Jump to content
  • Sign Up
šoško

Suzuki V Strom

Recommended Posts

Alesmo
Ob 22. 9. 2019 ob 11:13, boca pravi:

 

Zivjo. Imam vstroma1000, l. 2005 sicer med voznjo ni nekih vibracij samo v prostem teku je pa zelo glasna sklopka sploh ko se segreje, priblizno kaksne stroske ste imeli z odpravo te tezave? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
arij

pozdravjeni

Zanima me,če je kdo pri v stromu 650 xt že menjal prednji verižnik z večjim,

namreč motor ima zadosti moči in na ac  bi rad daljše prestavno razmerje

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 4 urami, arij pravi:

pozdravjeni

Zanima me,če je kdo pri v stromu 650 xt že menjal prednji verižnik z večjim,

namreč motor ima zadosti moči in na ac  bi rad daljše prestavno razmerje

Ne rabiš odpret nove teme, ker ta že obstaja, pa tudi tule boš verjetno prej dobil odgovor kakega lastnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
arij

Pozdravljeni

Ali je že kdo menjal prednji zobnik pri v stromu 650xt,namreč za moj okus bi bilo prestavno razmerje lahko daljše,predvsem na ac?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred eno uro, arij pravi:

Pozdravljeni

Ali je že kdo menjal prednji zobnik pri v stromu 650xt,namreč za moj okus bi bilo prestavno razmerje lahko daljše,predvsem na ac?

Poskusi, pa boš ugotovil ali ti odgovarja. Zobnik okoli 16e in upaš, da bo veriga dovolj dolga. Jaz sem poskusil z zobom manj in mi super odgovarja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Primctom
Ob 22. 9. 2019 ob 11:13, boca pravi:

Imam v stroma 1000 letnik 2014 , doslej 81000 km , nobenih problemov, motor lahko voziš športno ( večkrat drsam tačke v dvoje ) ali normalno kruzaš.

 

 

Boca, ali se tudi pri tvoji 1000-ki čutijo precejšnje vibracije ob pospeševanju? Ko primerjam pospeševanje pri 650 2012, je pri 1000 veliko več vibracij, še posebej če je v višji prestavi. Prebiral in gledal sem teste in je povsod nov V strom 1000 predstavljen kot miren udoben motor brez vibracij. Rad bi izvedel, če je to normalno, se bom moral navaditi, ali je potrebno kaj nastavit, da bo mirnejši. Sinhronizacijo uplinjačev smo naredili, pa ni občutne razlike. Vse ostalo je v redu, pospeški, poraba... .

Ima kdo mogoče e-naslov od Bruma, bi morda še strokovnjaka za V strome vprašal in ga zapeljal k njemu na pregled?

Hvala!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
Ob 6. 10. 2019 ob 17:08, arij pravi:

Pozdravljeni

Ali je že kdo menjal prednji zobnik pri v stromu 650xt,namreč za moj okus bi bilo prestavno razmerje lahko daljše,predvsem na ac?

https://www.gearingcommander.com/

tukaj si lahko naračunaš po svojih željah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Primctom

Japnr1, čestitke in veliko srečnih kilometrov!!! Lep je, pa tudi dober, saj je V-strom!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Primctom

Živjo,

že nekaj časa iščem servisna navodila za mojega DL 1000XA L8  2017. Če jih kdo ima, bom zelo hvaležen, če bi bil tako dober in bi mi jih lahko posredoval. Za DL 650A 2012, sem jih pred časom brez problema dobil na spletu v pdf, pa tudi za DL 1000 2014-2016 sem jih kupil, pa vidim, da niso čisto prava za moj motor. 

Hvala!

Tomaž

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mtl

Na DL650 letnik 2007 bo treba naredit komplet servis, saj je motor zadnjih nekaj let več ali manj le počival.
Plan je torej menjati olje, filter olja, zračni filter, zavorno olje, pnevmatike, hladilno tekočino in svečki. Bi bilo priporočljivo še kaj zamenjati? Motor naj bi imel le 13.000 km :).

Nekaj hitrih vprašanj: Motul 5100 4T 10W-40 bo v redu ali dam raje kaj drugega noter?

