Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred 14 urami, smasher pravi:

Kar se tiče šasij... Dodaš 2 lista zadaj pa je.. To velja že od tamiča naprej, še posebaj za razne ivecote in podobno, razlika med 3.5 in 5t je večinoma samo v zadnjih vzmeteh. 

Kar se tiče avrodokov je tako da so ta večji vsi pretovorjeni... 

Torej tistih "300kg nosilnosti"... Daš par keožnikov in nafilaš hladilnik + voznik in sopotnik si na 3.5t...

Potem dodaš vodo, kolesa, tri patoje pira in vino... Si na 4tonah... In upaš da te noben ne vrže na vago

Je bolj elegantno dodati dodatne zračne amortizerje, jih napolniš po potrebi, ko jih rabiš..... Pa še vozilo zgleda zadaj ne preveč posedeno😄.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no.................zdej smo pa na točki..........al spremenim naslov teme v "moj avtodom"...

dejmo kupovat motorje.........pliiiis

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... jest jih ne rabim kupovat  več... jih imam že pet. ....    :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Zivnorc pravi:

.... jest jih ne rabim kupovat  več... jih imam že pet. ....    :D

avtodome?

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

...motorje...🙄

.

... KOVETA-a še nimaš ... torej nimaš še skor nč :huh::kva2:

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ali obstaja kaj z nizkim sedežem (BMW G310R je 770 mm, pa zna biti tamali vseeno prevelik)? Lahko je 125, 250, seveda so ji všeč športni z oklepom…

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, epi pravi:

Ali obstaja kaj z nizkim sedežem (BMW G310R je 770 mm, pa zna biti tamali vseeno prevelik)? Lahko je 125, 250, seveda so ji všeč športni z oklepom…

https://www.barankmoto.si/kove-450rr/

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Iz carVertical so me obvestili, da  imam odprto dobroimetje za eno poročilo oz WIN. Če kdo kupuje motorno vozilo in bi rad preveril podatke preko carVertical, naj mi javi WIN in mu pošljem poročilo. Vendar je preverjanje veljavno le do 13.4.2024, tako da naj mi interesent javi čim prej. Škoda, da zapade, nekomu pa lahko pride prav ...   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav.

Po dveh/treh letih na FZ6 počasi pogledujem po čem, kar bi imelo podobne konje ob enem pa ene 3.000 obratov manj na števcu. Mogoče se staram, ampak nekako se mi ne tišči v 14.000 obratov za vsako prehitevanje pa tudi na splošno spet nisem nek dirkač. Bi bil na pisti, na cesti pa mi nekako ne sede nosit glavo na prodaj... bi se rad še en čas vozil ako može :). Malo že pritisneš, konstantno biti na 10.000 obratih pa je naporno. Čim nisi nad 8.000 obratov pa je Fazerka6 na žalost res malo podhranjena, kar se sicer sprva ne zdi, a ko se jo navadiš vidiš, da si šel že parkrat v prehitevanje v absolutno previsoki prestavi in si na koncu že molil, da čimprej padeš mimo. :S

Z Yamahco sem bil neskončno zadovoljen, tako da mi je po eni strani hudo, da bi šla od hiše... Sploh ker sem jo v 2. letih bolj ali manj celo pedantno poservisiral ter ima za svoja leta še vedno mladostnih 34.000 prevoženih kilometrov. Ampak nič ni večno in želja je imeti tudi še kaj drugega; za dva podobna motorja pa ni prostora in isto smisla.

 

Bodoči kandidati so seveda stari znanci iste kategorije (sport-turing):

- Yamaha FZ1

- Suzuki 1250FA (bandit)

- Honda CBF1000FA

- Kawasaki Z1000SX

-Suzuki GSX-S1000 GT

 

BMW-ja ne bi zaenkrat (:P), enako Italijane ali Angleže. Honda VFR se sliši lepo vendar se sedi preveč sklonjen ter s samo dvemi ventili do VTEC-a sem verjetno na istem kot z FZ6. Kawasaki GTR 1400 in podobni so mi že malo veliki in pretežki; ker grem še vedno rad po stranskih vaških cestah na okoli in je fino da je motor vsaj semi okreten.

