Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
šoško

Suzuki V Strom

Recommended Posts

Snečer
pred 29 minutami, marincspeedshop pravi:

Po mojih izkusnjah iridium svecke niti priblizno nezdrzijo 50kkm. Prej 20kkm. Honde cbr rr imajo original iridium ze od leta 04" pa take svecke ven dajem da me kap zadeva. Supermoto semiracing riderji jih tudi "ubijejo" v 20kkm za šalo. Tako da je zmotno pricakovanje da bo iridium svecka zdrzala "vecno" 😉

"največ" mi je 24k zdržala, potem. menjal preventivno, sedaj menjam enkrat letno... na vstromu bodo ziher dolgo držale, ni to projektil

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 11 urami, Snečer pravi:

"največ" mi je 24k zdržala, potem. menjal preventivno, sedaj menjam enkrat letno... na vstromu bodo ziher dolgo držale, ni to projektil

Navadne sem menjal v povprečju na okoli 20 tkm, odvisno kam sem imel namen potovati. Prve iridijum sem menjal prej zaradi garancije, z drugim kompletom sem prevozil 49 tkm. 

Bom poročal, ko jih bom dal na svetlo. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mtl
Ob 2. 11. 2019 ob 21:24, Snečer pravi:

"največ" mi je 24k zdržala, potem. menjal preventivno, sedaj menjam enkrat letno... na vstromu bodo ziher dolgo držale, ni to projektil

Sem še malo prebrskal po netu in V-Stromih imajo IXe tudi po 50.000km bp. Z navadnimi gredo mirno čez 20.000km.
Kakorkoli, z mojo vožnjo in kilometrino bo zadeva morala biti dovolj za vsaj 30.000km in glede na to, da cenovne razlike skoraj ni, bo kar EIX ali pa EIA šla noter. Za 3-4 leta bo :).

Ob 3. 11. 2019 ob 8:31, Scarabeo 500 pravi:

Navadne sem menjal v povprečju na okoli 20 tkm, odvisno kam sem imel namen potovati. Prve iridijum sem menjal prej zaradi garancije, z drugim kompletom sem prevozil 49 tkm. 

Bom poročal, ko jih bom dal na svetlo. :)

Katero pa si dal noter: EIX ali EIA?

 

PS: Sem malo pobrskal po specifikacijah in NGK ima zapisano 30.000 milj življensko dobo :):
https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=9669

Za EIX je 50.000 milj za EIA pa 100.000 milj.

Edited by Mtl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gonca

Na VFR 800X crossrunnerju, sem zamenjal iridium svečke na 110kkm in so bile videti kot nove. Novih (svečk), 110kkm tut povoham ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 9 urami, Mtl pravi:

Sem še malo prebrskal po netu in V-Stromih imajo IXe tudi po 50.000km bp. Z navadnimi gredo mirno čez 20.000km.
Kakorkoli, z mojo vožnjo in kilometrino bo zadeva morala biti dovolj za vsaj 30.000km in glede na to, da cenovne razlike skoraj ni, bo kar EIX ali pa EIA šla noter. Za 3-4 leta bo :).

Katero pa si dal noter: EIX ali EIA?

 

PS: Sem malo pobrskal po specifikacijah in NGK ima zapisano 30.000 milj življensko dobo :):
https://www.ngk.com/product.aspx?zpid=9669

Za EIX je 50.000 milj za EIA pa 100.000 milj.

Oznake sedaj ne vem, je pa ta s standardnim iridium priključkom. Torej Denso iridium Power.

Kako dolgo traja Iridium Plugs?

24. januar 2017

Standardni iridijev priključek , kot je serija Denso's Iridium Power, ima elektrodno središče iridija, vendar je talna elektroda tradicionalna konstrukcija niklja. Zato se bo talna elektroda najprej obrabila.Običajno smo ugotovili, da lahko pričakujete od 60 do 80.000 milj na nespremenjenem motorju. Ker pa bo postopna obraba sčasoma "okroglo" žgočih točk, bodo zmanjšane koristi zgoščene moči in napetosti. Iz tega razloga Denso svetuje zamenjavo po 30.000 kilometrih.

