Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
šoško

Suzuki V Strom

Recommended Posts

Snečer
pred 29 minutami, marincspeedshop pravi:

Po mojih izkusnjah iridium svecke niti priblizno nezdrzijo 50kkm. Prej 20kkm. Honde cbr rr imajo original iridium ze od leta 04" pa take svecke ven dajem da me kap zadeva. Supermoto semiracing riderji jih tudi "ubijejo" v 20kkm za šalo. Tako da je zmotno pricakovanje da bo iridium svecka zdrzala "vecno" 😉

"največ" mi je 24k zdržala, potem. menjal preventivno, sedaj menjam enkrat letno... na vstromu bodo ziher dolgo držale, ni to projektil

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 11 urami, Snečer pravi:

"največ" mi je 24k zdržala, potem. menjal preventivno, sedaj menjam enkrat letno... na vstromu bodo ziher dolgo držale, ni to projektil

Navadne sem menjal v povprečju na okoli 20 tkm, odvisno kam sem imel namen potovati. Prve iridijum sem menjal prej zaradi garancije, z drugim kompletom sem prevozil 49 tkm. 

Bom poročal, ko jih bom dal na svetlo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mtl
Ob 2. 11. 2019 ob 21:24, Snečer pravi:

"največ" mi je 24k zdržala, potem. menjal preventivno, sedaj menjam enkrat letno... na vstromu bodo ziher dolgo držale, ni to projektil

Sem še malo prebrskal po netu in V-Stromih imajo IXe tudi po 50.000km bp. Z navadnimi gredo mirno čez 20.000km.
Kakorkoli, z mojo vožnjo in kilometrino bo zadeva morala biti dovolj za vsaj 30.000km in glede na to, da cenovne razlike skoraj ni, bo kar EIX ali pa EIA šla noter. Za 3-4 leta bo :).

Ob 3. 11. 2019 ob 8:31, Scarabeo 500 pravi:

Navadne sem menjal v povprečju na okoli 20 tkm, odvisno kam sem imel namen potovati. Prve iridijum sem menjal prej zaradi garancije, z drugim kompletom sem prevozil 49 tkm. 

Bom poročal, ko jih bom dal na svetlo. :)

Katero pa si dal noter: EIX ali EIA?

 

PS: Sem malo pobrskal po specifikacijah in NGK ima zapisano 30.000 milj življensko dobo :):
https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=9669

Za EIX je 50.000 milj za EIA pa 100.000 milj.

Edited by Mtl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gonca

Na VFR 800X crossrunnerju, sem zamenjal iridium svečke na 110kkm in so bile videti kot nove. Novih (svečk), 110kkm tut povoham ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 9 urami, Mtl pravi:

Sem še malo prebrskal po netu in V-Stromih imajo IXe tudi po 50.000km bp. Z navadnimi gredo mirno čez 20.000km.
Kakorkoli, z mojo vožnjo in kilometrino bo zadeva morala biti dovolj za vsaj 30.000km in glede na to, da cenovne razlike skoraj ni, bo kar EIX ali pa EIA šla noter. Za 3-4 leta bo :).

Katero pa si dal noter: EIX ali EIA?

 

PS: Sem malo pobrskal po specifikacijah in NGK ima zapisano 30.000 milj življensko dobo :):
https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=9669

Za EIX je 50.000 milj za EIA pa 100.000 milj.

Oznake sedaj ne vem, je pa ta s standardnim iridium priključkom. Torej Denso iridium Power.

Kako dolgo traja Iridium Plugs?

24. januar 2017

Standardni iridijev priključek , kot je serija Denso's Iridium Power, ima elektrodno središče iridija, vendar je talna elektroda tradicionalna konstrukcija niklja. Zato se bo talna elektroda najprej obrabila.Običajno smo ugotovili, da lahko pričakujete od 60 do 80.000 milj na nespremenjenem motorju. Ker pa bo postopna obraba sčasoma "okroglo" žgočih točk, bodo zmanjšane koristi zgoščene moči in napetosti. Iz tega razloga Denso svetuje zamenjavo po 30.000 kilometrih.

Densoova nova serija Iridium TT ima 0,4-milimetrsko elektrodo s finim žičnim središčem iridije in 0,7-milimetrsko platinasto fino žično mrežo. Tehnologija Twin-Tip omogoča večjo koncentracijo in eksplozijo isker, kar povzroči bolj popolno zgorevanje in večjo porabo goriva. Preizkušeno, da traja več kot 100.000 kilometrov, z minimalno izgubo zmogljivosti.

