Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
STARI

Jermeni vs Verige

Recommended Posts

motofrik

Kako, sedaj imaš ketten antrieb, pa bi na jermen predelal? Torej imaš 1995 ali mlajšega... Hm, zadeva je še kar draga, -sploh original. Najprej pojdi na servis povprašat, če je sploh izvedljivo (jermen je precej širši od verige), če je prestavno razmerje v menjalniku enako,... Lahko pa kupiš rabljeno, s kakega ki po delih prodaja. E-bay, mogoče. Ker za VN800 vem, da je ena nemška stran, kjer lahko naročiš to zadevo, da je potem na jermen. Malo pogooglaj, mogoče bo kaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Darko3g

Tudi sam sem razmišljal o tem pa je precej denarja in dela. Nekaj piše tukaj: http://www.billysworld.com/en500.html

prodaja pa jih tudi Scootworks: http://www.scootworks.com/shop.cgi/page=pa...ID=PUT_SID_HERE

Upam, da linki delajo, sicer pa išči en500 belt conversion.

Cena je okoli 600USD, kar sedaj ni več tako poceni sploh s prevozom in carino. Bral pa sem tudi komentarje o težavah: cviljenje, preveč napet jermen in posledično težave ležaja, premala sprednja jermenica in zato lomljenje jermena.

Ima pa ta Scootworksow jermen spremenjeno razmerje in posledično nižje obrate motorja, manjšo porabo in slabše pospeške. Pa tišji je kot veriga, ima boljši izkoristek in ni nobenega vzdrževanja, predvsem pa umazanije.

Sicer pa sem o tem že nekaj pisal, tako da bi iskalnik koristil.

LP Darko

Share this post


Link to post
Share on other sites
metuljcek

Zanima me, če ima kdo izkušnje z jermenom-kdaj je potrebna zamenjava, kje se dobi...

Moj BMV F650 CS ima okol 42000 in bo verjetno kmal za zamenjat

Zlo bi bila zadovoljna s kakšnim nasvetom :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Zanima me, če ima kdo izkušnje z jermenom-kdaj je potrebna zamenjava, kje se dobi...

Moj BMV F650 CS ima okol 42000 in bo verjetno kmal za zamenjat

Zlo bi bila zadovoljna s kakšnim nasvetom :yes:

Jermen naj bi se menjal na 50K Kil. bral sem na Nemškem forumu,da ima eden že z jermenom 67K kil. in ga še ni menjal res pa je da se vozi samo bolj doma in čaka kdaj bo crknil.Jaz bi ti svetoval menjaj kot je predpisano na 50K kil.Kajti,če ti crkne kje na poti bo problem,ker za zamenjavo jermena je potrebno demontirati kompletno zadnjo vilico-roko !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ruf

Zanima me, če ima kdo izkušnje z jermenom-kdaj je potrebna zamenjava, kje se dobi...

Moj BMV F650 CS ima okol 42000 in bo verjetno kmal za zamenjat

Zlo bi bila zadovoljna s kakšnim nasvetom :yes:

a si razmišljala, da bi kakšnega mehankarja obiskala, ki šraufa BMW-je, da malo pogleda tvoj motor in ti razloži, kaj je potrebno narediti in kdaj pa zakaj, samo ne na pooblaščen servis, ker boš pri računu imela občutek, da si nov motor kupila, če potrebuješ kakšnega sporoči in povej kje se nahajaš, ti bomo že kakšnega priporočili

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

a si razmišljala, da bi kakšnega mehankarja obiskala, ki šraufa BMW-je, da malo pogleda tvoj motor in ti razloži, kaj je potrebno narediti in kdaj pa zakaj, samo ne na pooblaščen servis, ker boš pri računu imela občutek, da si nov motor kupila, če potrebuješ kakšnega sporoči in povej kje se nahajaš, ti bomo že kakšnega priporočili

