nasel :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega najdeš kolikor hočeš, vendar je vedno neka caka v ozadju. Hočejo št. kreditne kartice, stran odprta šele en mesec, čudna imena, ni možnosti plačila s PayPal itd.

 

Sicer sem dobil za 25€ neki slab sken. Za začetek bo. Enkrat se bo treba odločit za pravo knjigo, ali pa vsaj v digitalni obliki.

Popravljeno . Popravil Drago.P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Imam eno vprašanje; če je kakšen lastnik V-stroma 1000 xt in ima tank torbo. Me zanima kakšno imate in kako paše kaj na tank.

Sam iščem nekaj manjšega okrog 5-10l (za dokumente in kakšno malenkost ter če je možno, da ima prozoren žep za zemljevid) Ne sme pa biti magnetna, ker ima tako oblikovan tank, da magneti ne pridejo čez plastike.

Zanimiva se mi zdi od SW-motech Evo- micro, samo nima ne stranskega žepa za dokumente ne prozornega (opcijsko) na vrhu.

 

Hvala za odgovor 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

 

med vožnjo mi je crknil motor, ko sem ga zelel ponovno prizgati je samo verglal. Zgleda da je ostal brez stroma. Ko smo ga na porivaj uzgali je motor laufal kake 20 sekund potem pa je spet crknil.. Baterija je bila menjana slab mesec nazaj, tako da je vrjetno problem v reglerju oziroma v statorju. Je imel se kdo podobne tezave?

 

kje je mozno kupiti stater in koliko stane ?

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najprej preveri ce dobis strom na regler...  ce je .. pol pomer kok polni regler... na yutubu mas velik tega kako pomerit, ni tezko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, blazboss pravi:

Pozdravljeni,

 

med vožnjo mi je crknil motor, ko sem ga zelel ponovno prizgati je samo verglal. Zgleda da je ostal brez stroma. Ko smo ga na porivaj uzgali je motor laufal kake 20 sekund potem pa je spet crknil.. Baterija je bila menjana slab mesec nazaj, tako da je vrjetno problem v reglerju oziroma v statorju. Je imel se kdo podobne tezave?

 

kje je mozno kupiti stater in koliko stane ?

 

 

Verjetno je stator. Kar nekaj jih poznam, ki so ga morali menjati. Običajno je zdržal do nekje  120 tisoč km. Hkrati pa ne poznam nobenega, ki mu je crknil regler.

Cena regulatorja je okoli 120€, stator pa se mi zdi da okoli 400€ - cene iz leta 2014, ko je vse to meni krepnilo - brez dela - original.

Vsi letniki do L6 so imeli vpoklic zamenjave statorja - novi tipi štromov. Ne vem pa od katerega letnika naprej. Informacija za lastnike, ki so že morda drugi ali tretji lastniki. Zamenjajo brez problemov.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 5/13/2019 at 2:49 PM, Scarabeo 500 said:

Verjetno je stator. Kar nekaj jih poznam, ki so ga morali menjati. Običajno je zdržal do nekje  120 tisoč km. Hkrati pa ne poznam nobenega, ki mu je crknil regler.

Cena regulatorja je okoli 120€, stator pa se mi zdi da okoli 400€ - cene iz leta 2014, ko je vse to meni krepnilo - brez dela - original.

Vsi letniki do L6 so imeli vpoklic zamenjave statorja - novi tipi štromov. Ne vem pa od katerega letnika naprej. Informacija za lastnike, ki so že morda drugi ali tretji lastniki. Zamenjajo brez problemov.

Sem malo klikal po netu pa zasledil vpoklic za letnike 2012 do 2016. Verjetno imaš to v mislih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, matjazy pravi:

Sem malo klikal po netu pa zasledil vpoklic za letnike 2012 do 2016. Verjetno imaš to v mislih?

Točno to.

Poslikaš prometno, kjer je številka in pošlješ na servis, da preverijo, če je tvoja številka za vpoklic. Se dogovoriš in imaš nov stator :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes mi je mehanik (privat) zamenjal stator in regler.. racun 100e.. zanima me je ta cena ok ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, blazboss pravi:

danes mi je mehanik (privat) zamenjal stator in regler.. racun 100e.. zanima me je ta cena ok ? 

ti je rabljeno dal not? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stator in tesnilo? Ti je izdal račun?

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!