Densoova nova serija Iridium TT ima 0,4-milimetrsko elektrodo s finim žičnim središčem iridije in 0,7-milimetrsko platinasto fino žično mrežo. Tehnologija Twin-Tip omogoča večjo koncentracijo in eksplozijo isker, kar povzroči bolj popolno zgorevanje in večjo porabo goriva. Preizkušeno, da traja več kot 100.000 kilometrov, z minimalno izgubo zmogljivosti.

Denso dolgo življenjsko dobo iridijskega čepa imajo iridijev center in platinske zemeljske elektrode.Če so nameščeni v običajnem motorju, najverjetneje trajajo dlje, kot večina ljudi obdrži svoj avto (neupoštevanje vseh motenj motorja, ki lahko povzročijo prezgodnjo priklopno smrt). Vsi Denso dolgi življenjski iridijski čepi so OEM design, izdelani za določen motor. Nekateri imajo posebno obliko upora ali elektrode, odvisno od zahtev OE. V svoji aplikaciji OE lahko Denso's dolge življenjske vtičnice trajajo do 120.000 milj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cooko

Pozdravljeni!

Imam novega Stroma 650 pa bi rad kupil prečko za na krmilo, da gor obesim torbico...

Ali mogoče kdo ve kje se da to pri nas kupit, na netu nikjer ne zasledim tega...

Hvala za informacije 👍.

Tomaž

Share this post


Link to post
Share on other sites
japnr1
pred 6 urami, Cooko pravi:

Pozdravljeni!

Imam novega Stroma 650 pa bi rad kupil prečko za na krmilo, da gor obesim torbico...

Ali mogoče kdo ve kje se da to pri nas kupit, na netu nikjer ne zasledim tega...

Hvala za informacije 👍.

Tomaž

Aliexpres.😉

Screenshot_20191107-200604_AliExpress.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Joker

Všeč mi je DR BIG look ampak kaj, ko je spodaj isti stari V-Strom. Škoda, da niso izkoristili prilike in predstavili nekaj res novega... Še armatura ne sledi sodobnih trendov ampak je obtičala nekje vmes...

Vsaj XT verzija bi si zaslužila 21 col sprednje kolo in nekaj večjo oddaljenost od tal in višji izpuh.  Tako bo pa še vedno ravno izpih najnižlja točka...

Share this post


Link to post
Share on other sites
FrenkM

Dober dan. Včeraj sem obiskal sejem EICMA v Milanu. Največ sem pričakoval od sejemskega prostora SUZUKI, ki me je kar malo pustil hladnega. Moj prvi vtis o novem V-strome je: na njemu  nekaj pametnih novih sladkorčkov, sama oblika razdvaja, barvna paleta XT slaba, sama pozicija na njemu nekako enaka kot na starem! V pogovoru z enim od prodajalcev nekako razbral, da mislijo ceno kar pošteno dvignit. Moje osebno mnenje je, da bo to strel v prazno! Jst kot zaveden SUZUKI fan se resno spogledujem z Africo Twin, lahko tudi starim modelom Adventure sport😊. Seveda je to samo moje osebno mnenje.

20191109_170245.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrej P

Suzuki V-strom je bolj potovalnik. Honda Africa pa bolj na hard enduro. Dva različna motorja. Pol raje razmišljaj o Africi - adventure sports, ki pa ima zelo visok sedež - zame ki sem visok 180cm - previsok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mtl
Ob 31. 10. 2019 ob 15:49, Mtl pravi:

Na DL650 letnik 2007 bo treba naredit komplet servis, saj je motor zadnjih nekaj let več ali manj le počival.
Plan je torej menjati olje, filter olja, zračni filter, zavorno olje, pnevmatike, hladilno tekočino in svečki. Bi bilo priporočljivo še kaj zamenjati? Motor naj bi imel le 13.000 km :).

Nekaj hitrih vprašanj: Motul 5100 4T 10W-40 bo v redu ali dam raje kaj drugega noter?

Katere filtre naj vzamem kot alternativo originalu? Kot sem videl so na voljo Mahle original, HiFlo, Knecht. Pri avtomobilih grem običajno na Mahle original in je zadeva rešena, za motorje pa se ne spoznam toliko. Kolikor sem videl stavijo noter HiFlo in naj bi bila zadeva ok. A je to neka low cost znamka ali top kvaliteta?

Zavorna tekočina mora biti DOT 4. Mi lahko priporočite kvalitetno zadevo in pa koliko jo gre noter. Nisem nikjer našel podatka o količini.

