Skoči na vsebino

CENE motorjev pri nas in drugje


badfreek

Priporočene objave

Italija:

Bandit 600 = 6817 EUR

Bandit 600S = 7220 EUR

Honda CBR 600F = 9655 EUR

(davek (IVA) vkljucen v zgornje cene)

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najboljse da vprasas koga, ki se ukvarja z uvozom rabljenih avtomobilov pa ti bo tudi za motorje poveda. vem da rabis ogromno nekih papirjev, pa vcasih je treba homologacijo delat, ki ni poceni pa lahko dolgo traja. vglavnem naj ti nekdo pove ki ima izkusnje ker bos drugace dosti zivcev in denarja zgubil.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

pa vcasih je treba homologacijo delat,

Nic vcasih, vedno je potrebno homologacijo narediti. Pri zasebnem (individualnem) uvozu vedno s predložitvijo vozila homologacijski instituciji, redni uvozniki pa lahko izdelajo tipsko homologacijo in jo potem samo napišejo za vsako posamezno vozilo.

Res je najboljši posrednik z uvoženimi starimi avtomobili, ker pozna špediterske, carinske, homologacijske in davcne finte, samo tudi on hoce provizijo.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Res je najboljši posrednik z uvoženimi starimi avtomobili, ker pozna špediterske, carinske, homologacijske in davcne finte, samo tudi on hoce provizijo.

Brrrm

ja mati tereza je mrtva, pa se ona se ni ukvarjala z uvozom motorjev. ce dobis ugoden motor pol bos tudi za provizijo dal. ce razlika ni velika (kot pri vecini novih) pa se tako ali tako ne splaca zajebavat, ampak probas rajsi popust dobit.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vceraj mi je en tip reku, da bo šel v Nemcijo po avto,ker je do treh let starosti oprošcen davek (mogoce je mislil carino!?).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pred kratkim sem se v Italijo (moto marassi) odpravu pogledat malo cene endurcov in kako je z uvozom le teh (sem namrec blizu meje z italijo doma). Ceprav je bil motor 2 jurja mark cenejši kot pri nas je prodajacl reku da se ne splaca. Baje da Italijanske normative o testiranju "ne ustrezajo" slovenskim tako da moraš motor odpeljat na tomos u koper kjer naj bi ti izdali homologacijo za motor. Pri tem te pa pošteno oberejo tako da se uvoz ne bi splacal. Pri temu pa je potreba še prištet carino + razne davke nevem tocno. S svercanjem pa se ne da nic pridobit ker nemoreš prit do dokumentov.

NoFear

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa homologacija je lahko problem ker morejo vse oznake stimat, od speglov, zmigavcev,... naprej... ni vredno pa predrago pa se traja lahko!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

A hocte povedat, da je najbol ce si motor kupiš v sloveniji-ubistvu najceneje in z najmanj komplikacijami!?

Zohi

Ce ti uvoznik ne izda tipske homologacije, potem je zadeva predraga. Pa verjemi, zajebaval te bodo povsod. Za tistih par pršparanih Evrov se ne splaca. Pol pa še problemi z rezervnimi deli (motorji niso po vseh trgih enaki ipd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edino ce pocakas na Slovenijo v EU .. pol bos pa brez problema pripeljal bike cez "mejo"...

_________________________

Quemadmodum desiderat cervus at fontes aquarium item desiderat anima mea at te DUCATI.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko pa si izbereš v tujini motor iz katerega moraš seveda prepisati številko okvirja in tip motorja pol pa direkt k našemu uvozniku in mu zatežiti naj preveri ce motor ustreza našim standardom!

Drugace pa ti povem, da za podobne zadeve izgubiš veliko casa denarja da o živcih in glasilkah sploh ne govorim!

LP!

Pihi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Pred kratkim sem se v Italijo (moto marassi) odpravu pogledat malo cene endurcov in kako je z uvozom le teh (sem namrec blizu meje z italijo doma). Ceprav je bil motor 2 jurja mark cenejši kot pri nas je prodajacl reku da se ne splaca. Baje da Italijanske normative o testiranju "ne ustrezajo" slovenskim tako da moraš motor odpeljat na tomos u koper kjer naj bi ti izdali homologacijo za motor. Pri tem te pa pošteno oberejo tako da se uvoz ne bi splacal. Pri temu pa je potreba še prištet carino + razne davke nevem tocno. S svercanjem pa se ne da nic pridobit ker nemoreš prit do dokumentov.

