Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

2 hours ago, DAMI34 said:

jz ti prodam ninđo

 

Zelena obroba na tablici pa je takoj Ninja. :)  Ta je predivji zame. Na jadranki bi ga težko krotil. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, XTR pravi:

Zelena obroba na tablici pa je takoj Ninja. :)  Ta je predivji zame. Na jadranki bi ga težko krotil. 

 

komot ga krotiš, ma vse žive kratice :P

STREET mode: minimalno drsenje zadnje gume, max 30cm dvig prednje gume od tal, pol spusti

SPORT mode: več slajdanja dovoli, zadnja guma riše črno črto ob optimalnih pogojih, dvig prednje gume max 1m od tal potem lagano spusti.

Zabava zagotovljena, čeprav hvalim SXa, mu po cikistiki ne parira. Po huliganstvu, ki ga vsak cepec lahko obvlada (vključno z mano) tudi ne. SX mogoče deluje kot šwicarska urica, s prefinjeno vožnjo, vendar ne dosega zabavnega efekta GTja, sploh pa ne lahkotnosti polaganja in prelaganja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, bajkr88 pravi:

hm ... če je res tok fajn... pol je mal cudn da skoz objavlas slike izletov z sx ? (sampovem)

sicer je nepomembno za tole temo, letos vozim več SXa, lani več GT, pred lani Z900..vsako leto enga vozim več kot drugega.

Kok je fajn ali ne, je vse opisano v temi KTM Superduke gt, nekje od aprila/maja 2016 dalje, ko sem ga redno guzil, drugače ne bi skoraj 60 jurjev naklepal. Prav tako je kup potopisov z njim, od Grčije, Bosne, Romunije itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdrav,

Spomladi nameravam nabavit eno poceni mašinco za tu in tam malo peljat se (trenutno pomanjkanje časa). Budget je omejen na cca 1500€. Če bi imel zelo dober razlog bi se lahko v izjemnih primerih stegnil tudi do 2000€, ampak za to bi moral biti motor že nekaj posebnega. Iščem motor z 80 konjiči ali več (najraje okoli 100) in da je položaj sedenja sproščen, pokončen tudi za malo večje truplo okoli 190cm (SS motorji odpadejo). Dodatni pogoj je še, da je zadnji sedež relativno ugoden za sopotnico. Gledam predvsem nakede in pa tu in tam kakšen touring moped se najde. Nazadnje sem se vozil z Yamaho FZ8N in mi je bil super lahkoten motor za vozit.

Trenutni favoriti so:

Honda CB900F Hornet: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15324048&display=Honda hornet 900 f

Honda CB600F Hornet: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15625445&display=Honda CB 600F-HORNET-TOP STANJE

Yamaha FZS 600 Fazer: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15653693&display=Yamaha FZS 600

Izven budgeta ampak je 1. lastnik in slovenski motor (Hornet 900): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15492395&display=Honda HORNET 900

Če bi se ga dalo poceni sfrizirat, da bi imel vsaj enih 20KM več bi tudi šel po njega (Yamaha XJ600N): Yamaha XJ600N

 

Zanima me predvsem iz tehničnega vidika katerega od teh zgornjih modelov bi priporočali in da je tehnično najmanj problematičen in najmanj podvržen okvaram? Na koncu se mi tak zdi, da se bom moral odločit po občutku kateri se mi bo zdel najbolje ohranjen in vzdrževan ampak vseeno bi se rad že v štartu izognil kakšnim problematičnim modelom ali letnikom.

 

Popravljeno . Popravil gusti
Popravljen link za XJ600N
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej za tak denar ne pričakujem ravno novega z garancijo :D:D:D Itak, da bo kaj za pošravfat, ampak če dam 3 jurje za malo novejšega obstaja isti riziko, da bo kej za pošravfat, tako imam pa jurja in pol rezerve za izredne primere (si lahk še kr enega istega kupim za rezervne dele).  Se mi pa brezveze zdi dajat nevem koliko denarja, ker bom naredil okol 3000km v celi sezoni in to je to. Po dveh sezonah ga bom pa prodal in nabavil enega orng tourerja. Rad bi se samo že v štartu izognil kakšnim hudo problematičnim modelom z znanimi serijskimi napakami (npr. Renault Laguna 1.9dci letnik 2002-2004 :D)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj kot šraufanje razmisli kako ti bo kaj udobno na naked-u s tvojimi 190cm. Napisal si da naj bi bil sedež udoben še za sopotnico. Ne upam si predstavljati kakšno trpljenje vaju čaka, če pričakujeta na nakedu udobje. 

