Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


Priporočene objave

Objavljeno

Raje rdečega, če se izkaže za ok.

Zakaj? Mene resnično skrbijo te kilometri! Res, da je servis delan sam no ... nevem! :S Res me skrbijo te kilometri. Pa sj kork vem so to realni km ali ne?

Objavljeno (popravljeno)

27k te skrbi? Mene bi bolj skrbelo, če bi jih imel samo 6k. 3 sezone vožen motor, 9k na sezono...to ni nič.

Edit: oz 4 sezone....Če te skrbijo kmji..kupi novega :D

Edit2:.....preveri še verigo in ploščice/diske oz vzami s sabo enega, ki se spozna oz ve kaj gledat.

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Tako, fantje, upam da bo kdo pomagal :)

Kupujem motorno kolo, in v ozji, res ozek izbor se je uvrstil tudi tale "duce"

http://www.avto.net/ad.asp?id=3620845

Zanima me, ce motor kdo pozna, ce mi lahko pove kaj vec o samem doticnem modelu motorja, ali o ducati motorjih nasploh. V izbor se je uvrstil zaradi atraktivnega izgleda, ce povem po pravici.

V izboru je tudi GSX-R 600, nagibam se pa tudi k STju Honda 1100 XX. Suzukija imam ze nagledanega, tudi zelo zelo ugoden je, Hondo vrhunsko pa so mi prodali, ravnotako zelo lepo ohranjeno in za lep denar.

Vsakrsnakoli pomoc je dobrodosla, najbolj me pa seveda zanima kaj vec o Ducatiju. Hvala!

Objavljeno (popravljeno)

Tako, fantje, upam da bo kdo pomagal :)

Kupujem motorno kolo, in v ozji, res ozek izbor se je uvrstil tudi tale "duce"

http://www.avto.net/ad.asp?id=3620845

Zanima me, ce motor kdo pozna, ce mi lahko pove kaj vec o samem doticnem modelu motorja, ali o ducati motorjih nasploh. V izbor se je uvrstil zaradi atraktivnega izgleda, ce povem po pravici.

V izboru je tudi GSX-R 600, nagibam se pa tudi k STju Honda 1100 XX. Suzukija imam ze nagledanega, tudi zelo zelo ugoden je, Hondo vrhunsko pa so mi prodali, ravnotako zelo lepo ohranjeno in za lep denar.

Vsakrsnakoli pomoc je dobrodosla, najbolj me pa seveda zanima kaj vec o Ducatiju. Hvala!

tole so pa tako različni motorji. . . Tale ducati, 999/749 je bil popoln polom za firmo, najbrž zato ker je grd. Sm peljal in se vozi precej neudobno Je zelo maaajhen. ozek. zelo nervozen. trd. 749 tud neke silne moči nima. za na cesto je dovol močan, vendar je suzuki (vozil sem K3) neprimerno bol človeški motor. XX? nism objektiven. dreambike. The motor.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Cartman, hvala za hiter odgovor, sem ga prebral ze vceraj, pa ni bilo casa za odpisat :)

Vceraj sem sel gledat eno XX, pa na zalost zadeva odpade. Zame definitivno prebikast motor, ko sem sedel na njem, se nisem pocutil prepricano. Tako da XX zaenkrat - ne.

Tako da mi v bistvu ostaneta GSXR600 '08 ali pa Ducati 749 '06. Visok sem 180, tezak recimo da 75kg, peljal pa na zalost nisem imel priloznosti se nobenega od navedenih motorjev.

Slisal sem, da so stroski vzdrzevanja Ducatija visji od ostalih motorjev, ali to drzi ? Kje je sploh uradni servis na Stajerskem, ali pa kak "fusar" ?

Suzukec od Osenjaka je lep za znoret, pa ocuvan prav tako, cena je ugodna, samo me Ducati mika, noro lep mi je, pa se bela - moja barva :)

Hvala za vas cas!

Objavljeno

Malo čudno je da gre človek iz MV aguste na Dučeja. Tud sam sem gledal tega 749, ne vem če je to original barva ali je pobarvan naknadno oz kakšna special edition serija, ki je še nisem videl. Imaš pa več verzij 749, dark, S, R, če testasretta pomeni R verzija je ugodna cena ampak na slikah ni videt ali ima blažilnik krmila. Vse serije S in R bi ga morale imeti serijsko.

Objavljeno

Cartman, hvala za hiter odgovor, sem ga prebral ze vceraj, pa ni bilo casa za odpisat :)

Vceraj sem sel gledat eno XX, pa na zalost zadeva odpade. Zame definitivno prebikast motor, ko sem sedel na njem, se nisem pocutil prepricano. Tako da XX zaenkrat - ne.

