Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Prodaja poškodovane osebne avtomobile, drugače pa poštem mož.

Pa v Nemčiji ima tudi firmo.

Popravljeno . Popravil zundapp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, zundapp said:

Prodaja poškodovane osebne avtomobile, drugače pa poštem mož.

Ja sem vidu precej razbitih avtomobilov na dvorišču to je  znak za alarm.Tudi ta BMW je bil potleh.Zgleda kot da se je zvrnu pri niski hitrosti popraskan na več mestih. Pri BMW ju se lahko hitro kaj zalomi cenovno če  kaj ne funkcionira.Hvala zunddap:OK: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

zanimam se za nakup potovalnega motorja/endura. Nisem motoristični začetnik, saj sem celo mladost imel opravka z raznoraznimi motorji, sem pa začetnik v A kategoriji..

Zaradi želje po vožnji na daljše relacije, se nagibam predvsem k motorjem stila Kawasaki Versys, Suzuki V-strom, Honda Transalp/Varadero, ne izključujem pa drugih variant. 

Zavedam se, da ima vsak svoje preference, ter da mora vsak dobiti lastno mnenje ter seveda zadosti debelo denarnico pred nakupom, vendar me vseeno zanimajo vaša mnenja kateri motor kupiti, prednosti / slabosti, cenovni razponi itd..

Kawasaki Versys 650/Versys 1000

Suzuki V-strom 650 DL/1000DL

Triumph Tiger 900

Varadero/Transalp

morda GS? 

Zanima me še, če se kot vozniku začetniku splača najprej kupiti motor z nižjo kubaturo ali je boljše kar takoj kupiti "jurja"? 

 

Lep pozdrav in srečno vožnjo vsem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 urami, motorist444 pravi:

Pozdravljeni,

zanimam se za nakup potovalnega motorja/endura. Nisem motoristični začetnik, saj sem celo mladost imel opravka z raznoraznimi motorji, sem pa začetnik v A kategoriji..

Zaradi želje po vožnji na daljše relacije, se nagibam predvsem k motorjem stila Kawasaki Versys, Suzuki V-strom, Honda Transalp/Varadero, ne izključujem pa drugih variant. 

Zavedam se, da ima vsak svoje preference, ter da mora vsak dobiti lastno mnenje ter seveda zadosti debelo denarnico pred nakupom, vendar me vseeno zanimajo vaša mnenja kateri motor kupiti, prednosti / slabosti, cenovni razponi itd..

Kawasaki Versys 650/Versys 1000

Suzuki V-strom 650 DL/1000DL

Triumph Tiger 900

Varadero/Transalp

morda GS? 

Zanima me še, če se kot vozniku začetniku splača najprej kupiti motor z nižjo kubaturo ali je boljše kar takoj kupiti "jurja"? 

 

Lep pozdrav in srečno vožnjo vsem!

tema že obstaja, le posikat (poiskat jebemtiguglčrkovalnico) jo je potrebno.

Versis 1000, sploh če se boš vozil v dvoje, drgač je tudi 650 dovolj. Zakaj, ekonomičen, neuničljiv, servisna mreža.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest dam glas v strom 1000. Isto kot je dami naštel, le da ima kolesa bolj primerna, ce je zelja zapeljat dol iz asfalta na kako makedamsko pot. 

Ce pa cenovno... Pa zmaga Honda transalp 700. Rabljena je precej cenejša od ostalih v tem rangu. 

  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če dobiš kakšnega izrazito poceni ga kupi, drugače pa 1000 tisočaka ali pa 900 tigra.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozabljamo pa na zelo pomemben podatek! 

Velikost voznika!  Čisto zastonj je 1000 ccm, če potem z nohti dosežeš asvalt. Na koncu koncev se je potrebno spraviti na sedež, premikati motor, ustaviti v križišču… na konici prstov….  
Letos je že peljal avto čez motorista, ko se je ustavil izven kolesnice na grebenu, stegnil noge-v prazno ter padel pod nasproti vozeče vozilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 9. 2021 ob 14:09, motorist444 pravi:

Pozdravljeni,

zanimam se za nakup potovalnega motorja/endura. Nisem motoristični začetnik, saj sem celo mladost imel opravka z raznoraznimi motorji, sem pa začetnik v A kategoriji..

Zaradi želje po vožnji na daljše relacije, se nagibam predvsem k motorjem stila Kawasaki Versys, Suzuki V-strom, Honda Transalp/Varadero, ne izključujem pa drugih variant. 

Zavedam se, da ima vsak svoje preference, ter da mora vsak dobiti lastno mnenje ter seveda zadosti debelo denarnico pred nakupom, vendar me vseeno zanimajo vaša mnenja kateri motor kupiti, prednosti / slabosti, cenovni razponi itd..

Kawasaki Versys 650/Versys 1000

Suzuki V-strom 650 DL/1000DL

Triumph Tiger 900

Varadero/Transalp

morda GS? 

