Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Bobbyx

Težava na poligonu

Recommended Posts

Bobbyx

Ravno delam izpit, s svojim motorjem, športno Yamaho in seveda imam težave pri osmici in tudi počasni vožnji med stožci! Osmica mi je premajhna, saj motor ne omogoča zavijanja na tako majhnem prostoru. Ostale vaje delam brez težave, tako da ni problem v moji nerodnosti!

Ali kdo ve, če se na izpitu, ki ga imam čez nekaj dni, da doseči, da glede na karakteristike motorja povečajo oz. prilagodijo vaje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
MarduK

Jaz sem vozil na izpitu XVS250-dragstar, ki je bil neprimerno večji in daljši kot pa viragoti s katerim so takrat v veliki večini delali izpit. Pa ni bilo nobenih problemov. Če pač ne zvoziš, še nisi zrel za izpit...(razen če bi ti uturili kakega WildStar-ja :D )

Če si kdaj gledal kako spretnostno vožnjo si verjetno videl kako odpeljejo tudi s cestaki...

Edited by MarduK

Share this post


Link to post
Share on other sites
MaraudeR

1. največja dovoljena površina za izvedbo osmice je 14 x 8 m - znotraj tega pravokotnika je možno z malo vaje in pravilno tehniko odpeljati osmico tudi s športnm motorjem ali choperjem

2. razmik med stožci za počasni slalom je 3,5 m v koridorju širine 2 m in ga je prav tako možno prevoziti brez večjih težav tudi s tvojim motorjem

2. naj ti inštruktor pokaže kako se pravilno vozi osmica in slalom, pa bo šlo...

Edited by MaraudeR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hanzi

Če je inštruktor ne zmore, potem je nekaj res narobe.

Ker pa v to močno dvomim, je po vsej verjetnosti razlog v tebi.

Ko sem lani jeseni videl kako se da v dvoje z GS delat moped osmico, sem skoraj prepričan da se da tudi z brenceljnom.

Mogoče ti malo razlage in potem vaje (z upoštevanjem razlage) ne bi škodilo. Mogoče že to nedeljo v Šiški (če seveda :slap: )

Upss vidim da ne spadaš v brenceljkategorijo. Ampak kljub temu se da najbrž še malo natrenirat :rolleyes:

Edited by Hanzi

Share this post


Link to post
Share on other sites
mkosir

vaja dela mojstra!! :OK: Z VN 1500 brez težav naredim osmico na poligonu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bobbyx

Mislim, to, da nisem zrel za izpit!? Halo? Pri 40 letih, pri 10.000 km na leto s 50 cmm mopedom in z odlično opravljenimi ostalimi vajami, razen osmice, mi nekdo reče, da je težava pri meni!!!

Fu....off!

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi

Ravno delam izpit, s svojim motorjem, športno Yamaho in seveda imam težave pri osmici in tudi počasni vožnji med stožci! Osmica mi je premajhna, saj motor ne omogoča zavijanja na tako majhnem prostoru. Ostale vaje delam brez težave, tako da ni problem v moji nerodnosti!

Ali kdo ve, če se na izpitu, ki ga imam čez nekaj dni, da doseči, da glede na karakteristike motorja povečajo oz. prilagodijo vaje?

Balanco obrneš skoraj do konca in "zavijaš" z zadnjo bremzo in gasom. Če motor sili ven, rahlo stisneš zadnjo bremzo, da ga noter potegne. Če motor sili noter, rahlo dodaš gas, da ven zavije.

Tako nekako je meni inštruktor razložil in z malo vaje ni bil več problem. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
mkosir

Mislim, to, da nisem zrel za izpit!? Halo? Pri 40 letih, pri 10.000 km na leto s 50 cmm mopedom in z odlično opravljenimi ostalimi vajami, razen osmice, mi nekdo reče, da je težava pri meni!!!

Fu....off!

Ja jokica težava je pri tebi. 100 000 km na let s 50ccm-ji ti ne pomaga. Vaja dela mojstra+ maxi delavnica ,da vidiš kako s velikimi kravami delajo osmice. :eek: :eek:

ps. ne obupat

Share this post


Link to post
Share on other sites
danixxx

Ko sm js delu ispit vem da nisi mogu delat praktičnega dela s cestnim motorjem ravno zaradi osmice,zato sem vozu sport turing,ki je popolnoma drugačen od cestnih zaradi večjega ajnšlaga,ki ga je pri cestnem motorju zelo malo. .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ICE_MAN

S cestnim motorjem se verjetno da narest osmico ampak nobenmu začetniku verjetno to nebi uspelo.

