Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

no, kasko ni bil vštet. Jaz ga nikoli nimam. ampak spet, če ga razbiješ pride prav :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, ajzak pravi:

Drugače sem pa "frišn" voznik,

@ajzak, če si res "frišen" in kupuješ motor, ker vidiš druge kako "uživajo" z vetrom v laseh, potem je moj nasvet rabljeno.

Najdi motor z malo kilometri (res bo stal kak € več) in preizkusi to "uzivanje". Mogoče te bo na hito minilo, ali pa za vedno "zastrupilo".

Tako boš v hobi, ki ga še ne poznaš vložil še najmanj denarja. To pišem zato, ker sprašuješ po ceni zavarovanja. Za eno leto je za tak motor enako kot štirje tanki bencina.

ostale nasvete so ti pa že tako podali @Joker, @DAMI34...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

za pretehtat je:

odkartat 4-5 jurjev investirat v nov verižni set, nove gume, kake bremze in nekaj drobnarij, zato dodaj še jurja. Ko boš prodajal čez 3 leta recimo, bo še vedno vreden 4-5

ali novega za 10-12kek, nimam pojma o cenah, meti nov motor, meti garancijo, kup elektronske podpore in ko ga boš prodajal čez 6 let, bo vreden spet 4-5.

Nov je okrog 8k

Ashampoo_Snap_2022_04.10_12h16m22s_002_.thumb.png.d8981ce8b33ff56313ae7cddcc68654a.png

Odvisno, kakšna je razlike, rabljen za 6k se po moje ne splača

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

za pretehtat je:

odkartat 4-5 jurjev investirat v nov verižni set, nove gume, kake bremze in nekaj drobnarij, zato dodaj še jurja. Ko boš prodajal čez 3 leta recimo, bo še vedno vreden 4-5

ali novega za 10-12kek, nimam pojma o cenah, meti nov motor, meti garancijo, kup elektronske podpore in ko ga boš prodajal čez 6 let, bo vreden spet 4-5.

Men se zdi, sploh če sam lahko marsikaj doma narediš, da ni bistvene razlike. Bolj v tem a želiš novo, a želiš garancijo, a želiš kup elektronske navlake...

Štromi so pa drgač zanesljive mašine, enostavne in poceni za vzdrževanje.

Mojster.... nov je 8 jurjev... pri meni je že dober občutek vreden te razlike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, nokk2 pravi:

Mojster.... nov je 8 jurjev... pri meni je že dober občutek vreden te razlike

sej sem napisal nimam pojma o cenah..

Jaz ne bi velik razmišljal.  če rabljenega vzameš za 5 jurjev, vržeš gor še jurja, se skoraj bolj splča vzeti novega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, ajzak pravi:

Glej raje od lastnika ne od preprodajalca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam še eno vprašanje.

Kakšna je pa njihova okvirna "življenska doba" ?

Vidim da se po netu prodaja veliko starejših letnikov, od recimo 2006-2010.

 

Popravljeno . Popravil ajzak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, ajzak pravi:

Imam še eno vprašanje.

Kakšna je pa njihova okvirna "življenska doba" ?

Vidim da se po netu prodaja veliko starejših letnikov, od recimo 2006-2010.

 

...odvisno kako je z njim ravnal lastnik...   :D

poznam ljudi, ki merkajo svoje kobilice, pa ni važno, ali je kupil staro, ali novo...in bi motor kupil od njega tudi če je star 20 let....

...in poznam ljudi,ki delajo z novimi makinami ko svinje z mehom.... ...in to je potem na netu motor star samo dve leti... redni servisi... bla, bla, bla...

 

Načeloma pa so Suzuki 650 ali 1000 zelo, zelo, zelo trpežni agregati.... bili so neki problemi s konektorji od elektrike, ki so se topili in kurili (nič posebnega... edino neprijetno je, če se ti to "kje" zgodi).... okvir ne more zgniti...., , če ima recimo xxx.xxx km, ležaje v kolesih se da preprosto zamenjati, pa je spet kot novo.....

Je pa to tako: To je skupek tehnike, ki dela, dokler dela... lahko je prejšnjemu lastniku delal 100.000 km... in nato tebi, drugi dan, ko si ga kupil, po Murphiju nekaj crkne... To je čisto normalno in logično in dokaj pogosto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo

Ker sem se preselil v ljubljano, me zanima kako vi varujete motor. Kakšno ključavnico priporočate? Ono za na disk ali ketna.

 

Hvala za nasvete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, WaterBoy pravi:

Zdravo

Ker sem se preselil v ljubljano, me zanima kako vi varujete motor. Kakšno ključavnico priporočate? Ono za na disk ali ketna.

 

Hvala za nasvete.

.si mogoče pomislil tudi kaj na GPS alarem-sledilnik preko mobitela?

...ko ti cvikajo verigo, naj bi ti že pozvonilo na telefonu, da ti nekdo šari po motorju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

0bstaja tema: ključavnice in podobno. Predvidevam da je zaščita motorja proti kraji za vse motorje enaka.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 4/22/2022 at 7:40 PM, ajzak said:

Imam še eno vprašanje.