Zanima me še, če se kot vozniku začetniku splača najprej kupiti motor z nižjo kubaturo ali je boljše kar takoj kupiti "jurja"? 

 

Lep pozdrav in srečno vožnjo vsem!

Karkoli vzameš, ne moreš zgrešiti. Za lazje odločanje preveri še servisne intervale, dostopnost servisa, cene dodatne opreme, rezervnih delov.

Če stanje na TRR ni največji izziv, imaš samo sladke skrbi. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ninđa zadovolji vse vaše potrebe ... in moje :P 

od potovanja, dirkanja, off road, makadam, grabn .. vse se da z njo počet ... preverjeno :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 9. 2021 ob 14:09, motorist444 pravi:

Pozdravljeni,

zanimam se za nakup potovalnega motorja/endura. Nisem motoristični začetnik, saj sem celo mladost imel opravka z raznoraznimi motorji, sem pa začetnik v A kategoriji..

Zaradi želje po vožnji na daljše relacije, se nagibam predvsem k motorjem stila Kawasaki Versys, Suzuki V-strom, Honda Transalp/Varadero, ne izključujem pa drugih variant. 

Zavedam se, da ima vsak svoje preference, ter da mora vsak dobiti lastno mnenje ter seveda zadosti debelo denarnico pred nakupom, vendar me vseeno zanimajo vaša mnenja kateri motor kupiti, prednosti / slabosti, cenovni razponi itd..

Kawasaki Versys 650/Versys 1000

Suzuki V-strom 650 DL/1000DL

Triumph Tiger 900

Varadero/Transalp

morda GS? 

Zanima me še, če se kot vozniku začetniku splača najprej kupiti motor z nižjo kubaturo ali je boljše kar takoj kupiti "jurja"? 

 

Lep pozdrav in srečno vožnjo vsem!

največji aspekt je cenovni razpon..rabljen ali nov.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, thumper pravi:

največji aspekt je cenovni razpon..rabljen ali nov.. 

dnar ni problem, saj je tud GSa omenil :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

dnar ni problem, saj je tud GSa omenil :P

odvisno od želja po opremi..  tiger 850 sport zna biti ena taka solidna varianta.. malo manj konjev kot 900 a tudi cenejši.. še zmeraj se lahko 2 peljeta na neke normalne razdalje.. poraba pri teh agregatih je zelo okusna ..

jurja.. jaz zaenkrat še shajam z 865 ccm in nekih 73 konji .... tako da se da .. tudi 9200 km v 13 etapah je zneslo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 9. 2021 ob 14:09, motorist444 pravi:

Pozdravljeni,

zanimam se za nakup potovalnega motorja/endura. Nisem motoristični začetnik, saj sem celo mladost imel opravka z raznoraznimi motorji, sem pa začetnik v A kategoriji..

Zaradi želje po vožnji na daljše relacije, se nagibam predvsem k motorjem stila Kawasaki Versys, Suzuki V-strom, Honda Transalp/Varadero, ne izključujem pa drugih variant. 

Zavedam se, da ima vsak svoje preference, ter da mora vsak dobiti lastno mnenje ter seveda zadosti debelo denarnico pred nakupom, vendar me vseeno zanimajo vaša mnenja kateri motor kupiti, prednosti / slabosti, cenovni razponi itd..

Kawasaki Versys 650/Versys 1000

Suzuki V-strom 650 DL/1000DL

Triumph Tiger 900

Varadero/Transalp

morda GS? 

Zanima me še, če se kot vozniku začetniku splača najprej kupiti motor z nižjo kubaturo ali je boljše kar takoj kupiti "jurja"? 

 

Lep pozdrav in srečno vožnjo vsem!

Yamaha Tenere 700.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 9. 2021 ob 22:17, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Pozabljamo pa na zelo pomemben podatek! 

Velikost voznika!  Čisto zastonj je 1000 ccm, če potem z nohti dosežeš asvalt. Na koncu koncev se je potrebno spraviti na sedež, premikati motor, ustaviti v križišču… na konici prstov….  
Letos je že peljal avto čez motorista, ko se je ustavil izven kolesnice na grebenu, stegnil noge-v prazno ter padel pod nasproti vozeče vozilo.

Se popolnoma strinjam, da je velikost pomembna. Sam ne spadam namreč med višje ljudi, ampak menim da ne bi s svojimi 174 cm ne bi smelo bit težav ali pač? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali pač .. višina voznika ni vse.. recimo debelina bedr  lahko naredi veliko razliko na istem motorju.. veliko je odvisno tudi od oblike sedeža ..

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 9. 2021 ob 16:39, DAMI34 pravi:

tema že obstaja, le posikat (poiskat jebemtiguglčrkovalnico) jo je potrebno.

Versis 1000, sploh če se boš vozil v dvoje, drgač je tudi 650 dovolj. Zakaj, ekonomičen, neuničljiv, servisna mreža.

