Skoči na vsebino

Policija svetuje in kaznuje


SF

Priporočene objave

pred 41 minutami, Kmet2 pravi:

Zračunaj, samo dodaj še kako kratka je ta razdalja:naughty:

lahko samo ugibamo, kaj je za koga kratka razdalja in/ali dolžina  :huh:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 hours ago, Borutt said:

Seveda si ti z lahkoto predstavljaš, koliko je 90 km/h. Torej, v kolikem času boš prevozil neko kratko razdaljo? 

SUPER lahko! m/s ali km/h je popolnoma isto, samo enote so druge: pretvoris v metre in sekunde: 90km je 90000m. In 1 ura ima 3600sekund. Torej 90000/3600 = 25m. V cem je problem?  Ali ti simultano preracunavas stevec v avtu ali na motorju v metre na sekundo?

 Ne napadaj nas tule, napadi proizvajalce, pa organe ki homologirajo itd, ker so tolk usekani da ne uprabljajo metrov na sekundo...  "Omejitev v naselju je  13,888889 m/s" bi pazgledalo mal butasto, a ne? Mimogrede, to je 50km/h

 

  In da, precej lazje si predstavljam (in mislim da vsi razen tebe) kako hitro je 90km/h. Ce bi pa rad zracunal zavorno pot, ali reakcijsko pot, ja pa prvo kar se naredi, da se poisce skupni imenovalec.In to so metri, osnovna sola.  Ampak med voznjo tega ne pocnemo, kar je tudi prav, ker moramo biti zbrani za cesto in promet, in uporabljamo enoto ki jo uporabljajo proizvajalci avtov IN postavljalci omejitev. Bistvo je uporabljati enake enote, pa katerekoli so, da  ni treba vmes preracunavati. Km/h so pa verjetno zato, ker vec ali manj vsi potujemo nekam z avtom, in se je lazje orientirati in planirati cas potovanja... In tudi precej logicna izbira je, ker delamo ZELO veliko metrov v kratkem casu. Da je od Jesenic do Ljubljane je 60.000m in da bom porabil 2727 sekund pri 22.2m m/s je pa mal blentavo, Da pa je do Ljubljane 60km, in da bom do tja porabil 45 minut pri hitrosti 80 km/h je pa precej bolj logicno in razumjivo.  

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, jvalant pravi:

SUPER lahko! m/s ali km/h je popolnoma isto, samo enote so druge: pretvoris v metre in sekunde: 90km je 90000m. In 1 ura ima 3600sekund. Torej 90000/3600 = 25m. V cem je problem?  Ali ti simultano preracunavas stevec v avtu ali na motorju v metre na sekundo?

 Ne napadaj nas tule, napadi proizvajalce, pa organe ki homologirajo itd, ker so tolk usekani da ne uprabljajo metrov na sekundo...  "Omejitev v naselju je  13,888889 m/s" bi pazgledalo mal butasto, a ne? Mimogrede, to je 50km/h

 

  In da, precej lazje si predstavljam (in mislim da vsi razen tebe) kako hitro je 90km/h. Ce bi pa rad zracunal zavorno pot, ali reakcijsko pot, ja pa prvo kar se naredi, da se poisce skupni imenovalec.In to so metri, osnovna sola.  Ampak med voznjo tega ne pocnemo, kar je tudi prav, ker moramo biti zbrani za cesto in promet, in uporabljamo enoto ki jo uporabljajo proizvajalci avtov IN postavljalci omejitev. Bistvo je uporabljati enake enote, pa katerekoli so, da  ni treba vmes preracunavati. Km/h so pa verjetno zato, ker vec ali manj vsi potujemo nekam z avtom, in se je lazje orientirati in planirati cas potovanja... In tudi precej logicna izbira je, ker delamo ZELO veliko metrov v kratkem casu. Da je od Jesenic do Ljubljane je 60.000m in da bom porabil 2727 sekund pri 22.2m m/s je pa mal blentavo, Da pa je do Ljubljane 60km, in da bom do tja porabil 45 minut pri hitrosti 80 km/h je pa precej bolj logicno in razumjivo.  

