Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
SF

Policija svetuje in kaznuje

Recommended Posts

Painkiller

Mene so danes ustavli v Tacnu. Mislim da prvič, da ni bilo treba plačat kake kazni. Ponavadi ko me ustavijo z avtom zmeraj kasiram.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vapotek

saj ni treba da ga dobijo, dovolj je da tablico vidijo, te bodo pa naslednji dan doma pri kuhanju kosila zmotili

Ampak mora res met oko sokolovo za kaj takega. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
vapotek

So pa omejitve, strah pred prekoračitvijo le teh in posledično kazen v višini 2 plač zelo luštna stvar, ker se vozniku, česarkoli pač, ni potrebno toliko koncentrirati na tečno vožnjo in dolgočasno cesto, ampak ga osrečuje neprekinjen pogled na lep, rdeče osvetljen števec hitrosti...

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSTDRIVER

...ampak ga osrečuje neprekinjen pogled na lep, rdeče osvetljen števec hitrosti...

ki kaže 20, 30 km/h manj od dovoljenega... (seveda to ne velja za naselja, kjer je hitrost zaljubljencev v števec enaka kot izven naselja)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ImenitnaPriložnost

hitrost sem pa prekoračil 3x za 17km/h v naselju... in ja osel gre samo 1x na led, polcaj 2x, jaz pa zgleda 3x wallbash.gif

Verjetno ti števec za 17 km/h premalo kaže? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gloga

@Tomozuki: Zelo lepo napisano, ko bi le tvoje besede dobile posluh za usesa sirse javnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Izek

Tudi jaz se strinjam. (Kot majhni otroci)

@Tomozuki: Zelo lepo napisano, ko bi le tvoje besede dobile posluh za usesa sirse javnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofrik

Jaz pa pravim: če je zakon, naj bo za vse. Pravilno, da se sankcionira prehitra vožnja (divjanje, ne za par kilometrov prekoračitev), ampak vsem -tudi avtomobilom, kombijem.

Najprej naj izvajajo kaznovanje za uporabo telefona -vsako drugo ženšče ga ima na ušesu med vožnjo, pa prenekateri možak. Strogo kaznovati opite, zlasti povratnike. Sicer pa -kaj jokamo, smo pač molzne krave. In motor je še vedno tretiran kot luksuz. :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Kaj pa vem. Jaz sem enkrat v vlogi motorista, drugič v vlogi šoferja, plačujem pa vedno ko me dobijo. Akcije, ki naj bi bile preventivne zelo pozdravljam. Vsaj meni se je to govorenje o motoristični akciji vtisnilo v spomin in sem mogoče v obeh primerih bolj pazljiv. Upam, da se je tudi kakemu avtomobilistu!! Da pa imaš kretene na obeh straneh je itak jasno. Še bolj žalostno je, če policist ne razume, kaj je akcija oziroma kako postopati. Če je namen akcije čimprej nabrati denar in kasirati na območjih kjer keš sam pada, potem je bistvo akcije zgrešeno. Če pa gledam 24ur in vidim tipa na neregistriranem motorju, brez čelade in še brez dokumentov, pismo še jaz bi mu upičil kazen.

Žal pa nimam občutka, da lupijo samo nas, kajti enkrat imajo akcije ne tovornih vozilih, pa jih tam lupijo, enkrat kasirajo na neumno označenih omejtvah(kao neka gradbišča-pa se nič ne dogaja, ali pa zožanja cest, pa spet tam lupijo, pa na koncu avtoceste). Pravzaprav so v akciji večkrat kot TUŠ in MERCATOR.

Kaj hočem povedati: vprašati se moramo čemu je namenjena akcija:

1. najprej opozarjanju in osveščanju?

2. polnjenju blagajne in praznenju testosterona policajev?

Če je odgovor ena potem smo zmagali, če je dva potem pa nam Bog pomagaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ImenitnaPriložnost

Ta "akcija" je tipičen primer slovenske zavisti tistega, ki je to napisal, potem pa še tistega, ki je to sprejel. Ni namreč logičnih argumentov, ki bi bili razlog za takšno gonjo proti nam.

Zakaj je pa potemtakem v minulih dveh letih bilo opaziti upad števila smrtnih nesreč?

Kako nevarni smo motoristi za druge udeležence prometa napram ostalim vozilom? Oziroma, kdaj je nazadnje kakšen motorist ubil voznika avtomobila ali voznika kakšnega drugega motoriziranega vozila?

