Jump to content
  • Sign Up
PICOW

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Recommended Posts

DAMI34
pred 14 urami, YmatejY pravi:

Dami živijo, gledam v tem rangu: VFR800X ABS+TCS Crossrunner, Suzuki V-Strom 1050 XT, Kawasaki Versys 1000, Yamaha Tracer in podobne. In nimam pojma kateri bi bil za naju najbolj udoben, predvsem zanjo, no za oba... Trenutno na CB1000R ne gre čez 150km... bolhica zadaj rata tečna in treplja... ;)

udoben Versis1000, Štrom 1050 nato Tracer in VFR

Kako ti pa ustreza agregat? Kakšen, poskočen, kje naj potegne, kak stil vožnje imaš?

ps. jaz čez 130 ne grem na dolgih furah, ker jo moti, pa mene tut začne ščasoma. 130 je pa qul. ajd nek odsek potegnem lah čez 200, da bom pa tako 2 uri vozil..hm, rabiš pravi potovalnik z izdatno vetrno zaščito

pred 45 minutami, Tedybear pravi:

Če samo primerjava gabarite sedežev, je Versys malo v prednosti pred Tracerjem in Hondo.....osebne izkušnje. Ga pa ne izpostavljam zato, ker sem sam lastnik. Kot je rekel Joker....sprehod po salonih, sedenje obeh na vseh,  servisni interval, odnos prodajalca....in seveda všečnost oblike...te bosta sama usmerila v nakup. 

samo kar se mer in udobja tiče je Verso zihr pred Tracerjem, in približno enako kot štrom. Potem pa mora sam pri sebi razčistiti ali mu je všeč polikan 4 valnik ali V2 agregat itd..itd in oprema..bližina servisa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tedybear

Ima pa vštrom eno prednost pred Versysom, kar se sopotnice tiče. Če je bolj visoka, ima na Versysu dosti bolj pokrcene noge, kot na vštromu. Smo pred leti probal z enim znanim forumašem, ki vozi vštroma. Odločal se je za nov motor,  zanimal ga je tudi versys, pa smo za eno furo mal zamenjal mašine. Njegova draga, kar visoke postave, se je samo vsedla na Versysa,  je mož že vedel, da takega motorja ne bo k bajti. 😃😀😀😀

Edited by Tedybear

Share this post


Link to post
Share on other sites
YmatejY

Vozim bolj v dinamično "umirjenem" razredu, trenutno imam 4 valjnika, prej imel dvovaljnika in moram reči da mi za zdaj bolj ustreza "smooth ride" s štirivaljnikom, kot pa robata ostrina dvovaljnika. Tu mi pa preostane, kot ste že napisali, Versys, ki pa z opremo SE GRAND TOURER (all inclusive) pride že počasi v rang osnovnga modela R1250 GS. Vsekakor bom naredil en giro po štacunah v LJ in sprobal vse predlagane modele. Hvala in LP Matej

Share this post


Link to post
Share on other sites
YmatejY
pred 43 minutami, Tedybear pravi:

Ima pa vštrom eno prednost pred Versysom, kar se sopotnice tiče. Če je bolj visoka, ima na Versysu dosti bolj pokrcene noge, kot na vštromu. Smo pred leti probal z enim znanim forumašem, ki vozi vštroma. Odločal se je za nov motor,  zanimal ga je tudi versys, pa smo za eno furo mal zamenjal mašine. Njegova draga, kar visoke postave, se je samo vsedla na Versysa,  je mož že vedel, da takega motorja ne bo k bajti. 😃😀😀😀

...brez skrbi, je za celo glavo nižja od mene ,165ccm ;). Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, YmatejY pravi:

Vozim bolj v dinamično "umirjenem" razredu, trenutno imam 4 valjnika, prej imel dvovaljnika in moram reči da mi za zdaj bolj ustreza "smooth ride" s štirivaljnikom, kot pa robata ostrina dvovaljnika. Tu mi pa preostane, kot ste že napisali, Versys, ki pa z opremo SE GRAND TOURER (all inclusive) pride že počasi v rang osnovnga modela R1250 GS. Vsekakor bom naredil en giro po štacunah v LJ in sprobal vse predlagane modele. Hvala in LP Matej

Če mene osebno vprašaš:

vsi gadgeti in ostale pritikline:

-cornering lights..rabil 2x u lajfu, so noro dobre, izboljšajo vidnost ponoči, ampak ne rabim

-semiaktivno vzmetenje, je qul, nobenga dela, se da spremenit med vožnjo, prednapetost pred vožnjo s pritiskom na gumb. A ga pogrešam: NE, ni nujno, ma nekaj pomanjkljivosti, čeprav je resnično dobro. Namreč fidbek podlage je za odtenek bolj slab, ali pomankljiv, da pretiravaš ti ne pokaže, ker tak dobro pobira napake, neravnine itd. Ga rabim: NE. Gre čist komot prilagoditev z rolerjem (prednapetost) pa še vem, kaj se dogaja pod ritjo.

