Jump to content

Moto Guzzi Stelvio 1200


Noise

Recommended Posts

Na mobile de, .........pri nas so redkost.

Večina ima kilometrino super majhno :)

1699618121_ScreenShot2018-07-22at08_49_08.thumb.png.5eaeb553647d5179b51ca95ed9f83ffd.png

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Pred leti kupil čisto novega stelvija in takoj šel na dolgo potovanje.

Italjanski prodajalec je mojega prijatelja vprašal, kje je gospod B (jaz).....odgovoril je.... v puščavskem delu Maroka (sredi poletja).....

italjenski prodajalec je samo zavpil....mammma miaaa....... ;)

 

Edited by Bostjan L
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Oprezam za velikimi asfaltnimi endurami. Naceloma sem gledal drazje (Yamaha Tenere, Honda Crosstourer itd), potem pa vidim tega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14462481

Prebral sem celotno temo, ki pa je precej zastarela in tudi sicer ne poda dosti informacij. MG Stelvio - zakaj ja, zakaj ne? Kako je s servisi pri nas (LJ)? Je sploh smotrno kupiti discontinued motor, ki ze v osnovi ni ponujal dosti moznosti za nakup dodatne opreme in jih je bilo prodanih (baje) le nekaj tisoc?

Na oglasnih slikah je videti spodaj sveza luzica. Olje? Vem, da ima Stelvio spodaj oljni filter. Denar naceloma ni problem, ne bi pa rad kupil macka v zaklju. V primeru, da se odlocim za ogled (je v LJ), bi sel kdo, ki se spozna, zraven? Seveda financno kompenziram vlozeni cas. :)

Link to comment
Share on other sites

On 8/16/2019 at 12:33 PM, Slow said:

Oprezam za velikimi asfaltnimi endurami. Naceloma sem gledal drazje (Yamaha Tenere, Honda Crosstourer itd), potem pa vidim tega:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14462481

Prebral sem celotno temo, ki pa je precej zastarela in tudi sicer ne poda dosti informacij. MG Stelvio - zakaj ja, zakaj ne? Kako je s servisi pri nas (LJ)? Je sploh smotrno kupiti discontinued motor, ki ze v osnovi ni ponujal dosti moznosti za nakup dodatne opreme in jih je bilo prodanih (baje) le nekaj tisoc?

Na oglasnih slikah je videti spodaj sveza luzica. Olje? Vem, da ima Stelvio spodaj oljni filter. Denar naceloma ni problem, ne bi pa rad kupil macka v zaklju. V primeru, da se odlocim za ogled (je v LJ), bi sel kdo, ki se spozna, zraven? Seveda financno kompenziram vlozeni cas. :)

Uradni servis je

https://www.vomberger.si/pooblasceni-servis

Test prve verzije Stelvia

https://www.avto-magazin.si/moto/moto-testi/moto-guzzi-stelvio-1200-4v-2/

1. Z motorjem naredi kratko vožnjo in boš videl če ti odgovarja.

 

2. Kaj je treba vprašatii lastnika?

Pri 16000 ima nove pnevmatike. Moje prve originalne so zdržale 20000.

Če je motor dolgo stal na armaturi gori lučka za servis. Kdo je servisiral. zakaj je servisiral da teče olje od vijaka za izliv olja ali od slabo privijačenega oljnega filtra. Koliko stane servis?

Dolgo stoječi motorji imajo lahko veliko težav.

 

Najbolj pomembna je točka 1  :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Bostjan L said:

Pri 16000 ima nove pnevmatike. 

Po drugi strani, so imele pet let. IMHO zrelo za menjavo. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, Kugelschreiber said:

Po drugi strani, so imele pet let. IMHO zrelo za menjavo. 

Če bi ga kupoval

bi najprej preveril kilometre po vin številki ki so zapisani na tehničnih pregledih. Če so kilometri realni bi odvijačil plastični pokrov spodaj

(8 malih vijakov) in pogledal če res pušča od oljnega filtra (verjetno bi zagledal originalni UFIjev filter).

Pogledal bi še displej na armaturi. Če daš kontakt izpiše če rabi servis (jasno da rabi ker je leto hitro naokrog) in izpiše tudi diagnostiko če je kaj v okvari (tega pri drugih motorjih še nisem videl). Predvidevam da bo na armaturi svetila lučka za servis(ključ) in nič drugega.

Pri teh kilometrih boš kupil nov motor za relativno malo denarja.

Link to comment
Share on other sites

Sem pogledal ta motor. Največji problem je, ker je bil na tleh na desni strani. Poškodovan pokrov ventilov od kamenčkov, tudi malo zvito zgornje rebro cilindra. 

Link to comment
Share on other sites

pred 38 minutami, matjazy pravi:

Sem pogledal ta motor. Največji problem je, ker je bil na tleh na desni strani. Poškodovan pokrov ventilov od kamenčkov, tudi malo zvito zgornje rebro cilindra. 

Če je vse ostalo v redu, mene to ne bi motilo. Motor pade po tleh mimogrede, problem je, ker nima zaščite cilindrov. Bolj me moti ta lužica pod motorjem vidna na slikah?

Link to comment
Share on other sites

Eh, sploh ne bom sel gledati. Pri meni je sicer v nekem smislu prisoten kancek cudaskosti - finance dopuscajo nakup magari velike nove endure; brez kredita, lizinga itd, ampak nekako zelim rabljen motor oz. zelim kupovati v zivljenju cim manj novih predmetov. Zlasti tistih, katerih v resnici ne potrebujem... long story in nima veze v tej temi.

Kakorkoli, ne bom sel na ogled. Sicer me vizualno praske na motorjih in avtih ne motijo prevec (npr. avta letos sploh se nisem pral^^), ampak ne bi pa nekaj kupil, kjer obstaja ze v startu potencialno vecja verjetnost, da se bom potem moral dodatno "ukvarjati". Pa tudi zracno hlajenje mi ne disi.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...

Po nekaj letih uporabe se pokažejo brazgotine 😇

641835676_Stelvio12004V.thumb.jpg.1305ac0c1717ac7e4e0be62c7fede7dc.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!