Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
PICOW

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Recommended Posts

XTR

Vetrne zaščite je dovolj za normalno uporabo, ker ima nameščen mini vizir. Verjetno odpade, ker ne gre 300... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vin

Začetnik pa res ne rabi vetrne zaščite. Še celo boljše je, če je nima, da malo bolj občuti, kaj v praksi pomeni peljati se 100 ali 150 km/h. Z vetrno zaščito pelješ hitreje in začetnik, ki pelje malo hitreje, rabi poleg vetrne zaščite še tudi rezervne gate.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mtl
pred 8 urami, Bg pravi:

Ne pretiravajte no. Naj si fant kupi karkoli mu pač res sede. Če hočeš daljše, umirjene vožnje so zagotovo dosti bolj primerni motorji - če pa hočeš raketico, s katero se boš kako urco na dan, ali pa dve počutil nepremagljivo in frajersko, je pa super motor. :)  Povej več o tem kaj nameravaš z motorjem počet, kakšna vožnja ti ustreza, kaj bi rad od motorja, pa ti bomo lažje svetovali. V splošnem pa ne poslušaj preveč nas pametnjakovičev, pa raje kaj več sam sprobaj. Po pameti se razume! ;) 

Se strinjam. Dejstvo pa je, da je vožnja s 100km/h in manj po regionalki in ovinkih precej trpljenje, ker to se počuti odlično pri ustrezni recimo dinamični vožnji, ko motor in ti uživaš. Sedaj pa daj dinamično vožnjo in ZAČETNIKA skupaj, pa malo skalkuliraj verjetnost, kam običajno to pelje.

Sam ostajam pri zgoraj omenjenem načinu. Postopoma napreduješ, vmes preizkusiš čim več motorjev in potem kupiš zverino, če ti je to všeč. Je pa že marsikomu tak projektil stal v garaži, ko ga je ves navdušen na podlagi YouTube testov in komentarjev po forumih kupil, potem se je pa ''zvrnil'' dol s takega motorja po pol ure vožnje.

 

Drugače pa z motorji ni takih hudih stroškov. Sam sem kupil motor za nekaj manj kot 3.000 EUR, 130 EUR je stal material za olje, filter olja, hladilna tekočina, zavorna tekočina, 4x svečke. Sedaj moram samo še zadnjo gumo zamenjat, ranga 100 EUR recimo in pa šlo je še zraven za 400 EUR ''nepotrebne'' :) dodatne opreme. Vilice izgledajo popolnoma brezhibne, verižni set je brezhiben, tako da sedaj bi moral samo vozit in tankat, če bo šlo vse po sreči.

To je to, nekje med 3.500 in 4.000 EUR bo na koncu glede na imidž zanesljivost motorja bo za naslednjih nekaj let fertik večjih stroškov. 

Je pa moj moto, da raje kaj preventivno zamenjam, kot da šparam in mi crkne nekje na roadtripu in ti tako pokvari cel dopust.

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 17 urami, Bg pravi:

Ne pretiravajte no. Naj si fant kupi karkoli mu pač res sede.

Maš čist prov. kdo smo mi da solimo pamet drugmi. Naj kupi, pa bo kar bo. Tudi če se začne drogirat... svobodna volja je neprecenljiva.

 

Jaz pa še kdo pa pač ciljamo na tisto "publiko", ki se kaj nauči tudi na napakah drugih. Poslušajo( dobronamerne) nasvete in nabirajo izkšnje. Ter ob malo sreče uživajo ta hobi do konca življenja.

Glede ketene, vilic in ostalega servisiranja... če bi sam servisiral po "protokolu" bi bil skoraj "broke".

Vem tudi za nekaj motorčkov, ki v 5. letih ni vidlo novega olja in filtra, pa še vseno delajo. Kaj je pa servis vilic pa nikoli. Ščepec zdravega razuma je dobra začimba za celo življenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
1 hour ago, skalar36 said:

Glede ketene, vilic in ostalega servisiranja... če bi sam servisiral po "protokolu" bi bil skoraj "broke".