Problem je da ma motor izredno velik obračalni krog.

Rajš pejt delat izpit z normalnim motorjem, ker kljub veliko uram na poligonu ti ne bo uspelo.

Zdele si neki pršparu ker si se vozu s svojim motorjem ampak nadaljuj z normalnim motorjem in si prišparaj nekaj živcev in ur.

Pa potem po opravljenem izpitu pojdi na Maksi tečaj in se potem tam igraj s svojo kravo osmice vozit!

Share this post


Link to post
Share on other sites
no_name

Ni fora samo v "anšlagu" motorja. Važna je tako vztopna hitrost kot tudi pozicija vstopa in iztopa iz kroženja.

Na enem parkirišču nekje postavi stožca malo bolj narazen pa se igraj. Počasi boš dobil boljši občutek in takrat malo zmanjšaj razdaljo med stožcema. Počasi poskušaj z nekoliko povečano hitrostjo pa bo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bladzo

Ravno delam izpit, s svojim motorjem, športno Yamaho in seveda imam težave pri osmici in tudi počasni vožnji med stožci! Osmica mi je premajhna, saj motor ne omogoča zavijanja na tako majhnem prostoru. Ostale vaje delam brez težave, tako da ni problem v moji nerodnosti!

Ali kdo ve, če se na izpitu, ki ga imam čez nekaj dni, da doseči, da glede na karakteristike motorja povečajo oz. prilagodijo vaje?

S katerim motorjem delaš izpit? (po slikici sodeč bi to lahko bila YZF Tundercat 600...)

V kateri avtošoli se učiš? (ima ta avtošola obvezno predpisano neprometno površino za vadbo???)

Glede na to, da si se odločil začeti s cestnim motorjem, se mi zdi ideja, da boš z njim opravil tudi izpit, nadvse odlična. Le tako se boš lahko že od vsega začetka navadil na vse tegobe pri počasnem manevriranju pri cestakih. Odpeljati se da prav vse avtošolske vaje tudi s cestnimi motorji, le nekaj več vaje in znanja rabiš. Upam, da imaš dobrega učitelja, ki ti bo znal pravilno razložiti, "v katerem grmu tiči zajec"....

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
nekdo

zakaj ne bi delal izpita z motorjem, ki ti ga da avtošola? ponavadi imajo avtošole bolj primerne motorje za na poligon kot je pa tvoj

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bobbyx

S katerim motorjem delaš izpit? (po slikici sodeč bi to lahko bila YZF Tundercat 600...)

V kateri avtošoli se učiš? (ima ta avtošola obvezno predpisano neprometno površino za vadbo???)

Glede na to, da si se odločil začeti s cestnim motorjem, se mi zdi ideja, da boš z njim opravil tudi izpit, nadvse odlična. Le tako se boš lahko že od vsega začetka navadil na vse tegobe pri počasnem manevriranju pri cestakih. Odpeljati se da prav vse avtošolske vaje tudi s cestnimi motorji, le nekaj več vaje in znanja rabiš. Upam, da imaš dobrega učitelja, ki ti bo znal pravilno razložiti, "v katerem grmu tiči zajec"....

lp

Učitelj je odličen,zna dobro svetovati! Poligon vozim na kakšnem parkirišču, kjer mi inštruktor postavi stožce. Vozil sem že vse vaje, tudi počasni slalom in vožnjo s polžjo hitrostjo in seveda vse ostale. Pri nobeni nimam čisto nobenih težav, razen pri počasnem slalomu sem dvakrat od desetih poskusov dol stopil, pri hitrem slalomu ali izogibanju oviri in zaviranju v sili pa prav uživam, saj se mi zdi zelo enostavno! Tudi vožnja po mestu, kjer je potrebno veliko spretnosti, mi gre prav odlično! Ampak pri osmici se vse ustavi!!! Hočem povedati, da je s to osmico nekaj narobe! Ali mi inštruktor naredi premajhno ali pa je motor veliko preneroden! Skoraj 100% sem, da ni problem v meni! Navodilo imam, da notranji del vozim počasi, zunanji pa malo pospešim, vseskozi z drsenjem sklopke, pa je rezultat daleč od uspeha!

Glede Maxijeve delavnice pa bi res rad šel, ampak brez izpita si ne upam preveč izzivati policajev, pa še slabo vreme bo izgleda!

Ali imajo tam mogoče motor, s katerim bi lahko malo potreniral ali moraš biti s svojim?