Tako da mi v bistvu ostaneta GSXR600 '08 ali pa Ducati 749 '06. Visok sem 180, tezak recimo da 75kg, peljal pa na zalost nisem imel priloznosti se nobenega od navedenih motorjev.

Slisal sem, da so stroski vzdrzevanja Ducatija visji od ostalih motorjev, ali to drzi ? Kje je sploh uradni servis na Stajerskem, ali pa kak "fusar" ?

Suzukec od Osenjaka je lep za znoret, pa ocuvan prav tako, cena je ugodna, samo me Ducati mika, noro lep mi je, pa se bela - moja barva :)

Hvala za vas cas!

če misliš met za cesto, potem vzemi suzukija..je mejhn motorček, pa bolj človeški kot si že slišal..

po drugi strani pa, italijan je le italijan..lahko da dela bp, lahko pa tut kaka stvar preh zahinavi kot suzuki..

če ti je pa toook všeč, mu boš pa tut kak minus odpustu..

Objavljeno

Sem 21 let star fant z A2 (do 35kw) izpitom (nameraval naresti za neomejeno in spet zakon zjebal vse). Nameraval sem kupiti Yamaho FZ6 zablokirano na 25kw..kar pa ne pride v postev ker je njena izvorna moc 2x vecja (72kw)....da zakon je zjebal vse.

A ni obstajala ena verzija FZ6, ki je imela v originalu malo manj moči, ene 50-60 kW? Mislim, da ene 3 leta nazaj ... ?

Objavljeno

A ni obstajala ena verzija FZ6, ki je imela v originalu malo manj moči, ene 50-60 kW? Mislim, da ene 3 leta nazaj ... ?

Najbrž si mislil tegale: FZ6 55.3kW

Objavljeno

Da ne odpiram nove teme...

V bližnji prihodnosti bom kupoval motor do 4000 eu, tud malo čez...

V izbor pridejo predvsem potovalne endure...

Ker pa se misliva voziti v dvoje(obadva in prtljaga cca 170 kg, velika sva pa oba okrog 175 cm), me zanimajo vaši predlogi.

Zagledal sem se v Kawasaki Versys, všeč mi je tudi V-strom 650, TDM 850, Bandit, BMW 650CS(sam je verjetno prešvoh za 2)...

Kaj pravite?

Poraba, stroški vzdrževanja, obnašanje na cesti in daljših potovanjih?

Hvala za mnenja!

lp alex

Objavljeno

Najbrž si mislil tegale: FZ6 55.3kW

Tako je. Vem ,da sta takrat bli na voljo dve verziji FZ6 - ena je bla "navadna", ena pa "S2". Ne vem, ktera je bla švohnejša, ampak verjetno je ta motor sedaj smiselno priporočati tem A2 voznikom. Le blokade morajo še najti zanj.

Poraba, stroški vzdrževanja, obnašanje na cesti in daljših potovanjih?

Hvala za mnenja!

V-Strom 650 se zdi odlična izbira

nisi povedal nič o svojih izkušnjah, o svoji teži in teži druge osebe, o telesni višini ...

Objavljeno

V-Strom 650 se zdi odlična izbira

nisi povedal nič o svojih izkušnjah, o svoji teži in teži druge osebe, o telesni višini ...

Objavljeno

A kategorijo sem se šele zdaj odločil delat.

Uff, potem pa ne vem, če glede na trenutno veljavno zakonodajo, sploh gledaš "ta prave" motorje ... po moje bo treba iskat nekaj z manj KM ali pa "zaprte" variante; malo se pozanimaj in preberi kakšno temo tukaj o teh stvareh ...

LP

Objavljeno

Uff, potem pa ne vem, če glede na trenutno veljavno zakonodajo, sploh gledaš "ta prave" motorje ... po moje bo treba iskat nekaj z manj KM ali pa "zaprte" variante; malo se pozanimaj in preberi kakšno temo tukaj o teh stvareh ...

LP

Zakaj?

Koliko vem, sem že dovolj star(33 let), da grem delat A brez omejitev.

Ali so že to spremenili?

lp

Objavljeno

Koliko vem, sem že dovolj star(33 let), da grem delat A brez omejitev.

Joj, mislim da si PREstar za A kat. - neomejeno ... samo hec, brez zamire!

Kolikor mi je poznano, je glede na tvojo mladost meja 35kW.

Tule si mogoče preberi - recimo zadnjih deset strani ...

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=5844

LP

Objavljeno

Joj, mislim da si PREstar za A kat. - neomejeno ... samo hec, brez zamire!

Kolikor mi je poznano, je glede na tvojo mladost meja 35kW.

Tule si mogoče preberi - recimo zadnjih deset strani ...

