Skoči na vsebino

Suzuki V Strom


šoško

Priporočene objave

Evo i moga osvrta na gume malo!kao što ste imali prilike imam prošlogodišnji model K4 i dobio sam s njim Traiwing Bridgestonke i napravio sa njima 18 000 km,što me jako začudilo s obzirom da sam bio u augustu u Portugalu,Gibraltaru...što znači prtežno neke Autoput ceste!Na 18 000 km sam ponovo stavio iste gume,do sada sa njima prešao 8 000 km i pošto planiram idući tjedan ponoviti Grossglockner(zbog friendova koji bi išli sa mnom)i Stelvio,bonim se da gume ne budu izdržale s obzirom u kakvom su stanju nakon ovih 8 000 km!Ne znam kaj se dogodilo,ali definitivno smjesa gume nije ista kao ona u prvoj ugradnji.

Proučavajući testove svi hvale Metzeler Tourance i Michelin Anakee!Prije sam na Africi Twin unijek vozio na Metzeler Enduro 4 i bio jako zadovoljan,tako da mislim preći definitivno na Tourance,mada razmišljam i o nekom full cestovnom modelu,pošto gotovo nikada ne silazim na makadam!

Inače ispričavam se dečkima iz Gorenjske kaj se nisam javil da idem u vaše krajeve,ali kao što ste vidli na Vršiću sam bio oko pol osam navečer i mrtav umoran(krenuo ujutro iz Kapruna),tak da sam samo čekal ćim prije doći doma!

Znam,, i jako vam zavidim na geografskom položaju gdje živite,da ste u tim brdima svako malo.Eto ja barem dvaput godišnje provedem po par dana vozeči se Alpama,ali vi to možete gotovo svaki slobodan dan,da ne velim popodne poslije posla!Moj broj je 00 385 91 5420 386,pa ako neko želi društvo ovaj vikend,ja mogu navratiti!Idem u Graz sutra,ali mogu ostati do nedjelje u tim vašim :grrr brdima!

Lijep pozdrav kolegama po motoru :yea2: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Sem lastnik Suzukija V-storm 650 in morm rečt da je motor 1A. :OK:

Zanima me kje bi se dalo dobit izpušni sistem za ta motor če gdo mogoče ve!

Lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla.

Jest sm pa letos svojga Štromarja 650V :OK: obul v Michelin Pilot Road. Z gumami sem zaenkrat :OK: ful zadovoljen. Mnogo kasneje jih zmatra bel prehod za pešce, zalivke pa gladko prevozijo. Kako bo pa z obrabo pa počakmo par kkm.

LP Jema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem lastnik Suzukija V-storm 650 in morm rečt da je motor 1A.  :OK:

Zanima me kje bi se dalo dobit izpušni sistem za ta motor če gdo mogoče ve!

Na Ebay.de je bil tale model s priloženimi cevmi. Tud mene mal moti, da ni pravga zvoka, ampak rezal orginal izpuh pa tud nebi. Se še odločam o eni takšni varianti, ko bojo cevi priložene.

post-1657-1119211421.jpg

post-1657-1119211448.jpg

post-1657-1119211470_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki V-storm 650!! 05

Zamima me kok je kej pametno nou motor vozt. Zdej ma 500Km in me zanima če je kej pametno vozt tko da ga poženeš do 120 km/h pol pa nč več sam poženaš ga pa tko da na pouno gas pa pr 5500 obratih šaltaš!

a je to kej narobe če ga tko vozš a ga je treba počas lepo odpret in pridt do 120 km/h.

Zanima me predvsem če se mašina lahko poškoduje če ga tišiš sam sam do 5500 obratov in potem šaltaš. <_<

Res hvala za nasvet če ga ima gdo! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno če imaš nov motor potem si zraven dobil knjižico z navodili, kjer vse lepo piše tudi o utekanju novega motorja ( sicer ne vem konkretno za tvojga ampak na splošno naj bi se prvih 1000km nekako "šparalo" motor - sicer pa tema o utekanju že obstaja, uporabi iskalnik)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki V-storm 650!! 05

Zamima me kok je kej pametno nou motor vozt. Zdej ma 500Km in me zanima če je kej pametno vozt tko da ga poženeš do 120 km/h pol pa nč več sam poženaš ga pa tko da na pouno gas pa pr 5500 obratih šaltaš!

a je to kej narobe če ga tko vozš a ga je treba počas lepo odpret in pridt do 120 km/h.