Share this post


Link to post
Share on other sites
snoopy

osmico vozi čimbolj konstantno...brez zaganjanja....konstantna hitrost in pa pomaga presedanje...!na zunanjo stran motorja oz osmice!!na zunanjo...vsaj na GPZju je delovalo in na viragotu...poizkusi..drugače pa čimbolj konstantna hitrost

Share this post


Link to post
Share on other sites
C4V4L13R

nasvet: ne glej tistga stožca pri katerem si, ampak vedno na naslednjega oz. tistga stran, ker če boš gledav stožec ti bo zmanjkalo ravnotežja, to je nasvet izkušenega motorista, ki ga je povedau meni in moram priznat, da je blo res lažje, ker drugač vedno, ko sem gledav stožec pred mano, mi je zmanjkalo ravnotežja in sem dau nogo na tla

samo jas sm delov na poligonu prav za avtošole in je biu pravokotnik narisan na tla notr pa dve piki, na katere so postavli stožce...če ti inštruktor postavlja poligon, tako 'od oka', potem ti ga vedno drugač postav in se je težko navadit

pa če ne gre, je res boljše, da delaš z avtošolinim motorjem, samo da do ispita prideš, vozit se itak potem naučiš, pa greš rajši na kakšno brezplačno delavnico, ker če ti bo to težave delalo, zna dolgo trajat, da prideš do ispita in boš samo ob voljo, živce in denar

Share this post


Link to post
Share on other sites
Draksler

Ko sem sam delal izpit me je inštrukror pustil, da sem se mučil z osmico! Imel sem v prvi in sem se zaganjal, mučil skratka ni šlo! (prva ura) - po desetih minutah je pristopil in rekel naj dam v drugo razložil da ne smeš gledati pred sebe ampak tja kamor bi rad pripeljal in zadeva je stekla..... Predvsem je pomembno, da imaš v drugi prestavi, hitrost pa reguliraš s sklopko - po potrebi jo malo stiskaš, da se motor ne zaletava! Drseča sklopka, pa še to - tehnika vožnje je pomembna - fino je če obvladaš zlomljeno tehniko - to pomeni, da motor potisneš v zavoj sam pa pokončno sediš na motorju..... če s krmilom zaviješ do konca takoj igubiš ravnotežje.

Tako nekako ....... upoštevaj zgornje nasvete, pa boš opravil tudi s to vajo! Lani sem na Maxsijevi delavnici telovadil med stožci - FJR je širok motor in sem jih toliko časa podiral, da se je na koncu izšlo - igraje! Vse je v tehniki in dobri razlagi - ostane samo še praktičen, del, ki ga moraš vadit! Napravi si poligon doma in treniraj - samo ne obupaj! Na cesti je mnogo drugih večjih problemov s katerimi se boš sodeč po tvojem pisanju v kratkem soočil!

Želim ti uspešen nastop pred izpitno komisijo.....potem pa razumno na cesti!

Delavnica je danes, če se ne motim - imajo tudi motorje! Maxsi poskrbi za vse....priporočam, ne bo ti žal!

LP Mare

Share this post


Link to post
Share on other sites
frfljot

jaz sem delala osmico s cestnim in z nagcem....in je OGROOOMNA razlika...to je res...ampak SE DA tudi s cestnim ... če si velik, lahko motor nagneš v obratno stran kot telo....to in VAJA,VAJA, VAJA...

ČE je ratalo meni...rata vsem... srečnio :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Provokator

Trening trening trening trening

ko sem jaz pred tremi leti spet sedel na motor sem na maksijevi šoli varne vožnje z mojo staro in nerodno kripo komaj prišel skozi poligon.

Osmica pa je itaq najtežja.

Ampak mi je (mislim da je bil on) Klimber malo pomagal, pa je tudi šlo.

Po dveh urah treninga pa je itaq letelo, da so mi napisali kazen zaradi previsoke hitrosti......

Pa naj omenim še to, da sem na poti v LJ padel......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gallus

... inštruktor, ki sam ne zna pokazati in pravilno izvesti elementov je SLAB inštruktor ...

... žal je takih, ki sploh ne vozijo motorjev preveč ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kölm

Mislim, to, da nisem zrel za izpit!? Halo? Pri 40 letih... bla ... bla bla...