Voziš brez servisiranja in prodaš podrtijo neizkušenemu motoristu? Tudi tako gre. Čepke v ušesa pa naj ruži in vibrira pod ritjo.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 13 minutami, XTR pravi:

Voziš brez servisiranja in prodaš podrtijo neizkušenemu motoristu? Tudi tako gre. Čepke v ušesa pa naj ruži in vibrira pod ritjo.  

Tudi ja. Ampak ne pri meni. Če boš kdaj kupoval moj motor, ti bom povedal, kaj je narobe z njim, ne tisto, kar je OK. Tisto vsak sam vidi. Prodal 12 rabljenih motorjev, pa še nihče ni prišel nazaj, da bi bilo kaj narobe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bg
Ob 17. 1. 2020 ob 19:32, Moto65 pravi:

Sem našel še en motor, ki je bolj "normalen" in mislim, da bi zame bil vrh glave za prvi motor. Kot rečeno bojim se samo tega, da bom na koncu na 5.000€ vreden motor porabil še 5.000€ preden bo vozen, pri avtomobilih za tako ceno in letnik je to nekaj skoraj normalnega. Npr.:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14089798&display=Yamaha fazer 8

 

BG: Kot sem v prejšnji temi napisal, motor kupujem za srce, kot nagrada za preteklo delo/odrekanje. Torej motorja ne potrebujem za vsakodnevno vožnjo kamorkoli ker sem na dobri lokaciji kjer imam vse blizu. Z motorjem bi se rad vozil za svoj užitek. Kako bom vozil si ne upam trditi, upam da po pameti. Offroad ne bom vozil, torej samo cesta. Motor bom kupil zase tako da nimam posebne želje komu biti taksi. Za kakšen krog je fino, da se lahko kakšno dekle usede gor, ni pa pomembno da je udobno (zadnjo). Morda zelo začetniško zveni, ampak velik del nakupa motorja pri meni je njegov videz in njegov zvok. Se pravi če ta prva pogoja nista taka kot bi želel, se naslednjih stvari (udobnost, itd.) sploh ne bom lotil. Kakšen izgled mi je všeč sem pa nakazal s tistim motorjem, zaradi katerega ste se potem pošteno nasmejali na moj račun :D

 

Glej, sem bil v dost podobni situaciji kot ti pred parimi leti - vedno oceni prodajalca, fajn je če s tabo motor gre gledat kdo ki se vsaj malo spozna na motorje (če greš kam v štajerski konec lahko pridem s tabo tud jaz če želiš). Načeloma ni nekih večjih težav. Jaz sem kupil motor letnik '04 z 80k prevoženih. Tisti motor sem imel menda 3 leta, spravil ga na nekje 110k km. V teh treh letih, drugo kot potrošno robo (torej olje, filtri, gume, in podoben balast) nisem menjaval. Pa ne ker bi šparal. Enostavno ni bilo potrebno. Za motor se je dobro skrbelo - od prodajalca sem dobil vse papirje in zgodovino servisov (fascikel s cca 50 listi papirja). Dejanski strošek registracije, zavarovanja, letnega servisa, gum, vinjete na leto je bil okoli 350€ (cca 150€ je bila registracija + tehnični + zavarovanje, cca 100€ servis, pa okoli 100€ pač za vinjeto in gume - gum nisem menjal strogo vsako leto, pač ko sem videl da so toliko obrabljene da bi bilo fajn menjat).

Vse ostalo je bilo benz, pač koliko se voziš, pa kake cestnine v tujini mogoče.

Tako da, ne se preobremenjevat s kilometri, letnikom, ipd. Komot še zdaj kupiš motor star 15 ali pa 20 let, pa ti bo dobro služil z minimalnim vložkom. Isto kot lahko kupiš motor star par let, pa bo marsikaj šlo narobe. 

V splošnem pa, če si najdeš dobrega serviserja, se vse skupaj da urediti po dost dobri ceni, in boš pomojem letnih stroškov z motorjem mel manj od 400€ (zgoraj omenjeni stroški pač, od servisov, registracije, zavarovanja, itd). Seveda odvisno od tega kako si kaj zrihtaš :)

 

Čim manj sekirancije, pa čim več užitkov skratka. Če boš kje v okolici MB, pa javi pa lahko greva na kako kavico, ali pa pogledat kak motor ;) 

 

Lp,

Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moto65

Na žalost nisem iz tistega konca, sem iz Ljubljane, bi bil pa zelo vesel če bi kdo šel z mano pogledati motor. Plačana kava in kosilo je seveda samoumevno 

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 6 urami, Moto65 pravi:

... sem iz Ljubljane, bi bil pa zelo vesel če bi kdo šel z mano pogledati motor. 

