Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

5 minutes ago, ukica said:

Za prvi motor?

malo huda, ampak zgolj moje mnenje.

Sem si malce pogledal videe in se strinjam. Lahko vzamemo bolj vizualno, mislim pa da bi raje nekaj konjev manj, sem kar zašvical ob gledanju tega videa:
 

Sploh začetek videa je res smešen, mislim da bo moj odziv točno tak. Totalno previden in otroško hihitanje ob vsakem "pritisku" na gas ?

Popravljeno . Popravil Moto65
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, Moto65 pravi:

Vidim, da ste se kar razpisali v moji odstotnosti, zelo mi je všeč ta community :)

Marca grem torej najprej opraviti CPP in potem začnem z vožnjami. Bom pa rabil pomoč pri nakupu opreme, se pravi motorja, čelade in vse kar pride zraven. Za nakup prvega motorja sem si mislil postaviti budget 5.000€. Malce sem pobrskal po avto.net in našel nekaj zanimivih motorjev v tem rangu. Ne pričakujem da bom dobil brezhiben motor in da bo nekaj treba vložiti v njega, vseeno pa ne bi rad kupil nekaj, kar bo več na servisu kot na cesti. Sem preveč optimističen ? Primer motorja, ki mi je všeč:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14929625&display=Yamaha R1 1000 ORIGINALNO STANJE

Par nasvetov:

-šele ko boš nekaj vozil boš vedel, kaka drža ti je primerna (pokonci komot, malce naprej, ful naprej športna)

-kje se imaš namen vozit  in kake relacije (sport načeloma ne gre za 2 osebi niti dolge relacije, pa čeprav so extremi ki tudi to zmorejo)

-mogoče tudi izven asfalta, potem rabiš vsaj cestno enduro z malce več razdalje do tal

-solo ali v dvoje (nejkedi skorajda niso za 2 osebi, prav tako nimajo vetrne zaščite in se v hladnih mesecih pozna)

tema o izbiri motorja obstaja, zato predlagam da se tam nadaljuje debata, saj s stroški nima take povezave: 

nadalje: za 3 jurčke se dobi že lahko spodoben moped ranga 600-650ccm

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 minutes ago, Moto65 said:

raje nekaj konjev manj,

A dej dej, si dec, al si pussy? R1 bo taman!!! Mord  ninja, se bols pa BMW s1000rr!!

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tule bo bolje nadaljevati...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Moto65 pravi:

Sem si malce pogledal videe in se strinjam. Lahko vzamemo bolj vizualno, mislim pa da bi raje nekaj konjev manj, sem kar zašvical ob gledanju tega videa:
 

Sploh začetek videa je res smešen, mislim da bo moj odziv točno tak. Totalno previden in otroško hihitanje ob vsakem "pritisku" na gas ?

Tudi z R1 se da normalno in v okviru CPP peljati, pa še lepa je.

Z razliko od nekaterih drugih agregatov pa: ob hihitanju in nežnem (beri malo ) obračanju plina res ni nekih hudih konjev in vleka (celo manj od drugih ki imajo v nižjem režimu več navora in konjev)...ampak...tale ampak je vedno kurba, ko ga pa obrneš in zadeva poskoči na 7 in več jurjev pa lahko ponori..in takrat bo črtica na gatah namesto hihitanja.

Samo v vednost.

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Kugelschreiber pravi:

A dej dej, si dec, al si pussy? R1 bo taman!!! Mord  ninja, se bols pa BMW s1000rr!!

Ne bodi malenkosten. ZZR1400. Hayabusa tudi ni za spregledati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, skalar36 said:

Ne bodi malenkosten. ZZR1400. Hayabusa tudi ni za spregledati.

Eh, zastarele krače. Veliko.  Predvsem pa grdo.  Oboje.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pa kaj še. Bombniki, 210 HP. Za zaćetnika lih taprav, Ni treba šaltat, pa itaq je vse v zapestju.

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, skalar36 pravi:

Ne bodi malenkosten. ZZR1400. Hayabusa tudi ni za spregledati.

Busa vela samo s turbo pihalnikom. Vse ostalo je nevredno pozornosti.

Ostalega itak ni kaj komentirati. Še en, ki nabira 'znanje' na YT, namesto da bi poslušal nasvet Tonija iz Zagreba ?‍♂️

 

  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No to z turbo itaq kasneje nardiš. Po ene 14. dneh, ko nisi več začetnik.