Očitno si prestar ali pa eden tistih, ki mislijo da so s svojo starostjo požrli že vse znanje na tem svetu :P

Edited by Kölm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matic7

Meni je inštruktor zadeve pokazal in razložil, pri osmici pa mi je naravnost vzel sapo. S kako lahkoto in hitrostjo je peljal ER-5 lepo od okoli stožcev... najprej taširok krog za motorje, da mi je pokazal kako lepo po robovih vozit in ne silit v sredino, predvsem pa me je opozoril na to, da je treba na sredini osmice peljat veeeeeen, skoraj do roba in ne takoj silit po diagonali proti naslednjemu stožcu.

No, ko je to lepo odpeljal v prvi in vse razložil meni začetniku, pa je dal v drugo in odpeljal z ER5 osmico po pravokotniku za mopede s takšno hitrostjo, da se mi je skoraj zvrtelo, ko sem gledal za njim. Ko ti inštruktor naredi to z motorjem, na katerem potem sam sediš, pa res nimaš izgovora, da je kriv motor. Pač smo vadili in vadili in vadili. Ker sem z avtom nabral pred izpitom za motor cca. 200000 km in mi cesta ter spremljanje prometa, predvidevanje in spremljanje prometnih znakov niso delali težav, sem z veseljem približno 2/3 ur v soglasju z inštruktorjem odpeljal na poligonu.

Pa še na nekaj me je ves čas opozarjal pri osmici. Pusti motorju hitrost, bolj počasi gre, težje je vodljiv.

Evo, pa maš še par nasvetov zelenca, ki je delal izpit pri 27...

LP in veliko sreče na izpitu!

Matic

P.S.:

Zdaj, ko sem nabral par km s svojim skuterjem, ki me bo prevažal par let, pa se bom počasi spravil nazaj na poligon, postavil svoje (žal lesene) stožce in s5 začel vozit in vozit. Vse dokler vseh vaj ne odpeljem s takšno hitrostjo in nagibi (hitri slalom, izogibanje oviri), da bom sam zadovoljen.

P.P.S.:

Komaj pa čakam, da najdem čas za Maksi delavnico, pa čeprav me bo strah kot psa. Tam pa hočem zraven "poligona po njihovo" tudi osvojit pobiranje svojega motorja, če se bo le komu ljublo ga polagat na tla in bit zraven, da se revše ne zvrne po nepotrebnem nazaj dol med pobiranjem.

Edited by Matic7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ker sem temo onečedil z par objavami med potjo, si zdaj lahko nekaj slik ogledate na povezavi. Pri nalaganju slik,  je tehnika obrnila zaporedje slik od konca proti začetku poti. Če administrator lahko kaj popravi, prosim za intervencijo. Hvala!
    • Tex
      Nič posebnega ozirom omembe vrednega/zanimivega. Gre za bivšo Lendavsko opekarno, ki je v fazi rušenja.. 3 opekarne (lendava, dolga vas, dobrovnik) so delovale v letih pred 1950 v domeni 'gradbenika' (prej 'remont') iz Lendave. Kssneje se je sgp gradbenik združil z Konstruktorjem mb.. Zgobda naprej je jasna.. Je pa gradbenik postavil marsikaj v Lendavi, še za časa Nafte Lendava.. Kot večina zadev v Lendavi, brez prave zgodbe, ki bi skomercializirala vso zadevo in jo naredila turistično zanimivo.. 
    • Mavti
      Ta vikend pa malo po prekmurju motorirat tja med Lendavske goricedobrih 700 km odlično je bilo Mogoče kdo ve čemu je služil ta precej velik  tovarniški objekt v Dolgi vasi
    • smasher
      sem odrezal tisti kos plastike med cevjo in matico, zadeva ni nek kritični nosilec, tista cev je oddušnik.   Mene pa zdej zanima katera smola rime na staro plastiko in je odporna na bencin, sem našel na netu da ima več avtov take težave da se ustavijo mikro razpoke  v plastiki, in to pri bistveno mlajših avtih kot je moj 21let star italjan, zato se mi ne da kupovat 160€ vredno pumpo za avto ki je vreden 300€   (ok dejansko več ker ima na novo dan plin ampak ne vem če bi kdo to upošteval)
    • Quest
      pila spili na 7 ključ dve flehi. Zažagaj sredino za izvijač žagin list obvij s silvertejpom, cujno in zažagaj, uporabi štelključ-vodovodarski, uporabi univerzalke klešče (tiste ki zaskočijo). Brez ihte se loti je najbolj pomembno. Ne vidi se kaj bi rad odvil, ampak nekako takole gre tole. Včasih navariš kaj gor da odtegneš. Ne priporočam pri rezervoarju(kaboom)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!