Skoči na vsebino

Enduro 600cc(Kawasaki KLR,Yamaha xt...)


SP02

Priporočene objave

Evo zanimajo me nasledje stvari glede enduro motorjev 600cc.

Pa glede teme če je nisem dal v pravo rubriko jo prosim premaknite.

No pa da gremo k temi.

Namen imam kupit endurota 600cc lahko brez papirjem...v bistvu za ganjat se po šumi.Pa prosm ne mi govort ne kupuj tega za po šumi pa za ganjat se rajši kupi kroso eno 125cc al kj tazga pa preveč kg ima ma to nema vezetko da prosim tega ne.

Zanima me v bistvu glede pregrevanja ane ker nemislim kupit nekega mladega letnika ampak so to starejši letniki ane 1990... Najbolj imam ogledanega Kawasaki KLR 600 ker so imeli od starejših letnikov prvi vodno hlajenje zato bi bil najbolj primeren za moj primer.

Zj me pa zanima ali se npr. Yamah XT 600 ki ima oljno hlajenje ali pa kake Honde... in ostali motorji ki imajo zračno hlajenje zlo pregrevajo npr. da bi se mi pregrel in posledično najverjetneje tudi zaribal.

1. Mal mi povejte vaše izkušnje glede teh hlajenj.

2. Pa še to najbolj me zanimajo izkušnje in vse stvari v zvezi z Kawasaki-jem KLR 600 in če ma kdo kak drug motor naj mi tut mal pove kako pa kaj(dobre/slabe lastnosti)

Lp Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zračno hlajen se lahko z dobrim oljem segreje tudi na 150°C. To je že toliko vroče, da ko pljuneš na cilinder pljunek ne zacvrči, ampak naredi kroglico in dol pade. :D

Za vodno hlajenje pa načeloma tudi ni problema, če je vodna pumpa dobra, termostat prow odpira, dovolj tekočine in pa da kiler ni zabasan. Če pa nima ventilatorja, pa zna problem bit, če ga dolgo časa na mestu tiščiš ali skoz v 1. prestavi.

Pa za po gmajni ganjat so taki motorju s krampi čist v redu, samo pretežki za moje pojme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zračno hlajen se lahko z dobrim oljem segreje tudi na 150°C. To je že toliko vroče, da ko pljuneš na cilinder pljunek ne zacvrči, ampak naredi kroglico in dol pade. :D

Za vodno hlajenje pa načeloma tudi ni problema, če je vodna pumpa dobra, termostat prow odpira, dovolj tekočine in pa da kiler ni zabasan. Če pa nima ventilatorja, pa zna problem bit, če ga dolgo časa na mestu tiščiš ali skoz v 1. prestavi.

Pa za po gmajni ganjat so taki motorju s krampi čist v redu, samo pretežki za moje pojme.

Pol zračno definitivno odpade( a to si mislu olje pr zračnemu u mašin al za oljno hlajenje?)

Aja kak ventilator si mislu pri vodnem hlajenju?

Vem vem da so vredu sam rabiš orng krampre pa pelje zarad navora in vsega res kamor hočeš. Ja teža ka mal j... še posebi če hočeš na kaki vlaki obrnt pa se lahko čez prevrneš :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zračno je čist v redu, sploh pri starih motorjih, ko vodno zna že zezat. Mislim sem pa olje v mašini, ker ko se olje pregreje, se oljni film strga in zadeva zariba. Najraje bat cilinder, ojnica, ležaji gredi.

Ventilator sem pa mislil un na kilerju, ki se vklopi, če je prevroče. Kot pri avtu. :)

Tako kravo je težko obdržat pokonc ko si v eni luknji in ko jo že v desete pobiraš postane svinjsko težka. :devil:

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XT 600, letnik 92 polno obremenjena z dvema potnikom sredi poletja iz Trente na Vršič , druga prestva večino časa, brez problema. XT-jka vleče že iz zelo nizkih obratov in se da z njo tudi po gozdu zelo lepo peljat. Če pa si imal v mislih bolj krosovsko vožnjo potem pa ne vem, če bo 600 kubični enduro starejšega tipa zadostil tvojim potrebam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mam še zmer eno staro XT-jko za po "hosti" pa zračno hlajenje ne predstavlja kakšnih večjih težav, če imaš vedno v glavi da se voziš z zračno hlajenim motorjem. Kot je že predhodnik povedal polno obremenjen motor pa na Vršič - nobenih težav, vendar čutiš proti vrhu da motor nima več toliko moči.

Večji problem je ker te motorji niso ravno narejeni za kakšeno bolj hard vožnjo in niso za kakšno metanje po tleh, pretežki za sam okvir.

Sam osebno ti bolj predlagam bolj XT kot KLR, ker na XT skoraj nima kaj crknit, pa še za peljat motor mi je veliko bolj vodljiv kot KLR.

Drugače pa ravno to kar si reku da nočeš slišat, in sicer: če boš hotu dobit dobro XT-jko boš dal cca 1500€ (nedolgo nazaj sta se dve prodajali brez papirjev za cca 300 kSIT), če pa kupiš eno 250ccm hard enduro je pa cena tam tam ali pa malenkost višja.

Samo vzdrževanje ene 2T hard endure je relativno nizka.

LP Tomaž

[attachmentid=91850]

post-9009-1171519379_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kaj ni malo preveč tega v stili"rabim poceni jajca za se furat po gozdu"?

marsikaj morajo naši gozdovi požret.

HORJO, kje si!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam KLR 650 l'87 pa sem ga kar nekaj let po šumah teral. Nikol nobenih problemov, če maš dovolj hladilne tekočine, termostat v redu in kolikor tolikor čista rebra na hladilniku. Je pa tudi res, kar šo že kolegi omenli, da je cca 180 kil dokaj težka zadeva ko jo iz kake luknje ven pobiraš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!