Če se ne motim, so bili tudi lani taki primeri, da je motorist priletel v bok avtomobila ...

Če že, je nastradal motorist sam. In, kot so ugotovili, so v 1/2 - 3/4 za to (so)krivi vozniki drugih vozil (dvoslednih).

A zato, ker ne slutijo 150+ km/h projektila izza ovinka? Japajade.

Razlog je vsaj meni jasen. Kdor vozi motor ima pogum in načeloma zmore neko mero predvidevanja, saj je vožnja motorja 58 krat nevarnejša od vožnje avtomobila. Po domače, rabimo jajca, medtem, ko avto lahko vozi vsak.

Lahko imaš jajca, ampak statistično gledano si še vedno cirka 50-krat bolj verjeten dobitnik glavne nagrade - smrti. Zdaj, če se to tebi zdi nekaj zabavnega, in zato nabijaš spet tak traktat, kot si jih včasih - priznam, vsako leto ti gre demagogija in zavajanje bolje od rok - .. A dejstva ostajajo ista in zelo preprosta, in tudi ti jih poznaš - le priznati jih nočeš. Pač hočeš biti upornik, motorizem se ti pa zdi "sveta dejavnost".

Potem pa pride še regionalna cesta, kjer reveži vozijo za šleperji, ker je črta polna. Seveda tudi s 200KM avtomobilom porabiš nekaj časa in več kot 250m, da prehitiš pred seboj vozečo tovorno vozilo, ki je daljše od 10 metrov, medtem, ko za isto zadevo z 70KM motociklom potrebuješ le okoli 5 sekund.

Ne vem, zakaj si tako agresiven in vse gledaš skozi sekunde?

- Šleperji načeloma ne smejo voziti po regionalnih cestah, razen če njihov cilj ni dostopen po avtocesti.

- Niso živčni vsi vozniki, ko vozijo za šleperjem - ne sodi torej vseh po sebi in tako brutalno posplošuj, samo da bi "imel prav" ...

Najbolj me žalosti dejstvo, da se je v mali Sloveniji, vejretno zaradi preveč prostega časa ali pa negativne energije (žena mi ne da, šef me nadleguje, otroci mi tečnarijo itd.), treba znašati nad tistimi, ki mi niso enaki pa čeprav ob njihovem dejanju/izvajanju dejavnosti ne utrpimo nobene škode.

Ej, pa prav v tem je fora - prometni predpisi so kolikor tolikor enaki za vsa vozila, ravno zato, da ne bi bilo na cesti preveč divje in stresno.

Očitno imaš tudi ti preveč prostega časa ali pa negativne energije (žena ti ne da, šef te nadleguje, otroci ti tečnarijo, si iz tega ali onega razloga zafrustriran, itd.). ...

Kdor te ne bere in poznam tvojega 'razvoja' na tem forumu že X let, ti bo pa morda še celo verjel tvojim bučam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ImenitnaPriložnost

@Tomozuki: Zelo lepo napisano, ko bi le tvoje besede dobile posluh za usesa sirse javnosti.

Super je tuliti v isti rog, ne - pa četudi je preveč ukrivljen ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki

@Tomozuki: Zelo lepo napisano, ko bi le tvoje besede dobile posluh za usesa sirse javnosti.

Bodo dobile, seveda ;) Ampak takrat, ko bo cela Slovenija vozila motocikle. Ker potem bomo vsi enaki in si ne bomo mogli skakat v zelje :D Sej trend registriranih motociklov kaže dobro...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Bodo dobile, seveda trance_44_wink5.gif Ampak takrat, ko bo cela Slovenija vozila motocikle. Ker potem bomo vsi enaki in si ne bomo mogli skakat v zelje biggrin.gif Sej trend registriranih motociklov kaže dobro...

Ne boj se-enakosti ne bo. Po teoriji slovenstva se bomo začeli deliti na skuteraše pa motoriste, pa tiste pod 600 in nad. Zavist-to si pravilno napisal. Kot šofer avtomobila sem zavisten motoristu, ki se pelje mimo, pa ne zato ker gre mimo ampak ker je svoboden in na motorju. Kar poznam ta mali narod, ga bo prav zavist uničila.

Edited by DAMI33

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki

Zakaj je pa potemtakem v minulih dveh letih bilo opaziti upad števila smrtnih nesreč?