NoFear

Za blago, ki izvira iz EU ni carine, je samo DDV (Slovenski) + nekaksna trosarina. Pa potem se njihov davek nazaj dobis, ker si zadevo izvozil.

Je pa res, da je ves postopek precej zapleten in ce nisi prekaljen macek v teh zadevah se ti zagotovo ne splaca (kup papirjev, it moras na milijon koncev in vedno ti nekaj manjka - samo za jeklene zivce.)

Sem pa vceraj bil v AUT in gledal malo rabljene motocikle (stare do 1. leta). Cene so ugodnejse od nasih za kaksnih 20%. Srecni Avstrijci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Lahko pa si izbereš v tujini motor iz katerega moraš seveda prepisati številko okvirja in tip motorja pol pa direkt k našemu uvozniku in mu zatežiti naj preveri ce motor ustreza našim standardom!

Drugace pa ti povem, da za podobne zadeve izgubiš veliko casa denarja da o živcih in glasilkah sploh ne govorim!

LP!

Pihi

kar pa bo naredil zelo nerad, oziroma ne bo naredil! nasi uvozniki se borijo za vsak prodan motor kar pri kolicinah (od 2 do 20 motorjev enega modela letno) niti ni cudno. drugace pa skoraj nobeden ni motorist zato tudi kake solidarnosti ne pricakujte!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi tu ima palica dva konca.

Poceni rabljen motor pomeni tudi to, da ga, ko sa ga navelicaš, tudi zelo poceni prodaš, ali, vrednost mu pada hitreje, kot pri nas.

Ali ekonomsko uceno: vloženi kapital se pri nas pocasneje porazgublja kot v Avstriji.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:Tudi tu ima palica dva konca.

Poceni rabljen motor pomeni tudi to, da ga, ko sa ga navelicaš, tudi zelo poceni prodaš, ali, vrednost mu pada hitreje, kot pri nas.

Ali ekonomsko uceno: vloženi kapital se pri nas pocasneje porazgublja kot v Avstriji.

Logicno se sliši, ampak... bo prej cena pogojena s kolicino dobrin (rabljenih motorjev), ki so prisotni na trgu ponudbe in povpraševanja. Tudi to se v SLO spreminja, tako da motorji ne 'držijo' vec cene kot vcasih.

Ejkej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Hola!

Ker sem ze kar nekajkrat kritiziral uvoznika Suzukijev g.Odarja bom tule napisal se konkretne cene, da bomo vsi tocno vedeli, o cem govorim.

Nemske cene (oznacene z D) so iz revije Motorrad konec oktobra 2001, slovenske cene (oznacene s SLO) pa iz Odarjevega uradnega cenika, ki velja od 19.7.2001 in sem ga dobil pred ene 14 dnevi pri enem od prodajalcev. 00 pomeni modelsko leto 2000, 01 pomeni modelsko leto 2001. V nemskih cenikih so vedno navedeni modeli, v slovenskih nikoli - prodajajo pac, kar imajo (kar jim je ostalo)...

GSX-R 1300 Hayabusa:

D 20.000 DEM (model 00), 22.000 DEM (model 01), SLO 25.690 DEM

GSX-R 1000:

D 22.500 DEM (01), SLO 26.690 DEM

GSX-R 750:

D 19.900 DEM (01), SLO 23.990, posebna akcijska cena 22.490 DEM

GSX-R 600:

D 15.000 DEM (00), 16.000 (01), SLO 19.990 DEM

GSF 1200 S Bandit:

D 15.500 (02), SLO 18.990

GSX 750 F

D 12.800 (01), SLO 15.450, posebna akcijska cena 14.450 DEM

SV 650 S

D 11.500 (01), SLO 15.690 DEM!!!, posebna akcijska cena 13.990 DEM

SV 650

D 11.000 (01), SLO 15.490 DEM!!! rekordnih 40% drazje...

VL 800 Intruder Volusia

D 13.800 DEM (01), SLO 17.490 DEM

in tako naprej. Raje ne komentiram, ker mi ze lucka gori... Sicer pa sami vidite stevilke, ane.