Pretiravaš v petek so mi delali pri Valentinčiču prvi servis na 1K kil.BMW F 800 ST : 3lit. olja(+1l za seboj) Castrol Power (1 lit.= 17€) ,nov oljni filter,kontrola večine vijakov,kontrola zračnosti(koles,križev ),nastavitve z. zavore,nastavitev sklopke in ročice plina,kontrola vseh nivojev (hld.tek.,zavornega olja),pregled in pumpanje pnevmatik,proklop na računalnik itd. Vse skupaj je delal ca 2 urii + 4 l olja= 68 € +oljni filter 12 € to je skupaj 80 € vse skupaj sem plačal 119,20 € ,Noben šušmar ti nemore narediti za ta denar seveda ga mora priključit tudu na računalnik ,ki vsak zaračuna(če ga sploh ima) od 40-50 € !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ruf

predvidevam, da imaš nov motor, ker si delal servis na 1ooo km in je še v garanciji. Normalno, da servisiraš na uradnem servisu, dokler je motor še v garanciji, drugače je pa tudi tole tvoje en sam nateg, olje so ti računali x 2, kontrole vijakov, ostalih tekočin in ostale nastavitve so v garanciji in morajo to narediti brezplačno,

Drugače pa moji "šušmarji" delajo na pooblaščenih BMW servisih, ko jest servisiram moj motor, ki je tudi še v garanciji, jih vprašam, kaj potrebujejo od materiala, jim to lepo prinesem in to je to. Če pa kej serjejo jih pa vprašam ali so trgovci ali serviserji, ko motor ni več v garanciji, pa tudi v sanjah ne peljem več k njim motorja, k Valentinčiču pa sploh ne.

Tole punco, ki je spraševala za jermen, bi olupili, da bi se ji kar bliskalo, tko k so tebe !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
rdeci_vragec

Jermen naj bi se menjal na 50K Kil. bral sem na Nemškem forumu,da ima eden že z jermenom 67K kil. in ga še ni menjal res pa je da se vozi samo bolj doma in čaka kdaj bo crknil.Jaz bi ti svetoval menjaj kot je predpisano na 50K kil.Kajti,če ti crkne kje na poti bo problem,ker za zamenjavo jermena je potrebno demontirati kompletno zadnjo vilico-roko !

Jst sem imel na mojem F800S l.2006 dobrih 62.000km, z originalno vgrajenim jermenom in je bil videti se vedno kot nov in nisem pomislu da bi ga menjal, čeprav naj bi se zamenjal na 40.000km. In verjamem da bi zdrzal se precej vec. Jermen se tudi ne strga naenkrat, ampak se obicajno zacne nekje cefrat. Izjema je morda le, če z motorjem ravnaš karseda grobo, torej v prvi drugi prestavi pospeševanje na full, potem se mu ziher zivljenska doba mocno skrajsa. Če je jermen na f650 tudi tako trpezen pa ne vem. Ampak ce zgleda na videz "kot nov" ga jst se ne bi menjaval. Sploh pa ker verjetno bolj nezno vozis, glede na to da si zenska (metuljcek). :)

Edited by rdeci_vragec

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

Eno vprašanje:kako občutljivi so pogonski jermeni na izpušne pline.

Mal bi predelal stock izpuh, vendar ga lahko dam samo tako, da je izpuh iz lonca pred jermenom; sicer obrnjen stran in dol!

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
Ob 20. 3. 2019 ob 14:29, Buschi pravi:

izpušne pline.

Ne bodo problem plini ampak vročina. Posebej, ker pišeš, da boš predelal izpuh. Glasnejši, bolj odprt, bolj glasen in seveda tudi bolj "vroč".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • sergini
      @jvalant se strinjam, 93 je dober pilot. Eden boljših v zadnjem času. Ampak po mojem mnenju on ne bi bil prvo leto prvak, če dorna ne bi spremenila pravila, da lahko novinec uleti takoj v prvi sezoni na tovarniško petardo. Zakaj so to naredili točno v tistem letu? Dorna španska, repsol španski, 93 španec. Naključje? Največje v času motoGP. Mogoče enako veliko kot to, da nihče razen španca zadnjih 7 sezonah. No, enkrat je skoraj uspelo italianu, ampak je spet splet kakšnih naključji preprečil to. Boli me k... ali je naštimano ali ne, ampak ko Ezpeleta javno verbalno spleska Jorgeta, čez par dni pa napove konec kariere, se vprašam zakaj in koliko?
    • jskrablin
      Če bo takole napredoval, bo Rossi 2020 Lorenzo...
    • Ninč.
    • twom
      Ljudje se odrekamo stvarem samo do točke lastnega udobja.
    • ligenjček
      BOmo še videLI
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!