Skoči na vsebino

Policija svetuje in kaznuje


SF

Priporočene objave

pred 13 urami, XTR pravi:

Koliko hitrosti si odbil pa z jajci na tanku? To ste upoštevali? 

Da, celo v mm/milisec smo pretvorili. :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, DAMI34 said:

Da, celo v mm/milisec smo pretvorili. :)

Bi rekel, da glede na to kako velika jajca imajo nekateri, da še metri nebi bili dovolj...

Sicer pa glede na izjave nekaterih, imam čedalje močnejši občutek, da ima večina motoristov jajca večja kot možgane (pa s tem ne mislim da imajo jacja prav velika...)

Popravljeno . Popravil twom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 10/24/2019 at 5:44 PM, twom said:

Vsa čast ti Borut, da imaš živce in potrplenje se s temi (ne bom rekel idioti) venomer znova ukvarjat in razlagat.

 

  Bi bil res idiot, ce bi ne vedel da sicer rekel nisi, ampak si mislil. In btw, pametnjakovic. 10m/s pomnozi z 3.6   Jaz po idiotsko ze pol ure racunam, pa ne dobim ven 40km/h. Predlagam ti pa, da ne uproabljas tiste besede prepogosto, sploh ce tocno ne  ves kaj govoris. Meni je presneto jasno koliko prevozim v sekundi, npr pri 120km/h,  samo delis z 3.6 in zelo hitro na priblizno hitro dobis nekaj cez 30. Napamet in zelo hitro. In ce delim napamet 40 z 3.6 dobim ven 11... tko idiotsko.  Tocno vem kaj je hotel Borut povedati. Vsem je jasno da je za izracun boljsa enota m/s.  Ko vozimo pa ne preracunavamo, imamo obcutek, in izkusnje. m/s pridejo kasneje, pri prepucavanju. Reakcijski cas in pa reakcijska pot in zavorna pot je pa popolnoma enaka pri 33 m/s ali pa pri 120km/h. Ko ti pa nekaj skoci pred vozilo,  se pa ne gres fizike....

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13 minutes ago, jvalant said:

Vsem je jasno da je za izracun boljsa enota m/s.

Vsem izgleda da ne, če gledam določene odzive.

Sicer sem pa pri računskih ocenah običajno hitrejši in dovolj točen, da sodelavcem, ki zraven mene uporabijo kalkulator zapre gobec (pa so kar šest sedem mestne cifre, ne poštevanka do 100).

In za oceno je deljenje s štiri čist dovolj natančno, ker če boš vozil 43 km/h ne boš računal 43/3.6 ampak boš zaokrožil na 40 in delil z... 3.6?

Me to spominja na eno resnične anekdoto, ko so angleškega študenta vprašali koliko je velik, pa računa, in računa, seveda svoje foote v metre, in izjavi "okoli 2 metra", vsi okoli njega pa v smeh, visok je bil okoli meter šestdeset.

Koliko natančnosti boš rabil je popolnoma odvisno od situacije. Koliko potem uporabljaš reakcijsi čas? 0.7 sekunde, kar je vrhunski reuzulatat? Se pravi vozim 53 kmh, reagiram v 0.7 sekunde, se pravi prevozim 10plus metrov preden sploh odreagiram (to še ne pomeni da še na polno brezam), točen rezulata pa nam izračunaj ti!

Gre za prepucavanje nekaterih glede km/h-jev napram m/s-jem. In v gostilni po parih perih tudi računate na decimalke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

44 minutes ago, jvalant said:

Meni je presneto jasno koliko prevozim v sekundi, npr pri 120km/h,  samo delis z 3.6 in zelo hitro na priblizno hitro dobis nekaj cez 30.

Vidim da si mi dokazal svoje, delil si s 3.6. Sedaj pa še deli svojih 120 z mojimi 4... Majka ti ej...

Popravljeno . Popravil twom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da ti še malo namignen..., pri oceni, kjer reakcijski čas varira tudi 100 procentov in več, npr vrhunskih 0.7 sekund, pa povprečnih 1.0 sekunde (+42.8%), pa običajnih 1.5, tudi 2 sekundi, je napaka v hitrosit 10% zanemarljivo majhna. Ok? Bo šlo?

