Bremzer Objavljeno Januar 22, 2014 Opozori Objavljeno Januar 22, 2014 Sam še mal pa bomo tud mi tretji svet :grim Po servisiranju vzdrževanju pod kozolcem smo že tretji svet !
Akron Objavljeno Januar 23, 2014 Opozori Objavljeno Januar 23, 2014 Pozdravljeni! Sem nov tukaj in zaenkrat tudi brez motorja. Kaj motorja, še izpita nimam. Ampak to nameravam v kratkem spremeniti. Star sem 20 let in z motorji obkrožen že vrsto let. Zaenkrat sem si lastil dva crosa in še enega quada. Načrt je tak, da letošnjo poletje zapeljem še cesto. Glede izbire motorja sem že več ali manj odločen, oz. bolje rečeno, seznam sem skrčil na dva motocikla. Harley Davidson iron 833 in Yamaha XV950. Tu pa nastopijo težave. Oba motorja imata 38kW, kar pa je malo preveč za izpit A2(meja 35kw). Zanima me, če je možna blokada motorja oziroma kakršnakoli omejitev moči na želeni meji. In pa seveda, kako je z nadzorom na cesti glede tega. Hvala za odgovore že v naprej. LP, A.
Whitee Objavljeno Januar 29, 2014 Opozori Objavljeno Januar 29, 2014 Za Harleya ne vem, imaš pa za Yamaho blokado na 35kw, ki ti jo potem vgradijo na uradnem servisu. http://www.alphatechnik.de/downloads/verwendungslisten/leistungsaenderungen.html
brancisv Objavljeno Februar 1, 2014 Opozori Objavljeno Februar 1, 2014 pozdrav kupujem motor honda crf 450 ali kaj podobnega, pogoj je da je homolofiiran, torej se da registrirat. če kdo ve za koga ki bi prodal v bližni prihodnosti kaj takšnega, ali koga ki bi uvozil takšen motor me prosim kontaktirajte, aja pišem sem zato ker na avtu.netu ni dobenega v poštev bi prišel tudi kakšen hard-enduro
Matori Hanzo Objavljeno Februar 1, 2014 Opozori Objavljeno Februar 1, 2014 Homolofiiranih ni prav dosti naprodaj. Robson in TakeALookAround 2
Urke Zakelinho Objavljeno Februar 1, 2014 Opozori Objavljeno Februar 1, 2014 jebački motor =Horneta Tolk kot si me ti zdej nasmejal, me pa že zlo dolg časa ni nobeden :hooray: :hooray: :hooray: Če maš zadevo za na cesto, kar nekaj avtoceste in nisi ravno 185cm+ glej kaki Fazer, XJ Diversion, CBF, Er-6f, SV. Preden se lotiš nakupa, pojdi v avtošolo, odpelji nekaj ur, da si ti bo vsaj približno sanjalo o čem se gre, potem pa pojdi v salon/do prijatelja in se vsaj vsedi na motor-boš dobil občutek kaka drža je na kakšnem motorju. Kar se pa moči tiče, Fazerka tudi slučajno ni premočna. Če maš namen občasno še bejbo naložit zraven boš itak že naslednjo sezono med prehitevanjem živce izgubljal ob vsem kar ima manj kot 100 konj. Preverjeno. Pri Suzukiju bi bil najboljši približek CBF pomoje SV-S verzija. Sicer citiram tole iz decembra, ampak sem šel malce brat stare poste. Torej , ja ... omejenost 35kW, ampak na potovanja bi rad s seboj vzel svojo bejbo. Skupna teža kakih 120kg hehe. Je res tak problem pri prehitevanjih? Malce premišljujem kako bom z motorjem. Vi, ki imate svoje dame vedno na svojih motorjih. Imate bluetooth čelade ali ste vsak po svoje med vožnjo?