 

Saj si ugotovil, kaj želim povedati s temi metri na sekundo. So zaradi reakcijskega časa in posledično reakcijske poti. Ker v metrih na sekundo si lahko predstavljamo neko razdaljo, ki jo prevozimo, preden reagiramo na karkoli se že pripeti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko se razsuješ ne boli niti v m/sek niti v km/h. So čisto druge lestvice. Pa zato ne bom nehu vozit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej jaz ko imam dobre reflekse, dober reakcijski čas, pa mam manj sekund in posledično manj metrov to pomeni, da lahko omejitve v m/s upoštevam? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

52 minutes ago, Borutt said:

Saj si ugotovil, kaj želim povedati s temi metri na sekundo. So zaradi reakcijskega časa in posledično reakcijske poti. Ker v metrih na sekundo si lahko predstavljamo neko razdaljo, ki jo prevozimo, preden reagiramo na karkoli se že pripeti. 

Vsa čast ti Borut, da imaš živce in potrplenje se s temi (ne bom rekel idioti) venomer znova ukvarjat in razlagat.

m/s so samo zato, da si pri 40 kmh, kar je 10 m/s, lažje predstavljaš koliko prevoziš v eni sekundi preden sploh odreagiraš in začneš zavirat

verjamem da ne bolijo metri na sekundo, niti milje na uro, niti futi in vozli, ti pa metri na sekundo zelo jasno povejo koliko si prevozil preden si sploh odreagiral, ker 40 km/h ti ne

In še komentar na nesrečo prejšnji vikend, nekateri filozofirajo da te v ovinku lahko presenetijo traktorji, pa klubuki, pa italjani s fotoaparati, samo da te pa sredi ovinka presenetita motorista, ki peljeta v isto smer kot ti...

in se bo spet oglasil Dami34 kako hitrost ni problem, verjetno sta bila unadva spredaj prepočasna...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, twom pravi:

Vsa čast ti Borut, da imaš živce in potrplenje se s temi (ne bom rekel idioti) venomer znova ukvarjat in razlagat.

m/s so samo zato, da si pri 40 kmh, kar je 10 m/s, lažje predstavljaš koliko prevoziš v eni sekundi preden sploh odreagiraš in začneš zavirat

verjamem da ne bolijo metri na sekundo, niti milje na uro, niti futi in vozli, ti pa metri na sekundo zelo jasno povejo koliko si prevozil preden si sploh odreagiral, ker 40 km/h ti ne

In še komentar na nesrečo prejšnji vikend, nekateri filozofirajo da te v ovinku lahko presenetijo traktorji, pa klubuki, pa italjani s fotoaparati, samo da te pa sredi ovinka presenetita motorista, ki peljeta v isto smer kot ti...

in se bo spet oglasil Dami34 kako hitrost ni problem, verjetno sta bila unadva spredaj prepočasna...

da, se bo oglasil.

Veš, mi je všeč, ker ti preden priletiš v kako Xsaro izračunaš s koliko m/sek ti bo sfukalo medenico, pa roko, pa koleno, pa koliko metrov boš pretel v sekundi.

In ker imam 2 brata oba doktorja računalništva, smo še ustvarili model, pa izračunali (glede na podatke da sem ležal 10m stran od karambola) da bi v primeru direktnega poleta vozil max 70km/h ob trčenju. Seveda nismo upoštevali dejstva, da sem se pred tem kotalil in malce odbijal po tleh, ter po izjavi povzročiteljice:

"dokler te je metalo in vrtelo po tleh sem mislila, da si živ, potem me je pa skoraj kap ko si bil negiben"

z gotovostjo trdili, da je bila hitrost manjša od 70km/h, saj je bil polet krajši.