Denso dolgo življenjsko dobo iridijskega čepa imajo iridijev center in platinske zemeljske elektrode.Če so nameščeni v običajnem motorju, najverjetneje trajajo dlje, kot večina ljudi obdrži svoj avto (neupoštevanje vseh motenj motorja, ki lahko povzročijo prezgodnjo priklopno smrt). Vsi Denso dolgi življenjski iridijski čepi so OEM design, izdelani za določen motor. Nekateri imajo posebno obliko upora ali elektrode, odvisno od zahtev OE. V svoji aplikaciji OE lahko Denso's dolge življenjske vtičnice trajajo do 120.000 milj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cooko

Pozdravljeni!

Imam novega Stroma 650 pa bi rad kupil prečko za na krmilo, da gor obesim torbico...

Ali mogoče kdo ve kje se da to pri nas kupit, na netu nikjer ne zasledim tega...

Hvala za informacije 👍.

Tomaž

Share this post


Link to post
Share on other sites
japnr1
pred 6 urami, Cooko pravi:

Pozdravljeni!

Imam novega Stroma 650 pa bi rad kupil prečko za na krmilo, da gor obesim torbico...

Ali mogoče kdo ve kje se da to pri nas kupit, na netu nikjer ne zasledim tega...

Hvala za informacije 👍.

Tomaž

Aliexpres.😉

Screenshot_20191107-200604_AliExpress.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Všeč mi je DR BIG look ampak kaj, ko je spodaj isti stari V-Strom. Škoda, da niso izkoristili prilike in predstavili nekaj res novega... Še armatura ne sledi sodobnih trendov ampak je obtičala nekje vmes...

Vsaj XT verzija bi si zaslužila 21 col sprednje kolo in nekaj večjo oddaljenost od tal in višji izpuh.  Tako bo pa še vedno ravno izpih najnižlja točka...

Share this post


Link to post
Share on other sites
FrenkM

Dober dan. Včeraj sem obiskal sejem EICMA v Milanu. Največ sem pričakoval od sejemskega prostora SUZUKI, ki me je kar malo pustil hladnega. Moj prvi vtis o novem V-strome je: na njemu  nekaj pametnih novih sladkorčkov, sama oblika razdvaja, barvna paleta XT slaba, sama pozicija na njemu nekako enaka kot na starem! V pogovoru z enim od prodajalcev nekako razbral, da mislijo ceno kar pošteno dvignit. Moje osebno mnenje je, da bo to strel v prazno! Jst kot zaveden SUZUKI fan se resno spogledujem z Africo Twin, lahko tudi starim modelom Adventure sport😊. Seveda je to samo moje osebno mnenje.

20191109_170245.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej P

Suzuki V-strom je bolj potovalnik. Honda Africa pa bolj na hard enduro. Dva različna motorja. Pol raje razmišljaj o Africi - adventure sports, ki pa ima zelo visok sedež - zame ki sem visok 180cm - previsok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mtl
Ob 31. 10. 2019 ob 15:49, Mtl pravi:

Na DL650 letnik 2007 bo treba naredit komplet servis, saj je motor zadnjih nekaj let več ali manj le počival.
Plan je torej menjati olje, filter olja, zračni filter, zavorno olje, pnevmatike, hladilno tekočino in svečki. Bi bilo priporočljivo še kaj zamenjati? Motor naj bi imel le 13.000 km :).

Nekaj hitrih vprašanj: Motul 5100 4T 10W-40 bo v redu ali dam raje kaj drugega noter?

Katere filtre naj vzamem kot alternativo originalu? Kot sem videl so na voljo Mahle original, HiFlo, Knecht. Pri avtomobilih grem običajno na Mahle original in je zadeva rešena, za motorje pa se ne spoznam toliko. Kolikor sem videl stavijo noter HiFlo in naj bi bila zadeva ok. A je to neka low cost znamka ali top kvaliteta?

Zavorna tekočina mora biti DOT 4. Mi lahko priporočite kvalitetno zadevo in pa koliko jo gre noter. Nisem nikjer našel podatka o količini.

Še ena zadeva glede svečk, za tiste, ki imate izkušnje s tem. V service manualu je navedeno, da naj bi PO POTREBI svečke prilagodil glede na barvo stare svečke. Kaj vam kažejo praktične izkušnje? Ste dali noter kar tovarniške svečke ali je bilo potrebno kaj prilagajat? Ker mi je malo čudno to, saj ima DL650 že EFI in posledično bi morala biti mešanica zraka/goriva vedno optimalna. Ali se kje motim?

Morda še kratek nasvet za pnevmatiki: po dežju se praktično ne vozim, divjam ne, na polno polagam tudi ne (to verjetno že izbira motorja sama po sebi pove :)), torej rabim dobro touring gumo. Kakšen nasvet kaj vzeti?

