Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred 2 urami, Bg pravi:

Se pravi vama je Wee štromček bil bolj udoben kot kak SX recimo? In vama ni primanjkovalo moči? :)  No, naj še to dodam, da sem bolj "penzija rider". Sem pač tip ki gre po principu ride safe, ride long - ne kolenčkam, ker pač vem da tega najverjetneje nisem sposoben, niti me to ne privlači, in tudi divjam absolutno ne. Se pa zgodi da je potrebno kdaj koga prehiteti, in mi je vseeno dokaj pomembno da imam na voljo dovolj moči za varno prehitevanje tudi če sva gor dva, da v nekem dostojnem času prehitim "oviro". :)  

prostornost in udobje ma zihr boljše. No udobje štejem pokrčenost nog in držo. V sedežu ni razlike. Meni se pač ne da čaka , da se 650ccm zbudi za kako hitro prehitevanje. S težo in obremenitvijo pa se pozna razlika v moči motorja.

100 in 1 nasvet boš dobil, kako se boš odločil in kaj so tvoje prioritete je pa druga muzika. V osnovi pa velja več dnara boljš komponente. 

A tale štrom 800 ti pa ni všeč? to je en odličen kompromis med 650 in 1000ccm

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

A tale štrom 800 ti pa ni všeč? to je en odličen kompromis med 650 in 1000ccm

 

A veš da sploh nisem vedo da obstaja 800ka :P  Zagotovo treba prečekirat tudi to ja... :)  Mater kolk je enih zanimivih motorjev, dnarja pa samo za enga... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, Bg pravi:

A veš da sploh nisem vedo da obstaja 800ka :P  Zagotovo treba prečekirat tudi to ja... :)  Mater kolk je enih zanimivih motorjev, dnarja pa samo za enga... :yea1:

Če že gledaš ta segment ti priporočam, da vrži oko na gs 800 ali 850...

Imel dva👌

Veliko bolje kot strom. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Bg pravi:

A veš da sploh nisem vedo da obstaja 800ka :P  Zagotovo treba prečekirat tudi to ja... :)  Mater kolk je enih zanimivih motorjev, dnarja pa samo za enga... :yea1:

Se mi zdi, da še sam ne veš kaj bi pravzaprav rad. Širok spekter motorjev si naštel.

Z 17.000 ojroti, kolikor jih omenjaš da bi jih odbrenkal, lahko kupiš dva skoraj nova motorja. Pa ni vrag, da ti en ne bo všeč. Potem pa drugega prodaš, saj se nisi oženil z njim. Ali pa kupiš še tretjega. 😎

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Zivnorc pravi:

Če si dal spredaj manjši zobnik, nisi čisto nič pridobil na moči motorja. Motor ima popolnoma enako moč. Spremenil si samo prestavno razmerje in s tem samo povečal navor na zadnje kolo, izgubil si pa na hitrosti. To pomeni, da ti zdaj recimo v 6. vleče enako kot prej v 5. prestavi, med posameznimi prestavami pa je zdaj manj razlike... manj padca obratov med prestavljanjem... v bistvu imaš sedaj krajša prestavna razmerja, ki jih kot pilot občutiš "WAUUU... kolko pa zdej bolje gre in se hitreje zavrti"... ampak v bistvu gre ravno tako, samo motor se hitreje zavrti in prej moraš šaltat. To je primerno narediti, če se voziš bolj po kakih klancih in zavitih podeželjskih cestah, kakih makadamčkih...itd, kjer je fino, da imaš krajša prestavna razmerja in manjše padce obratov med šaltanjem med posameznimi prestavami.

Točno tako. 

Šesta prestava vleče kot prej peta. Povečan navor na zadnje kolo pomeni boljšo moč. :) Motor se raje in prej zavrti po celotnem območju vrtljajev, kar v praksi pomeni boljši pospeški in motor je manj obremenjen, če je polno naložen, lažje opravi svoje delo.

Izgubiš pa končno hitrost, kar pa v tem segmentu sploh ni pomembno, ja pa števc še malo bolj laže, kar ni slabo, imaš občutek, da voziš zelo hitro - prej spustiš gas, ko vidiš cifre. :)

  • Všeč mi je 1
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, Zivnorc said:

kjer je fino, da imaš krajša prestavna razmerja in manjše padce obratov med šaltanjem med posameznimi prestavami.

Jaz sem to naredil še pri vseh motorjih... spredaj -1 zob.   .

Hecno.  Moj capo, jaz in -1 spredaj pa dizastr. Tako mi je slo na zivce, da sm jo mislil prodat. Podobno na VTR. Raje imam mal dalse brzine. -1 na vtr mi je blo ok samo v dolomitih, da ni blo treba metat v prvo, na capotu pa nikjer. 
 

aja, ce se pridem pelat z biciklom, ne racunaj da ga bom vrnil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Scarabeo 500 pravi:

Točno tako. 