Jaz bi ti svetoval, da se gre za začetek pogledat kakšen zanimiv motor nekam v bližino, npr. do radijusa 30km, od doma. Ko boš v živo videl, se gor usedel, boš že dobil vsaj minimalen občutek o ergonomiji, poziciji telesa.... Pa ti bo pozneje lažje it eventuelno tudi kam dlje kaj pogledat.  Če imaš ožji izbor, pa tule napiši imena krajev kjer se prodajajo, in se bo morda kakšen lokalen soforumaš javil... 

V Lj in okolico grem lahko tudi jaz s tabo, če se ti ne bo kdo drug javil. Kontaktiraj me prek zs.

Edited by izibajker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Endlich
Ob 18. 1. 2020 ob 9:52, skalar36 pravi:

Tudi ja. Ampak ne pri meni. Če boš kdaj kupoval moj motor, ti bom povedal, kaj je narobe z njim, ne tisto, kar je OK. Tisto vsak sam vidi. Prodal 12 rabljenih motorjev, pa še nihče ni prišel nazaj, da bi bilo kaj narobe.

Tudi jaz se pridruzujen temu. Ko sem prodal motor, sem povedal realno stanje.

Vec mi pomeni, da gremo posteno skozi life,  kot pa da se zasluzi kak evro vec z nategovanjem. 

Itak, kar dajemo, to dobimo nazaj. Ponavadi le v drugi obliki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      https://www.gpone.com/it/2020/02/24/motogp/honda-in-difficolta-marquez-ruba-una-rcv-2019-a-nakagami.html
    • MiNa
      Khm, lahko bi kar tele slike nalimu.... Moj rdečko je po sedmih sezonah in po malo manj kot 30Kkm zaslužil novo "kri" v sprednjih blažilnikih. Glede na to, da sem to že parkrat počel, je postala rutina... Najprej odstranim zavorne čeljusti, senzor ABS... os kolesa... nato še kolo, blatnik in mostiček, ki povezuje oba kraka... snamem oba kraka, (na "pajku" visijo zavorne čeljusti). Na obeh krakuh se vidijo sledovi spodnjega križa, po čiščenju s krpo sledov ni več... Preveril sem tudi, da kraki niso ukrivljeni in sicer na ravni površini (kosu šipe debele 1cm) z merilnimi lističi in da v pušah ni zračnosti. Tale rjava barva mi ni prav všeč, ampal po rahlem čiščenju... je zadeva precej boljša. seveda bom pred sestavljanjem še spoliral. Oringe bom menjal, so standardni tako, da nabava ni problem... Olje ni neka posebna brozga ima "le" 30Kkm ampak 7 sezon - potrebno menjave. takole, da se povsem odteče staro olje do sestavljanja... tole bo pa v razmerju 2:1 in sicer v korist 10W. Glede na to kje in kako vozim, mi takšna znes še najbolj ustreza.
    • RobiRoberto
      NE vEM
    • RobiRoberto
      Zgleda, da bo treba mojo mamo preseliti kar v "enoto" Idrija ... Moje drage seveda to ne zanima nič, ker "je padla tako globoko", da se od tam "ne more pobrati več ... Karkoli ji omenim kar je povezano z mojo mamo, je sploh ne zanima, ali pa me "zatre" še preden povem do konca ... Res ne zmorem več in zato "si želim" "počitnice" v PB Idria ...     Spoštovani! V kolikor gospa ni bila v preteklosti psihiatrično obravnavana in nima posebne psihiatrične diagnoze, bi spadala v enoto v Idriji. Situacija bo razvidna, ko boste poslali prošnjo z dokazili. Lep pozdrav,  
    • VS800
      NI ona kr tko, aNE
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!