Skoči na vsebino

Test SS tisočakov 2007


suzuki

Priporočene objave

Hola!

Leto je naokoli in pri reviji Motorrad čas za test najnovejših superšportnih tisočakov. Letos so bili na testu: Ducati 1098, Honda Fireblade, Kawasaki ZX-10 R, Suzuki GSX-R 1000 in Yamaha YZF-R1.

Tule sem vam skeniral meritve, razdelitev pik, zaključno besedo in dodatne meritve (s pikami) na pisti.

Meni je v oči padlo predvsem tole: da je Honda, kljub 16 izmerjenim konjem manj, na pisti več kot sekundo hitrejša od Kawasakija; da je Suzuki najhitrejši na pisti in kljub temu najbolje ocenjen tudi za "vsakdanjo uporabo", se pravi za ergonomijo, udobje, kar je bil dolga leta primat Honde; in da je Ducati najcenejši za vzdrževanje :eek: (obvezni servisi)

post-163-1174316501_thumb.jpg

post-163-1174316542_thumb.jpg

post-163-1174316556_thumb.jpg

post-163-1174316572_thumb.jpg

post-163-1174316609_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa da bo Suza pretežka, pa da ne bo za u SBK...

Aja, BTW, pri Leovince je Factory izpuh, ki ima samo en ror... Če koga zanima PM...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm. Dobro, sicer je pri teh motorradovih testih še vedno zelo pomemben subjektivni faktor ocenjevalcev.IPB Slika

Če se dobro spomnim recimo Kawasakija pri Motorradovih testnikih ni nikoli ne vem kako dobro ocenjen na sami PISTI IPB Slika, drugačni časi in ocene pa so razvidni iz vsakoletnih Mesterbike testov.

Pri Suzukijih (recimo) je pa zadeva nekoliko obrnjena IPB Slika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola jupiter!

brez zamere, a tole kar si napisal sploh ni res: lani (2006) je Kawa zmagala na pisti z najboljšim časom in dobila tudi največ pik - najboljša ocena za pisto!!

evo scan, da ne boš brskal po forumu :)

post-163-1174500183_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki je zmeraj veljal za zelo brutalen stroj zato je bil med dirkači zmeraj priljubljena znamka, ker češ ''kolk pa ta mašin gre za en korak je zmeraj pred vsemi''ampak kot že nevem kolko krat povedano ''power is nothing without control''. :yes:

Tile motoradovi testi sicer testirajo na dirkališču, ampak ocenjujejo pa tudi splošne značajske lastnosti vsakega motocikla ki so zelo pomembne tudi v vsakdanji vožni po civilnih cestah.

Vsaka čast suzi, lepo je pokosila konkurenco. :OK: :OK: , estetsko mi edino tisti rori nekako ne grejo v oko .) drugač pa super bike, se pa tudi katerega od ostalih nebi branil :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola jupiter!

ne, spet ni tko :naughty: poglej

2004 je Kawa ZMAGALA (skupaj s Hondo), za 2005 pa sam poišči!

fantje, mal Search funkcijo uporabit, preden kr neki na pamet lupate :yawn:

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki, mogoče veš, zakaj niso testirali Aprilie Mille?

Da je niso dobili oz. mogli kupit skoraj ne verjamem... mogoče niso upali :doze: ?

El Barto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola El Barto,

sorry, v testu niso nič napisali zakaj ni zraven tud Aprilije (in npr MV Aguste), sta pa obe omenjeni v posebnem okvirčku, kot alternativa testiranim motorčkom...

v tolažbo: kmalu bo Masterbike 2007, tam bodo zraven vsi :)

pa še posebno opozorilo za vse ki berete tale topic, se opravičujem, pozabil napisat: testniki Motorrada so s 1.1.2007 spremenili kriterije oz na novo razdelili pike v njihovem 1000-pik testu, zato rezultati niso direktno primerljivi z lanskimi testi!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo, da je suzuki gsx-r1000 najboljši :blush: :OK:

slečeš suzo, al jamaho, al... pa daš gor kontraplastiko od konkurenta, pa daš med noge 99,9 % evropskim motoristom.

Misliš da bi kdo skužu fake?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 let pozneje...

bom kar tule vprašal..

kako so pri teh motorradovih testih mišljeni podatki o nastavitvah vzmetenja.

"umdrehungen von der vollstandig ausgedrehten position"

torej vse številke kjer gre za obrate / klike se štejejo od popolnoma odvite pozicije (najbolj mehke) ali obratno? ker potem pridejo nastavitve malo čudne...  :hmm:

npr pri hondi je tovarniško po manualu za prednapetost podatek od popolnoma odvite pozicije, povratek in kompresija pa od popolnoma privite..

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!