Saj mogoce tudi ostali zastopniki niso nic boljsi (ali pac?), tega nisem preverjal in to tudi ne more biti opravicilo za tako ravnanje. Ce je se kdo tako jezen kot sem bil jest in si bo vzel cas za primerjavo, pa naj objavi tule, da bomo vsi videli, kaksni pesjani so (ali niso). Oz kateri je "posten" - ce sploh kateri...

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja Suzuki, tale Odar ti pa res ne da spati. Zanimivo bi bilo videti koliko motorjev proda, če pri vseh ljubiteljih vzbuja podobne občutke kot pri tebi. Kaj naj ti rečem, prešaltaj na Ducati. Cene so pri Zorniku vsaj primerljive, v nekaterih primerih pa celo nižje kot v Nemčiji. Odarja pa kar na sramotilni steber pa pljuvat po njemu.

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da so Yamahe pri nas dosti bolj ugodne

Yamaha FZS, ki je neprimerno boljsa od Bandita 600 v vseh pogledih je pri nas vsaj za 1K dem cenejša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ODAR--------ODERUH

ODAR--------ODERUH

ODAR--------ODERUH

ODAR-------ODERUH

ODAR---------ODERUH

ODAR---------ODERUH

ODAR........

PLJUNK,PLJUNK,PLJUNK........

A BO DOST???????

Klimbra....vlaženje zagotovljeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo za potrditev ne-dela uvoznikov in nasih cen:

aprilia (najbolj aktiven in edini uvoznik ob bmw-ju in triumphu, ki sploh kaj dela) je prodala letos VEC motorjev kot suzuki ali kawasaki, mogoce celo vec kot honda (nimam podatka)!!!!!!!!!

zdaj pa primerjajte ime in predvsem PONUDBO aprilie, ki ima dosti manj modelov od omenjenih z imenoma SUZUKI in KAWASAKI!!!!

a ve kdo za katero drzavo na svetu razen italije kjer se lahko aprilia primerja z suzukijem in kawasakijem!!!! odar in dks se lahko resno zamislita!

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ja Suzuki, tale Odar ti pa res ne da spati. Zanimivo bi bilo videti koliko motorjev proda, če pri vseh ljubiteljih vzbuja podobne občutke kot pri tebi. Kaj naj ti rečem, prešaltaj na Ducati. Cene so pri Zorniku vsaj primerljive, v nekaterih primerih pa celo nižje kot v Nemčiji. Odarja pa kar na sramotilni steber pa pljuvat po njemu.

Bye

Desmo

Hola!

Hja, pri takih stevilkah najbrz ne vzbuja podobnih obcutkov samo meni, bi rekel. Ali pac? A se tebi to ne zdi res skrajno pesjanstvo? Pa saj ne, da ne bi mogel spati - le na zivce mi gre ko vidim kak motorcek, ki mi je vsec in bi ga rad imel, pa potem vidim, koliko bi ga moral preplacati...

Se bolj zanimivo bo postalo, ce bo se kdo objavil podobno za "svojega" oz drugega uvoznika, da bomo primerjali.

LP suzuki

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem včeraj pri VFR-ki omenil,nekaj kar je pri nas skoraj nemogoče,to so popusti sedaj ko je konec sezone.Pri sebi imam članek iz angleške revije zato so tudi cene v funtih.Cbr900rr letnik2001 stane 8699funtov,letnik2000 pa 5999funtov.Takšni in še večji popusti so pri vseh motorjih.Naši uvozniki seveda imajo možnost dati tak popust a ga nam navadnim tepcem ne dajo,ker itak prej al slej vse prodajo.Pri nakupu novga motorja bodte pozorni na to,kateri letnik sploh kupujete.Slišal sem da v delta temu(yamaha)lohk kupš tud dve leti star motor za ceno novga letnika,ki je bil medtem že modificiran in so bile na njem začetniške napake že odpravljene.Pri nakupu si je treba pogledat ploščico na okvirju.Tam je poleg ostalih podatkov tudi tip motorja iz katerga se da razbrat kdaj je bil proizveden:recimo,CBR600letnik1998ima oznako FW,letnik 1999 oznako FX in letnik 2000 oznako FY.Prav tako so označeni modeli ostalih znamk motojev,zato se je prej dobr pozanimat ko kupujete določen motor!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!