Zanima me predvsem če se mašina lahko poškoduje če ga tišiš sam sam do 5500 obratov in potem šaltaš. <_<

Res hvala za nasvet če ga ima gdo! :)

Mogoče je zanimivo mnenje o utekanju generalnega zastopnika za Suzuki v SLO. Oni menijo, da utekanje enostavno ni potrebno (očitno poznajo Suzukijeve motorje bolje od proizvajalca). Konkretno se je tale izjava nanašala na 1000 ccm model.

Če misliš imet motor neki časa ga utekaj po navodilih proizvajalca (do 800km 5000 obratov na minuto, do 1200km 7500 obratov na minuto). Ostalo o utekanju pa tako nekje na tem forumu že piše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!!

Ali gdo mogoče ve kje se da dobit kakšno dodatno opremo za Suzuki V-storma 650. Prednja šipa konkretno! Ali pa kje se bi jo dalo zatemnit.

Zanima pa me tudi kako pogosto se veriga maže pri takem motorju.Še nimam tolko izkušen :)

Hvala za odgovor gdorkoli bo že odgovoril :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali gdo mogoče ve kje se da dobit kakšno dodatno opremo za Suzuki V-storma 650. Prednja šipa konkretno! Ali pa kje se bi jo dalo zatemnit.

Zanima pa me tudi kako pogosto se veriga maže pri takem motorju.Še nimam tolko izkušen :)

Hvala za odgovor gdorkoli bo že odgovoril :D

MRA šipce so take in drugačne, najdejo se za malo morje motorjev, tako da tudi za tvojga ne bi smel bit problem... Za slovenijo nevem kje bi lahko zrihtal MRA :? Jih majo pa v Louisu v avstriji...

Tle si poglej, spodi je katalog po znamki motorja... MRA

Ketna se maže po potrebi... Če vidiš d je suha jo namaži, čene se pa nekje povprečno na 500-600km maže (vsaj js na moji) Če je kej drgači pri endurah dvomim. Pazi pa d je ne preveč ne premalo namžeš (če jo preveč šprica vse naokul, če jo premalo je pač isto kukr d je nebi). Če se pa furaš po dežju se maže bom pogosto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Višjo šipo sem jaz dobil v TC motoshopu.

Je kar dobra,nič ne piha.

Prej mi je veter nabijal direkt v vrh glave,tako da je bla vožnja po avtocesti pri večjih hitrostih kar neprijetna.

Glede mazanja verige ti je pa že gizmo v prejšnjem postu vse povedal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: OJLA "" :OK:

Sem prebiral na Nemškem & Ameriškem Vstrom forumu , pa bi rekel , da še kar vsi nekam hvalijo MRA - pri HeinGericku ti jo prodajo za 110 € - sam sem pred tem , da si bi jo kupil - vendar še nisem najbolj 100 % :?

Imam pa vprašanje za Bremsenlosa , kako se ti obnese Dunlop D607 ???????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: OJLA "" :OK:

Sem prebiral na Nemškem & Ameriškem  Vstrom forumu , pa bi rekel , da še kar vsi nekam hvalijo MRA - pri HeinGericku ti jo prodajo za 110 € - sam sem pred tem , da si bi jo kupil - vendar še nisem najbolj 100 % :?

Imam pa vprašanje za Bremsenlosa , kako se ti obnese Dunlop D607 ???????

Sorry za mal pozen odgovor.

V glavnem, po 1800 km so gume že stestirane. V primerjavi z Bridgestone se Dunlop v ovinku pelje precej bolj stabilno, meja zdrsa je višja. Na ravnini se pri cca 180km/h motor začne obnašati malo nervozno. Zače malo nihati levo-desno. Pri popolnoma novih je blo to kar mal moteče. Po cca 300km se je to umirilo. Pri 1800 km se skoraj ne čui več. Obraba je po 1650 km v dolomitih zelo majhna in enakomerna. Bridgestone so se po občutku rabile dosti bolj. Po makadamu nisem vozil več kot nekaj 100 metrov, tako da ne vem koliko držijo tam, sicer se pa po makadamu vozim dosti malo.