Sigurno zaradi represije. Si naredil raziskavo ne?

Če se ne motim, so bili tudi lani taki primeri, da je motorist priletel v bok avtomobila ...

... in nekoga ubil. Kaj ga lahko nekdo spomni, koliko nesreč s smrtnim izidom so povzročili drugi udeleženci v prometu (tak, da motorist ni bil udeležen, tj. avto - avto recimo)?

A zato, ker ne slutijo 150+ km/h projektila izza ovinka? Japajade.

Pes laja, človek pa pred tem kaj prebere. Vsaj jaz no.

Lahko imaš jajca, ampak statistično gledano si še vedno cirka 50-krat bolj verjeten dobitnik glavne nagrade - smrti. Zdaj, če se to tebi zdi nekaj zabavnega, in zato nabijaš spet tak traktat, kot si jih včasih - priznam, vsako leto ti gre demagogija in zavajanje bolje od rok - .. A dejstva ostajajo ista in zelo preprosta, in tudi ti jih poznaš - le priznati jih nočeš. Pač hočeš biti upornik, motorizem se ti pa zdi "sveta dejavnost".

Vedno bolj imam občutek, da sploh nisi dojel, kaj sem želel povedat. Tak nerazumljivo pišem ali so vsi ostali dojeli pa ti nisi? Bom še enkrat ponovil za tiste, ki počasneje dojemajo. V čem smo motoristi večja nevarnost na cesti od ostalih udeležencev v prometu? Povzročimo toliko smrtnih žrtev glede na ostala vozila v prometu?

Ne vem, zakaj si tako agresiven in vse gledaš skozi sekunde?

- Šleperji načeloma ne smejo voziti po regionalnih cestah, razen če njihov cilj ni dostopen po avtocesti.

- Niso živčni vsi vozniki, ko vozijo za šleperjem - ne sodi torej vseh po sebi in tako brutalno posplošuj, samo da bi "imel prav" ...

Heh, kolk si ti star? :hmm: Takih kozlarij namreč ne preberem pogosto.

Ej, pa prav v tem je fora - prometni predpisi so kolikor tolikor enaki za vsa vozila, ravno zato, da ne bi bilo na cesti preveč divje in stresno.

Očitno imaš tudi ti preveč prostega časa ali pa negativne energije (žena ti ne da, šef te nadleguje, otroci ti tečnarijo, si iz tega ali onega razloga zafrustriran, itd.). ...

Kdor te ne bere in poznam tvojega 'razvoja' na tem forumu že X let, ti bo pa morda še celo verjel tvojim bučam.

Ne mi rečt :) In zakaj so se potem spravili samo na motoriste?

Očitno imam preveč prostega časa, ker.... ne razumem, oprosti. Želel sem samo to povedat, da dokler jaz drugim ne škodujem, ni potrebe tudi obratno. Sem prepričan, da bi zato bil svet lepši. Ampak potem prideš ti... ;)

Lošem kurcu svaka dlaka smeta ;) Moj post je bil v stilu "Če bi manj kurili na fosilna goriva, bi bilo manj segrevanja ozračja", tvoj pa "Vrtnice mi vsako leto višje rastejo, ker jih dobro gnojim". Če že želiš nek konstruktiven odgovor, se vsaj potrudi, da bo nekaj v stilu teme, ne pa brca v drek. Tvoji odgovori namreč z mojim postom nimajo nobene koherence. Naslednjič raje še enkrat preberi, preden začneš (da si sposodim izraz) srat buče.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki

ne da nisem dojel, ne strinjam se.

Dojela sta očitn odva, ki sta te pohvalila - pa še to oba, sumim, mlajša od 18. Tvoja vrstnika torej, po mentalni sliki.

V čem smo nevarnost? Morda v tem, da smo hitrejši, bolj okretni in zato manj predvidljivi povprečnemu uporabnik ucest, avtomobilistu? Tistemu avtomobilistu, ki ni, tako kot motorist, 100-odstotno fokusiran na vožnjo, gnan z adrenalinom in lastnim egotom, ki je pač avtomobilist na poti iz A v B, ki v avtu posluša radio, (in verjetno počne še kaj drugega, kar ga defokusira), ki pač malce razmišlja o tem in onem in pač vozi brez nekih brutalnih pospeškov ali zaviranj, večinoma v koloni, sprijaznjen z realnostjo prenatrpanega vročega dneva.