Sicer nisem mislill, da bom kdaj to komu napisal, vendar na tvojem mestu bi v tem cenovnem rangu in takšnimi zahtevami raje gledal za maxi skuterji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem, na Yamahi FZ8N se peljem čist fajn, tak da pričakujem da je vsaj Hornetka 900 nekaj podobnega temu. Nikjer nisem napisal da mora biti zadnji sedež udoben za sopotnico ampak če dobro pogledaš sem napisal "relativno ugoden" :D To pomeni, da je zadaj normalen sedež za rit naslonit kot ga vsi zgoraj našteti modeli imajo in ne takšen kot bi ga našel na kakšnem SS motorju ali pa npr. Kawasaki Z750 ima tudi bolj ubogega. Nobeno pretirano udobje se ne pričakuje, to bom nabavil čez 2-3 leta ko bo čas za to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Peggi (aprillia pegaso) obstaja celo tema o najbuljšem in najcenejšem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem imel 10 let transalpko 650, kar je zelo podobno pegasu. Super za prvi motor ampak 50KM hitro postane premalo, tako da teh motorjev ne gledam. Če že bi vzel spet transalp. Mogoče bi pa kakšna lepo ohranjena TDM-ka prišla v poštev. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 9. 2020 ob 21:52, gusti pravi:

Sem imel 10 let transalpko 650, kar je zelo podobno pegasu. Super za prvi motor ampak 50KM hitro postane premalo, tako da teh motorjev ne gledam. Če že bi vzel spet transalp. Mogoče bi pa kakšna lepo ohranjena TDM-ka prišla v poštev. 

Sport tourerja nekega si nabavi pa boš čist zadovoljen ;)  Meni je Triumph Sprint ST recimo majka. Zgleda dost športno, kar meni osebno paše, kljub temu je pa ful udoben in z lahkoto delaš 500km+ dnevno. Tudi s sopotnico sem že naredil čez 300km v enem dnevu pa se ni ekstra pritoževala. Pa načeloma ni vajena motorjev :D  Je pa rahlo eksotična zadeva - če res hočeš "trotlziher" motor, brez nekih stroškov pa servisov nisem siguren če ti lahko priporočam točno ta motor... Je malo sranje ker imaš najbližje dobre servise v Domžalah / Celovcu / Grazu / Lipnici....

Ampak v splošnem pa ti priporočam nek sport touring segment ;) 

 

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Touring je v srednjeročnem načrtu čez 2-3 leta. Zdaj žal ni financ za to, niti časa ne bo na pretek v tem obdobju. Zato rabim samo en poceni motorček za to vmesno obdobje toliko da se tu in tam malo gor vsedem, da vmes slučajno želja ne presahne :) To je to, kar bi rad imel čez neki časa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprašanje kaj se dobi za ta denar. Sem vpisal na A-net motorno kolo do 1500€, nad 50 KM, in nad 600 ccm... Se mi zdi, da je ena TDM 850, dva Kawasakija ZR-7S, Suzuki GSX 750F...drugo je vse bolj šwoh. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/28/2020 at 9:49 AM, gusti said:

Pozdrav,

Spomladi nameravam nabavit eno poceni mašinco za tu in tam malo peljat se (trenutno pomanjkanje časa). Budget je omejen na cca 1500€. Če bi imel zelo dober razlog bi se lahko v izjemnih primerih stegnil tudi do 2000€, ampak za to bi moral biti motor že nekaj posebnega. Iščem motor z 80 konjiči ali več (najraje okoli 100) in da je položaj sedenja sproščen, pokončen tudi za malo večje truplo okoli 190cm (SS motorji odpadejo). Dodatni pogoj je še, da je zadnji sedež relativno ugoden za sopotnico. Gledam predvsem nakede in pa tu in tam kakšen touring moped se najde. Nazadnje sem se vozil z Yamaho FZ8N in mi je bil super lahkoten motor za vozit.

Trenutni favoriti so:

Honda CB900F Hornet: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15324048&display=Honda hornet 900 f

Honda CB600F Hornet: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15625445&display=Honda CB 600F-HORNET-TOP STANJE

Yamaha FZS 600 Fazer: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15653693&display=Yamaha FZS 600

Izven budgeta ampak je 1. lastnik in slovenski motor (Hornet 900): https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15492395&display=Honda HORNET 900

Če bi se ga dalo poceni sfrizirat, da bi imel vsaj enih 20KM več bi tudi šel po njega (Yamaha XJ600N): Yamaha XJ600N

 

Zanima me predvsem iz tehničnega vidika katerega od teh zgornjih modelov bi priporočali in da je tehnično najmanj problematičen in najmanj podvržen okvaram? Na koncu se mi tak zdi, da se bom moral odločit po občutku kateri se mi bo zdel najbolje ohranjen in vzdrževan ampak vseeno bi se rad že v štartu izognil kakšnim problematičnim modelom ali letnikom.

 

Hornetko CB 900F iz oglasa v zgornjem linku sem prodal februarja 2017 po dveh letih uporabe, ko sem jo zamenjal z Yamaho Tracer 900. Hornet 900 je odličen motor z veliko navora, udobnim sedežem, tudi za sovoznika, spodobnim vzmetenjem (zadnji blažilnik občutno boljši od FZ8N) ter lahkoten za vožnjo.

Na cesti Moščenička draga - Plomin je bilo Hondo mnogo lepše hitro voziti kot Tracer 900, in tudi sedenje je bilo na Hondi bolj udobno.

Vsekakor menim da je pri navedenem seznamu Hornet 900 najboljša izbira.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obstaja tema o poceni in najboljšem motorju po imenu Peggi.