motozajebant Objavljeno Februar 2, 2014 Opozori Objavljeno Februar 2, 2014 Sicer citiram tole iz decembra, ampak sem šel malce brat stare poste. Torej , ja ... omejenost 35kW, ampak na potovanja bi rad s seboj vzel svojo bejbo. Skupna teža kakih 120kg hehe. Je res tak problem pri prehitevanjih? Malce premišljujem kako bom z motorjem. Vi, ki imate svoje dame vedno na svojih motorjih. Imate bluetooth čelade ali ste vsak po svoje med vožnjo? Tko je, prehitel boš, zagotovo pa ne s takšno lahkoto kot bi to naredil z motorjem ki ima 100konj+... Se pa da tudi z 35kw, preverjeno! Dokler ne boš vedel kako je prehiteti na polno naložen s 600ko ali litrco, ti bo to čist vredu nekaterim paše pogovvor, spet drugim ne... Jaz sem pristaš tišine na motorju, na vsake toliko časa se malo zadereš, da vidiš če je še živa, drgač pa sam s sabo klepetam lp mz Bostjan L, DAMI34, matija1234 in 2 others 5
Kmet2 Objavljeno Februar 2, 2014 Opozori Objavljeno Februar 2, 2014 Če maš odnose s partnerko poštimane se lahko lahkotno pogovarjaš tudi med lažernim kruzanjem na potovanju,si izmenjate mnenja,vmes ji poveš,da jo bi za tistim hribčkom ,men je cool! Glede motorja pa tako,vozil tudi 650ccm in z ženo vred 180kg pa ni nobenega problema in nobenega truda.Motor pač malo bolj v obrate in prehitevat. Kdor pravi da se ne da z 600cca lepo potovat ne zna vozit motorja,kaj šele potem 100+ Snečer, motozajebant, Urke Zakelinho in 3 others 6
DAMI34 Objavljeno Februar 2, 2014 Opozori Objavljeno Februar 2, 2014 MI2 nisva hotla nabavit komunikacije, pa čeprav sem premišljal o tem. (komuikacija je drugače čisto fajn stvar) 1. potem se neb mela kaj ob kavi pogovarjat 2. dodatna šara k jo moraš s sabo vozit, pazit nanjo, jo filat 3. že več let sva brez, tak da sva že navajena komunikacije s pestjo pod rebra, udarec po rami, čelada ob čelado, stisk z bedri.... (ne bom prevajal znakov, a če boš brez komunikacije, boš kmalu ugotovil kaj pomeni) Z vsakim motorjem se da vozit, tut z250ccm. Le stil vožnje moraš prilagoditi konjenici in teži. Bo pa naslednji moped močnejši...če boš rabil. Scarabeo 500, Kmet2 in Urke Zakelinho 3
Urke Zakelinho Objavljeno Februar 2, 2014 Opozori Objavljeno Februar 2, 2014 Hvala za te konstruktivne odgovore Sem sse odločil, da bom raje prišparal teh 100€ in jih za kaj drugega porabil. Predvsem tole "1. potem se neb mela kaj ob kavi pogovarjat" me je pritegnilo. Jaz nisem ravno zgovorna oseba in da se bi na motorju pogovarjala na polno, potem pa bila na cilju tiho.... ne PS : Kaj bi mi lahko še enkrat obrazložili stvarco z enovaljni, dvovaljni in štirivaljni. Vem o čem se gre, vem kar se tiče tresenja ( ), ne vem pa ali je tukaj kakšna razlika v porabi bencina, navor, delovanje. Torej glavne razlike med temi. Ker zdaj sem prišel na zadnje tri motorje, ki jih izbiram. Yamaha MT03 (enovaljnik), Kawasaki ER6N (dvovaljnik), Yamaha XJ6 (štirivaljnik). Seveda mi je Yamaha XJ6 še vedno najljubša, ampak gledam še malce cenovno, da ne zabredem v kredite ipd.