Motoristi smo nevarnost zato, ker pričakujemo, da bodo tudi drugi tako sfokusirani, da nas bodo vedno pričakovali ,da bomo prileteli od nekod, ali da nas vsaj ne bodo spregledali, čeprav smo toliko manjši in imamo toliko manjšo silhueto od spredaj (ali iz katerekoli smeri).

V tem smo pravzaprav motoristi najbolj nevarno - sami sebi.

V lastni nadutosti.

In to motoristično nadutost ti še podpihuješ.

Evo, štej zdaj, koliko pohval bom dobil in plusov.

Vbistvu se mi sploh ne da več pisat, ker itak nisi dojel poante (spet). Dojel si samo tisto z jajci, nadutosti in nekem večvrednostnem kompleksu, ki si ga zasledil nekje med vrsticami pa zame ni imel nobene vrednosti razen te, da prikažem nesprejemanje drugačnosti. Tako kot nekdo, ki v nedeljo kosi travo, gre na živce enemu drugemu, tisti drugi s polivanjem gnojnice nervira enega tretjega, tretji z vožnjo motorja (zaradi nekih prednostni) nervira oba pred njim in še kakšnega itd. Gre za to, da si gremo v tej mali državi vsi na živce, ker bi vsi morali početi popolnoma enake stvari, da bi se med seboj "razumeli". To, kar si ti navedel kot razlog za akcijo, je samo izgovor iz zavisti. Pa ne tvoje, ampak nekoga, ki verjetno motorja nikoli ni vozil in ga zaradi (morda pomanjkanja poguma) niti noče. In ta tvoj razlog je še vedno pristranski. Avtomobiliste je pač treba razumet, ker so zasanjani v pomlad, motoriste je pa treba vzet pod drobnogled, ker povzročijo največ nesreč? Glede na statistiko je že to sporno. Če se grejo akcijo, naj bodo v njej zajeta vsa vozila, ki so v takšnih nesrečah lahko udeležena.

Predvidevanja ljudi ne moreš učiti skozi kazni pač pa skozi prevožene kilometre in poligon varne vožnje. Ampak, če sta posredi zavist in želja po dobičku, to pač ne gre. Kar si nakladal o predvidevanju nima torej nobene zveze z zavistjo. No, mogoče to, da ni vsakdo sposoben tega.

Upam, da dobiš čimveč pohval. Če ti bo zato zrasel falus za 2 dolžini toliko bolje. Kdo je zdaj nadut? ;)

P.S.: Ne, ne bom ti dal nobenega minusa, da ne ranim tega veleumnega ega, ki misli, da so vsi okoli njega debili, sam pa je tata mata v motorističnega duha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki

Ne boj se-enakosti ne bo. Po teoriji slovenstva se bomo začeli deliti na skuteraše pa motoriste, pa tiste pod 600 in nad. Zavist-to si pravilno napisal. Kot šofer avtomobila sem zavisten motoristu, ki se pelje mimo, pa ne zato ker gre mimo ampak ker je svoboden in na motorju. Kar poznam ta mali narod, ga bo prav zavist uničila.

Seveda, moj optimizem je bil izrečen v šali :) Vedno več motoristov pomeni tudi vedno več odpora do njih, predvsem zaradi razlogov, ki sem jih naštel. Je pa po drugi strani tudi res, da več kot bo motoristov, večji bo spekter razumevanja težav. Če si avtomobilist motorist, si načeloma bolj pozoren na dogajanje na cesti, ker imaš večji nabor izkušenj - predvsem predvidevanja in koncentracije na vožnjo. Jaz sem se že zdavnaj nehal ubadat s tem, zakaj nekdo počne nekaj, kar se meni ne dopade. Če s svojimi dejanji ne ogroža drugih, mu srečo in veselje iz srca privoščim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Fantje, zgleda da mojga posta niste prebrali in uporabljate rubriko za neko medsebojno obračunavanje. Jaz ne poznam nikogar od vas, mi pa nasplošno ni všeč stališče nekoga, ki odobrava samo svoj način življenja.