Katere filtre naj vzamem kot alternativo originalu? Kot sem videl so na voljo Mahle original, HiFlo, Knecht. Pri avtomobilih grem običajno na Mahle original in je zadeva rešena, za motorje pa se ne spoznam toliko. Kolikor sem videl stavijo noter HiFlo in naj bi bila zadeva ok. A je to neka low cost znamka ali top kvaliteta?

Zavorna tekočina mora biti DOT 4. Mi lahko priporočite kvalitetno zadevo in pa koliko jo gre noter. Nisem nikjer našel podatka o količini.

Še ena zadeva glede svečk, za tiste, ki imate izkušnje s tem. V service manualu je navedeno, da naj bi PO POTREBI svečke prilagodil glede na barvo stare svečke. Kaj vam kažejo praktične izkušnje? Ste dali noter kar tovarniške svečke ali je bilo potrebno kaj prilagajat? Ker mi je malo čudno to, saj ima DL650 že EFI in posledično bi morala biti mešanica zraka/goriva vedno optimalna. Ali se kje motim?

Morda še kratek nasvet za pnevmatiki: po dežju se praktično ne vozim, divjam ne, na polno polagam tudi ne (to verjetno že izbira motorja sama po sebi pove :)), torej rabim dobro touring gumo. Kakšen nasvet kaj vzeti?

Edited by Mtl

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Si že predelal tole temo? Namenjena je Vstromu, boš našel veliko uporabnega...

Sicer pa

-olje Motul OK!

- zavorna tekočina...

-HiFlo filtri OK!

-Zavorno olje 1l in "predihaš" komplet. Ker imaš ABS po prvi "menjavi" parkrat zaviraš do aktivacije ABS modula in postopek menjave ponoviš...

- Svečke takšne kot so predpisane!

- Gume, sem zelo zadovoljen z Mitas TerraForce...

- mogoče še olje v sprednjih vilicah...

To je to.

 

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 17 urami, Mtl pravi:

Na DL650 letnik 2007 bo treba naredit komplet servis, saj je motor zadnjih nekaj let več ali manj le počival.
Plan je torej menjati olje, filter olja, zračni filter, zavorno olje, pnevmatike, hladilno tekočino in svečki. Bi bilo priporočljivo še kaj zamenjati? Motor naj bi imel le 13.000 km :).

Nekaj hitrih vprašanj: Motul 5100 4T 10W-40 bo v redu ali dam raje kaj drugega noter?

Katere filtre naj vzamem kot alternativo originalu? Kot sem videl so na voljo Mahle original, HiFlo, Knecht. Pri avtomobilih grem običajno na Mahle original in je zadeva rešena, za motorje pa se ne spoznam toliko. Kolikor sem videl stavijo noter HiFlo in naj bi bila zadeva ok. A je to neka low cost znamka ali top kvaliteta?

Zavorna tekočina mora biti DOT 4. Mi lahko priporočite kvalitetno zadevo in pa koliko jo gre noter. Nisem nikjer našel podatka o količini.

Še ena zadeva glede svečk, za tiste, ki imate izkušnje s tem. V service manualu je navedeno, da naj bi PO POTREBI svečke prilagodil glede na barvo stare svečke. Kaj vam kažejo praktične izkušnje? Ste dali noter kar tovarniške svečke ali je bilo potrebno kaj prilagajat? Ker mi je malo čudno to, saj ima DL650 že EFI in posledično bi morala biti mešanica zraka/goriva vedno optimalna. Ali se kje motim?

Morda še kratek nasvet za pnevmatiki: po dežju se praktično ne vozim, divjam ne, na polno polagam tudi ne (to verjetno že izbira motorja sama po sebi pove :)), torej rabim dobro touring gumo. Kakšen nasvet kaj vzeti?

kar tule dalje, ni potrebe po novi temi.