Še ena zadeva glede svečk, za tiste, ki imate izkušnje s tem. V service manualu je navedeno, da naj bi PO POTREBI svečke prilagodil glede na barvo stare svečke. Kaj vam kažejo praktične izkušnje? Ste dali noter kar tovarniške svečke ali je bilo potrebno kaj prilagajat? Ker mi je malo čudno to, saj ima DL650 že EFI in posledično bi morala biti mešanica zraka/goriva vedno optimalna. Ali se kje motim?

Morda še kratek nasvet za pnevmatiki: po dežju se praktično ne vozim, divjam ne, na polno polagam tudi ne (to verjetno že izbira motorja sama po sebi pove :)), torej rabim dobro touring gumo. Kakšen nasvet kaj vzeti?

Končno sem našel čas in vse uredil. Če se bo morda še kdo to spraševal, upam da bo to v pomoč.

Zavornega olja je dovolj pol litra. Mi je še ostalo toliko, da sem še na Yamahi od tamalega spotoma zamenjal.
Hladilne tekočine je treba 2 litra in je ravno prav. Morda ostane 1 deci.
HiFlo filter olja in zračni filter pašeta v nulo. 
Svečke je presenetljivo lahko zamenjat (potrebno je vzeti dol rezervoar goriva in za eno svečko nekoliko odmakniti hladilnik), noter sem dal Iridium, tako da bi moralo biti dovolj za nekaj 10.000 km. Celoten strošek materiala je bil cca. 130 EUR.

Čas menjave 6 ur, delal prvič in si spotoma vse zapisoval in očistil komplet ''notranjost''. Kljub temu sem nekje izgubil en vijak od oklepa, tako da dodamo še ene 3 EURe za vijak (ga moram še nabavit :)). In pa dva plastična zatiča sta se nekoliko polomila (očitno leta delajo svoje), ampak te sem že imel na zalogi.
Ne pravijo zastonj, da za vsakim dobrim mehanikom ostane kakšen vijak ali kaj drugega :).

Edited by Mtl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

vsem se dogaja podobno, poglej na aliju za plastične zatiče, so kar škatle z različnimi

gume pa le menjaj, prva je zelo pomembna... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mtl

Zadnja guma gre takoj v menjavo, ko spravim motor na cesto in pridem do vulkanizerja. Ker je že zdavnaj čez rok uporabe...
Sprednja pa bi morala biti še ok za eno leto in potem menjava.

Edited by Mtl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
4 hours ago, Mtl said:

Zadnja guma gre takoj v menjavo, ko spravim motor na cesto in pridem do vulkanizerja. Ker je že zdavnaj čez rok uporabe...
Sprednja pa bi morala biti še ok za eno leto in potem menjava.

 

15 minutes ago, Mtl said:

2010, profila ima drugače še 3/4 najmanj :).

Pa menjaj obe, prednja je kolk? 60-70€. Ti zagotavljam, je vredno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mtl

Še razmišljam, ampak je stara 3 leta in praktično nerabljena. Par 100 km ima za sabo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 12 minutami, Mtl pravi:

Še razmišljam, ampak je stara 3 leta in praktično nerabljena. Par 100 km ima za sabo. 

fotografija? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Ne kompliciraj. Lani januarja sem kupil F700GS z nekaj več kot 4500km, letnik 13. Prednja guma je bila dec12, zadnja feb13 seveda prva montaža. Sem jih imel namen menjat, vendar sem se po nekaj prevoženih kilometrih na toplem spomladanskem asfatu odločil, da jih "uničim" kar na kolesih.

"prastari" komplet je BP napravil cca 12Kkm (na Jadranki do stopalk) in nato šel v zaslužen pokoj. Menjal jih je pa komplet Terra Force.

3 leta stare gume nikakor nebi metal v smeti. Po podatkih, ki sem jih našel na netu (proizvajalci) ne gostilniške debate, se 36 mesecev "stara" pravilno skladiščena guma še vedno lahko proda kot nova. Seveda imaš možnost v takem primeru pri prodajalcu izpogajat kak popust.

 

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
nordkapp

Jebo vas gume, nabijajte to v drugi temi, tu je govora o stromu.

Povejte rajši kaj v zvezi z novim, vtise in to... ne pa o gumah.