Končno sem našel čas in vse uredil. Če se bo morda še kdo to spraševal, upam da bo to v pomoč.

Zavornega olja je dovolj pol litra. Mi je še ostalo toliko, da sem še na Yamahi od tamalega spotoma zamenjal.
Hladilne tekočine je treba 2 litra in je ravno prav. Morda ostane 1 deci.
HiFlo filter olja in zračni filter pašeta v nulo. 
Svečke je presenetljivo lahko zamenjat (potrebno je vzeti dol rezervoar goriva in za eno svečko nekoliko odmakniti hladilnik), noter sem dal Iridium, tako da bi moralo biti dovolj za nekaj 10.000 km. Celoten strošek materiala je bil cca. 130 EUR.

Čas menjave 6 ur, delal prvič in si spotoma vse zapisoval in očistil komplet ''notranjost''. Kljub temu sem nekje izgubil en vijak od oklepa, tako da dodamo še ene 3 EURe za vijak (ga moram še nabavit :)). In pa dva plastična zatiča sta se nekoliko polomila (očitno leta delajo svoje), ampak te sem že imel na zalogi.
Ne pravijo zastonj, da za vsakim dobrim mehanikom ostane kakšen vijak ali kaj drugega :).

Edited by Mtl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

vsem se dogaja podobno, poglej na aliju za plastične zatiče, so kar škatle z različnimi

gume pa le menjaj, prva je zelo pomembna... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mtl

Zadnja guma gre takoj v menjavo, ko spravim motor na cesto in pridem do vulkanizerja. Ker je že zdavnaj čez rok uporabe...
Sprednja pa bi morala biti še ok za eno leto in potem menjava.

Edited by Mtl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
4 hours ago, Mtl said:

Zadnja guma gre takoj v menjavo, ko spravim motor na cesto in pridem do vulkanizerja. Ker je že zdavnaj čez rok uporabe...
Sprednja pa bi morala biti še ok za eno leto in potem menjava.

 

15 minutes ago, Mtl said:

2010, profila ima drugače še 3/4 najmanj :).

Pa menjaj obe, prednja je kolk? 60-70€. Ti zagotavljam, je vredno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mtl

Še razmišljam, ampak je stara 3 leta in praktično nerabljena. Par 100 km ima za sabo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 12 minutami, Mtl pravi:

Še razmišljam, ampak je stara 3 leta in praktično nerabljena. Par 100 km ima za sabo. 

fotografija? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Ne kompliciraj. Lani januarja sem kupil F700GS z nekaj več kot 4500km, letnik 13. Prednja guma je bila dec12, zadnja feb13 seveda prva montaža. Sem jih imel namen menjat, vendar sem se po nekaj prevoženih kilometrih na toplem spomladanskem asfatu odločil, da jih "uničim" kar na kolesih.

"prastari" komplet je BP napravil cca 12Kkm (na Jadranki do stopalk) in nato šel v zaslužen pokoj. Menjal jih je pa komplet Terra Force.

3 leta stare gume nikakor nebi metal v smeti. Po podatkih, ki sem jih našel na netu (proizvajalci) ne gostilniške debate, se 36 mesecev "stara" pravilno skladiščena guma še vedno lahko proda kot nova. Seveda imaš možnost v takem primeru pri prodajalcu izpogajat kak popust.

 

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
nordkapp

Jebo vas gume, nabijajte to v drugi temi, tu je govora o stromu.

Povejte rajši kaj v zvezi z novim, vtise in to... ne pa o gumah.

Ne smetite!

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Štrom ima trd sedež za znort. Pelje se lahkotno. Drža je super. Belanca je dost visoko, da lahko tud v stoje voziš. Agregat potegne super. Racionalen nakup. Če bi imel še nastavljive prednje vilice bi lahko bil versys killer. Če pa vzameš tistga z špicami pa že pade v to kategorijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 7 minutami, skalar36 pravi:

Če bi imel še nastavljive prednje vilice bi lahko bil versys killer. 