Popravljeno . Popravil twom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 minutes ago, twom said:

Vidim da si mi dokazal svoje, delil si s 3.6. Sedaj pa še deli svojih 120 z mojimi 4... Majka ti ej...

Gre se za to, da nimas kogarkoli klicati idiot. In za konec: debata je sla nekako takole:

Borutt rece nekomu da naj raje pretvori v m/s

Ta drugi odgovori da je hitrost ista v km/h in m/s  (kar je cisto res, pravzaprav)

Borutt nato odgovori da je se kako treba in da naj drugi napne mozgane...

in se zacne potem

 

TULE pa jaz dodajam tole: pravi odgovor nekoga ki ve, in hoce ljudem pomagati in ne jebati, bi sel nekako takole:

 

"Da hitrost je enaka, ampak je bolje pretvoriti v metre na sekundo, ker potem lazje ocenimo zavorno in reakcijsko pot, in na temelju  tega se doloci hitrost na odseku bla bla bla.... "

 

  Je pa lazje klicati druge idiot, kot pa lepo razloziti zakaj... Sedaj pa ne bom vec motil tvoje visokosti.... uzivaj!

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, jvalant said:

Gre se za to, da nimas kogarkoli klicati idiot. In za konec: debata je sla nekako takole:

Borutt rece nekomu da naj raje pretvori v m/s

Ta drugi odgovori da je hitrost ista v km/h in m/s  (kar je cisto res, pravzaprav)

Borutt nato odgovori da je se kako treba in da naj drugi napne mozgane...

in se zacne potem

 

TULE pa jaz dodajam tole: pravi odgovor nekoga ki ve, in hoce ljudem pomagati in ne jebati, bi sel nekako takole:

 

"Da hitrost je enaka, ampak je bolje pretvoriti v metre na sekundo, ker potem lazje ocenimo zavorno in reakcijsko pot, in na temelju  tega se doloci hitrost na odseku bla bla bla.... "

 

  Je pa lazje klicati drige idiot. Sedaj pa ne bom vec motil tvoje visokosti.... uzivaj!

Izgleda da bereva različni temi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

18 minutes ago, twom said:

Pa da ti še malo namignen..., pri oceni, kjer reakcijski čas varira tudi 100 procentov in več, npr vrhunskih 0.7 sekund, pa povprečnih 1.0 sekunde (+42.8%), pa običajnih 1.5, tudi 2 sekundi, je napaka v hitrosit 10% zanemarljivo majhna. Ok? Bo šlo?

Pa sploh nismo omenili kako učinkovito motoristi bremzajo. Z vrhunskimi 80% učinkovitosti, v ponovljivih poizkusih nad to vrednostjo, v raziskavah pa dokazano da pogosto marsikateri motorist bremza tudi s samo 60% učinkovitostjo...

Borut je govoril o metrih na sekundo. Sedaj pa pojdi na lokalno cesto, pojdi 10, ali pa 30 metrov stran od križišča, in si predstavljaj da te je nekdo v tem križišču izsilil, ko si peljal 120. Pri 120 na uro v razdalji teh 30 metrov še niti nisi začel bremzat.

To vam Borut govori v metrih na sekundo, ker si je metre vseeno lažje predstavljat kot kilometre. Pa ni poanta v metrih na sekundo, ampak samo v metrih (30)

Popravljeno . Popravil twom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še eno skrivnost bom izdal; hitrost se deli z deset in množi s tri. To je tista enostavna formula za vsakogar in čisto dovolj točna za si predstavljati, koliko metrov bo preteklo, preden začnejo možgani delovati in ukazovati. 
 

In še nekaj; to velja za reakcijsko pot in ne za zavorno pot, katero se izmeri. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, Borutt said:

Pa še eno skrivnost bom izdal; hitrost se deli z deset in množi s tri.

Dodaj še enoto za hitrost, da ne bo spet par strani debate na ta račun. 

"Približno reakcijsko pot v metrih dobimo, če hitrost v kilometrih na uro množimo z 0,3."

 

1 hour ago, twom said:

In v gostilni po parih perih tudi računate na decimalke...

