Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred 1 uro, KARMEN1 pravi:

MT07 je tudi zelo lahek, v primerjavi z drugimi motorji.

z650 ima nižji sedež (790) koz mt07 (805), razlika v teži pa je le 5kg v korist yamahe

to, da je pogoj, da moraš imeti obe stopali na cesti, je utopija, ker posledično pomeni, da imaš noge "preveč" pokrčene ko voziš

in še lepa barvna kombinacija za punčke, predstavljaj si še bel kombinezon, slično čelado z rožicami...in akrapo

Pearl Flat Stardust White / Metallic Flat Spark Black

Rezultat iskanja slik za z650 akrapovic

(brez nalepke akrapo, ampak z laserjem "gravirano")

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, potem smo že pri Z900, ki ima tudi 79 cm. Odvisno od želje in izkušenosti voznice.

Jaz imam nogi na tleh, v kolenih celo pokrčeni, pa imam med vožnjo super udobno držo. Niti malo ne čutim, da bi imela preveč pokrčeni. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, maus pravi:

js bi predlagu neki, pa verjetn nau njenmu decu ušeć :P

včasih so mele nizkorasle punćke hondo cbf500

kot sem že predlagal .. je tudi ninja 650 precej nizka ... če pa še stanjša sedež in odvečno peno s strani odstrani ... to je to ... ;)

 

če ji medenico mal raztegnem, ji ne bo zic tok narazn vleku :ras:

pred 3 urami, Snecer pravi:

kawasaki z650 bo povsem primeren...

 

sj sm že predlagu ninjo 650 pa me nuben ne jebe :dry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izkušnje so bolj švoh, korajža pa je:bounce:. Je tudi že brusila po tleh. Za enkrat kaže vse na Scrambler-ja. Motor še lušno zgleda, pa z navorom je kr bogat. Pa še znižamo ga za 3-5 cm, pa bo. ? V prihodnih dneh gremo še ostale pogledat. Se nam ne mudi. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

49 minutes ago, dolenc100 said:

Izkušnje so bolj švoh, korajža pa je:bounce:. Je tudi že brusila po tleh. Za enkrat kaže vse na Scrambler-ja. Motor še lušno zgleda, pa z navorom je kr bogat. Pa še znižamo ga za 3-5 cm, pa bo. ? V prihodnih dneh gremo še ostale pogledat. Se nam ne mudi. ?

Podpiram odlocitev da se kupi EU zadevo. 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, krucymucy said:

Podpiram odlocitev da se kupi EU zadevo. 

Japanci tud dobre zadeve delajo, če ne še boljše

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, shico55 said:

Japanci tud dobre zadeve delajo, če ne še boljše

Vem. Sem ze videl ene dva japonca. 

19 minutes ago, ukica said:

Vidno po vzmetenju.

Ah to sam olje menjas pa en obrat povecas :)

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dj k boš tam, naj popravi tole na netu... "težavo deloma reši že menjava olja z gostejšim" v "težavo reši samo Ohlins"

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, KARMEN1 pravi:

Za višino 160 cm, je 77 cm previsok. Komaj s prsti bo prišla do tal ali pa sploh ne.

odvisno je koliko so noge dolge , kolikšen obseg imajo bedra zgoraj ob sedežu in širina medenice.. sliši se mogoče čudno a je res..

pred 16 urami, maus pravi:

js bi predlagu neki, pa verjetn nau njenmu decu ušeć :P

če ji bo sedež preveč stanjšal in zožal se bodo vibracije prenašale sajvemokam .. saj ne da to ne izboljša seksualnega življenja motorističnega para - ti pa skrajša vožnje.. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napisal je, da noge niso dolge ?.

Osebe nižje rasti, niso nikoli dolgonoge.

Popravljeno . Popravil KARMEN1
  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, krucymucy pravi:

Ja, ponavljam se, priznam. Ker sem ze veckrat napisal kaj in kako....

sam jest te mam res rt ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, 1gregor pravi:

Pa saj to sploh ni toliko starejši motor hehe, sam imam letnik '04, pa teče kot švicarska urica... Drugo kot rednih letnih servisov (v smislu olje+filtri) še ni bilo potrebno (okej, pa potrošni material - gume, zavorne obloge, itd itd). Sicer motorja ne poznam, niti se ne spoznam na chopperje, ampak načeloma, če motor ni bil na tleh (kar je ponavadi vidno), in če se je koliko toliko skrbelo za njega (probaj dobit kakšne papirje o servisih na motorju ipd...), nima kaj bit.

 

Lp,

Bg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Bg said:

Pa saj to sploh ni toliko starejši motor hehe, sam imam letnik '04, pa teče kot švicarska urica... Drugo kot rednih letnih servisov (v smislu olje+filtri) še ni bilo potrebno (okej, pa potrošni material - gume, zavorne obloge, itd itd). Sicer motorja ne poznam, niti se ne spoznam na chopperje, ampak načeloma, če motor ni bil na tleh (kar je ponavadi vidno), in če se je koliko toliko skrbelo za njega (probaj dobit kakšne papirje o servisih na motorju ipd...), nima kaj bit.