Samo 2 zadevi sem opisal.

recimo OEM vtičnica 12V original 90€, jo kupim pri lojzu in zmontiram=15€ itd

Torej, tudi po nekaterih testih Versisa je bila končna misel:

Ne kupujte SE modela, vzemite vstopni model, bo cca 4 jurje manj (ne vem točno cene) pa še vedno dobite zelo vrhunski moped. Če bi jaz šel na Versača bi zihr to varianto ubodel.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shillien
pred eno uro, Raskolnikov pravi:

Kako priti do tega motorja?

Honda zoomer-x 110ccm. Proizvaja se od 2012. Prisoten povsod razen v EU.

Iščem novo ali rabljeno. Vsaka informacija dobrodošla.

https://komarjohari.wordpress.com/2013/09/09/ap-honda-unveils-new-zoomer-x-the-naked-at-bike-in-new-colours-strenthening-its-year-old-think-fun-enjoy-out-of-box-fun-concept/

res da nisem veliko gledal ampak kolikor je meni znano je ta motor samo za azijski trg.

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

Share this post


Link to post
Share on other sites
YmatejY
Ob 2. 7. 2020 ob 15:31, DAMI34 pravi:

Če mene osebno vprašaš:

vsi gadgeti in ostale pritikline:

-cornering lights..rabil 2x u lajfu, so noro dobre, izboljšajo vidnost ponoči, ampak ne rabim

-semiaktivno vzmetenje, je qul, nobenga dela, se da spremenit med vožnjo, prednapetost pred vožnjo s pritiskom na gumb. A ga pogrešam: NE, ni nujno, ma nekaj pomanjkljivosti, čeprav je resnično dobro. Namreč fidbek podlage je za odtenek bolj slab, ali pomankljiv, da pretiravaš ti ne pokaže, ker tak dobro pobira napake, neravnine itd. Ga rabim: NE. Gre čist komot prilagoditev z rolerjem (prednapetost) pa še vem, kaj se dogaja pod ritjo.

Samo 2 zadevi sem opisal.

recimo OEM vtičnica 12V original 90€, jo kupim pri lojzu in zmontiram=15€ itd

Torej, tudi po nekaterih testih Versisa je bila končna misel:

Ne kupujte SE modela, vzemite vstopni model, bo cca 4 jurje manj (ne vem točno cene) pa še vedno dobite zelo vrhunski moped. Če bi jaz šel na Versača bi zihr to varianto ubodel.

 

Dami, hvala za napotke. Če bi šel recimo na štroma 650 (215kg), za dve osebi  (140kg) plus prtljaga (15kg) ... tako , na pamet, bo 70 konjev zadosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ligenjček
pred 1 uro, YmatejY pravi:

Dami, hvala za napotke. Če bi šel recimo na štroma 650 (215kg), za dve osebi  (140kg) plus prtljaga (15kg) ... tako , na pamet, bo 70 konjev zadosti?

za sproščujočo relaksacijsko vožnjo bo... za dinamično malo bolj športno vožnjo.. samo če je sopotnica lahka kot peresce :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 uro, YmatejY pravi:

Dami, hvala za napotke. Če bi šel recimo na štroma 650 (215kg), za dve osebi  (140kg) plus prtljaga (15kg) ... tako , na pamet, bo 70 konjev zadosti?

o kojnih ti pa ne znam svetovat. To je bolj osebna preferenca, pa želja po določenem načinu vožnje. 

ps. men je bilo premalo. Eto, to je to o kojnih. Ne da ne zmore peljati, pelje komot, problem je, ker rabiš precej prostora za prehitret vs nakrcan kak šleper. Če ti to ni bistveno, zlahka 70konjev opravi posel prevoza.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1
pred 10 urami, YmatejY pravi:

Dami, hvala za napotke. Če bi šel recimo na štroma 650 (215kg), za dve osebi  (140kg) plus prtljaga (15kg) ... tako , na pamet, bo 70 konjev zadosti?