Kakšna je pa njihova okvirna "življenska doba" ?

Vidim da se po netu prodaja veliko starejših letnikov, od recimo 2006-2010.

 

Malo z zamudo odgovarjam.... jaz sem svojega leta 2012 nabavil od 2. lastnika, ko je imel cca 30.000 prevoženih. Zdaj jih ima cca 112.000 za seboj. Vse prej kot laganih :)

Po povratku s Pamirja je pri cca 80.000 prevoženih imel malo večji servis zaradi polomljenih plastik, zvitega hladilnika in rahlo poškodovanih vilic, ampak kar se tiče mehanike, je bilo vse bolj ali manj OK. Edino ventile je bilo potrebno nastavit. Od takrat naprej menjal samo verižni set, cush gumice, gume, zračni filter, zavorno tekočino, zavorne ploščice in olje + oljni filter na cca 6000 - 8000 km. Niti slučajno ne kaže nič na to, da bi mu v kratkem moral iskat zamenjavo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje za tiste z visoko kilometrino... Pri 112.000 imam še prve ležaje v kolesih. Nimam nobenih težav, tudi kolesa so povsem brez lufta. Čez par tednov se odpravljava na turo (cca 10.000 km). Je smiselno preventivno zamenjat ležaje ali pa se po nepotrebnem sekiram? Naj nabavim ležaje in dihtunge pa jih vržem v kufer za slučaj nužde?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, Kiri pravi:

Še eno vprašanje za tiste z visoko kilometrino... Pri 112.000 imam še prve ležaje v kolesih. Nimam nobenih težav, tudi kolesa so povsem brez lufta. Čez par tednov se odpravljava na turo (cca 10.000 km). Je smiselno preventivno zamenjat ležaje ali pa se po nepotrebnem sekiram? Naj nabavim ležaje in dihtunge pa jih vržem v kufer za slučaj nužde?

Ko sem se pred časom na mojem prejšnjem vstromu, pripeljal k mojemu mehaniku, ki je tudi serviser za Suzuki, sem mu rekel, da imam občutek, da se zadnje kolo greje zaradi ležajev. Ga potipa in se nasmehne in reče vse je normalno. 

Veš, na Suzukiju še nisem menjal ležajev. :)

Sam sem ga prodal, pri 112 tkm in še spremljal do okoli 130 tkm, vse je bilo kot je potrebno. Edino ob nakupu novega sem opazil, da je zadnji amortizer že bil utrujen. 

Lahko se sekiraš že zdaj ali pa, ko bo crknil. Težka je .... ker nič ni večno. Če sem ti kaj pomagal. :)

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Kiri pravi:

Naj nabavim ležaje in dihtunge pa jih vržem v kufer za slučaj nužde?

Mogoče še najboljša varianta :hmm:kar voziš s sebojkot rezervo ponavadi ne "crkne".

Jaz pri vsaki menjavi gum (kolesa vijačim sam) preverim ležaje. Ležaj s prstom rahlo vrtim in pri kakršnem koli zatikanju in zračnosti je potrebna menjava. Seveda pri ponovni montaži kolesa prostor med ležajem in semeringom napolnim z mastjo za lezaje.

Na tak način sem na "sivčku" našel ležaj (cca80Kkm), ki bi mi sigurno delal preglavice na poti.

Srečno!

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

z ozirom na ceno ležaja in strošek zamenjave in brezskrbno glavo se odgovor kar sam ponuja..zamenjaš in je mir.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, Kiri pravi:

Po povratku s Pamirja je .....

Še eno vprašanje za tiste z visoko kilometrino... Pri 112.000 imam še prve ležaje v kolesih. Nimam nobenih težav, tudi kolesa so povsem brez lufta. Čez par tednov se odpravljava na turo (cca 10.000 km). Je smiselno preventivno zamenjat ležaje ali pa se po nepotrebnem sekiram? Naj nabavim ležaje in dihtunge pa jih vržem v kufer za slučaj nužde?

Glede na to, da je dal čez Pamir, sigurno ne bi razmišljal o temu, zamenjati ali ne. Če ležaje dobiš v Tinexu bo strošek zanemarljiv. Tudi tesnila bi znali imeti. Za mojega Tigra so imeli vse in to 3x ceneje kot original iz GB. Zamenjaš in ena skrb manj za na pot.

Sicer pa sumim, da si nam samo kost vrgel....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala

Na dopustu rentam v stroma pa me zanima ce vzamem magnetno tank torbo ali ne. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj sem jih v bistvu v vsakem primeru imel namen menjat. Sem nabavil SKF-jeve, tako da jih bom menjal naslednji vikend. Imam pa težavo... ne morem dobit tistega velikega tesnila 39x65x7 mm, ki pride na ležaj nosilca zobčenika. Se komu sanja, kje bi ga lahko zdaj v par dneh dobil? Očitno je neka nestandardna dimenzija. Imam možnost sicer dobiti 39x65x9, ampak je relativno drag glede na to, da je samo semering... cca 12 eur + poštnina. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem naročil kar original pri Panigazu. 9 + poštnina. Sem mislil, da bo dražji.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bojda je potekal v nedeljo V-Storm meeting???😳

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!