Šesta prestava vleče kot prej peta. Povečan navor na zadnje kolo pomeni boljšo moč. :) Motor se raje in prej zavrti po celotnem območju vrtljajev, kar v praksi pomeni boljši pospeški in motor je manj obremenjen, če je polno naložen, lažje opravi svoje delo.

Izgubiš pa končno hitrost, kar pa v tem segmentu sploh ni pomembno, ja pa števc še malo bolj laže, kar ni slabo, imaš občutek, da voziš zelo hitro - prej spustiš gas, ko vidiš cifre. :)

al pa v štartu kupiš mal močnejši agregat..vsak deci je pomemben :P

 

pred 16 urami, Kugelschreiber pravi:

Hecno.  Moj capo, jaz in -1 spredaj pa dizastr. Tako mi je slo na zivce, da sm jo mislil prodat. Podobno na VTR. Raje imam mal dalse brzine. -1 na vtr mi je blo ok samo v dolomitih, da ni blo treba metat v prvo, na capotu pa nikjer. 
 

aja, ce se pridem pelat z biciklom, ne racunaj da ga bom vrnil.

SDGT je pri -1 bil precej bolje vozen, kot pa v defoltu. Pa mu ni manjkalo moči, je bil pa prekleto đrki pri nizkih brzinah. Verjetno je vse odvisno od karakterja agregata in izpopolnjenisti elektronike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je že kdo :ninja: RR predlagu :? 

tudi potovat se da, kakšen dnevni izlet po dirkališču, tudi po makadamiu in blatu gre, kolenčkaš tudi, ko te sezuje z motorja... skratka vsestranska leptička

sam vprašam :huh: 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 43 minutami, maus pravi:

a je že kdo :ninja: RR predlagu :? 

tudi potovat se da, kakšen dnevni izlet po dirkališču, tudi po makadamiu in blatu gre, kolenčkaš tudi, ko te sezuje z motorja... skratka vsestranska leptička

sam vprašam :huh: 

ni za 2 osebe :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

ni za 2 osebe :P

 

res je .. če imaš partnerico/partnerja imaš več demokratičnih možnosti:

1. doma kaj koristnega naredi, ko se ti voziš, te pričaka z nasmeškom in večerjo

2. ima svoj motor in gresta skupaj

3. gre z avtom, pelje prtljago, odpre okno in posluša svojo muziko

4. ....

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, maus pravi:

res je .. če imaš partnerico/partnerja imaš več demokratičnih možnosti:

1. doma kaj koristnega naredi, ko se ti voziš, te pričaka z nasmeškom in večerjo

2. ima svoj motor in gresta skupaj

3. gre z avtom, pelje prtljago, odpre okno in posluša svojo muziko

4. ....

 

 

4. jo daš na balanco :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, Scarabeo 500 pravi:

Točno tako. 

Šesta prestava vleče kot prej peta. Povečan navor na zadnje kolo pomeni boljšo moč. :) Motor se raje in prej zavrti po celotnem območju vrtljajev, kar v praksi pomeni boljši pospeški in motor je manj obremenjen, če je polno naložen, lažje opravi svoje delo.

Izgubiš pa končno hitrost, kar pa v tem segmentu sploh ni pomembno, ja pa števc še malo bolj laže, kar ni slabo, imaš občutek, da voziš zelo hitro - prej spustiš gas, ko vidiš cifre. :)

Da je končna hitrost nižja res ni problem, je pa negativno to, da se pri isti hitrosti vrti z višjimi obrati in posledično nekoliko več tudi porabi.

Popravljeno . Popravil ftp
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, ftp pravi:

Da je končna hitrost nižja res ni problem, je pa negativno to, da se pri isti hitrosti vrti z višjimi obrati in posledično nekoliko več tudi porabi.

.... naštudiraš dnevni trip, kake so ceste...in namonritaš tak verižni set, da ti na najhitrejšem sektorju tik pred zaviranjem skoraj pokne v blokado...  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Zivnorc pravi:

.... naštudiraš dnevni trip, kake so ceste...in namonritaš tak verižni set, da ti na najhitrejšem sektorju tik pred zaviranjem skoraj pokne v blokado...  :P

a ne bi bilo bolje več vozit in manj šraufat

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, maus said:

a je že kdo :ninja: RR predlagu :? 

tudi potovat se da, kakšen dnevni izlet po dirkališču, tudi po makadamiu in blatu gre, kolenčkaš tudi, ko te sezuje z motorja... skratka vsestranska leptička

sam vprašam :huh: 

Js sm hotu priporocat r1.. 😂

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, ftp pravi:

Da je končna hitrost nižja res ni problem, je pa negativno to, da se pri isti hitrosti vrti z višjimi obrati in posledično nekoliko več tudi porabi.

Če imaš za motor, imaš tudi za bencin. :) Pri bolj švoh mašinah se to zelo pozna - zob manj. 

Res je, da voziš posledično z višjimi obrati, imaš pa večji navor in motor lažje opravi svoje delo in zato ne pokuri nič več. Poraba je odvisna samo od zapestja.

