Rene123 Objavljeno December 7, 2009 Opozori Objavljeno December 7, 2009 Mene zanima ena stvarr. pred dobrim tednom sem si nabavil cilindr malossi sport 70 ccm in sem opazil že prvi dan da ima nekaj površinskih risekov in mi je prodajalec razložil da je to normalno da ni noben nov cilinder brez praske. praskice so sicer samo površinske in če greš čez prstom čez popolnoma gladke, vendar me vseeno zanima če je temu res tako. rekel je tudi da če bi sedaj montiral cilinder ga prižgal in ugasnil ter pa ponovno vzel narzn, bi bilo polno praskic in da to ni nič kaj takega. Prosim za mnenja LP Če je cilinder nov, potem ne sme bit znotraj gladek. Če pod svetlobo dobro pogledaš more imet drobne rise v obliki špirale. Ko cilinder teh risov več nima je za zamenjat ali obnovit Imam kupljen nov bat, obnovljen cilinder in vse je pripravljeno na inštalacijo. Zanima me samo ali je treba predn vse skup sešrafaš, bat al pa cilinder kej podmazat, al se to nardi takoj, ko nov olje not naliješ? Gre pa za cagivo, 125ccm, dvotakt. LP Vsak gibljiv del v motorju je potrebno namazat z primernim mazivom. Če tega neboš naredil, boš s tem skrajšal življensko dobo cilindra. Namaži z dvotaktolom ali s kakšnim drugim oljem za dvotaktne motorje
fico182 Objavljeno December 7, 2009 Opozori Objavljeno December 7, 2009 Točno tak ja celotno notranjo steno cilindra fino podmaži z 2 taktnim oljem, vse skup sestavi pa piči =) drjanez 1
cvilaa Objavljeno December 27, 2009 Opozori Objavljeno December 27, 2009 Lp *<| Mene pa zanima kakšna tesnila morm kupit za cilindr. Torej a mam 5kotno al 4kotno glavo? Gre za Gilero runner letnik 08 50cc vodno hlajen. Hvala za odg.
yamaha95 Objavljeno Marec 14, 2010 Opozori Objavljeno Marec 14, 2010 mene pa zanima kakšne znamke cilindrov imajo yamahe dt 50 ali so to mallosi ali malaguti
konkreten Objavljeno Maj 30, 2010 Opozori Objavljeno Maj 30, 2010 mene pa zanima kakšne znamke cilindrov imajo yamahe dt 50 ali so to mallosi ali malaguti a ne dela malossi samo nadomestne bate in cilindre ? celeia1 1
konkreten Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 Lp, mi lahko kdo prosim pove kakšna je razlika v moči med TPR Trophy 50cc in 70cc LC ? no ker v ceni je razlike 1€ hvala in LP celeia1 1
fico182 Objavljeno Maj 31, 2010 Opozori Objavljeno Maj 31, 2010 Tak je na stvarni ne, razlika med tema 2 cilindroma je res da 1€ samo moreš vedet da če ti vzameš 70-ko, boš mogo polek menjat še glavno gred, ležaje, fergazer, in avspuh. res je da boš pol mel zelo solidne pospeške, večjo končno ter navor, moreš pa vedet če pol to vzameš gre to skupaj. kar se pa tiče 50-ke je pa ista ko navadn cilinder in ni nobene razlike. drugač pa ko to pol vse porihtaš kar sem zgoraj naštel je razlika med preformansom očitna =) PS: govorim iz izkušnj saj imam tudi sam minarelli mašino tako ti in mam zaj trenutno gor 70 cmm sport. drjanez 1
konkreten Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 aha...ok pol... sam neki še vprašam kteri kit bol priporočaš za aeroxa : ta trophy ali DR evo ? celeia1 1
fico182 Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 Če boš vzel 70-ko pol je vseeno kerega vzameš ker sta oba2 gus cilindra iz sive litine tako da je popolnoma vseeno samo vseeno vzami trohyja ker ma en frend pa vredi gre drjanez 1
start123 Objavljeno Junij 1, 2010 Opozori Objavljeno Junij 1, 2010 Kateri cilinder/bat pase na TOMOS youngster racing. Dal bi 44mm velikega notri. Se original cilinder nebi grel če bi ga dal toliko pobrusti?
konkreten Objavljeno Junij 2, 2010 Opozori Objavljeno Junij 2, 2010 Če boš vzel 70-ko pol je vseeno kerega vzameš ker sta oba2 gus cilindra iz sive litine tako da je popolnoma vseeno samo vseeno vzami trohyja ker ma en frend pa vredi gre aha...ok potem rajše trophy, kaj pa gred? morem menjat.....motor ma 8500 km prevoženih.... je potrebno? celeia1 1
fico182 Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Gred moraš tudi menjat najboljše kakšno RMS super competition če imaš denarno stisko drugač pa bi bla vreji bgm pro evolution. Menjat moreš pa polek seveda tudi vse ležaje in ne navadne SKF c4 ki prijejo 25€ drjanez 1
fico182 Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 Da nebom še pozabo, ti ko maš minarelli pa map 12 - ko fergazer moraš menjat tudi fergazer na 17.5, in polek tudi kupiti set diz- od 75 do 90. če tega neboš naredo ti moped z 70 ko nebo vredi letel ker nebo dobo dovol benza. drjanez 1
Jernejcek2 Objavljeno Junij 7, 2010 Opozori Objavljeno Junij 7, 2010 lep pozdrav! nisem hotel odpirati nove teme ampak zanima me nekaj. Zgodilo se mi je to da so se mi na cilindu pri 4 taktnem skuterju naredili majhni risi...natančneje na cilindru BGM GY6 75 ccm...pa me zanima če bi lahko steno pobrusil za 1,5 mm in bi s tem lahko dal noter bat 50 mm in bi cilinder bil neke vrste 85 ccm. Ali so še kakšne druge rešitve glede tega da bi noter pasal še isti bat?