Ne mešaj gostilne v to temo. Tam so enote jasne. "Daj meter špricerja,.... ":)  Že metri delajo težave v prometu! Si predstavljaš kilometre :O 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, twom said:

Pa sploh nismo omenili kako učinkovito motoristi bremzajo. Z vrhunskimi 80% učinkovitosti, v ponovljivih poizkusih nad to vrednostjo, v raziskavah pa dokazano da pogosto marsikateri motorist bremza tudi s samo 60% učinkovitostjo...

Borut je govoril o metrih na sekundo. Sedaj pa pojdi na lokalno cesto, pojdi 10, ali pa 30 metrov stran od križišča, in si predstavljaj da te je nekdo v tem križišču izsilil, ko si peljal 120. Pri 120 na uro v razdalji teh 30 metrov še niti nisi začel bremzat.

To vam Borut govori v metrih na sekundo, ker si je metre vseeno lažje predstavljat kot kilometre. Pa ni poanta v metrih na sekundo, ampak samo v metrih (30)

Lej, ne vem kako naj ti dopovem da je meni to jasno. In da je bistvo VSEGA tega kreganja to, da Borutt ni nikjer nic razlozil, samo pametoval je.  "Je zelo potrebno pretvarjati. Zdaj pa fajn napni možgane .... in vprašaj koga.  " ni normalen odgovor ce hoces nekomu nekaj povedati, pokazati nauciti.. Vse kar si zgoraj rekel pa drzi. Drzi pri 30 m/s ali pri 120/3.6. To ti pa jaz hocem dopovedati. Da lahko tudi iz km/h hitro dolocis koliko bos preletel v sekundi ali dveh preden bos sploh dojel. In na koncu bomo rekli takole: "Fantje, ne ga srat, pri 120 na uro,  boste sele po 30-60m zaceli sploh bremzati. Ker je to 30m/s"   Nihce ne bo rekel: Fantje ne divjat 30m/s po mestu ker boste sele cez 30-60m prjeli bremzo."  Stevci in nasa percepcij/navada merjenja hitrosti so km/h. In, sem idiot samo zato, ker pravim da je hitro pretvarjanje iz nase navajene enote  enako uspesno predstavi kolk bom preletel v sekundi, dveh? Ali mogoce se bolj uspesno, ker se takoj zareze v spomin, da je pa 120 na uro resno prevec (in tako informacijo pac imamo v avtu ali motorju, ker so merilniki hitrosti v km/h)... Ma nima veze.

14 minutes ago, Borutt said:

Pa še eno skrivnost bom izdal; hitrost se deli z deset in množi s tri. To je tista enostavna formula za vsakogar in čisto dovolj točna za si predstavljati, koliko metrov bo preteklo, preden začnejo možgani delovati in ukazovati. 
 

In še nekaj; to velja za reakcijsko pot in ne za zavorno pot, katero se izmeri. 

Ja to je dobra formula

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi ti vaši m/s ali km/h so popolnoma nepomembni. Ko voziš, moraš biti pozoren na razmere pred tabo, opazovat ozirmoma skenirat cesto pred sabo v vsaj taki razdalji, da lahko ustaviš. Ne smeš prehitevat če so pred tabo križišča ali stranske ceste. Pozornost mora biti fokusirana na vse možne situacije, ki se lahko zgodijo pred tabo. V glavnem, zavedati se je treba ceste in  razmer na cesti vsaj 200 m pred tabo. Vse ostalo pa lahko voziš tudi 200 in več, če si sposoben to obvadoveti. To so čiste osnove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, jvalant pravi:

Lej, ne vem kako naj ti dopovem da je meni to jasno. In da je bistvo VSEGA tega kreganja to, da Borutt ni nikjer nic razlozil, samo pametoval je.  "Je zelo potrebno pretvarjati. Zdaj pa fajn napni možgane .... in vprašaj koga.  " ni normalen odgovor ce hoces nekomu nekaj povedati, pokazati nauciti.. Vse kar si zgoraj rekel pa drzi. Drzi pri 30 m/s ali pri 120/3.6. To ti pa jaz hocem dopovedati. Da lahko tudi iz km/h hitro dolocis koliko bos preletel v sekundi ali dveh preden bos sploh dojel. In na koncu bomo rekli takole: "Fantje, ne ga srat, pri 120 na uro,  boste sele po 30-60m zaceli sploh bremzati. Ker je to 30m/s"   Nihce ne bo rekel: Fantje ne divjat 30m/s po mestu ker boste sele cez 30-60m prjeli bremzo."  Stevci in nasa percepcij/navada merjenja hitrosti so km/h. In, sem idiot samo zato, ker pravim da je hitro pretvarjanje iz nase navajene enote  enako uspesno predstavi kolk bom preletel v sekundi, dveh? Ali mogoce se bolj uspesno, ker se takoj zareze v spomin, da je pa 120 na uro resno prevec (in tako informacijo pac imamo v avtu ali motorju, ker so merilniki hitrosti v km/h)... Ma nima veze.

Ja to je dobra formula

Hitrost se pretvarja zaradi predstave, kakšno razdaljo se prevozi v sekundi, ker si je lažje predstavljati razdaljo treh hiš, dveh šleperjev, kot 100 km, kar je fuuuul velika razdalja. In se ne pretvarja, da se ugotavlja hitrost premikanja skozi prostor, ker za to imamo števec in vsem znane km/h, temveč, pri kakšni hitrosti vidimo določeno razdaljo v metrih pred seboj, katera je zgodovina in smo jo že doživeli in preživeli in izgubili za vedno. Časa se pa ne da zavrteti nazaj. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, SimonKXX pravi:

Vsi ti vaši m/s ali km/h so popolnoma nepomembni. Ko voziš, moraš biti pozoren na razmere pred tabo, opazovat ozirmoma skenirat cesto pred sabo v vsaj taki razdalji, da lahko ustaviš. Ne smeš prehitevat če so pred tabo križišča ali stranske ceste. Pozornost mora biti fokusirana na vse možne situacije, ki se lahko zgodijo pred tabo. V glavnem, zavedati se je treba ceste in  razmer na cesti vsaj 200 m pred tabo. Vse ostalo pa lahko voziš tudi 200 in več, če si sposoben to obvadoveti. To so čiste osnove.

Praviš, da so km/h in m/s nepomembni in hkrati omenjaš razdaljo, ki jo moraš videti pred seboj in celo razdaljo 200 m. Torej sam sebe demantiraš, ker omenjaš razdaljo, ki jo vidiš pred seboj. Kajti, pri 100 km/h je tistih 30 m pred teboj že za teboj. Pri 200, kot omenjaš, je razdalja dvojna. Zdaj pa ti obvladaj to razdaljo v prometu, katero vidiš in je čez sekundo, to je čas, ko ti razmišljaš, kaj boš, če sploh boš, že za teboj oziroma že prevožena. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, Borutt said:

Hitrost se pretvarja zaradi predstave, kakšno razdaljo se prevozi v sekundi, ker si je lažje predstavljati razdaljo treh hiš, dveh šleperjev, kot 100 km, kar je fuuuul velika razdalja. In se ne pretvarja, da se ugotavlja hitrost premikanja skozi prostor, ker za to imamo števec in vsem znane km/h, temveč, pri kakšni hitrosti vidimo določeno razdaljo v metrih pred seboj, katera je zgodovina in smo jo že doživeli in preživeli in izgubili za vedno. Časa se pa ne da zavrteti nazaj. 

 Saj to ze ves cas trdim. Razlika je samo v  tem, da je zelo pametno si hitrost pretvoriti in resno razmisliti o razdaljah  v povezavi z km/h in si to zapomniti ali cimveckrat osveziti, zato, da potem ze avtomatsko ob pogledu na stevec bolje prilagodimo razdaljo... Ker obcutek lahko zelo vara in je pametno zadeve vcasih malo premisliti tudi z matematiko... Zato je potrebno pretvarjati, ja

  In, ce bi ze na zacetku tole povedal, se pac ne bi razvilo v to, v kar se pac je. ;)

 

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, SimonKXX said:

Vsi ti vaši m/s ali km/h so popolnoma nepomembni. Ko voziš, moraš biti pozoren na razmere pred tabo, opazovat ozirmoma skenirat cesto pred sabo v vsaj taki razdalji, da lahko ustaviš. Ne smeš prehitevat če so pred tabo križišča ali stranske ceste. Pozornost mora biti fokusirana na vse možne situacije, ki se lahko zgodijo pred tabo. V glavnem, zavedati se je treba ceste in  razmer na cesti vsaj 200 m pred tabo. Vse ostalo pa lahko voziš tudi 200 in več, če si sposoben to obvadoveti. To so čiste osnove.