Vsi našteti so 4-valci, večje kubikaže zaradi spodnjega navora. Kawasaki in sploh Suzuki sta novejša, kar pomeni tudi več evrov. Ne bi dajal nekaj veliko denarja zaenkrat, ker vem, da so prvi trije našteti hudo veliko motorja za svoj denar, ampak ok, mogoče bi se še stegnil za "novejšo" Kawo ali Suzukija, čeprav mi Suzuki po začetnem navdušenju ne izgleda več ok... bolj ga gledam, manj mi je všeč, tako da skoraj škoda, da sem ga naštel... Naj mu bo zaenkrat.

Za vdzržljivost zaupam sploh ker so tej mlinčki večinoma detunani SS-i in je prej problem periferija kot sam motor. Kaj bi vi predlagali od naštetih iz vaših izkušenj oz. če je še kakšen predlog kar nisem naštel? Če bi vi izbirali kakšen bi naredili vrstni red naštetih? Katerega bi kupili prvo in katerega nazadnje?

 

Hvala za predloge!

Popravljeno . Popravil Rok8
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadnje 2 bo kupil prva. :D (novejši modeli, dobra ciklistika, naloudani ogromno aktivne varnosti )

Sicer pa po treh sxih je moje mnenje mal prikrojeno. Vsekakor ti moči ne bo manjkalo, pa vrtet ga ni potrebno.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SX mi je visoko na nišanu. Če sem iskren, sem začel z njim v mislih, vendar dopuščam tudi ostale. Predvsem Bandit in Honda CBF imata verjetno več navora takoj pri 3.000 obratih. Po drugi strani pa je cena pri FZ1 naravnost odlična in ostnem na Yamahi :).

Yamaha mi na papirju "ne paše" ker ima preveč konjev previsoko; bojim se da ne tako drugačna od FZ6, kjer jo je treba priganjati za te konje(?). Bandit mi je že malo težak in verjetno ga je težko prodati. CBF je nekako najbolj preprosta in nič posebnega, pri Kawi bi imel še največ izbire/tehnike za "najmanj" denarja. Suzuki je na žalost zame "hudo" nov kar pomeni cene nad 9.000€, kar se mi zaenkrat še nekako ne daje, ker v njem ne vidim 3x boljšega motorja od npr. mojega trenutnega.

CBF bom imel verjetno priložnost probat, ker ga ima moja stranka. Ostale bo težka ker ne poznam nobenega, ki bi jih imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FZ1 in Bandit sta malo  "naporna", Bandit se mi je za povrhu zdel še težak k pras... ,CBF nisem vozil.

Zadnja dva sta, kot praviš, novejša in dražja, sta pa tudi neprimerno prijetnejša za vožnjo. Če ne misliš čez 2 leti zopet menjati, se po mojem skromnem mnenju splača malo stisniti in kupiti enega od teh dveh. Katerega, je stvar osebnega prepričanja. Meni je, čeprav sem bolj Suzuki man, bolj všeč SX...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Rok8 pravi:

 

-Suzuki GSX-S1000 GT

 

Če bi jaz izbiral, je zgoraj navedeno in to je to...

tudi sam ga imam na "nišanu"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah vi ste že stari mački z več štartnega kapitala za dodajat :P. Jaz moram še barantat da pridem kam :)

@Joker Kaj je bilo mišljeno z "naporna"? Bandit se bojim da je že težak in zato manj okreten, verjetno pa še vedno ne ravno Goldwing. Plan pa bi bil da se zamenja za nekaj kar bi ostalo nekaj časa pri hiši, drži. Tako gledano ne smem škrtarit za par k€.

Popravljeno . Popravil Rok8
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Rok8 pravi:

@Joker Kaj je bilo mišljeno z "naporna"?