konkreten Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 lep pozdrav! nisem hotel odpirati nove teme ampak zanima me nekaj. Zgodilo se mi je to da so se mi na cilindu pri 4 taktnem skuterju naredili majhni risi...natančneje na cilindru BGM GY6 75 ccm...pa me zanima če bi lahko steno pobrusil za 1,5 mm in bi s tem lahko dal noter bat 50 mm in bi cilinder bil neke vrste 85 ccm. Ali so še kakšne druge rešitve glede tega da bi noter pasal še isti bat? če je še bat cel menjaj samo cilinder. če ne pa kupi kr nov kit pa bo lahko pa tui brusiš vendar bo potem še večja vrjetnost da ti ribne (menjat morš še dizo itd.).....sigurn so se ti naredili zarad športnga filtra..... (moje mnenje) nej me kdo popravi če sm kej narobe napisu... LP celeia1 1
konkreten Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 Da nebom še pozabo, ti ko maš minarelli pa map 12 - ko fergazer moraš menjat tudi fergazer na 17.5, in polek tudi kupiti set diz- od 75 do 90. če tega neboš naredo ti moped z 70 ko nebo vredi letel ker nebo dobo dovol benza. aha ok...torej to..vredo...kolk pa je vseh ležajev? če slučajn veš če ne pa bom itak vidu ko razdrem hvala in LP celeia1 1
Jernejcek2 Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 če je še bat cel menjaj samo cilinder. če ne pa kupi kr nov kit pa bo lahko pa tui brusiš vendar bo potem še večja vrjetnost da ti ribne (menjat morš še dizo itd.).....sigurn so se ti naredili zarad športnga filtra..... (moje mnenje) nej me kdo popravi če sm kej narobe napisu... LP bat je tudi po enem delu risast..zgleda da mi je neka smet prišla v cilinder pri možni neprevidni menjavi...torej ni več možno uporabiti na kakršen koli način tega cilindra?
konkreten Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 bat je tudi po enem delu risast..zgleda da mi je neka smet prišla v cilinder pri možni neprevidni menjavi...torej ni več možno uporabiti na kakršen koli način tega cilindra? glej če že maš zdj 70cc bolš da kupiš novega....(moje mnenje) celeia1 1
dj_runner Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 Gred moraš tudi menjat najboljše kakšno RMS super competition če imaš denarno stisko drugač pa bi bla vreji bgm pro evolution. Menjat moreš pa polek seveda tudi vse ležaje in ne navadne SKF c4 ki prijejo 25€ ne rabiš gredi menjavat, ne rabiš niti ležajev menjat pri navadnem gusu 70ccm raje vložiš v variator boš mel več od tega, razn če boš dal cilinder predelat te menjaš gred in ležaje. Se pa strinjam da je dobro menjat
dj_runner Objavljeno Junij 26, 2010 Opozori Objavljeno Junij 26, 2010 bat je tudi po enem delu risast..zgleda da mi je neka smet prišla v cilinder pri možni neprevidni menjavi...torej ni več možno uporabiti na kakršen koli način tega cilindra? Poglej če se da dobit nadmero za tvoj cilinder, zdaj če maš kot pri 2takt je prva mera 47mm pol druga je 47.2 in daš cilinder zbrusit/honat in večji bat. Lahko pa samo menjaš batne obročke če niso risi pregloboki, če ti še dela moped te samo menjaj batne obročke.
konkreten Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 dj_runner sedaj imam že mulivara noter, x belt kevlar, malossi fly, in pa lasera, tako zdaj mislim menjat še fergota za 17.5, gred BGM evo, in pa kit TP trophy. torej morem menjat ležaje in vse ustalo, tudi tesnila na vodni pumpi, kaj še? ninjaxx in celeia1 1 1
Brejker Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Si potem kupil 70ccm kit ali ne? 17.5 je premajhen ferg. Poglej tega:
konkreten Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Si potem kupil 70ccm kit ali ne? 17.5 je premajhen ferg. Poglej tega: zkaj bi biu premajh, če piše da je dovolj velik, pa res ne mislim dat gor 19mm ker bom bankrotiru na benzu....se bom dau not pol večjo dizo celeia1 1
konkreten Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 zkaj bi biu premajh, če piše da je dovolj velik, pa res ne mislim dat gor 19mm ker bom bankrotiru na benzu....se bom dau not pol večjo dizo aja ne nism ga še kupil, zaenkrat bom menju sam gred, fergo..kit pa bom še vidu vjretn če bom bom vzeu pol DR evo ali pa Trophy neevm še celeia1 1
Brejker Objavljeno Julij 5, 2010 Opozori Objavljeno Julij 5, 2010 Folk daje tud večje od 20 na 50CCM Finta je v znižani kompresiji in velikih kanalih in ..... v grobem je to to. 70ccm ti ne pomaga nič, če ni "župce" dost. Ni pa velik ferg pogoj, da bo zadeva delovala kot bi morala!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se