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=5844

LP

Kar nekaj sodelavcev je naredilo v kratkem izpit(vsi brez ommejitve, ker so dovolj stari), tudi moj kolega(moj letnik) ga je naredil pred 3mi meseci.Ima izpit brez omejitev in Hornetko pod ritjo.

Kolikor vem, je omejitev do 24 leta, bom pa še njega vprašal, kje je dobil brez omejitve.Pozanimal se bom pa še v avtošoli.

Objavljeno

Meni je padel v uč BMW F800S in me zanima, ali je kdo šel pogledat/stestirat tega?

Kakšno garancijo lahko realno pričakujem od preprodajalca? Namreč bral sem eno temo, ko je bilo veliko komplikacij ravno pri tem trgovcu, šlo je pa za bavarskega boxerja, če se prav zmislim.

Nimam občutka glede trajnosti in vzdržljivosti motorjev, zato še tole: če je 200kkm pri avtu nek tak arbitraren mejnik, ko se začne dvigovati pogostost servisnih posegov, kolikšen je ekvivalent temu pri motorjih?

Objavljeno

Meni je padel v uč BMW F800S in me zanima, ali je kdo šel pogledat/stestirat tega?

Kakšno garancijo lahko realno pričakujem od preprodajalca? Namreč bral sem eno temo, ko je bilo veliko komplikacij ravno pri tem trgovcu, šlo je pa za bavarskega boxerja, če se prav zmislim.

Nimam občutka glede trajnosti in vzdržljivosti motorjev, zato še tole: če je 200kkm pri avtu nek tak arbitraren mejnik, ko se začne dvigovati pogostost servisnih posegov, kolikšen je ekvivalent temu pri motorjih?

Čao

Ravno zadnjič sva s kolegom bila dol (je šel nabavit motor, jz pa pač izvedenec, da ga ne nategnejo) pa sm videl tega BMW-ja, ki je na hitro zgledal OK. Mu pa nisem preveč časa posvetil, so bile še druge lepotičke dol v "vinski kleti" prisotne :)

Kar se garancije tiče - iz prve roke samo tole - ta isti kolega je v petek nabavil motor, pripeljal domov, se malo vozil, nakar je zvečer ugotovil, da mu ne dela dolga luč - klical dol v soboto in so mu rekli, da se bojo dogovorili s serivserjem za termin, pa se zadeva reši. To je to. No na koncu je v nedeljo začela dolga luč sama od sebe goreti, a to je druga nepomembna zgodba :)

Je pa takrat kolega motosvetovec z 1200GS-om mel precejšnje težave ja, a bil je po mojem mnjenju bolj hec v tem, da je nabavil največji šrot, kar se je kar hitro pokazalo in je bila težava, ker še sami na BMW-ju niso točno vedli kako zadevo rešiti. (moje mnenje, ni nujno da ne res tako). Prav tako vem za en primer kolega, ki je nabavil TDM 900 in je šel motor po gobe in prav tako na Yamahi niso vedeli kaj sploh je narobe - računalniki pač niso pokazali ničesar - v takem primeru kriviti trgovca je malce nepošteno.

Sicer pa kar se 200kkm na avtu tiče in koliko je to na mopedu je pa tako (spet po moje :) ) - kot ni enako če nabaviš Golfa SDI s 70konji ali Nissana 350Z z 300 konji in vsemi ostalimi dirkalneje prirejenimi komponentami, tako tudi ni tu. Yamaho XVS 1100 Drag star ima motosvetovec Lord že ohoho dolgo in na njej menda že okoli 150.000km pa brez kakih drastičnih posegov, medtem ko na 600ccm športnem motorju ni najverjetneje nič neobičajnega če moraš 3/4 motorja zamenjati na 60.000km. To so številke ki so zrastle v moji glavi in seveda ni nujno da se v resnici sploh tako odvija. Če vozi katerikoli motor ata, ki ga redno servisira in ne goni nad 10.000 obratov/min non-stop potem nobeni KM niso problematični. Moj SV 650 je bil npr. pri 60.000km tehnično še vedno kot nov (po serviserjevih besedah).

Če jih ma tvoj ogledani res zgolj 20.000km je to tako kot da še utečen ni bil! Vseeno pa preveri v temi F800s kakšne vse napake so ti modeli imeli in imej to v mislih, ko boš šel gledat moped.

Ajd

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

odločitev padla. Tale motor bi šel rad pogledat :

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3559901

Mogoče kdo kaj ve o njemu? Neki podatkou sm že dobu pa me še zanima če kdo pozna bolj natančno al pa če ima izkušnje s tem dilerjem?

Pijača v dobrem tistemu k bo kei konkretnega povedau ( to da je biu paden sm že sam ugotovu! )

Objavljeno

glede na to, da prodaja diler, ki se ukvarja s poškodovanimi motorji, ni rečen da je bil samo paden, pa pri ceni se mi zdi da ima še neki lufta.

