Skoči na vsebino

Jermeni vs Verige


STARI

Priporočene objave

Mene pa zanima kakšne izkušnje imate z pogonskimi jermeni.Primerjava z verigo cena itd.Za začetek naj povem na mojem bajku garancija za jermen 50000km cena okrog 70000sit.Drugače brez vzdrževanja.Prvič sem ga napel pri 1ooookm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorja, ki bi imel za prenos moči jermen še nisem imel, tako da lahko povem samo glede cene, ki se mi zdi kar vrtoglava za en zobat jermen po vsej verjetnosti dobre kvalitete (tudi obdelovalni stroji imajo take jermene pa so občutno cenejši).

Torej jaz naredim z verigo 27.000km, cena 18.000sit (pegaso650)

potem prištejmo še oba zobnika cca18.000sit

Tako prevozim 54.000km s stroškom 72.000sit +10.000sprej=82.000sit

Razlika torej je (ob predpostavki, da ti kakih zobnikov ni treba menjat), ni pa tako hudo velika.

Tisti z močnejšimi motorji bodo naračunali čisto druge številke, toda tam jermeni tako ali tako niso v uporabi (vsaj v večini ne).

Jaz osebno se torej ne bi obremenjeval pri nakupu, ali ima motor verigo ali pa jermen, važno da opravlja svoj namen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pri verigi moti samo in edinole to, da je motor po levi strani usran od umazanije, ki leti iz verige. Dober kardan bi bil kar pravšnja reč zame ali pa jermen mogoče tudi, samo za Monstra to ne obstaja,,, mensezdi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lansko leto sem mislil na banditu jermen montirati - ne gre,ker je premalo prostora v diagonali med okvirjem in sprednjim veriznikom/zobnikom (mogoce,drugic,ko pride ozji na trg).drugace ga team metisse (www.metisse.de) montira na XJR 1300.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojih primerjavah je kardan praktično skoraj neuničljiv,potrebuje samo menjavo olja ni najbolj tih vožnja pa je toga ,za športno vožnjo se ne obnese.Veriga z zobniki se pač mora po določenih kilometrih z zobniki menjat je bolj glasna motor je zamazan redno jo je treba sprejat za športno vožnjo odlična.Jermen ne potrebuje nobenega vzdrževanja razen občasnega napenjanja vožnja zelo tiha če primerjaš menjave verig pri cestakih pride cenovno nekje isto.Drugače pa pri cestakih se verjetno ne bo obnesel ,ker ne poznam nobenega cestaka z jermenom.Če se motim me popravite.To so moja mnenja o prednostih in slabostih enega in drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pri cestakih (upam,da govorimo o SS,SBK in podobnih) ne uporabljajo jermena je zelo enostavno razlozljivo.komplet jermen-zobniki ali veriga-verizniki se tako razlikujejo v ceni,da bi velik del proracuna dirkaskih ekip pojedel samo komplet prenosov za razlicne piste/razlicna razmerja.verige so pac cenejse in se jih da lazje zamenjati.za menjavo jermena je namrec potrebno sneti zadnje vilice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... ja zanimivo. Glede cene jermena nisem siguren, da je dražji od verige (menjava kompleta verige+verižnika), zanimivo se mi zdi pa to, da proizvajalci sporttouring mašin ala bandit 6/12, fazer 600, kawa zr6, xjr 1300, kawa zrx 1100/1200, pa tudi monstri... serijsko ne vgrajujejo jermenov. Postopki izdelave se cenijo, materiali so vse močnejši, delujejo bolj tiho, ni mazanja (ekologija), tudi grobost prenosa se malo umiri (napram kardanu in verigi).... A je mogoče res problem samo cena? Kaj bi bilo če bi se za takšne motorje pojavili mnogoserijski jermeni (da cena pade).... ah, japonci že znajo šparat in vedo zakaj je temu tako. Če bi se jermen dalo na bandita za eno pošteno ceno namontirat, bi ga ziher menjal verigo za jermen.

Lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pri cestakih (upam,da govorimo o SS,SBK in podobnih) ne uporabljajo jermena je zelo enostavno razlozljivo.komplet jermen-zobniki ali veriga-verizniki se tako razlikujejo v ceni,da bi velik del proracuna dirkaskih ekip pojedel samo komplet prenosov za razlicne piste/razlicna razmerja.verige so pac cenejse in se jih da lazje zamenjati.za menjavo jermena je namrec potrebno sneti zadnje vilice.

Pri mojem bajku je treba sneti kolo za zamenjavo jermena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Že dolgo nismo rekli nobene o jermenih. Meni se zdijo super. Tale firma http://www.vh-motorradtechnik.de/ jih montira ne nekatere motorje. (Honda Hornet 600/S, Honda Seven-Fifty, Honda VTR 1000, Kawasaki VN 800, Suzuki SV 650/S, Suzuki Marauder 800, Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki GSX 1400, Yamaha TDM 850, Yamaha Fazer 1000, Yamaha XJR 1200/1300)

Cena je baje okoli 1200€. Ali kdo ve še za kakšno firmo, ki se s podobnimi stvarmi ukvarja?

Sicer me pa prav zanima kaj bi pokazala meritev moči. Kakšnega 1/2 konja več ali manj? Čisto enako moči že ne more bit.