 

V faking metre na sekundo si pa kar sam pretvori. Mogoče boš bolj razumel napisano.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, twom pravi:

Vsa čast ti Borut, da imaš živce in potrplenje se s temi (ne bom rekel idioti) venomer znova ukvarjat in razlagat.

m/s so samo zato, da si pri 40 kmh, kar je 10 m/s, lažje predstavljaš koliko prevoziš v eni sekundi preden sploh odreagiraš in začneš zavirat

verjamem da ne bolijo metri na sekundo, niti milje na uro, niti futi in vozli, ti pa metri na sekundo zelo jasno povejo koliko si prevozil preden si sploh odreagiral, ker 40 km/h ti ne

In še komentar na nesrečo prejšnji vikend, nekateri filozofirajo da te v ovinku lahko presenetijo traktorji, pa klubuki, pa italjani s fotoaparati, samo da te pa sredi ovinka presenetita motorista, ki peljeta v isto smer kot ti...

in se bo spet oglasil Dami34 kako hitrost ni problem, verjetno sta bila unadva spredaj prepočasna...

Točno tako. 

Pravkar, DAMI34 pravi:

da, se bo oglasil.

Veš, mi je všeč, ker ti preden prileti v kako Xsaro izračunaš s koliko m/sek ti bo sfukalo medenico, pa roko, pa koliko metrov boš pretel v sekundi.

In ker imam 2 brata oba doktorja računalništva, smo še ustvarili model, pa izračunali (glede na podatke da sem ležal 10m stran od karambola) da bi v primeru direktnega poleta vozil max 70km/h ob trčenju. Seveda nismo upoštevali dejstva, da sem se pred tem kotalil in malce odbijal po tleh, ter po izjavi povzročiteljice:

"dokler te je metalo in vrtelo po tleh sem mislila, da si živ, potem me je pa skoraj kap ko si bil negiben"

z gotovostjo trdili, da je bila hitrost manjša od 70km/h, saj je bil polet krajši.

 

V faking metre na sekundo si pa kar sam pretvori. Mogoče boš bolj razumel napisano.

 

Hvala, ker nas vsakič spomniš, s kom imamo opravka. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Borutt pravi:

 

Hvala, ker nas vsakič spomniš, s kom imamo opravka. 

bolje da ne začneva, s kom imam jaz opravka :P

za vsako rit palca raste

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Gonca pravi:

40 km/h, ni 10 m/s

Se je zmotil za dober meter? Nič zato. Obstaja neka enostavna formula, kjer dobiš približno številko. Še preveč točna za vse skupaj. 

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

bolje da ne začneva, s kom imam jaz opravka :P

za vsako rit palca raste

Francozi že izdelujejo nov model. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

 

Francozi že izdelujejo nov model. 

a bo bolj mehek? :P

bo imel števec hitrosti v m/sek?

sezor samodejnega zaviranja, ko izsiliš motorista?

Upam, da ja..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Borutt pravi:

Obstaja neka enostavna formula, kjer dobiš približno številko

Obstaja enostavna formula, kjer pa dobiš tudi povsem točno številko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Gonca pravi:

Obstaja enostavna formula, kjer pa dobiš tudi povsem točno številko.

Izvoli na pamet izračunati za vse hitrosti. Pa potem povej, koliko je enostavna ta točna formula, ki vsebuje 3,6. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, DAMI34 said:

da bi v primeru direktnega poleta vozil max 70km/h ob trčenju. Seveda nismo upoštevali dejstva, da sem se pred tem kotalil in malce odbijal po tleh

Koliko hitrosti si odbil pa z jajci na tanku? To ste upoštevali? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 23. 10. 2019 ob 22:24, ligenjček pravi:

sem poizkusal policaju razlozit pa se ni strinjal... :(

kje to? :slap:

pred 10 urami, twom pravi:

m/s so samo zato, da si pri 40 kmh, kar je 10 m/s, lažje predstavljaš koliko prevoziš v eni sekundi preden sploh odreagiraš in začneš zavirat

zmotil si se vsaj za dva šolarja na prehodu..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo pavze...Kdaj je meritev veljavna in kdaj ni? Moj motorist pravi, da iz prednje strani ni veljavna meritev, ker ni ravne točke na motorju.  Zdej pa kaj pravi pravilnik, homologacija/navodila ?   