Ne smetite!

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Štrom ima trd sedež za znort. Pelje se lahkotno. Drža je super. Belanca je dost visoko, da lahko tud v stoje voziš. Agregat potegne super. Racionalen nakup. Če bi imel še nastavljive prednje vilice bi lahko bil versys killer. Če pa vzameš tistga z špicami pa že pade v to kategorijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vandrovec
pred 7 minutami, skalar36 pravi:

Če bi imel še nastavljive prednje vilice bi lahko bil versys killer. 

Ma, Versys nima za burek v primerjavi z Stromom, tisto je širok in težak cestni motor. Parira mu Honda AT samo je preveč nežnih oblik za svoj namen, tehnološko mi je sicer bolj všeč ampak bi zaradi izgleda raje izbral novega Stroma 1000. 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Mos
      problem vožnje v kontra smer je da ni povsod kolesarske steze. kako bi na cesti vozil kontra? če je cesta preozka za prehitevanje in vozita kolesar in avto v isto smer ni panike ker avto lahko malo upočasni in vozi nekaj časa za kolesarjem dokler nemore varno prehiteti (pustimo zdaj koliko malo se to v praksi dejansko pocne). Če pa ti kolesar pride po cesti nasproti po tvoj strani in ni dovolj prostora za srečanje (recimo na drugem pasu avto in ozek vozni pas) pa se lahko oba samo ustavita in čakata na prostor
    • RobiRoberto
      Vsako sekundo bolj zmeden  , seveda po lastni krivdi.  Ali bi se do Robidišča res moral pripeljati skozi Breginj, ali bi bila vožnja lahko tudi krajša in seveda z manj klanca? V steri vasi mi je gospod katerega sem prosil za "navodilo" rekel, naj v Breginju vprašam za naprej ...  
    • DAMI34
      bo kar tule prava tema, drugače pa obstaja še tema sam svoj mehanik ali kaka podobna
    • maus
      Vem, da ti vse veš ... odgovarjal sem Ukici, da ne bi neveden tavu po Balkanu in iskal migracijske kanale za prehod preko BiH
    • DAMI34
      več kot eno leto sem trpel bolečine v kolenu (napačno zaceljena poškodba, pa nisem hotel več pod nož in sum  na natrgane zadnje križne) Ko sem opazil samo kaj lahko naredijo v zdravilišču, sem vedel, da se da marsikaj, tja sem šepal nazaj tekel bp. Občasno še zateče noga, predvsem ko se ulenim ali ko veliko vozim kombi (več dni skupaj, prisiljena drža pa to) Osebno mi pomaga že redno veslanje na napravi (vsak dan vsaj 15min), niti ostalih vaj za moč ne rabim. Kaj hočem povedat je, da naprava al pa tak tip vaj, ne obremenjuje pretirano kolena (tudi kolo je dobrodošlo, sam jaz ga ne maram), hkrati ga pa lepo razmehča in razgiba. Ampak to meni pomaga, kaj drugim, morajo ugtoviti sami.
  • Similar Content

    • Vrucarakija
      By Vrucarakija
      Imam tezavo z omenjenim motorjem sklopka mi je zacela spodrsavat...imam jze 55000km z njim ...sem z obale a je tu kaksen specialist za te motorje al bliznja okolica...motor mi je vsec in bi ga rad popravu...vsaka info je dobrodosla hvala 

    • blackman
      By blackman
      Zanima me če kdo pozna ta dva motorja. Kr sta mi ful všeč. PA če ma kdo kake izkušnje naj pove. pa cena me tudi zanima ful. Hvala za odgovor:D
    • mile_mile
      By mile_mile
      zivjo
      mene zanima ce ve ksn kej o Suzukiju rg 125 gama

      kasni motorji so, koncna hitrost....

      hvala za vse info.
    • JO_18
      By JO_18
      Zanima me malo več o teh dveh motroih (hondi rvg250,kawasakiju zx2-r)

      -Vozne lasnosti?
      -Vzdrževanje?
      je mel gdo katerega ?

      Če ve gdo za kateri motor do 330k naj me pm :D
    • Leteči
      By Leteči
      Zanima me ali ima kdo slučajno sledeče dele:
      -sprednje vilice
      -luč
      -kolesni obroč
      -zavorni disk


      LP

      Leteči
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!