Jump to content

brušenje glave (apn 4)


Misko13

Recommended Posts

Guest Brumer

mene pa zanima kakšn brus papir rabm da zbrusm glavo?

lp

Najhitreje je,da namontiraš svečko(v glavo) in jo v stružnici podrejaš.Če boš brusil ročno pa kar šmirgelj na steklo in šmirgel papir 60 in lepo krožno brusi.

Link to comment
Share on other sites

Glavo lahko vpnes v plani kolut...pa podrejas tako kot je ze reku predhodnik....ali ti to pac naredi kdo drug .)

Link to comment
Share on other sites

ti sam brusi ni vazn u kiro smer pomembno je to da pobrusis povsod enako pa da je ravno pobruseno .)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

apn6 ima original kompresijslo razmerje 6,5:1,kaj mogoče če imaš noter 38L bat,se kompresijsko razmerje zmanjša,ali poveča??? če znižaš glavo,dela vredu,al začne mašina kaj klenkat???končno hitrost imam 70km/h,se po brušenju kaj zmanjša,ali poveča???LP :hmm:

Link to comment
Share on other sites

ja kompresisko razmerje se poveca sam na hirosti se pa tolk ne pozna. najbl prdobis ce brusis cilindr :OK: :OK:

Link to comment
Share on other sites

cilindra nebom brusil,kr nima nobenega risa!!!začne mašina kaj klenkat,po znižani glavi??pa pri nizkih obratih kaj bol vleče??? se sploh splača nižat??LP :hmm:

Link to comment
Share on other sites

saj ni tako bitno, če ma rise ali ne.. se pozna če "brusiš cilinder" in to kar ornk. vendar ti ne priporočam na večji premer kot 40mm. že na 39 je zelo vredu.

če brusiš glavo ti ne bo mašina nič klenkala. samo spet ne pretiravat z brušenjem... pridobiš pa s tem na odzivnosti mašine. da, v nizkih obratih bolj vleče. ja splača se, ker pač nič ne stane... batne obročke maš pa malo prej hin .) končna se ti bo povečala, ne vem zakaj bi se ti zmanjšala

Edited by cation
Link to comment
Share on other sites

saj ni tako bitno, če ma rise ali ne.. se pozna če "brusiš cilinder" in to kar ornk. vendar ti ne priporočam na večji premer kot 40mm. že na 39 je zelo vredu.

če brusiš glavo ti ne bo mašina nič klenkala. samo spet ne pretiravat z brušenjem... pridobiš pa s tem na odzivnosti mašine. da, v nizkih obratih bolj vleče. ja splača se, ker pač nič ne stane... batne obročke maš pa malo prej hin .) končna se ti bo povečala, ne vem zakaj bi se ti zmanjšala

in,koliko naj potem zbrusim glavo?? na glavi je en taki rob)LP

Link to comment
Share on other sites

kje je kakšen rob? če misliš rob "mesa", ki gleda preko ali kaj... ja tu ti bo vsak drugače rekel koliko zbrusi. a ne..... samo več kot boš dol pobral, prej bodo batni obročki hin. ko sem mel še apn v daljnih časih ( no, je še v garaži, ampak za kak hiter skok do soseda), sem vzel dol mislim da 1 mm, pa je bla kar razlika. če boš vzel dol tisti celi "rob", je že precej hard

Link to comment
Share on other sites

zakaj pa naj bi bli batni obročki prej hin??LP :glare:

ker je pol večja kompresija, ki jo morjo batni obročki prenašat. po domače rečeno so bolj obremenjeni. :grim

Link to comment
Share on other sites

in,tisti ki ste nižali glavo,ste bili zadovoljni,ali vam je bilo žal?????? :rolleyes: LP

Link to comment
Share on other sites

Če boš brusil glavo jo daj samo toliko da jo poravnaš.

Če boš povečal komp. razmerje klenkal ne bo(odvisno od mešanice), razlike pri brzini pa ne boš opazil; mogoče minimalno na pospešku.

Opazil boš samo bolj trd kurbel. Hkrati pa bosta glava ter cilinder toplotno bistveno bolj obremenjena, kar ti bo vodilo v pregrevanje; pri 60ccm(42mm bat) je bil to največji problem.

Prav tako pa ojnični ležaj bistveno bolj trpi.

Če boš menjal navaden bat za bat z L-obročkom se komp. razmerje ne poveča. Moč ter brzina se poveča pri L-batu zato, ker ima drugačen spodnji rob bata in ti odpira ses. kanal drugače...

Tako lahko obdelaš tudi navaden bat.

Link to comment
Share on other sites

Če boš brusil glavo jo daj samo toliko da jo poravnaš.

Če boš povečal komp. razmerje klenkal ne bo(odvisno od mešanice), razlike pri brzini pa ne boš opazil; mogoče minimalno na pospešku.

Opazil boš samo bolj trd kurbel. Hkrati pa bosta glava ter cilinder toplotno bistveno bolj obremenjena, kar ti bo vodilo v pregrevanje; pri 60ccm(42mm bat) je bil to največji problem.

se pravi ,če prav razumem,se nižanje glave ne splača???? :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Če boš brusil glavo jo daj samo toliko da jo poravnaš.

Če boš povečal komp. razmerje klenkal ne bo(odvisno od mešanice), razlike pri brzini pa ne boš opazil; mogoče minimalno na pospešku.

Opazil boš samo bolj trd kurbel. Hkrati pa bosta glava ter cilinder toplotno bistveno bolj obremenjena, kar ti bo vodilo v pregrevanje; pri 60ccm(42mm bat) je bil to največji problem.

Prav tako pa ojnični ležaj bistveno bolj trpi.

Če boš menjal navaden bat za bat z L-obročkom se komp. razmerje ne poveča. Moč ter brzina se poveča pri L-batu zato, ker ima drugačen spodnji rob bata in ti odpira ses. kanal drugače...

Tako lahko obdelaš tudi navaden bat.

Ma ni ravno res vse kr si navedu... :yes:

Link to comment
Share on other sites

ma ti pobrusi na 42 al pa dej gor lamota k drugo je use brezveze predelavat ce nimas tega ce ti zariba pa nov cilindr itak ga dobis za eno veliko pivo hehe tko da ni problema bo pa mal vec sravfanja motorja sam s tem se mors sprijaznt ce friziras tomose :OK: :OK: :OK:

Link to comment
Share on other sites

pol pa mislim,da je najbolše,če pustim mašino pri miru,kr pomojem potem več nebo zdržala mojega 65km izleta!!!! :yes:

Link to comment
Share on other sites

jah zdrzala bo sam nikol neves kdaj ti lohk spreze drgac pa dej usaj od btja gor cilindr pa nov avspuh pa se frgazr od btja in peto seveda pa bo mal bl zihr .) .)

Link to comment
Share on other sites

jah no,saj zaj tui gre 70km/h :OK: :rolleyes: mam gor mf power(cobra)pa 38L bat,... :worship: LP

Link to comment
Share on other sites

jah to se pa mors itak sam odloct ce se ti bo dal use to sravfat .) .)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!