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, skalar36 pravi:

No to z turbo itaq kasneje nardiš. Po ene 14. dneh, ko nisi več začetnik.

budget je 5 jurčkov, sama turbina te pride 1-2 jurja, versis bi bil taman turbo :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No me veseli, da ste se malce pošalili na moj račun. V avto.net sem vpisal budget 5.000€ in izbral prvega, ki mi je bil všeč. Nisem pogledal specifikacij :D Bolj je bilo mišljeno glede na ceno in starost, koliko so še vozni taki motorji. Npr. pri avtomobilu take starosti je zelo verjetno da boš bolj malo peljal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Moto65 pravi:

Sem si malce pogledal videe in se strinjam. Lahko vzamemo bolj vizualno, mislim pa da bi raje nekaj konjev manj, sem kar zašvical ob gledanju tega videa:
 

Sploh začetek videa je res smešen, mislim da bo moj odziv točno tak. Totalno previden in otroško hihitanje ob vsakem "pritisku" na gas ?

pošteno povedano - v bistvu si upam sesti na vsak motor in ga peljati... skrbi me to, da zapeljem v spregledano luknjo in obrnem ročico za gas..

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Tudi z R1 se da normalno in v okviru CPP peljati, pa še lepa je.

Z razliko od nekaterih drugih agregatov pa: ob hihitanju in nežnem (beri malo ) obračanju plina res ni nekih hudih konjev in vleka (celo manj od drugih ki imajo v nižjem režimu več navora in konjev)...ampak...tale ampak je vedno kurba, ko ga pa obrneš in zadeva poskoči na 7 in več jurjev pa lahko ponori..in takrat bo črtica na gatah namesto hihitanja.

Samo v vednost.

honda cbr 1100 xx je veliko bolj vsestranski motor.. sploh če nisi aseksualen do nasprotnega spola.. meni manjka nekih 5cm ..  prasec .. dolžine rok in višine..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Moto65, težko vedet kater motor ima dosti za poservisirat in kateri ne, samo po sliki. Sicer teoretično, kupiš motor, ga pelješ k mehaniku in ga prosiš če ti preveri zadeve in menja čim več stvari, olje, filtre, zavorno tekočino, preveri stanje zavornih ploščic, stanje verige...

Sam lahko preveriš kakšen video na jurtubu kaj se lahko pogleda ob nakupu, drugače pa ne verjet prodajalcu, še posebaj če je kolega od kolega te bo 80% zajebau. Tako da če imaš 5000 za motor kupi motor za 3500 max 4k, potem ti ostane dovolj za konkretni servis, morda tudi servis vilic in nove gume. 

Ponavadi motorji niso tako zjahani kot avti za isti letnik, ker neki vikend motoristi vozijo motor samo ko je toplo in lepo vreme in skoraj sigirno ne menjavajo zavorne vsake 2 leti ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pa še neki. Motorji se delijo na Japonske, BMW in Ducatije. Prvi delajo tudi na olivno ali sončnično olje po 20 letih. Drugi so že iz trgovine slabi. Tretji so pa kot slike, ne lih za na steno. Ampak, za vozit ne, za gledat pa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Tedybear pravi:

A to je tista zgodba:

Lastnik japonca......gre v garazo, odpelje krog, se vrne, parkira in...to je to.

Lastnik nemca....gre v garazo, odpelje krog, parkira, pogleda motor in se potrka po prsih....ker je đek, vozi uber mašino...in zraven poškili pod boxer, da ni sucajno spet kaksna kaplica olja na tleh.

Lastnik italjana......gre v garažo, odpelje krog, parkira.....pogleda motor in...gre še en krog , z japoncem, da pobere odpadle dele. :D 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, mladench pravi:

Gume vm bom prepikal!!! ?

A da bomo imeli vsi nevozne motorje, kt ti :jezik:

  • Haha 2
  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 8. 1. 2020 ob 16:07, Moto65 pravi:

Vidim, da ste se kar razpisali v moji odstotnosti, zelo mi je všeč ta community :)

Marca grem torej najprej opraviti CPP in potem začnem z vožnjami. Bom pa rabil pomoč pri nakupu opreme, se pravi motorja, čelade in vse kar pride zraven. Za nakup prvega motorja sem si mislil postaviti budget 5.000€. Malce sem pobrskal po avto.net in našel nekaj zanimivih motorjev v tem rangu. Ne pričakujem da bom dobil brezhiben motor in da bo nekaj treba vložiti v njega, vseeno pa ne bi rad kupil nekaj, kar bo več na servisu kot na cesti. Sem preveč optimističen ? Primer motorja, ki mi je všeč:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14929625&display=Yamaha R1 1000 ORIGINALNO STANJE

samo še moj skromen nasvet... SS so super motorji in zelo zabavni, ampak kolikor sem imel izkušenj, kaznujejo počasno vožnjo(beri vožnjo po cesti s hitrostjo ki bi po večinskem mnenju naj bila v mejah normale).. zato bi ti predlagal samo, da preden kupiš motor v SS rangu, če imaš le kakšno možnost, si ga izposodi pa se malo pelji za kako urico ali dve, da boš videl o čem govorim... so pa to definitivno vrhunski motorji, pa tudi po izgledu jim ni para :D 

aja pa veliko sreče pri izpitu ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma neeeeee, kaj vsi nekam komplicirate!

Naredi izpit na MT07, potem pa direkt na R1, samo pali in gasaaaaaa! Japonci so zakon ?!

Da ne bi slučajno mislil resno, hecam se ?.

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!