Ne 🙄.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Ni tok bistvo v konjih, kot v kubikih in navoru - govorim za 2 osebi

Share this post


Link to post
Share on other sites
LunaticFringe
pred 42 minutami, DAMI34 pravi:

Ni tok bistvo v konjih, kot v kubikih in navoru - govorim za 2 osebi

 Končno je kdo napisal ... navor

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 14 minutami, LunaticFringe pravi:

 Končno je kdo napisal ... navor

konji in navor sta  itak povezana :P po domače pa je bolje imeti kojne in navor v čimnižjih obratih, saj ne dirkaš po pisti in ne znaš (običajno) vrteti agregata na 10-14k obratov in izkoriščati vseh konjev

kubiki je skoraj bolj bistvo, za ležerno vožnjo, kjer pa obrat plina pomeni poskok ali neposkok

Namreč, pri nizki teži (70-75kg voznik) so razlike hudo male med 600 in 1000ccm, ko pa 1x nabiješ 200kg gor, se pa na 600ccm hudo pozna, če ga ne ubijaš z obrati, kar pa je itak nesmisel in težje vozno.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Navor je krasna stvar, vendar ne dela čudežev.

To pomeni, da če hočeš v dvoje, s prtljago, hitro prehiteti neko vozilo v klancu navzgor, se z vsem navorom lahko obrišeš pod nosom. 

Če si sam in bolj lahke sorte, pa šaltaš dol, greš ven, daš pun gas in šaltaš gor. Potem pa ti navor koristi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 11 urami, YmatejY pravi:

Dami, hvala za napotke. Če bi šel recimo na štroma 650 (215kg), za dve osebi  (140kg) plus prtljaga (15kg) ... tako , na pamet, bo 70 konjev zadosti?

Povsem dovolj, še vedno bo pri prehitevanju bistveno bolj potegnil od večine avtomobilov itd...

vstrom 650 je preverjen in priznan motor tudi za vožnjo v dvoje, sploh pri tako peresno lahkih...

ne nasedaj gostilni, da to "nikam" ne gre...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, Snečer pravi:

Povsem dovolj, še vedno bo pri prehitevanju bistveno bolj potegnil od večine avtomobilov itd...

vstrom 650 je preverjen in priznan motor tudi za vožnjo v dvoje, sploh pri tako peresno lahkih...

ne nasedaj gostilni, da to "nikam" ne gre...

Gre že gre. V dvoje in z vso opremo, približno kot prazen kombi 2,3 jtd. Dost za normalno vožnjo.

Premaluuuu zame :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 18 minutami, KARMEN1 pravi:

Navor je krasna stvar, vendar ne dela čudežev.

To pomeni, da če hočeš v dvoje, s prtljago, hitro prehiteti neko vozilo v klancu navzgor, se z vsem navorom lahko obrišeš pod nosom. 

Če si sam in bolj lahke sorte, pa šaltaš dol, greš ven, daš pun gas in šaltaš gor. Potem pa ti navor koristi.

konji in navor z obratom ročice plina oboji naraščajo :P

Jaz sem hotel povedati, da je 600 ccm lahko izredno in zelo poskočno pri nekem normalnem šoferju (normalni teži), ko pa kobilico obtežiš z dodatnimi 2x ali 2,5x kilogrami, se pa pozna, da rabi veliko več časa, da sklizne mim šleperja.

Da se en polno obtežen GS s 120 konji in 1200ccm mirno poigra s šleperjem, medtem ko bo neka čebelica od 600ccm (pa čeprav ma 100konjev) jokala in stokala.

Matematika je jasna mar ne. Kaj bolj povleče 1x 600ccm in 100 konjev al 2x 600 ccm (torej 1200ccm) in 2x recimo samo 60 konjev?

ps. pun gas koristi bolj konje kot navor, se pa strinjam, če ni moči je potrebno vrteti agregat na točko, kjer da največ od sebe.

al po domače če pri normalni teži 600ccm zamuja za 1200ccm pri prehitevanju za kako desetinko, bo pri polni teži precej več, tudi sekundo ali več

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

@YmatejY, če prav razumem iz zapisanega v tvojem avatarju imaš v posesti 1000ccm štirivaljnika in 650ccm dvovaljnika in "gostilno" sprašuješ kak motor bi imel???

Že prvi v tvoji posesti zadovoljuje vse standarde MS, no ja z drugim do prve pizzerije ali kavarne pa menda ja prideš ali pač ne?

