Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

pred 2 minutami, Snečer pravi:

Za vse so enake omejitve.

Nobenih razlik :) 

omejitve česa :huh:

ne razumem na kaj se navezuješ :?

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, KARMEN1 said:

Vsaka razlaga je precej dobra, za izobraževanje.

Praksa pa je praksa.

Imela sem motor s 600 ccm in 100 hp, motor s 750 ccm in 55 hp ter veliko navora, sedaj vozim motor s 950 ccm in 124 hp. 

Razlika je pač razlika......

 In vsaka razlaga in matematika drzi...  Samo za firbec: kateri so ti motorji? Imam v spominu da je bila Honda 750 NC? To je 60HP in 65Nm navora. Sedaj vozis Z900, torej 125HP in 100Nn navora. Imas vec in navora in moci. Torej OBOJEGA vec. Zato tudi motor boljse gre, tudi zaradi vec navora ;)   Vsedi se na Superduka z 150 Nm navora pa bos videla kako navor nima veze... Pred tem si pa vplacaj zavarovanje :P

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda drži! 

Morda to nekaterim veliko pomeni, meni ne. Teorijo preberem in pozabim.

Prej sem imela FZ6, zavarovanje imam ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za v dvoje raj fedre zrihtaj, bo leps :) Kojne ze navijes na rocki,.. Bistvo je, da poznas kaj motor zmore in potlej lahko prehitevas.

Poznam enga k je Ducatita 600,ko gre res bolj pocas, ko zasuces rocico, pac peljal po ovinkih dost hitr, prehitevu je pa tko, da ni nic saltal. Pac neumn, ker predn je potegnil iz nizjih obratov je bil ze med kamijonom pa avtomobilom na pol na bankini, da se je izslo. Ce bi lepo saltal v 2,bi stegnil mimo in cao.... Ampak neeeeee.... ? 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Kiri je pravi naslov za strom 650 potovanje v dvoje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Snečer pravi:

kjer je vse pod 1000ccm in manj kot 200ps povsem nevozno, da še traktor komaj prehitiš

ampak .. to je res :huh: 

 

 

Popravljeno . Popravil maus
  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, thumper pravi:

@Kiri je pravi naslov za strom 650 potovanje v dvoje..

mislim, da je tudi @Scarabeo 500 prevozil v dvoje marsikaj in da je spet posegel po novem vstrom 650

@DinDiin jap, bolje investirati v boljše fedre, kot v premočen motor, kjer bo spet treba menjat fedre

Ampak če navaja skupno težo 140kg+ malo prtljage, bo stock vzmetenje čisto ok.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za potovanje v dvoje z 650 vstromom - gre. :) Je pa lažje, če imaš več navora. Že 160 tisoč km vozim s sprednjim zobom - za en zob manjši zobnik - kar je meni super kompromis - več navora. Lani sem pred potovanjem menjal verigo in vzel tovarniške prenose, sem v ovinkih navzgor moral zmeraj menjavati za eno nižje. Po nekaj dneh sem se odločil, da gren nazaj na svoje nastavitve - spredaj zob manj.

Gre, a je lažje in bolje peljati motor z več navora (v nižjih obratih) kot pa ga zmeraj držati nekje v optimalnih vrtljajih s precej več menjavanja. V mislih imam predvsem vožnjo v dvoje in navkreber.

Nezahteven motor za nezahtevne voznike. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lejte .. leta 1980 - 1982 sem bil velikokrat v Umagu, Vrsarju, Rovinju in Novem gradu.. pa še kje (Tomos Elektronik 90) ... tudi v dvoje .. naložen s šotorom in prtljago .. seveda je šlo ... ampak več navora, gre lažje....

Da se preživeti s 1000 € na mesec, ampak lažje je z 2000 € na mesec... no ja ... moje laično razmišljanje ... in ja ... vozil sem motorje z malo navora in konji in motorje z veliko navora in konji in mi meni gre lažje z več navora in konji :jezik: 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, maus pravi:

Lejte .. leta 1980 - 1982 sem bil velikokrat v Umagu, Vrsarju, