Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...

Pomlad se bliža, treba je naročiti stvari za update, zato me zanima, če je kdo že moniral kit za dvig zadnjega dela/nihajke na 650 prva serija. V mislih sem imel 2 ali 3 cm, danes pa gledam pri Cosmu, da imajo tudi 4 cm kit. Glede na mojo višino (200 cm), ne bo problema z dosegom tal, me pa skrbi, ker nikjer na netu nisem našel komentarjev, da je kdo tega zmontiral. Lahko pričakujem kakšne tehnične težave? Zraven pa bom naročil še kit za znižanje stopalk. 

Sem pa zamenjal avtomat za smerokaze in sedaj delajo z normalno hitrostjo.... 😁 👍

Popravljeno . Popravil zupi13
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš pretiraval z dvigovanjem zadaj, boš povsem pokvaril geometrijo motorja in s tem vozne lastnosti. Enako kot zadaj bi moral dvigovati tudi spredaj. Vendar dvomim, da se da kaj storiti s sprednjim vzmetenjem v smeri daljšanja krakov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, zato sprašujem, da ne bom kozla ustrelil. Kar sem prebral US in UK forumov, so vsi montirali max 1" raiserje, ker jim daljših ni bilo treba, in so vsi pohvalili boljšo lego. Torej jaz načeloma s 3 cm ne bi smel imet težav.... Sploh ker nisem nek divjak na motorju..... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako, čeprav po lanskih prevoženih kilometrih je navdušenje bilo tako, da niti nisem pogrešal bolj udobnih nastavitev....😁 Bom naročil 3 cm poviške, pa delim izkušnjo.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, raza pravi:

Premajhen (prenizek) za njegovo telesno višino....

To ne pomaga nič. Z višanjem se bodo kvečjemu poslabšale vozne lastnosti. Pomembna je razdalja med sedežem in stopalkami.

Ker smo ga imeli pri hiši in ker sam merim še malo čez 2m vem, da je ta motor sicer zelo prostoren, je pa omenjena razdalja premajhna za dolgine. Najboljša rešitev je predelava sedeža. Pretirano nižanje stopalk bo imelo za rezultat prehitro drgnjenje v asfalt. V kombinaciji z vsaj malo utrujeno vzmetjo pri tej starosti in, pri tej telesni višini, tudi verjetno ne ravno peresno lahkemu vozniku, bo to tudi zelo verjetno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak odgovor je odličen, potem je najboljša rešitev predelava sedeža? Bi s spuščenimi stopalkami drgnil asfalt? Naj povem, da na mopedu nisem divjak, za to imam kolo.... 😁 Motor je za sprostitev.... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, zupi13 pravi:

Bi s spuščenimi stopalkami drgnil asfalt?

Težko rečem, ker je pojem divjak zelo raztegljiv pojem.

Je pa dejstvo, da moja draga, ki je sicer vozila ta motor, s tem v glavnem ni imela težav, mojih 30kg več pa je bilo dovolj, da se je to dogajalo.

Sicer pa sam najbolje vidiš, kaj se pri tvoji vožnji dogaja, koliko "lufta" ti ostaja. Če dovolj, potem bo znižanje stopalk za 20mm naredilo občutno razliko.

Naj povem še to, da sam zvišam sedež pri vsakem svojem motorju. Tudi Na GSA. Ko sem pri prejšnjem prinesel sedež v predelavo, je mojster dejal: "Predelal sem natančno 114 sedežev za GS in GSA ampak ste prvi, ki hoče višjega!" :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem imel na motorju znižane stopalke. Brez skrbi. Ne boš drgnil po asvaltu. Stopalke se znižajo z priloženimi ploščicami in za menjalnik ter zavoro dobiš druge matice za nastavitev. Meni je full odgovarjal kit. Kolena so manj pokrčena ter zato udobnejše sedenje in pri ustavljanju motorja sem vedno zapenjal z hlačnicami za stopalke. Zna bit nevarno! Potem nisem imel teh težav saj so stopalke zamaknjene tudi naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@JokerKdo ti je predelal sedež? To bi še pomagalo pri izboljšanju položaja. Naročil bom 30 mm raise kit in kit za znižanje stopalk. Predelava sedeža pride pa potem kasneje na vrsto....

Potrebuje kdo kaj iz Cosma, častim poštnino.....? 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, zupi13 said:

@JokerKdo ti je predelal sedež? To bi še pomagalo pri izboljšanju položaja. Naročil bom 30 mm raise kit in kit za znižanje stopalk. Predelava sedeža pride pa potem kasneje na vrsto....

Potrebuje kdo kaj iz Cosma, častim poštnino.....? 

Če si pri volji😊

https://www.cosmo-accessories.com/brands-2/suzuki/bandit/radiatorguard-vstroml1-blacklines-123-detail

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@zupi13Zaščita za hladilnik za bandita. Naroči. Pa povej glede denarja. 

Popravljeno . Popravil Pajk
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Kit za znižanje stopalk sem zmontiral, se zelo pozna pri položaju nog, sem pa na drugi testni vožnji izgubil vijak, ki povezuje stopalko menjalnika z osovino menjalnika. Ko dobim zamenjavo, ga moram zalepiti....

Lift kit čaka pa na naslednji vikend... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam kaj bi bilo bolje, kupiti rabljenega Stroma ( 8-9 let starega ) za 4-5000, ali nakup novega ?

Razlika v denarju spet ni tako ogromna.

Kaj vi predlagate ?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem je precej odvisno od tega, koliko se nameravaš voziti. Če boš delal par 1000km letno, je nesmisel jemati novega. Če pa boš naredil recimo  15000km letno pa je vredno razmišljati o novem.

Težko boš namreč našel 8 let starega z malo prevoženimi kilometri za ugodno ceno.

Po drugi strani pa, če govorimo o 650 kubičnem, je to motor, ki je sposoben narediti res ogromno kilometrov brez omembe vrednih vložkov.

Se mi zdi, da ti nisem prav veliko pomagal... :?

Popravljeno . Popravil Joker
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če Ima motor recimo 30.000 do 40.000 km in ga boš s tvojo vožnjo po enih 7 letih prodal ko bo imel cca 60.000 km, ker si boš zaželel kaj drugega, boš po moji računici  najmanj izgubil.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za pretehtat je:

odkartat 4-5 jurjev investirat v nov verižni set, nove gume, kake bremze in nekaj drobnarij, zato dodaj še jurja. Ko boš prodajal čez 3 leta recimo, bo še vedno vreden 4-5

ali novega za 10-12kek, nimam pojma o cenah, meti nov motor, meti garancijo, kup elektronske podpore in ko ga boš prodajal čez 6 let, bo vreden spet 4-5.

Men se zdi, sploh če sam lahko marsikaj doma narediš, da ni bistvene razlike. Bolj v tem a želiš novo, a želiš garancijo, a želiš kup elektronske navlake...

Štromi so pa drgač zanesljive mašine, enostavne in poceni za vzdrževanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je velika razlika pri zavarovanju ? Recimo polni kasko za novega in nekaj srednjega za rabljen motor ?

Drugače sem pa "frišn" voznik, za lažjo predstavo.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!