Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

V eni drugi temi, kjer si dajal elektro nasvete, sem prijazno dopisal, da se odmikam; se smatraš kot znalca, teoretiziraš pa z nalepkami s komercialnih proizvodov. Sem mnenja, da se s takšnimi nasveti in resnimi zadevami ni za hvaliti, sploh se na tvojem mestu glede na prebrano ne bi hvalil, da si avtoelektrikar, pa zameri ali ne in ti prijazno odsvetujem, da ga sam šraufaš.

Lahko bi razumel (večina verjetno je), da sem namigoval na BMW hybrid. Da razložim; predstavljaj si superioren oddelek BMW-ja, kjer je alternator zgolj komercialna oznaka. Starter plus alternator; in tako je bmw uspel doseči hitrosti nad 160, ker drugače ne bi šlo. Do 160 fila, od 160 dalje pa ganja. Upam, da si razumel. Zato toliko problemov s štromom in menjav akkujev na bavarcu.:naughty: (Ni nič ura kriva, to je zato ker se peleš več ko 160).

Jaz negovorim o nikakršnih hibridnih motorjih, ampak o navadnjh alternatorjih,ki so montirani na večini BMW-motorjev in so povsem identični avtomobilskim alternatorjem.Ti pa nepovzročajo nikakršnih problemov, kot to ti omenjaš!!

Sicer pa je popolnoma brezplodno steboj diskutirat in tratit čas ! (nasvidenje) :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupujem 600ccm ss motor....l 04-05...mate kake predloge....kawasaki 636, honda cbr,yamaha r6....katerega bi izbrali vi?

že vnaprej hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lahko napišeš kaj podatkov o tvojem SV-ju,ker ga kupujem in vidim da ga boš prodajal?

2002 letnik 28000km prevoženih nova ketna, akumolator... telefon mas na pm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok po kratkem premisleku in obnovitvi znanja(zima pa to) kaj druga kot japonec tak odpade torej ostane na izbiro še samo Z. zaj se ostane samo dilema ali bo novi ali rabljen, novega ni v zeleni barvi! nevem kaj študirajo!

vseeno hvala za pomoc:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok po kratkem premisleku in obnovitvi znanja(zima pa to) kaj druga kot japonec tak odpade torej ostane na izbiro še samo Z. zaj se ostane samo dilema ali bo novi ali rabljen, novega ni v zeleni barvi! nevem kaj študirajo!

vseeno hvala za pomoc:lol1:

Nevem zakaj tije tako važna barv, doma imam srebrnega metalik Kawasakija pa me barva prav nič nemoti saj ni nujno, da vsak že odaleč vidi da voziš cenen motor!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem zakaj tije tako važna barv, doma imam srebrnega metalik Kawasakija pa me barva prav nič nemoti saj ni nujno, da vsak že odaleč vidi da voziš cenen motor!!!

a se ne dela vse na tem da bi bili čim bolj vidni!!!

pa dopade se mi, vsak ma svoj okus ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupujem 600ccm ss motor....l 04-05...mate kake predloge....kawasaki 636, honda cbr,yamaha r6....katerega bi izbrali vi?

že vnaprej hvala za odgovore

Ti sam kawo vzami ne boš nikol obžaloval seveda, če je u dobrem stanju. Drža na kawi je resda malo bolj športna oz. naporna, napram yamahi ter hondi, je pa kawa najzmogljivejša od teh 3, o kvaliteti vgrajenih komponent pa tudi same pozitivne stvari. In pa seveda, ko jo maš pod ritjo (ninjo) in presežeš 10k obratov ti adrenalin nabije u višave. Aja, če kupiš(ninjo) pa samo še tole "be afraid be very afraid" :evilgrin::rolleyes:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupi suzukija...zelo lepi (atraktivni), sportni, kvalitetni, imajo ze serijsko blazilce balance, upside-down vilice, itd, sem ga vozil in naslednji bo spet gsx-r

Popravljeno . Popravil e_boy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupujem 600ccm ss motor....l 04-05...mate kake predloge....kawasaki 636, honda cbr,yamaha r6....katerega bi izbrali vi?

že vnaprej hvala za odgovore

Zeleni kwak 636 z akrapovičem :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3248881 ja tale kawa se mi najbolj sveti...solidna cena...malo km....samo me zanima,če ima kdo mogoče kakšne izkušnje z trgovino MOTO HIT....so pošteni...možno zbijanje km??? hvala za odgovore:worship:

V tej temi je govora o Motohitu

http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showtopic=29400&hl=motohit&st=90

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je lansko leto sedla kawa er 6n in sem jo kar kupila, skupaj z garažo :yea1:

Popravljeno . Popravil daria
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem zakaj tije tako važna barv, doma imam srebrnega metalik Kawasakija pa me barva prav nič nemoti saj ni nujno, da vsak že odaleč vidi da voziš cenen motor!!!