Objavljeno (popravljeno)

Zakaj?

Koliko vem, sem že dovolj star(33 let), da grem delat A brez omejitev.

Ali so že to spremenili?

lp

po dopolnjeni starosti 24 let NI več nikakršne omejitve glede opravljanja vozniškega izpita.:headbang::wallbash:

Popravljeno . Popravil lukabogo
Objavljeno

Čao

Ravno zadnjič sva s kolegom bila dol (je šel nabavit motor, jz pa pač izvedenec, da ga ne nategnejo) pa sm videl tega BMW-ja, ki je na hitro zgledal OK. Mu pa nisem preveč časa posvetil, so bile še druge lepotičke dol v "vinski kleti" prisotne :)

Kar se garancije tiče - iz prve roke samo tole - ta isti kolega je v petek nabavil motor, pripeljal domov, se malo vozil, nakar je zvečer ugotovil, da mu ne dela dolga luč - klical dol v soboto in so mu rekli, da se bojo dogovorili s serivserjem za termin, pa se zadeva reši. To je to. No na koncu je v nedeljo začela dolga luč sama od sebe goreti, a to je druga nepomembna zgodba :)

Je pa takrat kolega motosvetovec z 1200GS-om mel precejšnje težave ja, a bil je po mojem mnjenju bolj hec v tem, da je nabavil največji šrot, kar se je kar hitro pokazalo in je bila težava, ker še sami na BMW-ju niso točno vedli kako zadevo rešiti. (moje mnenje, ni nujno da ne res tako). Prav tako vem za en primer kolega, ki je nabavil TDM 900 in je šel motor po gobe in prav tako na Yamahi niso vedeli kaj sploh je narobe - računalniki pač niso pokazali ničesar - v takem primeru kriviti trgovca je malce nepošteno.

Sicer pa kar se 200kkm na avtu tiče in koliko je to na mopedu je pa tako (spet po moje :) ) - kot ni enako če nabaviš Golfa SDI s 70konji ali Nissana 350Z z 300 konji in vsemi ostalimi dirkalneje prirejenimi komponentami, tako tudi ni tu. Yamaho XVS 1100 Drag star ima motosvetovec Lord že ohoho dolgo in na njej menda že okoli 150.000km pa brez kakih drastičnih posegov, medtem ko na 600ccm športnem motorju ni najverjetneje nič neobičajnega če moraš 3/4 motorja zamenjati na 60.000km. To so številke ki so zrastle v moji glavi in seveda ni nujno da se v resnici sploh tako odvija. Če vozi katerikoli motor ata, ki ga redno servisira in ne goni nad 10.000 obratov/min non-stop potem nobeni KM niso problematični. Moj SV 650 je bil npr. pri 60.000km tehnično še vedno kot nov (po serviserjevih besedah).

Če jih ma tvoj ogledani res zgolj 20.000km je to tako kot da še utečen ni bil! Vseeno pa preveri v temi F800s kakšne vse napake so ti modeli imeli in imej to v mislih, ko boš šel gledat moped.

Ajd

Hvala lepa za izčrpne informacije Suhi. :beer2:

Ja, sem prebral temo o f800s/st, kjer je govora o serijski napaki na zadnji osi in potrebi po posodobitvi SW v računalniku.

Naslednji teden bi moral končno imeti izpitno, tako da bo kmalu čas za shopping, vsekakor pa ga mislim peljat na servisni pregled pred nakupom.

Objavljeno

S prijateljem kupujeva za njega cbr 600rr motor. Danes sva si ogledala eno, ki je bila rahlo podrsana in popravljena, bega me pa sledece. ali mora biti med rocico prednje zavore oz rocico sklopke in masko, ko krmilo obrnes skrajno levo/desno enako lufta med rocico in masko enako lufta ? Na eni strani je bilo lufta za cca. 2 prsta(rocica zavore) na drugi pa le za enega(rocica sklopke)? Motor gre naravnost, ni videt nobenih simptomov, ki bi nakazovali na vecji karambol.

Objavljeno

S prijateljem kupujeva za njega cbr 600rr motor. Danes sva si ogledala eno, ki je bila rahlo podrsana in popravljena, bega me pa sledece. ali mora biti med rocico prednje zavore oz rocico sklopke in masko, ko krmilo obrnes skrajno levo/desno enako lufta med rocico in masko enako lufta ? Na eni strani je bilo lufta za cca. 2 prsta(rocica zavore) na drugi pa le za enega(rocica sklopke)? Motor gre naravnost, ni videt nobenih simptomov, ki bi nakazovali na vecji karambol.

Motorjev je kolikor hočeš,"bejži" tudi od "rahlo"razbitga-podrsanega!!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!