Nekaj ti je že Mina napisal, nekaj ti bodo pa lastniki, nekaj pa je sigurno že zapisano. Lahko uporabiš tudi iskalnik, če nočeš cele teme prebrati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 1 uro, Mtl pravi:

Na DL650 letnik 2007 bo treba naredit komplet servis, saj je motor zadnjih nekaj let več ali manj le počival.
Plan je torej menjati olje, filter olja, zračni filter, zavorno olje, pnevmatike, hladilno tekočino in svečki. Bi bilo priporočljivo še kaj zamenjati? Motor naj bi imel le 13.000 km :).

Nekaj hitrih vprašanj: Motul 5100 4T 10W-40 bo v redu ali dam raje kaj drugega noter?

Katere filtre naj vzamem kot alternativo originalu? Kot sem videl so na voljo Mahle original, HiFlo, Knecht. Pri avtomobilih grem običajno na Mahle original in je zadeva rešena, za motorje pa se ne spoznam toliko. Kolikor sem videl stavijo noter HiFlo in naj bi bila zadeva ok. A je to neka low cost znamka ali top kvaliteta?

Zavorna tekočina mora biti DOT 4. Mi lahko priporočite kvalitetno zadevo in pa koliko jo gre noter. Nisem nikjer našel podatka o količini.

Še ena zadeva glede svečk, za tiste, ki imate izkušnje s tem. V service manualu je navedeno, da naj bi PO POTREBI svečke prilagodil glede na barvo stare svečke. Kaj vam kažejo praktične izkušnje? Ste dali noter kar tovarniške svečke ali je bilo potrebno kaj prilagajat? Ker mi je malo čudno to, saj ima DL650 že EFI in posledično bi morala biti mešanica zraka/goriva vedno optimalna. Ali se kje motim?

Morda še kratek nasvet za pnevmatiki: po dežju se praktično ne vozim, divjam ne, na polno polagam tudi ne (to verjetno že izbira motorja sama po sebi pove :)), torej rabim dobro touring gumo. Kakšen nasvet kaj vzeti?

Hiflo bo v redu, uporabljam.

Pri saplexu lahko vzameš ali naročiš:

1.

Za olje bo ta za K7, lahko vzameš lepšega kromanega :)

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=3910&detailid=3665

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=3910&detailid=3666

2.

Za zrak bo tale:

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=4236&detailid=7906

3.

Tam lahko nabaviš tudi hladilno tekočino, 2l bo dovolj (poglej v knjigo)

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=4632&detailid=12050

4.

Zavorno tekočino kupi Motul dot4 ali 5.1.

5.

svečke imajo tudi tam (ngk), poglej katere ima. sem videl v navodilu, da lahko "Izbiraš" svečke

vzemi "najbolje" = CR9EIA-9 laser iridium in bo mir (mislim da so te za 2007 tudi, v glavnem preveri)

6.

Guma bo pa verjetno prava Mitas terra force :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mtl
pred 2 urami, Snečer pravi:

Hiflo bo v redu, uporabljam.

Pri saplexu lahko vzameš ali naročiš:

1.

Za olje bo ta za K7, lahko vzameš lepšega kromanega :)

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=3910&detailid=3665

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=3910&detailid=3666

2.

Za zrak bo tale:

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=4236&detailid=7906

3.

Tam lahko nabaviš tudi hladilno tekočino, 2l bo dovolj (poglej v knjigo)

https://www.saplex.si/default.asp?mid=sl&pid=modul_it&wid=4632&detailid=12050

4.

Zavorno tekočino kupi Motul dot4 ali 5.1.

5.

svečke imajo tudi tam (ngk), poglej katere ima. sem videl v navodilu, da lahko "Izbiraš" svečke

vzemi "najbolje" = CR9EIA-9 laser iridium in bo mir (mislim da so te za 2007 tudi, v glavnem preveri)

6.

Guma bo pa verjetno prava Mitas terra force :) 

 

Hvala, vsem trem za odgovor.

Hiflo torej nabavim, bo navaden črni čisto dovolj :).

Motul bo potem 5.1 ok, ker ostala dva DOT4 sta neka racing varijanta, kar res ni potrebe glede na mojo vožnjo.

Za hladilno piše, da je potrebno 1,9 litra in sicer mešanica 50:50 z destilirano vodo, tako da bi moral biti 1 liter dovolj...