Naj opaznejša razlika je vožnja skozi ovinek. Pri Bridgestone sem imel skozi občutek da se gume pod motorjem kar nekam umikajo, da so mehke. Probaval sem s tlakom. Ko sem mel gor Bridgestone sem bil zelo zadovoljen. Sedaj ko imam Dunlop D607 sem navdušen. :worship:

Priporočam!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo vsem evo mene iz Sardinije kjer sem na sardinjskih cestah pustu čist novo Bridgestonko. Naredu sem z njo 5500km-na sardiniji 4500km res pa da sem bil polno obtežen .Tako da moram dat še enkrat nazaj bridgestone da se bosta s prvo nekako ujele :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V strom je zakon!

Sem naredu 1200 km z 1000 kubičnim in sem res navdušen. Ne vem kako je z 2190000 drag če je od varadera za 250000 cenej da ne govorim o GSu. Je glih prou brutalen, lepo se drži, tačke sem spilil do konca (pa še mal bremzpedala) :kva2: res pa precej sili kvišku ob ostrih pospeševanjih. Bi imel. Rajš k varaderota. Edin kar ima varadero boljš, so pač zavore pa še to zarad ABS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Renegade res je bila šala :nono: ampak popust bo pa dal ,in montaža bo zastonj,to je pa že en del uspešno rešene reklamacije a se ti ne zdi.Kar se pa tiče primerjeve med Varederotom in v-stromom in zavor pa se strinjam s Fazerem,ABS ti pomaga samo ko ti zablokirajo kolesa .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK: Ojla ! :OK:

Pozdrav vsem !

Polpolnoma se strinjam z vama z fazerer - ABS ti res koristi samo takrat kko kolo blokira - do tega trenutka pa je čisto vseeno katere bremze imaš (z ali brez ABS).

Mikimauss-ova razlaga , pa me ne pusti glih na miru - kako si mogel brusiti še premz pedal- jaz veljam za kar "šorf - voznika" - pa mi bremz pedala še ni uspelo pobrusiti ! ? :? STOPALKE NI PROBLEM SAMO BREMZ PEDAL ?? :? :? PA SEM PREVOZU NA MOJEM ŽE 18.900 KM :?

LP :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:OK:  Ojla ! :OK:

Pozdrav vsem !

Polpolnoma se strinjam z vama z fazerer - ABS ti res koristi samo takrat kko kolo blokira - do tega trenutka pa je čisto vseeno katere bremze imaš (z ali brez ABS).

Mikimauss-ova razlaga , pa me ne pusti glih na miru - kako si mogel brusiti še premz pedal- jaz veljam za kar "šorf - voznika" - pa mi bremz pedala še ni uspelo pobrusiti ! ?  :?  STOPALKE NI PROBLEM SAMO BREMZ PEDAL ?? :?  :? PA SEM PREVOZU NA MOJEM ŽE 18.900 KM :?

LP  :yea2:

Sam sem danes le uspel spucat motor :rolleyes: in glej hudiča kaj ugotovim :slap: da sem popajsal in zdrajsal ne samo prve tačke tudi sopotnikove in še ves centralen stojal z leve in desne. Ne vem kako :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lejga nočem se kej hvalt pa to. Najprej je šraufa na tačk zmanjkal, potem je pa še bremzpedal mal fasu. V desnem ovinku, k mi nekako bolj ležijo. LAhk mi pa tud ne verjameš, sam nimam nč od tega da nakladam. Hotu sem samo poudarit da sem navdušen kolk motor drži smer in dovoljuje izredno globoke nagibe kljub enduro gumam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, brutalen! Za enduro sploh. Če mi ga je pr mojih 120 kilah ves čas spod riti jemal al me pa na zadn bicikl postavlal, je za mene brutalen. Sploh v smislu endure. Mrbit v smislu supersporta res ne. Je pa odvisn kaj je zate brutalnost.