Suzuki se mi je zdel težak, okoren, pri Yamahi pa mi ni bil všeč karakter motorja. Delovala mi je nervozno. Ne znam drugače razložit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Joker pravi:

Suzuki se mi je zdel težak, okoren, pri Yamahi pa mi ni bil všeč karakter motorja. Delovala mi je nervozno. Ne znam drugače razložit.

Odlično razloženo. Predvidevam da Yamaha ni mehka in "cuka" kar daje občutek nervoznosti. Tega načeloma nočem. Vem za tist off-on throttle problem pri FZ1.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki sx nad letnikom 2015 je najboljši nakup. Ima že veliko varnostnih pomagal. Buy once cry once . Vsi novinarji ga postavijo pred gt 1000.

Cenovno je 1250 dost ugoden. Samo je težak na mestu. Med voznjo se teze ne opazi, je zelo agilen, ker je nizek. Za premagovanje vecjih razdalj v kratkem času je zelo dober nakup. Pa pri 3k obratih ima ogromno navora. Poraba okoli 6l. Za tako kubikazo zlo ugodno.Nima pa nobenih pomagal. Še absu se cuti da je zlo osnovni.

FZ1 visoka poraba goriva. Treba jo je vrtet v visoke obrate, da da od sebe konjiče. To je bolj dirkalni motor. Agregat direkt iz R1. Nima ABSa. Če dobiš model z ABSom bo najverjetneje nagajal.

CBF je zastarela, majhna, težka z visoko porabo. Slabim vzmetenjem. Ampak zelo ugodna in trpežna.

Jaz dam glas za SXa. 

Popravljeno . Popravil skalar36
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolj kot ne direkten opis mojih razmišljanj danes... Nekako SX pride na vrh ko vse skupaj sešteješ.... Še največ izbire na trgu (poleg FZ1), najboljši kompromis med porabo, elektroniko, ceno, navorom, uporabnostjo, prodajnostjo v prihodnosti,...

Je pa SX druga generacija (ccca 2014-2017) že ok oz. vreden upgrejd napram 2011 modelu? Zaostaja veliko za potem novejšim (2018-)?

Popravljeno . Popravil Rok8
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Rok8 pravi:

Bolj kot ne direkten opis mojih razmišljanj danes... Nekako SX pride na vrh ko vse skupaj sešteješ.... Še največ izbire na trgu (poleg FZ1), najboljši kompromis med porabo, elektroniko, ceno, navorom, uporabnostjo, prodajnostjo v prihodnosti,...

Je pa SX druga generacija (ccca 2014-2017) že ok oz. vreden upgrejd napram 2011 modelu? Zaostaja veliko za potem novejšim (2018-)?

da...ima že TC- nadzor zdrsa, novejšo generacijo absa..preskok je naredil v 2020..če se uspeš stegnit do njega, ker ima že IMU, barvni tv in dokaj izboljšano ciklistiko, fantastične zavore itd...

Vedno pa velja za vse generacije:_ res da ima "samo 140" konjičev, a uporabnost na cesti in krivuljo navora sta mnogo bolj ugodni v nizkih in srednjih vrtljajih kot pa če bi imel ZX10. Ker voziti ZX pri 4000 obratih pomeni voziti nekje z80 konjiči, medtem ko se SX pri istih vrtljajih giblje v boljšem režimu kar se navora in konjev tiče.

Seveda SX pri 10k obratih nima za burek napram ZXu...sam to je druga zgodba...

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, jasno za ZX10, ampak načeloma ravno bežim stran od motorjev, ki so s konji povsem v špici obratov. Sicer pri razliki iz 600ccm na 1000cm bi bil verjetno zadovoljen tudi s FZ1 navorom do 7000 obratov, ker je še vedno cca 2x večji. Vendar iz izkušenj vidim, da se navadiš moči in hitro upaš na več navora spodaj, katerega ni. Tako da raje že danes potem nekaj kupim, kar bo dolgoročno dlje pri hiši.

Hvala za pomoč. Mislim, da sem odločen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!