Za svečke je pa tole napisano, kar mi je totalno mimo. Nekje sem pa zasledil, da naj bi bili celo različni svečki za vsak valj. Bom odprl, pa da vidimo, kaj je noter...

Še tole: rabil bi sprednji levi smernik, če se slučajno komu valja kje... Je malo napokan.

Svečke.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Saj pri "vseh" piše "mešaj" z vodo, a kupiš takšno že zmešano :) ni nek denar

CR9E je "navadna" svečka, CR9EIA-9 pa je laser iridium in drži dlje in itak vse bolje, novi vstromi imajo cr9eia-9

Pri novih je napisano, če je standardna mokra, pol vzamaš "nižjo", če se pregreva, vzameš "višjo".

Rezultat iskanja slik za ngk cr9e"

ko super bosna

Rezultat iskanja slik za cr9eia-9"

eia-9 pa je "super bosna", če se malo pohecamo

V glavnem boljša svečka in je mir.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
17 hours ago, Mtl said:

Motul bo potem 5.1 ok, ker ostala dva DOT4 sta neka racing varijanta, kar res ni potrebe glede na mojo vožnjo.


moje izkusnje govorijo v prid dot4. Dot5.1 je ze po pol sezone zelo potemnel, konec leta pa je tester ze dal signal za menjavo. Pri dot4 se mi to ni zgodilo nikoli. (Dot5.1 je bil yamalube, dot4 kupim v avtotrgovini, navadno avto olje) 

iridium je res trdoziva. V motorju na karburatorje so bile od 80 000 do 140 000, in ob menjavi se cisto ok. 

Edited by Kugelschreiber

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mtl
pred 4 urami, Snečer pravi:

50k+

Izjemno zanimivo torej, ker menjava ni ravno 15min dela... Nič, bom preveril potem v kakšnem stanju so svečke, da vem katero vzeti.
Torej CR9EIA-9 je DIREKTNA menjava za CR9E? Ker na nekaterih spletnih straneh sem videl, da je iridium alternativ CR9EIX... V glavnem cela zmešnjava s temi iridium svečkami.

pred 4 urami, Kugelschreiber pravi:


moje izkusnje govorijo v prid dot4. Dot5.1 je ze po pol sezone zelo potemnel, konec leta pa je tester ze dal signal za menjavo. Pri dot4 se mi to ni zgodilo nikoli. (Dot5.1 je bil yamalube, dot4 kupim v avtotrgovini, navadno avto olje) 

Malo sem gledal tole in tukaj piše, da so DOT 4 za dirkališče:
https://www.motul.com/us/en-US/products?facets[application]=144&facets[range=21

Pa da je fajn zamenjat po vsaki dirki, itak sam so obremenitve verjetno bistveno drugačne.

Kakšna druga znamka morda?
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

maš navadno, poetem iridium in laser iridium, poglej si na ngk

načeloma daš zavorno. kot piše, če piše dot 4,daš dot4 ali 5.1, ki sta kompatibilni

nikakor pa ne dot5, ki je za "dirkališče", zanimive oznake, treba pazit

motul 5.1 bo bp, to imam sedaj, prej sem vlival ate sl6, dot4, priznana zadeva, maš pri eurotonu itd

važno je da menjaš in preluftaš, da bo ročka spet "trda" 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

https://ngksparkplugs.com/en/resources/iridium-ix-vs-oe-iridium-spark-plugs

Citiraj

These two plugs perform similarly, due to their fine-wire tip design, but the service interval is different; the Laser Series are typically designed to last 80 to 100 thousand miles, where as the Iridium IX® spark plugs are designed to last 40 to 50 thousand miles.