viš...meni se pa ni zdel brutalen...ower all seveda... :whistle:

brutalnost zame definitivno ni to s čimer postreže v strom...je pretirano kultiviran da bi ga označili kot takega :bounce:

če pa govorimo znotraj segmenta pa.....bi se dalo kaj zmenit :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zagotovo je bolje imeti ABS, kakšne buče prodajate da lahko odpove, seveda lahko, samo bo prej človeški faktor naredil napako in se zato ralimal kakor pa zavorni sistem ABS. Potovalni motocikli bi morali imeti vsi ABS in počasi ga bodo tudi imeli, da bodo vozni v vsakem vremenu.....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa se kaj Strom obnese na daljših relacijah recimo 500km ali več v dnevu?? A je ritka boleča ali gre brez težav.

He he glede ležalkarjev na prelazih ti dam pa prav, se najde kaki težki frajer, ki piči mimo tebe po ravnini da niti ne vidiš kake barve je motor potem pa prideš do prvih zaprtih ovinkov gre pa kot po jajcih. Ego pa trpi za znoret ko mu eden z kravo zadaj v rit skače

Bom čisto kratek - smo bili po Avstriji - Italiji - Dolomiti.... dnevno deleli tudi prek 500 km in več - pa ta zadnja plat je bila ne boleča - čisto OK ( po mojem je tudi dosti odvisno po kakšnih cestah se voziš)

Potem pa se z kolegom en dan naganjava po Sloveniji , pa mi je rit bila že po 300 km že kar boleča (se že nonstop presedal )

Kar pa se teh "ležalkarjev" tiče , je pa na stvari tako .

Takšnih modelov , kot si omenil je na cestah ogromno - eni si upajo dati gas samo na ravninah - pred ovinkom pa kar po polžje...

Po Dolomitih sem se vozil v ekipi (Yamaha, Ducati 999, BMW, Kawasaki) - smo si dajali duška še in še brusili z stopalkami ....- potem pa na Pasu di Mendolo nas prehitita dva Esterajherja na Hondah Varedero - v prvem tfrenutku me je kar malo stisnilo , ko sem videl kaj tip dela (brusil z vsem mogočim - se nagibal ...pretiraval) - nato se kolega na Ducatiju 999 spusti malo za njima ......... 5 ovinkov naprej - oba esterajherja - na tleh : prvo se je zaletel v nasproti vozeči kombi - ga olupil celega po levi strani - od tam ga je odbilo v škarpo .... in nazaj na sredo ceste - (vse to se je dogajalo pred našimi očmi) - seveda ustavimo - pomagamo ...... Šok je sledil , ko sem videl enega od teh dveh Avstrijcev - TIP JE BIL STAR OKOLI 55 - 60 LET :kva2:

Mislim , da je rekel , da mu je guma spustila (ni imela več oprijema - na robu)

Malo naprej pa podobna situacija z cestaki .

Mislim , da moramo biti kar previdni tam zunaj na cesti , saj nikoli ne veš kje te čaka ...

Ne vem več kaj naj še sploh rečem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z mojo sva naredila največ 850 km na enkrat (Dubrovnik-Mostar-Banja luka-Divača) in sva bila res mal utrujena pa ritka je tudi bolele, Katjušo malo bolj kot mene.Res pa je da sva že prejšnja dva dneva naredila 800 km.

Danes sem v TC kupil zadnjo zaščito za motor (givi) ki so jo imeli za V-strom.

Cena z popustom 19.950,00 SIT :OK:

:yea2: :yea2: :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Midva z najdražjo :yea1: polno obtežena to pomeni skupaj obtežen v-stromček 250kg po Sardinjskih in Toskanskih cestah :slap: ,motor se je obnašal zelo lepo :yea2: .Po avtocesti sem ga gnal tudi do 180 km/h ,res pa da je gumo pojedlo.Največ in najdalšo pot v enem kosu iz Elbe preko Siene do Mojstrane 660km postnek samo za tankanje zadnja plat se ni pritoževala nad sedežom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!