Evo za poslastico: jermen motiran na Fazer 1000:

yamaha_fazer_02.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje ni za menjavat, saj treba mislt tudi na ležaje, saj se pri jermenih najbrž pojavi dosti večja napenjalna sila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Že dolgo nismo rekli nobene o jermenih. Meni se zdijo super. Tale firma http://www.vh-motorradtechnik.de/ jih montira ne nekatere motorje.  

Cena je baje okoli 1200€. Ali kdo ve še za kakšno firmo, ki se s podobnimi stvarmi ukvarja?

Misliš 129€. Vsaj tako piše na njihovi strani.

Pri tej ceni postane stvar že bolj premisleka vredna. Kajti to je cena nove verige. S tem da odpadejo vsi stroški z vzdrževanjem, kot jih imaš pri verigi.

Vprašanje je zdaj samo še če je teh 129€, cena jermena vred z zobniki za jermen, ali pa jih je treba še dokupiti za kakšno zasoljeno ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za 130€ bi ga dal, ampak za 1200€ pa jst zamenjam komplet kit prbl.6x. Prej motor prodam :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si našel 129 €? Na strani zahnriemen/angebot lepo piše primer Yamahe XJR 1300, da je namestitev obeh jermenic in jermena z vsemi ustrteznimi potrdili in davki vredna 1150 €, če daš pa zraven še 180 €, ti pa motorcikel iz katerega koli konca Deutschlanda v delavnico in potem nazaj prepeljejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si našel 129 €?

Khm. Khm.

Aber natürlich.

Se opravičujem. Moja napaka. Sem skakal po "Tieferlegungskits" pa mislil, da so tisto cene za jermene.

Se popravljam. Jermen se NE splača. :)

:rainbowafro:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, očitno s temi jermeni res ni čisto preprosto. Tudi BMW ima neke težave z jermenom pri tistem svojem 650 kubičnem CSu (če se ne motim). Baje so jih že vsaj enkrat mogli poklicati nazaj. (Vir: Motorrad)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se zdi jermen že od nekdaj zelo grd prenos, predvsem sem ga zasmehoval skupaj z HD-ji

ne pomeni pa, da se nebi mogel nanj navaditi, če bi ga uporabnostno izboljšali do te mere, da bi konkuriral ketni, ki v offroad in road racingu še vedno predstavlja najbolj uporabno mešanico uporabnosti, vzdržljivosti in hitre de/montaže

1200€, he he he, v tem znesku je precej keten, zobnikov, sprejev in drat piršen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po 16 000 km prevoženih samo dobre lastnosti o jermenu.Tih in brez vsakega vzdrževanja.Izredno dobro prenaša vse obremenitve.Moram pa povedat da ne spadam ravno med počasne voznike.Cena novega pa je za moj bajk okrog 70000 sit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cena novega pa je za moj bajk okrog 70000 sit.

Ja če se pustiš nategnit dilerju. Malo si poišči po internetu. Vem, da sem pred časom iskal neke dele, in sem nekje zasledil, da so cene samih jermenov širine od 35mm-45mm, nekje od 60-80 Euro.

Pri jermenu za motor je glih tak, kot pri kmetijskih strojih, važne so samo dimenzije jermena in pa moč.

En nasvet: pozanimaj se v starem KONUS-u v Slov. Konjicah, tam namreč izdelujejo ogromno raznovrstnih jermenov, med njimi tudi zobate raznih dimenzij in moči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja hvala za informacijo zaenkrat še ne rabim skrbet za to.Drugače pa sem jaz napisal uradno ceno original rezervnega dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...

Okrog jermenskega prenosa se ni prov veliko pisalo.

Je odlična alternativa verigi. Tek je mirnejši, življenska doba jermena je ~3x daljša od verige, življenska doba jermenic pa do 10x daljša od verižnikov.

Zaenkrat draga zadeva ampak v samogradnji sigurno ugodna zadeva.

http://www.vh-motorradtechnik.de/content/e...rive-Kits1.html

Ali ima mogoče že kdo izkušnje z jermenom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podobno stvar sem gledal za Kawasakija EN500:

http://www.scootworks.com/parts.htm

Razni komentarji so bili od zelo zadovoljen do odsvetujem. Prednosti so znane (nič mazanja, tišje, večji izkoristek, manj nevarno pri strganju, pri mojem celo povečan prenos in manjša poraba - ampak s tem tudi manjši pospeški), slabosti pa so omenjali: premalo prostora za prednjo jermenico in s tem preveč upognjen jermen, težavna zamenjava, tudi preveč obremenjen ležaj zaradi napetosti jermena, pri nekaterih modelih se skoraj ne da montirati - menda moraš rezati nosilko).

Bral sem nekaj komentarjev o menjavi z verige na jermen - nekateri so potem menjali nazaj, nekateri celo predelujejo jermenske pogone na verigo, tako da je težko najti enoličen odgovor.

Kolegi so mi pa rekli, ne serji, kupi drug motor, ki to že ima vgrajeno. Ampak glede na ceno (za EN500 pride 550 USD + stroški, montaža je zelo dobro opisana in ni preveč zahtevna) sem tudi sam razmišljal o tem, saj mi je pomalem odveč svinjarija z mazanjem verige.

LP Darko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!