Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Pozdravljeni.

Zanimam se za nakup motorja, v strom 1000, letnik 2004, 37000km....

Motor ima v zadnjem kolesu zanic gumi blazine in pa mogoce se kaj dodatnega, kajti zobnik lahko premikas naprej in nazaj, kar je normlalno pri obrabi teh blazin, zakaj pa lahko premikas zobnik z ohisjem levo desno vsaj 5mm, felgna pa mirjue, mi pa ni znano?

In pa zanima me, zakaj motor trese ob pospesevanju, od samega zacetka v prvi prestavi in pa naprej...od 2,5k obratov pa tudi pri 6k se vedno....oziroma pri vsakem pospesevanju....

Kljub temu da prestavis v nizjo prestavo.

Voznja izgleda kot bi se vozil po makadamu....

Ce kdo ve kaj bi lahko narobe oziroma koliksen je lahko strosek popravila,  prosim za odgovor.

O tem motorju je govora....

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15308028

 

 

Hvala, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse je le ugibanje... Ležaji v zadnjem kolesu (vožnja kot po makedamu).

Tresenje, košara sklopke - pogosto pri starejših tisočakih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima toliko obrabljene gumi blazinice, uničen ležaj in tresenje bi se vprašal po realnih kilometrih, ali pa je v teh kilometrih dal veliko hudega skozi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Denis Safran pravi:

menjas komplet sklopko

Preberi tole temo od začetka, boš našel koristne info in tudi veliko plevela....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kva me to jezi. Motor u nulo, redno in skrbno vzdrževan z realnimi kilometri čez 100.000 so jajca največja. A tole s 30.000km pa top motor sammmmo te malenkosti za zrihtat :dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Denis Safran pravi:

Verjetno menjas komplet sklopko, ce ze enkrat odpiras al kako je s tem...in strosek verjetno min 500 eur??

Lahko da je tudi ketna, mogoče je še prva pri teh skromnih kilometrih :) če je zdelana, lahko hudo vpliva na vožnjo, sploh cukanje, ki ga omenjaš.

Da so pa gumice-blažilci uničeni v zadnjem kolesu je pa malce nenavadno, ampak ok, se pač menjajo, ni to neka strošek.

Napaka na košari sklopke pa je znana hiba starega vstroma/klv 1000, ampak to se je dalo popravit-modificirat, kot je rekel @MiNa poglej po tej temi, sigurno je not rešitev.

Včasih je bil močen "klub" Vstrom/KLV. mogoče se kakšen oglasi pa te napoti do pravega specialista.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, mladench pravi:

Kva me to jezi. Motor u nulo, redno in skrbno vzdrževan z realnimi kilometri čez 100.000 so jajca največja. A tole s 30.000km pa top motor sammmmo te malenkosti za zrihtat :dry:

Zato sam kupujem motorje nad 100 kkm. Enkrat sem kupil enega z malo kilometri samo sem potem ugotovil, da so bili na 100kkm podlage...posebno ti potovalni, skoraj 20 let stari in več lastnikov pa s kilometri za par let voženj...:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vandrovec, mogoče pa imaš pav....
ali pa so res grdo delali z njim....u glavnem , lastniku sem sporočil da naj popravi zadevo in se slišma, na kar bo tudi ceno malo dvignil :)
iz moje strani bo treba gume zamenjat, oba filtra, zavorna tekočina, olje, svečki,...veriga bi naj bla ok

da bo potem mir-upam

Popravljeno . Popravil Denis Safran
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, Denis Safran pravi:

vandrovec, mogoče pa imaš pav....
ali pa so res grdo delali z njim....u glavnem , lastniku sem sporočil da naj popravi zadevo in se slišma, na kar bo tudi ceno malo dvignil :)
iz moje strani bo treba gume zamenjat, oba filtra, zavorna tekočina, olje, svečki,...veriga bi naj bla ok

da bo potem mir-upam

Mogoče bi kakšnega kolega vzel drugič poleg, da še malo "pogledata" vsaj vizualna tudi druge dele, ki kažejo na obrabo itd.