Za Versys in Vstrom se namreč najbolj nagibam. Hkrati pa se postavlja še drugo vprašanje, na katerega ste mi odgovorili in sicer o kubaturi. Najlepša hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi možno. Sam imam 180 cm. Pomembna je konstrukcija spodnjega dela telesa, oziroma dolžina nog. Vedeti moramo, da imamo različno telesno konstrukcijo.Prištej še na zadnjico podloženo obleko in da stojiš nad motorjem v razkoraku. Širši je sedež, bolj narazen boš stal. Zato je potrebno samo to, da se oblečeš v moto hlače, obutev in sedeš na motor. Le takrat dobiš pravo sliko.

VStrom 650 mi je bil tako, tako. Ravno dovolj visok, oziroma na zgornji meji. Transalp pa mi je ful sedel pod rit in me vožnja z njim manj utruja kot me je Vstrom. Zanimivo?

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 28. 9. 2021 ob 14:04, DAMI34 pravi:

dnar ni problem, saj je tud GSa omenil :P

 

nemoremo reči, da ni problem, je pa definitvno GS nek "role model" in verjetno neuslišana želja marsikaterega adventure motorista pa tudi drugih. Je pa zaradi cene velikokrat nedostopen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, motorist444 pravi:

Za Versys in Vstrom se namreč najbolj nagibam. Hkrati pa se postavlja še drugo vprašanje, na katerega ste mi odgovorili in sicer o kubaturi. Najlepša hvala

Odvisno kako imaš razporejena kolesca v glavi. 
Če si umirjen in preudaren ti bo 600, 650, 700 dovolj. Če pa si malo pred servisom pa pozabi na “mlinčke”.
Jurja za pred lokal, jurja za prehitevati avtobuse in jurja kubikov za … maline?. Jurja +. Manj ne!?

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, thumper pravi:

ali pač .. višina voznika ni vse.. recimo debelina bedr  lahko naredi veliko razliko na istem motorju.. veliko je odvisno tudi od oblike sedeža ..

Mislim da obstaja izraz v angleščini "inseam"  in sicer kot velikost koraka. Sam ga imam 83 cm. Hvala za odgovor!

pred 4 minutami, SAR-Solo Adventure rider pravi:

Odvisno kako imaš razporejena kolesca v glavi. 
Če si umirjen in preudaren ti bo 600, 650, 700 dovolj. Če pa si malo pred servisom pa pozabi na “mlinčke”.
Jurja za pred lokal, jurja za prehitevati avtobuse in jurja kubikov za … maline?. Jurja +. Manj ne!?

 

Kolesca hehe, lahko bi debatirali. Ampak mislim da so se kolesca z leti le malo postavla na svoje mesto in ne šibajo tako kot so ko smo bili mulci. 

Mislim da dobivam pravo sliko iz vaših odgpovorov :) Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Z višino je tko, da ni panike pri 174 ccm sem vozil vse možne motorje. Če je malo previsok, pač osvojiš določeno tehniko s presedanjem na sedežu. Za obračanje pa višina nima veze. Ko sam motor obračam, ne sedim na njem. Sestopim in ga obrnem.

Kar se tiče kubature. Moja Transalp 700 je čist dovolj za vožnjo 2 ljudi. Jaz imam z opremo 95 kg. Žena cca 70. Kamot prehitim vsak avto, ali tovornjak. Pač malo delam z menjalnikom. Čist super za fjakat sem in tja.

Če pa imaš tisočaka, je pa nek poseben filling, neki tazga, k se ti smeji pod čelado, ko ga voziš. Ko obrneš ročko za gas...si kuj par let mlajši. :naughty:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, motorist444 pravi:

Se popolnoma strinjam, da je velikost pomembna. Sam ne spadam namreč med višje ljudi, ampak menim da ne bi s svojimi 174 cm ne bi smelo bit težav ali pač? 

meni pri isti višini je prekleto pomembna

 

pred 28 minutami, motorist444 pravi:

nemoremo reči, da ni problem, je pa definitvno GS nek "role model" in verjetno neuslišana želja marsikaterega adventure motorista pa tudi drugih. Je pa zaradi cene velikokrat nedostopen

ni, verjemi :D (role model) za isti denar se dobi marsikaj japonskega, ki je boljše

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi je kolega rekel, da mora imeti motor jurja!
Zakaj?

Ja, da ne rabim toliko menjavati. Poknem parkrat gor po menjalniku in pol je tolko navora, da potem samo tiščim po gasu.

OK? 
A ovike tudi sečeš?

Ja!
 

Zakaj si pa potem avtomatika ne kupiš in se samo po AC ravno furaš?

Ravno tukaj “jaz” vidim poanto motorja. Prideš do zavoja, pohodiš stopalko, še enkrat pohodiš stopalko, rahlo kontroliraš z zavoro, nagneš v ovinek, dodajaš gas in pelješ lepo linijo po sredi voznega pasu. Uživaš z motorjem tudi pri malih hitrostih. Pol pa prideš na makadam in se veselo zapelješ naprej. Top speed, ravnanje ovinkov, brušenje kolen… ni zame?
 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!