E moj Brumer,ne veš ti še dobro ,kaj je dober motor........bmw sigurno ni.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

E moj Brumer,ne veš ti še dobro ,kaj je dober motor........bmw sigurno ni.......

Ti pa veš ja :lol1: ko sem jaz motor vozil se je tvoj ata igral v peskovniku in po jajčkih žgačkal!!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

http://www.avto.net/....asp?ID=3248881 ja tale kawa se mi najbolj sveti...solidna cena...malo km....samo me zanima,če ima kdo mogoče kakšne izkušnje z trgovino MOTO HIT....so pošteni...možno zbijanje km??? hvala za odgovore:worship:

ja malo km....cca 3k km na leto - malo je takih, k nardijo tok malo km (sploh na zacetku usak nardi dost vec)...ponavad so taki motorji na pisti v poliestrih in ga pred prodajo 'oblecejo' v original plastike, itd...sj je blo o tem ze dost govora....tko da, ne gledat samo na km...jz raj kupim motor z malo vec k dost manj km...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti pa veš ja trance_21_laughing1.gif ko sem jaz motor vozil se je tvoj ata igral v peskovniku in po jajčkih žgačkal!!! trance_19_hmm.gif

Ah,narobe si to predstavljaš.Ko se je moj ata ukvarjal z motociklizmom,si se res ti ukvarjal s kanglico in lopatko v peskovniku.To bo bolj držalo.........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja malo km....cca 3k km na leto - malo je takih, k nardijo tok malo km (sploh na zacetku usak nardi dost vec)...ponavad so taki motorji na pisti v poliestrih in ga pred prodajo 'oblecejo' v original plastike, itd...sj je blo o tem ze dost govora....tko da, ne gledat samo na km...jz raj kupim motor z malo vec k dost manj km...

meni se zdi, da zelo zelo težko skriješ redno uporabo na pisti. za take kilometre mora bit motor kot nov. Dirkalniki pa majo ponavadi nesorazmerno obrabljene vijake na bremzah, vijake na amortizerju, hladilniki so precej bol potolčeni, itd itd itd. motor k je na pisti preživel dve sezoni in enkat na sezono končal v pesku je zelo jasno videt, kakšno življenje je mel. pri 12 000 km na cesti mora bit veriga in zobniški set oroginal. če je že menjan, samo po sebi govori da je lastnik strojelomac. . .

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se zdi, da zelo zelo težko skriješ redno uporabo na pisti. za take kilometre mora bit motor kot nov. Dirkalniki pa majo ponavadi nesorazmerno obrabljene vijake na bremzah, vijake na amortizerju, hladilniki so precej bol potolčeni, itd itd itd. motor k je na pisti preživel dve sezoni in enkat na sezono končal v pesku je zelo jasno videt, kakšno življenje je mel. pri 12 000 km na cesti mora bit veriga in zobniški set oroginal. če je že menjan, samo po sebi govori da je lastnik strojelomac. . .

se strinjam...bom ga definitivno mogo it pogledat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se zdi, da zelo zelo težko skriješ redno uporabo na pisti. za take kilometre mora bit motor kot nov. Dirkalniki pa majo ponavadi nesorazmerno obrabljene vijake na bremzah, vijake na amortizerju, hladilniki so precej bol potolčeni, itd itd itd. motor k je na pisti preživel dve sezoni in enkat na sezono končal v pesku je zelo jasno videt, kakšno življenje je mel. pri 12 000 km na cesti mora bit veriga in zobniški set oroginal. če je že menjan, samo po sebi govori da je lastnik strojelomac. . .

zakaj bi pa moral koncat v pesku? potem tisti, ki zamenjajo originalne zobnike z drugimi - sportnimi, pa ceprav so originalni se vedno ok, pomen, da neki z njimi ni ok?? jz sam pravim, da ce nekdo kupi motor za na cesto, je zelo malo vrjetno, da bo imel po 4-5 sezonah (in se kakem zamenjanem lastniku mogoce) samo 12k km.... je pa res, da je lahko tud nek motor, ki je bil obcasno vozen po pisti, veliko bolj ohranjen od enga, ki ga je kupu nek 'norc', ga ni servisiru, itd itd....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal se zanimam za nakup novega Superduka R in gledam kakšne so cene. Pri nas pride motor 13.900€, v Ameriki pa 13.900$, kar nanese 9740€ - in sedaj mi ni jasno, kako lahko KTM pride toliko dražji v EU in kje dobi maržo? SDRi se prodajajo prejšnji letniki in to povsem novi tudi po 9000$, kar je 6400€ :blink: Kje je tukaj potem sploh zaslužek tovarne?! Zakaj nam navijajo take cene, če nimajo skoraj nobenih stroškov s prevozom in imamo enako davčno stopnjo (če se ne motim)? Pa ne mi rečt, da je ZDA tako velik trg, ker sem zelo prepričan, da prodajo SD® v veliki večini v EU.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!