cikadina Objavljeno Februar 2, 2014 Opozori Objavljeno Februar 2, 2014 (popravljeno) Hvala za te konstruktivne odgovore Sem sse odločil, da bom raje prišparal teh 100€ in jih za kaj drugega porabil. Predvsem tole "1. potem se neb mela kaj ob kavi pogovarjat" me je pritegnilo. Jaz nisem ravno zgovorna oseba in da se bi na motorju pogovarjala na polno, potem pa bila na cilju tiho.... ne PS : Kaj bi mi lahko še enkrat obrazložili stvarco z enovaljni, dvovaljni in štirivaljni. Vem o čem se gre, vem kar se tiče tresenja ( ), ne vem pa ali je tukaj kakšna razlika v porabi bencina, navor, delovanje. Torej glavne razlike med temi. Ker zdaj sem prišel na zadnje tri motorje, ki jih izbiram. Yamaha MT03 (enovaljnik), Kawasaki ER6N (dvovaljnik), Yamaha XJ6 (štirivaljnik). Seveda mi je Yamaha XJ6 še vedno najljubša, ampak gledam še malce cenovno, da ne zabredem v kredite ipd. hm sicer kdo je verjetno bolj za to usposobljen za odgovorit ampak tako na hitro je nekako takole. vse kar si naštel je okrog 600ccm, razlika je v tem kako so te kubike razdelili, mt-03 ima samo en valj s 660ccm kar pomeni, da bo takoj "vleklo na polno", ima pa veliko manjšo moč, ki pa je povezana z obrati, torej večji obrati, večja moč. ker pa je bat relativno veliki, so "varni obrati" veliko nižje kot če bi bil 4krat manjši. tako se rdeče polje pojavi verjeto že nekje pri 5000 obratih. kar nekaj motorjev ima samo en cilinder in so uporabniki bili z njimi zelo zadovolni (aprilija pegaso, en od ta malih gs-ov, yamaha xt, mogoče mt 03 jih je še najmanj). prednost je tudi da ti ga ni treba blokirat. potem imap dvocilindraša, pri katerem imaš tudi z blokado na voljo verejtno bolja al manj ves navor, odvzameš samo nekaj moči v višjih obratih. teh er6 in versysev je veliko, kot vidiš se nad njimi nič ne pritožujejo, ni problemov z blokiranjem, oz. dobit že blokiranega. pol maš pa še xj6, ki pa bi se ji po logiki blokiranje na 35kw še najbolj poznalo. ni bog ve kaj razlaga, ampak za prvo silo bo Popravljeno Februar 2, 2014. Popravil cikadina
Snečer Objavljeno Februar 2, 2014 Opozori Objavljeno Februar 2, 2014 To je bilo sigurno s tablico oz. touchscreenom spisano...
bobiboss Objavljeno Februar 2, 2014 Opozori Objavljeno Februar 2, 2014 Hvala za te konstruktivne odgovore Sem sse odločil, da bom raje prišparal teh 100€ in jih za kaj drugega porabil. Predvsem tole "1. potem se neb mela kaj ob kavi pogovarjat" me je pritegnilo. Jaz nisem ravno zgovorna oseba in da se bi na motorju pogovarjala na polno, potem pa bila na cilju tiho.... ne PS : Kaj bi mi lahko še enkrat obrazložili stvarco z enovaljni, dvovaljni in štirivaljni. Vem o čem se gre, vem kar se tiče tresenja ( ), ne vem pa ali je tukaj kakšna razlika v porabi bencina, navor, delovanje. Torej glavne razlike med temi. Ker zdaj sem prišel na zadnje tri motorje, ki jih izbiram. Yamaha MT03 (enovaljnik), Kawasaki ER6N (dvovaljnik), Yamaha XJ6 (štirivaljnik). Seveda mi je Yamaha XJ6 še vedno najljubša, ampak gledam še malce cenovno, da ne zabredem v kredite ipd. Tro cilindraše in dvotaktarje si pozabil omenit.
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 2, 2014 Opozori Objavljeno Februar 2, 2014 Hvala za te konstruktivne odgovore Sem sse odločil, da bom raje prišparal teh 100€ in jih za kaj drugega porabil. Predvsem tole "1. potem se neb mela kaj ob kavi pogovarjat" me je pritegnilo. Jaz nisem ravno zgovorna oseba in da se bi na motorju pogovarjala na polno, potem pa bila na cilju tiho.... ne PS : Kaj bi mi lahko še enkrat obrazložili stvarco z enovaljni, dvovaljni in štirivaljni. Vem o čem se gre, vem kar se tiče tresenja ( ), ne vem pa ali je tukaj kakšna razlika v porabi bencina, navor, delovanje. Torej glavne razlike med temi. Ker zdaj sem prišel na zadnje tri motorje, ki jih izbiram. Yamaha MT03 (enovaljnik), Kawasaki ER6N (dvovaljnik), Yamaha XJ6 (štirivaljnik). Seveda mi je Yamaha XJ6 še vedno najljubša, ampak gledam še malce cenovno, da ne zabredem v kredite ipd. Rad bi te opozoril za MT03. Mislim, da sta letnika 2006 in 07 pod 35 kilovati. Novejše pa imajo čisto malo več. Preveri. Če boš imel namen kupiti ta model. Scarabeo
DAMI34 Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 Če boš vozil sopotnico, pomisli malo tudi nanjo. Se pravi udobnost sedenja, sedež, razdalja do tačk, čimmanj vibracij motorja etc. Še vedno navijam za xj6.