To vem, da se mora policaj opreti, naslonit na nekaj fiksnega, nepremičnega v nasprotnem primeru meritev ni veljavna. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Nja pravi:

Malo pavze...Kdaj je meritev veljavna in kdaj ni? Moj motorist pravi, da iz prednje strani ni veljavna meritev, ker ni ravne točke na motorju.  Zdej pa kaj pravi pravilnik, homologacija/navodila ?   

To vem, da se mora policaj opreti, naslonit na nekaj fiksnega, nepremičnega v nasprotnem primeru meritev ni veljavna. 

Zamenjaj motorista. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, njemu moram sam pravilnik pod nos pomolit. Saj ko mu kako reč argumentiraš, jo sprejme. Trenutno verjame, da je homologacija oz. navodilo za em radar pištolo pač taka, da mora biti merjeno v ravno točko na vozilu.... Ne pomaga, da mu zavijam z očmi.

Prevozniki so pa že uspeli z pritožbo na meritev, ker je policaj meril z radarjem, brez da bi se nekam naslonil. 

 

Ekola tole je aktualni pravilnik.. Vidim, da se je spremenil 4 leta    http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11722

 

Popravljeno . Popravil Nja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, Nja pravi:

Moj motorist pravi, da iz prednje strani ni veljavna meritev, ker ni ravne točke na motorju. 

....pa ti razumeš kako deluje radar?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se v to sploh nisem poglabljala....do zdaj, ko mi je dal to trditev z lastno razlago glede navodil za uporabo pištole...Jaz ne vem kje je to slišal, prebral. 

Sem pa zdej šla brskat po spletu, pa vidim, da je ta ista dilema bila 2007. Se bom pa še dokopala do razlag kako delujejo merilci. Ampak pri hudirju da je včasih gugl siromašn. bo treba v tujem jeziku iskat. :) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Nja pravi:

Malo pavze...Kdaj je meritev veljavna in kdaj ni? Moj motorist pravi, da iz prednje strani ni veljavna meritev, ker ni ravne točke na motorju.  Zdej pa kaj pravi pravilnik, homologacija/navodila ?   

To vem, da se mora policaj opreti, naslonit na nekaj fiksnega, nepremičnega v nasprotnem primeru meritev ni veljavna. 

To ni res.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Primosio pravi:

To ni res.

je res :P

po mojem laičnem mnenju, so vse meritve, ki so na meni opravili, so nepravilne, nelegalne in nekorektne  :huh:

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Nja pravi:

Malo pavze...Kdaj je meritev veljavna in kdaj ni? Moj motorist pravi, da iz prednje strani ni veljavna meritev, ker ni ravne točke na motorju.  Zdej pa kaj pravi pravilnik, homologacija/navodila ?   

Ko (tehničnim zahtevam ustrezen) laserski merilnik reče da ima dovolj podatkov za zanesljivo meritev in jo izpiše na zaslonu. Lahko se tvoj motorist okoli tega prepriča na enostaven način:

  1. Počaka da so nekje policaji z ročnim radarjem.
  2. Prigoni not obilno preko omejitve.
  3. Na sodišču z lahkoto dokaže da neravnost mopeda spredaj pomeni neveljavno meritev.
  4. Obdrži izpit, par jurjev € in licenco za tiščanje na polno praktično vsepovsod, dokler ga enkrat ne zmerijo (tako ali drugače) v rit.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!