Par tisoč kilometrov balkana je bila poraba od 3.9 - 4.1  litra. Vzpon na Durmitor - slika.

IMG_5621.thumb.JPG.4a4e921158afba2b6a0a82e5582d66d7.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Scarabeo 500 pravi:

Če imaš za motor, imaš tudi za bencin. :) Pri bolj švoh mašinah se to zelo pozna - zob manj. 

Res je, da voziš posledično z višjimi obrati, imaš pa večji navor in motor lažje opravi svoje delo in zato ne pokuri nič več. Poraba je odvisna samo od zapestja.

Par tisoč kilometrov balkana je bila poraba od 3.9 - 4.1  litra. Vzpon na Durmitor - slika.

IMG_5621.thumb.JPG.4a4e921158afba2b6a0a82e5582d66d7.JPG

Mal je požrešen anede😂

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Eno bolj tako vprašanje, ki me trenutno muči....

Ko ste kupovali motor, pa vam je bil eden zelo všeč, ampak je bil nekaj dražji (cca 20%), drugi podoben po karakteristikah, samo druga firma, vizualno manj privlačen in seveda  cenejši. Za kateri motor ste se odločili pri nakupu? Ali je prevladala ljubezen ali glava?

Pa če je prevladala finančna odločitev, ali vam je bilo potem kaj žal, ko ste na cesti srečevali tisti drugi motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do motorja je treba met čustva. Mora met vse, izgled, kojne, gume, barvno tv :P pa en kup šminke. Pa vsak večer ga je treba božat, prej k greš spat, pa polupčkat tam, kjer si ga podrsal :D

aja, ne vem odgovora, vedno kupujem samo s čustvi. In ko me čustva primejo za drug moped, na prvem zgubim mal čustev in spet drucga kupim s čustvi. Racionalen pa nikol nisem.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem kupovala na oko in ceno. Užitek mora biti vsesplošen. In ker ni bilo pri rabljenih nič pametnega, sem šla v nakup novega. Cenovno sem bila primorana plačati nekaj 100€ več, a vem kaj imam, v vseh pogledih. Če kupiš za nekaj časa in veš da boš menjal, gledaš seveda cenovno ugodnejšo varjanto. Če kupiš za več oz dlje časa, potem pač reskiraš malce več €. Simpl ko pasulj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... se že ponavljam tanevemkaterič...

 

... vsedi se na enega in drugega... in poslušaj srce, na katerem ti bolj razbija.... 

...in na tistem motorju, na katerem ti srce močneje razbija, poskusi spustiti balanco. Če ti morajo dol z balance trgati prst za prstom, je to - to.  :D 

...in pozabi na finance. Boš že kje pršparu (beri - babi kupu kake čevlje manj.... pa motoristična kosila so cenejša, ker se ne smeš preveč najest, k pol baba ne bo mogla zapet ultratesnih usnjenih hlač)...

 

... malo v štosu, ampak čist zares resnično...    :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, mato295 pravi:

Pa če je prevladala finančna odločitev, ali vam je bilo potem kaj žal, ko ste na cesti srečevali tisti drugi motor?

... šele zdele sem prebral post do konca....

 

Kupi tisti drugi motor.  Resno. 

 

...isto, kot da bi bil zaljubljen v eno... oženu pa z drugo.  To boli.... ceu lajf... al pa vsaj do ločitve...

 

(sam ne moji povedat...   :lol1:  . đouk   :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je to motor  "za zmeri"  pol tistih 20% z čustvi amortiziraš, in kot je napisano testiraj oba če se da.

Jaz sem si želel monstra celo tinejđerstvo, ko sem ga probal sem ugotovil da ni za mojo turistično rit, čeprav je še vedno zelo lep.

Tisto kar pravi @Zivnorc, je druga dilema... tista ki fajn kuha ali tista ki fajn fu...ra, pri prvi se rediš če izbereš ta drugo ne smeš it na službeno pot :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, mato295 said:

Eno bolj tako vprašanje, ki me trenutno muči....

Ko ste kupovali motor, pa vam je bil eden zelo všeč, ampak je bil nekaj dražji (cca 20%), drugi podoben po karakteristikah, samo druga firma, vizualno manj privlačen in seveda  cenejši. Za kateri motor ste se odločili pri nakupu? Ali je prevladala ljubezen ali glava?

Pa če je prevladala finančna odločitev, ali vam je bilo potem kaj žal, ko ste na cesti srečevali tisti drugi motor?

hecno vprašanje, če mas gnar za prvega ga vzameš. Ce gnarja nimaš, vzameš drugega al pa se malo počakaš. Jaz mam oba mopeda ze kar nekaj časa, pa se vsake tok se vedno ustavim preden se usedem, in si rečem: "p...z.a je kul" To je tko kt rit od babe, če ti srce ne zaigra ko je vidiš, in če te ne prime da jo stisneš, si neki hudo zajebal u lajfu.

 

"gnar" = denar :kmet:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!