Vprašanje: motorist ni samo motorist, je tudi šofer avtomobila (če ima izpit b kategorije), ampak tema je jasna: POLICIJA IN AKCIJE

se pravi da ponovim:

Akcije, ki naj bi bile preventivne zelo pozdravljam. Vsaj meni se je to govorenje o motoristični akciji vtisnilo v spomin in sem mogoče v obeh primerih bolj pazljiv. Upam, da se je tudi kakemu avtomobilistu!! Da pa imaš kretene na obeh straneh je itak jasno. Še bolj žalostno je, če policist ne razume, kaj je akcija oziroma kako postopati. Če je namen akcije čimprej nabrati denar in kasirati na območjih kjer keš sam pada, potem je bistvo akcije zgrešeno. Če pa gledam 24ur in vidim tipa na neregistriranem motorju, brez čelade in še brez dokumentov, pismo še jaz bi mu upičil kazen.

Žal pa nimam občutka, da lupijo samo nas, kajti enkrat imajo akcije ne tovornih vozilih, pa jih tam lupijo, enkrat kasirajo na neumno označenih omejtvah(kao neka gradbišča-pa se nič ne dogaja, ali pa zožanja cest, pa spet tam lupijo, pa na koncu avtoceste). Pravzaprav so v akciji večkrat kot TUŠ in MERCATOR.

Kaj hočem povedati: vprašati se moramo čemu je namenjena akcija:

1. najprej opozarjanju in osveščanju?

2. polnjenju blagajne in praznenju testosterona policajev?

Če je odgovor ena potem smo zmagali, če je dva potem pa nam Bog pomagaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DonKihot

ne da nisem dojel, ne strinjam se.

Dojela sta očitn odva, ki sta te pohvalila - pa še to oba, sumim, mlajša od 18. Tvoja vrstnika torej, po mentalni sliki.

V čem smo nevarnost? Morda v tem, da smo hitrejši, bolj okretni in zato manj predvidljivi povprečnemu uporabnik ucest, avtomobilistu? Tistemu avtomobilistu, ki ni, tako kot motorist, 100-odstotno fokusiran na vožnjo, gnan z adrenalinom in lastnim egotom, ki je pač avtomobilist na poti iz A v B, ki v avtu posluša radio, (in verjetno počne še kaj drugega, kar ga defokusira), ki pač malce razmišlja o tem in onem in pač vozi brez nekih brutalnih pospeškov ali zaviranj, večinoma v koloni, sprijaznjen z realnostjo prenatrpanega vročega dneva.

Motoristi smo nevarnost zato, ker pričakujemo, da bodo tudi drugi tako sfokusirani, da nas bodo vedno pričakovali ,da bomo prileteli od nekod, ali da nas vsaj ne bodo spregledali, čeprav smo toliko manjši in imamo toliko manjšo silhueto od spredaj (ali iz katerekoli smeri).

V tem smo pravzaprav motoristi najbolj nevarno - sami sebi.

V lastni nadutosti.

In to motoristično nadutost ti še podpihuješ.

Evo, štej zdaj, koliko pohval bom dobil in plusov.

Evo, en pjeb ki naredi 10km na leto....se še ti ni očitno zgodilo, da ti je debil sredi ptujske hoto zapeljat na tvoj pas, ko si se peljal vzporedno z njim, z enako hitrostjo, in to brez smerokaza, ali pa ti kakšen zaprl pot, spet brez smerokaza, nenadoma zapeljal iz desnega na levi pas z 30 na uro, kjer je bla omejitev 70... Očitno ne veš, da nekateri NITI NE POGLEDAJO, boli jih đorđ, mislijo da so sami na cesti, da so kralji ulic :D manjši/večji nima pri tem neke veze, še vedno je vozni pas tako majhen, da bi nas MORALI videt na njem...zakaj po tem takem ne gazijo pešcev non stop? Nazaj se jim enostanvo ne da pogledat, eni imajo ogledala za okras, drugi jih niti nimajo - to naj kaznujejo policisti.

Če bi bil doma v Mariboru pri Qlandiji, pri krožišču, bi videl kakšne voznike imamo v Sloveniji.

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
gody01

Zakaj je pa potemtakem v minulih dveh letih bilo opaziti upad števila smrtnih nesreč?

Zaradi nekoliko povečane prisotnosti policije v prometu.

višina kazni pri tem skoraj ne igra vloge.

V Avstriji so kazni znatno nižje in predvsem veliko bolj premišljene (progresivne) pa se skozi naselja na primer vozi bistveno bolj umirjeno.

Zakaj ?