Ma, Versys nima za burek v primerjavi z Stromom, tisto je širok in težak cestni motor. Parira mu Honda AT samo je preveč nežnih oblik za svoj namen, tehnološko mi je sicer bolj všeč ampak bi zaradi izgleda raje izbral novega Stroma 1000. 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ne poznam programa s katerim ustvarjaš .gpx. Izgleda, da planirano pot ustvari v obliki sledi, postavljene točke pa da v planirano pot kot POI.
    • motozajebant
      Verjetno si ne želim
    • motozajebant
      Kaj pa tebi dogaja? Obešam na tvoje poste? Lol  Vem da si napisal za stroške, da so. Jaz sem sam ddv v številki napisal, nič takega. Za turistično sem napisal da je minimalna, ker točne cifre ne vem (2 eur je? Al neki tazga). V čem je zdaj problem? Ubistvu je bil sam dodatek k tvoji info in posledično strinjanje s tabo. Verjetno si narobe razumel...  Opozicija-koalicija. Zamenjal sem besedi. Kaj želiš povedat? Da se nikol ne zmotiš?  
    • Andrej P
      https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/ Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit... Še dodatna informacija; https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370  
    • truckdriver
      Članek z nekega spletnega portala pod katerim se rade volje podpišem:   Diskurz leve politike Ob dialogu o družbenih vprašanjih dobi povprečen konservativec/pripadnik politične desnice večina časa občutek, da pripadniki levega političnega pola nanj gledajo zviška, njegove odgovore na določeno družbeno tematiko obravnavajo kot pristranske, nerazumne, nevredne obravnave, ter po drugi strani oblastiželjne in nevarne… Zaradi takšnega pogleda je dialog onemogočen in edino kar ostane so napadi ad personam. Prisotna vzvišenost je dobro opazna tudi v trenutni politični situaciji, ter v odnosu protestnikov, ki sebe dojemajo kot bojevnike za Dobro in Pravično. Od kod ta samozaverovanost? Po drugi svetovni vojni so nekateri intelektualci Frankfurtske šole neomarksizma, ki so imeli osebne izkušnje z nacizmom pričeli ta pojav preučevati. Tako je Adorno govoril o psihopatologiji ekstremne desnice, pri čemer je obravnaval več osebnostnih lastnosti, ki se v visoki izraženosti skupaj seštejejo v pojav nacizma. Predpostavka, ki so jo zastavili je bila, da lahko nacizem še pred svojim nastankom zaznajo in preprečijo. Ta pristop je vprašljiv iz dveh plasti. Prva je ta, da izhajajo iz poenostavljenega pogleda, da se zgodovina ponavlja, ter da bo naslednja vojna v Evropi tudi zaradi iste oblike vladanja, ki smo jo doživeli leta 1945, vendar bi nas daljši pogled v zgodovino prepričal v to, da je možnih razlogov za vojno več, da so pestri, ter zmeraj v rahlo drugačni obliki. Kot primer lahko navedem trenutno krizo s koronavirusom, katero so vsi psi čuvaji Evrope popolnoma spregledali, medtem ko so bili pozorni na vzpon desnice v Evropi, trenutno smo v vrtincu nepredvidljivosti in nihče od njih ne zna navesti kam bomo zašli, možno je marsikaj. Druga spornost pa je, da se kot patološko obravnava vsakršno bolj konzervativno politično potezo, katero se pozorno spremlja in v obsesivni-kompulzivni nameri interpretira vse nadaljnje poteze kot drsenje proti fašizmu. Primer tega predstavlja Orban, ki je zaradi uspešne zaustavitve migrantskega vala pod budnim očesom evropskih birokratov, ki si v njihovi maniri presežnega užitka birokrata, ki si nenehno izmišljuje nova uradniška pravila, za katera zahteva, da se jih ljudstvo drži, nenehno poenostavljeno reinterpretirajo vsakršne družbene dogodke na Madžarskem kot znake fašizma o katerih nato beremo v sredstvih družbenega obveščanja. Spornost takšnega pristopa lažje vidimo, če si predstavljamo, da bi vsakršno družbeno solidarnost videli že kot rojevajoč se komunizem. Podobno se avtoritarnost in diktatura trenutne vlade lahko opazi le z dovolj domišljije in z zavrnitvijo konservativnih vrednot kot apriori patološke in vodeče v avtoritarnost.   