JureGuitar Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 Živjo narod!!! pozna mogoče kdo dotični motor???http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8025402 za vse informacije in mnenja se vam zahvaljujem
Damijan Mrec Objavljeno Februar 5, 2014 Opozori Objavljeno Februar 5, 2014 Zanima me,če kdo pozna ta motor? Je preveč km za tak motor? Lp http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8009112
DAMI34 Objavljeno Februar 5, 2014 Opozori Objavljeno Februar 5, 2014 Zanima me,če kdo pozna ta motor? Je preveč km za tak motor? Lp http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8009112 Kmju ni preveč, kvečjemu premalo. Za te kmje je potrebna kontrola ventilov, menjava hladilne tekočine, svečke...če ne pozna zgodovine mopeda, ni dobro
aselak Objavljeno Februar 6, 2014 Opozori Objavljeno Februar 6, 2014 Isto mnenje premalo km! Realno verjetno okoli 70000 pa se to je povprecje samo 7000 letno! Da pa felttne niso original oz so barvane pa da so deklci pocohani pa itak ze sam vidis.
spanic Objavljeno Februar 6, 2014 Opozori Objavljeno Februar 6, 2014 Tale je pa res preteru.... http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8117830 Ne vzamem, pa da mi ga da zastonj.
Pervy Objavljeno Februar 6, 2014 Opozori Objavljeno Februar 6, 2014 (popravljeno) Se ne bom strinjal, 10 let, 45.000 km / 4500 na leto in drugi lastnik bo kar normalna slovenska kilometrina na leto in zgodovina lastništva motorja, sploh pri cestakih. Če zna lastnik povedat zgodovino servisev in kako so nastale poškodbe bo čisto OK. Seveda tu na motosvetu vsi delajo 20.000 na leto :evilgrin: , relanost pa je, da večina ko izgubi tisto prvo začetno navdušenje nad motorjem (prvih par let), dobi službo pa še kako familijo in hišo/stanovanje - pade v tako povprečje letnih kilometrov. Med mojimi 20+ kolegi (vključno z mano) nas ni več dosti, ki bi delali več kot to, pa čeprav smo še par let nazaj štepali 15.000 in več na leto. Dobi vtis o lastniku pa boš najboljše vedel ali je kak caffe racer, ki se goni od kafiča do kafiča, ali je ljubiteljski motorist z pomanjkanjem časa ali kaj podobnega. Če bi bil kak resen dolgoturaš itak ne bi imel takega motorja. Preventivni pregled in servis pa je itak obvezen po vsakem nakupu. Aja to leti na onega Kawasakija, ta z Hondo je posebnež za sebe Popravljeno Februar 6, 2014. Popravil PERVY
KatjušaS Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 Ciao, upam, da me ne boste takoj napadli saj o motorjih ne vem veliko. Rada bi si kupila motor, vendar sem precej majhna in lahka. 168cm za 52kg. Všeč mi je KTM duke 390. vendar me moti višina sedeža 800mm. Mislim, da bi morala imeti 790mm sicer ne položim celotnega stopala na tla. Mi lahko svetujete katere motorje naj gledam? Iščem med 250 ccm in 500 ccm, naked. Hvala, lp:)
DAMI34 Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 (popravljeno) Ciao, upam, da me ne boste takoj napadli saj o motorjih ne vem veliko. Rada bi si kupila motor, vendar sem precej majhna in lahka. 168cm za 52kg. Všeč mi je KTM duke 390. vendar me moti višina sedeža 800mm. Mislim, da bi morala imeti 790mm sicer ne položim celotnega stopala na tla. Mi lahko svetujete katere motorje naj gledam? Iščem med 250 ccm in 500 ccm, naked. Hvala, lp: V bistvu nisi mala, veliko deklet ki vozi moped je precej manjših od tebe. Najnižje sedeže imajo ponavadi čoperji. Sicer pa tudi višina 80cm ni tako hudo visoka in tudi ni nuja da položiš celotno stopalo na tla, saj se navadiš. Tisti cm lahko kompenziraš z obutkom, ali pa daš znižat sedež. Popravljeno Februar 7, 2014. Popravil DAMI34
smasher Objavljeno Februar 7, 2014 Opozori Objavljeno Februar 7, 2014 na čem si pa delala izpit? Poglej tukaj poforumu sam se sedaj ne spomnem kako je ime strani kjer imaš skoraj vse motorje in vpišeš notri svoje dimenzije in pokaže kako sediš gor. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se