karkoli, da ima iridij :) ker navadne (nikelj) se menjavajo na 12k nekje

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

Po mojih izkusnjah iridium svecke niti priblizno nezdrzijo 50kkm. Prej 20kkm. Honde cbr rr imajo original iridium ze od leta 04" pa take svecke ven dajem da me kap zadeva. Supermoto semiracing riderji jih tudi "ubijejo" v 20kkm za šalo. Tako da je zmotno pricakovanje da bo iridium svecka zdrzala "vecno" 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • KennyJR
      Sej ne morem verjet, ko tole berem... Lej ti razložil... Sej ne pričakujem, da boš razumel.. Samo... Preberi še 1x moj prejšnji post, pa potem razlago... Pa spet prejšnji post, pa razlago... Mogoče pa enkrat dojameš...  Lorenzo od poškodbe dalje nw vozi na polno. To nam je jasno vsem. Zato je nekje med 13. in 17... Če bi vozil na polno, dal vse od sebe, tvegal nove padce, bi bil verjetno kakšno mesto višje ne? Ampak glede na to, da motorja vseeno ni čutil, kot bi ga moral, vsaj na začetku zmagoval vseeno nebi... Zato sem napisal za 8. mesto... Ker predvidevam, da bi v primeru 100% pristopa bil to nekje njegov maksimalni domet... Torej... Povzetek mojega posta... Nima smisla, da tvega vse in se pretrga na pol, če višje kot 8. tako ali tako verjetno nebi mogel biti. Zdej pa začni z branjem, kot sem predlagal... Držim pesti... 
    • jskrablin
      Zarco je odigral zadeve čisto pošteno, če nekoliko francosko. Pogruntal je da s KTM ekipo ne bo šlo in sporazumno so našli rešitev za letos. Če bi bile zadaj kake zamere, bi se konec sezone gonil po sodiščih ne po stezi z LCR Hondo. Kaj si kdo zasluži al kaj ne je brezvezna debata. Aleix pa Pol se lahko ven mečeta da sta huda borca in jima to pomaga nič, oba vozita relativen skret od motorja in nista v igri za vrhunske rezultate. Važno je, kar si si sposoben izpogajati/iztržiti. In ta igra ni vedno za nežne dušice. Če ima človek ambicijo, ji mora slediti. Če ne se zadovoljiš z manj in čakaš na boljše čase. Sam tako prvak ne rataš. Zarco to očitno razume, marsikdo drug pa ne.
    • Lipstick
      WSBK test in MotorLand Aragon:     Best times on Day One: 1.    Jonathan Rea (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’50.416 – 27 laps 2.    Scott Redding (Aruba.it Racing – Ducati) 1’50.868 – 51 laps 3.    Michael van der Mark (Pata Yamaha WorldSBK Team) 1’50.941 – 39 laps 4.    Chaz Davies (Aruba.it Racing – Ducati) 1’51.176 – 37 laps 5.    Toprak Razgatlioglu (Pata Yamaha WorldSBK Team) 1’51.313 – 47 laps 6.    Alex Lowes (Kawasaki Racing Team WorldSBK) 1’51.567 – 37 laps 7.    Garrett Gerloff (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) 1’51.867 – 52 laps 8.    Leon Camier (BARNI Racing Team) 1’52.902 – 37 laps 9.    Federico Caricasulo (GRT Yamaha WorldSBK Junior Team) 1’53.514 – 57 laps   Hongde ?????
    • Snečer
      to je pri applu tak, android ponastaviš in bi moralo iti
    • Grut
      a svojmu praviš ginko ... 
  • Similar Content

    • blackman
      By blackman
      Zanima me če kdo pozna ta dva motorja. Kr sta mi ful všeč. PA če ma kdo kake izkušnje naj pove. pa cena me tudi zanima ful. Hvala za odgovor:D
    • mile_mile
      By mile_mile
      zivjo
      mene zanima ce ve ksn kej o Suzukiju rg 125 gama

      kasni motorji so, koncna hitrost....

      hvala za vse info.
    • JO_18
      By JO_18
      Zanima me malo več o teh dveh motroih (hondi rvg250,kawasakiju zx2-r)

      -Vozne lasnosti?
      -Vzdrževanje?
      je mel gdo katerega ?

      Če ve gdo za kateri motor do 330k naj me pm :D
    • Leteči
      By Leteči
      Zanima me ali ima kdo slučajno sledeče dele:
      -sprednje vilice
      -luč
      -kolesni obroč
      -zavorni disk


      LP

      Leteči
    • Aky
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!