Ketna bi rekel, da je še prva, glede na izgled verižnika, kolikor se pač vidi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, Denis Safran said:

Motor ima v zadnjem kolesu zanic gumi blazine in pa mogoce se kaj dodatnega, kajti zobnik lahko premikas naprej in nazaj, kar je normlalno pri obrabi teh blazin, zakaj pa lahko premikas zobnik z ohisjem levo desno vsaj 5mm, felgna pa mirjue, mi pa ni znano?

Išči pod "cush drive failure". Na tem modelu ne zdrži prav veliko.

Primer obrabe pri 19k miljah... :(.  

Popravilo v stilu "A je to" 

 

Pa še malo tehničnih podrobnosti in predelav.

https://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=1499.0

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XTR, točno tako gre zadeva kot kaže prvi posnetek..
dobra rešitev,  škoda da nisem prej poiskal kakšnega posnetka, da bi videl kaj se da narest.

sem pa našel video, ki prikazuje kako obnovijo kosaro sklopke

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najverjetneje res....kot da si ne želijo izboljšav...
lahko bi bolj detajlno, ampak potem bi vsi tako popravljali in nebi oni kasirali :)

iz tega posnetka je pač razvidno, da dajo prevrtat kovice in vrežejo navoj ter pritrdijo z vijaki s pol glave....notranjo luknjo ošropajo in vstavijo in zlepijo  bronzo s košaro, in nato postružijo luknjo na tolerančno mero...
če ima kdo detajle od tega postopka, jih lahko deli, bomo veseli :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

končno sem našel posnetek, na katerem lepo pove, zakaj prihaja do okvar na košarah...in pa posneta je kompletna predelava.
upam da ga bote razumeli, ker ni v ang :)

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 9. 6. 2020 ob 17:54, NARGOTH pravi:

Očitno imajo tudi novi stromi probleme s košaro? Škoda ker ne pokažejo detajlno kaj so naredili :D

Kateri novi stromi? Jaz imam zadnjega xt-ja in ni nobenih težav s sklopko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, NARGOTH pravi:

Na posnetku je novejši štrom zato sklepam da težava ni 100% odpravljena. ;)

 

Nisem tehnik, ampak novi je v prodaji 2 meseca. Ne vem kakšen mojster moraš biti, da jo zjebeš v tem času. Na starem mi zamenjana še vedno po več kot 20 k dela normalno. Sem še enkrat pogledal video in to ni novi model.

Popravljeno . Popravil sekretar
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na posnetku je star model.. najbolj mi je všeč ko mu distančna rinka iz brona/medenine - narejena na toleranco - pade po tleh..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 7/2/2020 at 7:27 PM, pitbul said:

Če koga zanima dober V-strom 1000 s potrjeno servisno knjigo,nizko kilometrino,narejenim servisom in novimi gumami....

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15461259&display=Suzuki V-strom 1000

 

No ker me je Tomaž prijetno presenetil in imam že nov motor,za morebitnega vikend kupca ceno konkretno spustim.

Popravljeno . Popravil pitbul
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do zdej sem mel v garaži gsxr 1000 in V stroma,po novem pa bom imel križanca teh dveh motorje,samo znamka bo 'napačna' in nevem če lahko sploh omenjam v tej temi?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, pitbul pravi:

Do zdej sem mel v garaži gsxr 1000 in V stroma,po novem pa bom imel križanca teh dveh motorje,samo znamka bo 'napačna' in nevem če lahko sploh omenjam v tej temi?

 

versys 1000 se? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Snečer said:

versys 1000 se? 

Zelo,zelo blizu?

Znamka,1000 in oznaka se si zadej,model pa je napačen....Nočem preveč gixerja pogrešat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, nordkapp said:

torej Z-ja 1000 SE

Sicer je letos poleg sprememb na motorju dobil tudi novo ime,ampak imaš prav?

 

V-strom pa še kar na voljo,kupec ne bo nič zgrešil z nakupom...

Popravljeno . Popravil pitbul
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!