  Osnove so, da se cimdalj naprej gleda, to je vsem jasno. Ampak vseeno mora voznik tudi gledati kako hitro vozi, torej km/h. Ker nas obcutki zelo radi prevarajo, je pametno sem pa tja mal razmisliti. In ko ugotovis, da je 120 na uro, 33m v sekundi, pa da ja cas ragiranja med 1 in 2 sekundama, ugotovis, da je bil obcutek zmoten. Vem da jaz, ce razmislim na ta nacin, ugotovim da je moj obcutek zgresen. Verjamem, da je tako z vecino. Ampak, mogoce pa samo jaz samo ne vem vsega!  Se osnov ne, zgleda. 

 

Koliko se pa potem tega drzimo, je pa druga stvar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, jvalant pravi:

 Saj to ze ves cas trdim. Razlika je samo v  tem, da je zelo pametno si hitrost pretvoriti in resno razmisliti o razdaljah  v povezavi z km/h in si to zapomniti ali cimveckrat osveziti, zato, da potem ze avtomatsko ob pogledu na stevec bolje prilagodimo razdaljo... Ker obcutek lahko zelo vara in je pametno zadeve vcasih malo premisliti tudi z matematiko... Zato je potrebno pretvarjati, ja

  In, ce bi ze na zacetku tole povedal, se pac ne bi razvilo v to, v kar se pac je. ;)

 

 

Nisem eden tistih, ki lačnemu daje ribe ali nekomu pove odgovor; jaz nakažem, pokažem in dam v razmislek. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, Borutt said:

Nisem eden tistih, ki lačnemu daje ribe ali nekomu pove odgovor; jaz nakažem, pokažem in dam v razmislek. 

Narobe: ti poves samo odgovor, ne pa zakaj in kako se pride do njega. Ti si povedal da je treba pretvarjati v m/s. Nisi pa povedal zakaj, in zato potem pride to sranja... V resnici das ribo. Ker ce bi povedal zakaj, bi marsikdo razmilsil o tem in verjamem, da bi ne bilo veliko dilem potem. Kar pomeni,  da bi nas poucil o zadevi.  Pravzaprav ne das niti ribe, das trnek brez palice in pustis, da se ljudje pol sam brihtajo, kar je se slabse.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, jvalant pravi:

Narobe: ti poves samo odgovor, ne pa zakaj in kako se pride do njega. Ti si povedal da je treba pretvarjati v m/s. Nisi pa povedal zakaj, in zato potem pride to sranja... V resnici das ribo. Ker ce bi povedal zakaj, bi marsikdo razmilsil o tem in verjamem, da bi ne bilo veliko dilem potem. Kar pomeni,  da bi nas poucil o zadevi.  Pravzaprav ne das niti ribe, das trnek brez palice in pustis, da se ljudje pol sam brihtajo, kar je se slabse.

Se ne bom strinjal; jaz sem pokazal, nakazal in dal v razmislek in nikakor nisem dal odgovor, kot ti trdiš, do trenutka oziroma zapisa, v katerem sem razložil, čemu je potrebno razmisliti o tistih metrih v sekundi. In, ker je zadeva že vsem jasna in so to že vsi slišali, je še bolj čudno, da niso vedeli, kaj naj počnejo s tisto palico. Se mi zdi, da so samo mahali okoli sebe. Zato pa je bil en moj zapis, da to pove več o njih, kot ...  Pravzaprav je potrebno razmišljati, kar je napor in odveč. In se je izkazalo za resnično, ker niso bila vprašanja v smislu, kaj naj sedaj, kako naj sedaj, čemu naj sedaj, ampak je bilo bolj j... in zaj... Nič zato; kdor razume in ve, mu je na cesti vse jasno. 
Verjetno si razumel, da je bilo nalašč tako napisano. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, maus pravi:

 

to nič ne dela ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!