Za razumevanje našega trenutnega odnosa do konservativnih vrednot je potreben tudi vpogled v našo prejšnjo državo in ideologijo, ki jo je prežemala. Nietzsche je pravilno uganil, ko je jedro socializma videl v resentimentu, zagrenjenosti in užaljenosti nasproti tistim, ki so višje na družbeni lestvici. Ne gre torej za sočutje, ampak za maščevanje nad razrednim sovražnikom. Eden izmed razrednih sovražnikov je bilo meščansko jedro. Na spletni strani zgodovina na dlani najdem zapis: Slovenci so največjo družbeno diferenciacijo v materialnem smislu dosegli prav z meščanstvom, ne glede na nekatere razvojne posebnosti. Slovensko meščanstvo[9] doseže vrh v tridesetih letih 20. stoletja, tik pred drugo svetovno vojno. Ta vrh bi gotovo presegli in nadgradili, če ne bi prišlo do socialistične revolucije. Socializem je v meščanstvu spoznal najhujšega razrednega sovražnika in temu primerno proti njemu tudi ukrepal. Meščanstvo in t.i. meščanske vrednote, so bile najprej nezaželene, nato postavljene na stranski tir in sčasoma skoraj docela izničene. Stare vrednote, tradicije in običaje so uničili do te mere, da so v večji meri propadle in zamrle. Po vojni so mnoge pobili, pozaprli, mnogi so se izselili, druge so razlastili, nekateri so šli v partijo in s tem (nekateri tudi nehote) izdali meščansko tradicijo. Na sedanjost pa je prav tako močno vplival tedanji izobraževalni sistem družboslovja, kajti ideologija, prejšnje države je zahtevala doktorske disertacije, ki niso bile v nasprotju z marksističnem pogledu na svet. Morda je bil lahko kdo do prevladujoče ideologije tudi kritičen, vendar si je s tem zaprl nadaljnji akademski vzpon. Iz osebnih pričevanj vemo, da je bil zaradi politične nekorektnosti nekaj časa nezaposlen tudi Slavoj Žižek, ki zase trdi da je marksist. Ob razumevanju destrukcije meščanskega sloja Slovencev in indoktrinacije v družboslovju, ki je potekala več desetletij, lažje razumemo zakaj še sedaj desni odgovori na politična vprašanja veljajo za manjvredne in nerazumne.   Če povzamem. Levi politični pol obravnava desnega kot nerazumnega, manjvrednega in patološkega, ob tem pa sebe predstavlja kot naslednika razsvetljenskih vrednot, socialnega in čutečega, a pod površjem socialnosti in dobrote se po Nietzscheju nahaja resentiment in gola volja do moči, ki jo najbolje ubesedijo besede, ki se po navedbah prič naj bi izrekle s strani sodnika Branko Masleša:˝Sf***** ga je potrebno, popolnoma ga je potrebno s******.˝ Besede namenjene trenutnemu predsedniku vlade.   Psiholog Kahneman je govoril o dveh sistemih razmišljanja, hitrem in počasnem. Hitri je tisti, ki ga ljudje največkrat uporabljamo, saj je energetsko najmanj potraten in nas najmanj utrudi. Hitri sistem bazira na asociacijah, ki se tvorijo glede na to kolikokrat kakšno stvar slišimo. Če v sredstvih množičnega obveščanja, večkrat dnevno slišimo, da je trenutna vlada slaba, zločinska in polna korupcije, ter da nas pelje v diktaturo, si bo veliko ljudi to zapomnilo kot resnico, ter na podlagi tega tudi ravnalo. Za to pa bodo dovzetni sploh mladi ljudje, ki politiko navadno ne spremljajo in zato ne pričakujejo umazano igro manipulacij na katero je potrebno biti pozoren, zato ni nenavadno, da kar nekaj mladine tudi odide na kolesarske proteste, ter si ob tem dejansko misli, da se bori za Dobro. Edini način borbe proti manipulaciji je zavedno konzumiranje ene in iste novice prek različnih medijev, tako desnih kot levih, ter nato še ogled neposrednega posnetka dogodka, če je na volja, kar vse pa je seveda naporno.
  • Similar Content

    • Vrucarakija
      By Vrucarakija
      Imam tezavo z omenjenim motorjem sklopka mi je zacela spodrsavat...imam jze 55000km z njim ...sem z obale a je tu kaksen specialist za te motorje al bliznja okolica...motor mi je vsec in bi ga rad popravu...vsaka info je dobrodosla hvala 

    • blackman
      By blackman
      Zanima me če kdo pozna ta dva motorja. Kr sta mi ful všeč. PA če ma kdo kake izkušnje naj pove. pa cena me tudi zanima ful. Hvala za odgovor:D
    • mile_mile
      By mile_mile
      zivjo
      mene zanima ce ve ksn kej o Suzukiju rg 125 gama

      kasni motorji so, koncna hitrost....

      hvala za vse info.
    • JO_18
      By JO_18
      Zanima me malo več o teh dveh motroih (hondi rvg250,kawasakiju zx2-r)

      -Vozne lasnosti?
      -Vzdrževanje?
      je mel gdo katerega ?

      Če ve gdo za kateri motor do 330k naj me pm :D
    • Leteči
      By Leteči
      Zanima me ali ima kdo slučajno sledeče dele:
      -sprednje vilice
      -luč
      -kolesni obroč
      -zavorni disk


      LP

      Leteči
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!