Ker ni teorije, da bi se kako soboto ali nedeljo naredu furo po Avstriji in pri tem ne bi naletel na vsaj eno patruljo v kaki vasi ali naselju.

In kazen je lahko precej nižja pa bo učinkovita, če bo verjetnost, da jo dobiš primerno visoka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Evo, danes merijo(laser) pri cestninski postaji med Ivančno in Trebnjam, in se sprašujem kakšen učinek ima to na, bom rekel izobraževanje ljudi-voznikov za bolj varno vožnjo. Odgovor: nikakršen. Kajti tam so znaki tako neumno postavljeni, prva omejitev na 60km, je že en km pred cestninsko. To je zasluškarstvo in prav nič ne pomaga na osveščanju vseh udeležencev v prometu in tega se najbolj bojim, da počne vrla policija. Kod da bi jaz bil farmacevt, najprej namerno okužil ljudi in nato prodajal zdravila-čisti dobiček. Sem pa zadovoljen, da se veliko govori o policijski akciji nad motoristi, saj tako folk dobi v spomin zabeležko, da SMO TUDI MI NA CESTI.

Edited by DAMI33

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      1.komur ugasne motor na startu mora startati iz boksov.zaradi njega se start prekine , on mora v bokse , nov ogrevalni krog in start . ko je zadnji iz startne vrste mimo njega lahko starta tudi on iz boksov. to pravilo poznajo vsi na dirki - od komisarjev do tistih ob pisti,ki vrtijo zastavice- tudi oni imajo pred dirko takoimenovani briefing (ja tudi zastavčkarji ko jim reče en je padel pa morajo vsi v sobi vzdigniti v istem trenutku rumeno). najprej ga je zasral tisti funkcionar , ki drži rdečo zastavo pred črto - dokler jo on drži v zraku se dirka ne začne - njemu tudi starter ne oporeka.. ker so zmutili in se je on umaknil , je naslednjo napako naredil starter - on nebi smel startati dirke dokler se tisti , ki je avtomatsko po pravilih , ki jih pozna seveda - dolžan zapustiti startno vrsto in startati iz boksov. sama procedura dirke se začne z ogrevalnim krogom . nikjer nisem napisal , da je vozil "med dirko" (tu verjetno misliš na dejanski dogodek ne pa na termin "dirka", ki je napisan v pravilih FIM) - termin dirka : začne se , ko se vsi umaknejo in jih starter spusti na ogrevalni krog.s tem trenutkom je pista zapečatena za vse..ob nesrečah .padcih in tekočinah na pisti so točno določena in zapisana pravila kdo in v katerem trenutku lahko stopi na pisto in točno določeno na katero območje piste se lahko kdo premakne (termin "pista" ni samo asfalt ampak je točno določeno gibanje ljudi v tem območju , ki sega vse do ograje , ki loči obiskovalce od "piste"). pa prosim ne zapenjaj , če nimaš zadaj nekoga , ki je še v stari jugi naredil mednarodno licenco za chd.. (in ja - teh osnovnih pravil niso spreminjali - le kazni so sedaj hujše) glede na to ima vinales ohoho rezerve ..toliko , da bi ga yamaha celo obtožila namernega spodkopavanja sezone.  ja seveda.. in petruci je padel na desni strani tega v smeri vožnje , ta nov in zarko pa na desni .. med dirko sem potem opazoval , kako so vsi ostali tam vozili v neke 0.5 m široki srednji liniji ali pa čisto po notranji strani ovinka. res je vinales pri zelo nizki številki. to sm jst tuki jorgetu že kuj povedu..pa me ni poslušu.. če ti na šihtu nekdo reče , da lahko zapustiš slušbo ker ti bodo ukinili delovno mesto ali pa si lahko še eno leto noter pa dobiš plače za 10 let , ti si pa 10 let pred penzijo - kaj boš vzel?
    • Akito
      LAčen bo pol postAL
    • ukica
      In ti mislis da bo to on javno povedal?  Ne bit naiven.. In par dni po napovedi da JL gre, se ze ve da bo AM prisel na njegovo mesto?  Ne se hecat no.. spletke tako in drugace. Da nebo pomote.. verjamem pa tudi da je JL zanalasc vozil tko da bi ga nagnali in dobil odpravnino.
    • thumper
      Trenutna delavska trobojnica.
    • Shillien
      zgleda eni vete več kot lorenzo sam
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!