 

Lp,

Bg

Kul.... kakšni so pa okvirni stroški zanj po tvojem mnenju? Govorim o rednem servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, 1gregor pravi:

Kul.... kakšni so pa okvirni stroški zanj po tvojem mnenju? Govorim o rednem servisu.

Chopperja na žalost še nisem imel, tako da ti težko rečem, ampak v splošnem, za moj motor (letnik '04), so letni stroški cca 150€ glede servisov. Potem pa še ene 180€ za zavarovanje + registracija, tehnični pregled. Se pravi letnih stroškov ki so bolj kot ne fiksni imam z motorjem med 300 in 400€. Dodatni stroški ki so se do sedaj pojavljali:

 

Na cca 2 sezoni menjam gume, kar je še cca 200€ (zdaj me bodo eni skurcali, ko menjavajo gume na en mesec :yea1: )

Na 4 ali pa 5 sezon menjam verigo na motorju (tud ene 200 ali pa 300€ stroška)

Letos sem menjal še zavorne obloge, tudi po kar nekaj letih, strošek 70€... No, pa vinjeta 30€ ?

 

V splošnem lahko pričakuješ, v povprečju stroškov z motorjem (v to vključujem vse servise, registracijo, zavarovanje, gume, itd... - praktično vse razen bencina in cestnin v tujini) na letnem nivoju okoli 400€. Zdaj če ga boš hardcore turiral se seveda malo zviša, ker so servisi in menjave gum pogostejši, itd... Ampak jaz sem kar dosti na cesti, pa imam tu nekje. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Bg said:

Chopperja na žalost še nisem imel, tako da ti težko rečem, ampak v splošnem, za moj motor (letnik '04), so letni stroški cca 150€ glede servisov. Potem pa še ene 180€ za zavarovanje + registracija, tehnični pregled. Se pravi letnih stroškov ki so bolj kot ne fiksni imam z motorjem med 300 in 400€. Dodatni stroški ki so se do sedaj pojavljali:

 

Na cca 2 sezoni menjam gume, kar je še cca 200€ (zdaj me bodo eni skurcali, ko menjavajo gume na en mesec :yea1: )

Na 4 ali pa 5 sezon menjam verigo na motorju (tud ene 200 ali pa 300€ stroška)

Letos sem menjal še zavorne obloge, tudi po kar nekaj letih, strošek 70€... No, pa vinjeta 30€ ?

 

V splošnem lahko pričakuješ, v povprečju stroškov z motorjem (v to vključujem vse servise, registracijo, zavarovanje, gume, itd... - praktično vse razen bencina in cestnin v tujini) na letnem nivoju okoli 400€. Zdaj če ga boš hardcore turiral se seveda malo zviša, ker so servisi in menjave gum pogostejši, itd... Ampak jaz sem kar dosti na cesti, pa imam tu nekje. :D

Super, hvala. :) Kaj pa zavarovanje? Vem, da je odvisno od motorja do motorja. Ampak neko povprečje morda?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, 1gregor pravi:

Super, hvala. :) Kaj pa zavarovanje? Vem, da je odvisno od motorja do motorja. Ampak neko povprečje morda?

So zelo različne tarife - mene zavarovanje pride letno 80€; vem pa da je to kar nizka cena. Jaz imam motor zablokiran na 25kW (na papirju vsaj, pa če Borutt to prebere tudi v praksi  ?? ), kar malo zniža ceno zavarovanja... Pa tudi vse imam zavarovano pri enemu agentu, pa mi da kar dobre ponudbe. Realno mislim da za motor ki ga gledaš, lahko pričakuješ cca 150€ stroška za letno zavarovanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, 1gregor pravi:

prevoz iz nemčije , če se ne boš peljal na motorju..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

prosil bi za mnenja, kateri motor bi priporočali za nakup prvega motorja, odločam se med spodaj naštetimi modeli, zanima me glede vzdrževanja, kvalitete, ter glede udobnosti vožnje... 

- Kawasaki Z750

- Honda Hornet 600

- Yamaha FZ6

Gledam letnike nekje od 2007 do 2010.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, Dejan94 said:

Pozdravljeni,

prosil bi za mnenja, kateri motor bi priporočali za nakup prvega motorja, odločam se med spodaj naštetimi modeli, zanima me glede vzdrževanja, kvalitete, ter glede udobnosti vožnje... 

- Kawasaki Z750

- Honda Hornet 600

- Yamaha FZ6

Gledam letnike nekje od 2007 do 2010.

Z nobenim nebos zgresil. 

Prvi pogoj naj bo ABS in redni servisi. 

Ce bodo vsi to imeli, bi jaz izbral FZ6S.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!