Sampovem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, IF7 pravi:

Hornetko CB 900F iz oglasa v zgornjem linku sem prodal februarja 2017 po dveh letih uporabe, ko sem jo zamenjal z Yamaho Tracer 900. Hornet 900 je odličen motor z veliko navora, udobnim sedežem, tudi za sovoznika, spodobnim vzmetenjem (zadnji blažilnik občutno boljši od FZ8N) ter lahkoten za vožnjo.

Na cesti Moščenička draga - Plomin je bilo Hondo mnogo lepše hitro voziti kot Tracer 900, in tudi sedenje je bilo na Hondi bolj udobno.

Vsekakor menim da je pri navedenem seznamu Hornet 900 najboljša izbira.

 

Hvala za odgovor. Kateri letnik si pa imel? So znane kakšne serijske napake na tem motorju? Jaz se trenutno tudi najbolj nagibam hornet 900. Če bom našel kakšno super ohranjeno 600tko bo tut ok, ampak načeloma bi raje imel več ccm zaradi navora. Nekak ne tiščim rad motorjev v visoke ture. Sicer je izbira bolj švohna sploh v tem cenovnem rangu, ampak upam da se bo do spomladi našlo kaj pametnega. Tista od prvega lastnika se je že prodala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, gusti said:

Hvala za odgovor. Kateri letnik si pa imel? So znane kakšne serijske napake na tem motorju? Jaz se trenutno tudi najbolj nagibam hornet 900. Če bom našel kakšno super ohranjeno 600tko bo tut ok, ampak načeloma bi raje imel več ccm zaradi navora. Nekak ne tiščim rad motorjev v visoke ture. Sicer je izbira bolj švohna sploh v tem cenovnem rangu, ampak upam da se bo do spomladi našlo kaj pametnega. Tista od prvega lastnika se je že prodala.

Točno to, s prvega mesta seznama tvojih favoritov sem imel:

Honda CB900F Hornet: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15324048&display=Honda hornet 900 f

Serijskih napak nisem poznal in v dveh letih, ko sem ga vozil, se mi ni nič pokvarilo; v času testiranj ob predstavitvi motorja so sicer bili komentarji, da je vzmetenje premehko za ostro vožnjo, po mojih izkušnjah pa sem bil z njim bolj zadovoljen kot z vzmetenjem Tracerja 900. Tracerja sem ravno zaradi tega po enem letu in 15000 prevoženih km zamenjal za VStroma 1000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

50 minutes ago, gusti said:

So znane kakšne serijske napake na tem motorju? Jaz se trenutno tudi najbolj nagibam hornet 900. Če bom našel kakšno super ohranjeno 600tko bo tut ok, ampak načeloma bi raje imel več ccm zaradi navora.

http://www.carman-motosport.si/blog/lastnik-honde-z-dvesto-tisoc-kilometri-tece-kot-urca.html

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@XTR Wow, to pa sta dve legendi na enem kupu ... g. Stojan in njegova hondica :)

@IF7 Hvala za komentar iz prve roke. Sem se že kr malo zagledal v tole hondico.  Nevem zakaj ampak imam fetiš na motorje, ki imajo rore na obeh straneh. ??? Takoj spomladi grem v akcijo. Upam, da bo kakšna pametna 900-tka na izbiro, v skrajnem primeru pa bi se s 600 tudi zadovoljil. Berem malo po tujih forumih in jo tudi kr precej hvalijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo od tukaj prodaja,ali pozna koga,ki prodaja motor nad 500ccm(tourer,potovalni enduro,enduro)za relativno izkušenega motorista,visokega 190cm(noge dolge 110cm),z ceno do 2.500€ in po možnosti  pregledno zgodovino motorja in prevoženimi kilometri cca.do 70.000km?
Na a-net-u ni ne vem kakšna ponudba,oz.se mi zdi,da se je cena rabljenih motorjev v zadnjih 5 letih kar potencirala,glede na stanje motornih koles,oz.koliko € bi bilo potrebno po nakupu še vložiti,da bi bil miren vsaj dve leti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
Ob 28. 9. 2020 ob 21:52, gusti pravi:

Sem imel 10 let transalpko 650, kar je zelo podobno pegasu. Super za prvi motor ampak 50KM hitro postane premalo, tako da teh motorjev ne gledam. Če že bi vzel spet transalp. Mogoče bi pa kakšna lepo ohranjena TDM-ka prišla v poštev. 

Pa si prepričan, da je 50KM premalo, oziroma da si jih do konca izkoristil? Ker v tvojem želenem cenovnem razredu boš res težko našel močnejši motor, ki ti ne bo popotnica do znanja mehanika ;)  Izkušeni motoristi imajo močnejše motorje zato, da jim ni treba ves čas drajsat po menjalniku, ne zato ker bi jim bilo prešvoh...  Dober šofer s 50 konji v ovinkih pošola tudi 200konjske zveri. Pač glede na to, da si omenil, da boš v vsakem primeru v prihodnje kupil dražji motor, ti bi svetoval, da se ne omejuješ toliko na konje...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!