Daj odloči se kot pravi "dec" kupi nekaj kar misliš, da je pravo zate in uživaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 12 urami, YmatejY pravi:

Dami, hvala za napotke. Če bi šel recimo na štroma 650 (215kg), za dve osebi  (140kg) plus prtljaga (15kg) ... tako , na pamet, bo 70 konjev zadosti?

za 2 osebi vzameš štroma 1000 .. razlika v ceni od 650 sitnica.. glej takega , ki ima že posodobljeno sklopko - ostalo o sklopki si preberi v temi "štrom" .. drugače pa kar zanesljiv motor..

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
13 hours ago, YmatejY said:

Dami, hvala za napotke. Če bi šel recimo na štroma 650 (215kg), za dve osebi  (140kg) plus prtljaga (15kg) ... tako , na pamet, bo 70 konjev zadosti?

Odvisno zakaj. 70 konjev ni podatek,  brez zakaj... Za potovanje, kizarjenja itd da, za dinamicno voznjo v  dvoje malo manj...  In edino kar ti bo dalo odgovor je to, da si poizkusis sposodit tak motor in se gresta malo peljat. Mi ti tezko damo pameten nasvet. Ne poznamo ne namenov, ne tvoje voznje ipd...  Sam imam motor z 120 konji in motor z 55. Oni z 55 me je ze parkrat orenk razmetal,  gumo  zvozim v 4000km, res redko me kdaj cakajo in se vedno prismejim domov. Z opremo mam pa malo manj kot vidva oba skupaj.... Ce vprasas mene, je 55 konjev dovolj. Tudi za zelo dinamicno voznjo. Stvar je pa v tem, da kar velja zame, velja pac zame... Zato je po moje edino pametno da sprobas cimvec motorjev...  Sam, z tvojo sopotnico, ne z nami tule... ;)

Edited by jvalant

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
2 hours ago, KARMEN1 said:

Navor je krasna stvar, vendar ne dela čudežev.

To pomeni, da če hočeš v dvoje, s prtljago, hitro prehiteti neko vozilo v klancu navzgor, se z vsem navorom lahko obrišeš pod nosom. 

Če si sam in bolj lahke sorte, pa šaltaš dol, greš ven, daš pun gas in šaltaš gor. Potem pa ti navor koristi.

   Problem je v tem, da sta moc in navor soodvisna... Brez navora tudi ne bo nic ;)

Tale razlaga je precej dobra:

 

Edited by jvalant

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Vsaka razlaga je precej dobra, za izobraževanje.

Praksa pa je praksa.

Imela sem motor s 600 ccm in 100 hp, motor s 750 ccm in 55 hp ter veliko navora, sedaj vozim motor s 950 ccm in 124 hp. 

Razlika je pač razlika......

Edited by KARMEN1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Codeine
      Še večji problem, ki se ga vsi izogibajo pa so takšne zgodbe https://www.24ur.com/novice/korona/petletnika-na-urgenci-niso-hoteli-operirati-po-33-urah-le-izvedel-da-ni-okuzen-s-covidom.html in ko bo enkrat nekomu zaradi takšne bedarije zbilo platfon, ker bo prišlo do kakšnih hujših posledic in bo nekoga ruknil v zrak, se bodo pa vsi čudili.
    • VS800
      GAjžla bo taprava za NS
    • Alla
      Ne, njihova laž zato ni nič manjša. Si je pa malce neumno zatiskat oči in verjet, da od drugih dobimo pa servirano resnico oz da za mišjo dlako manj lažejo....   Ja, zarad corone bo umrlo faking veliko ljudi. Še sanja se nam ne koliko. Veliko tistih, ki zaradi korone ne pridejo do ustrezne zdravniške oskrbe drugih bolezni in poškodb, veliko tistih, ki so ostali brez vira za preživetje, veliko tistih, ki jih je izolacija pahnila čez rob obupa....in verjetno bo teh bistveno več kot pa tistih, ki so dejansko fasali korono in umrli zarad komplikacij povezanih z njo. Nagravžno pri celi zadevi pa je, da bolj kot se kriza poglablja na svetu, bolj bogatijo najbogatejši. Zgleda preveč pripravno, da si zaradi "smrtno nevarne korone" zateguje pas 95% zemljanov, preostalih 5% pa postaja na račun prvih samo še bolj bogatih. Sorry, dokler bodo simptomi tako "sezonski" (jih bodo prilagajali sezoni), dokler so testi tako nezanesljivi..... je treba bit resno prestrašen, da lahko vsem temu verjameš....
    • Vito23
      To je to od morskega dopusta. Jutri pa mogoče malo severne sosede pogledat.   
    • Alla
      ITaq da niti pod razno to ne pomaGA
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!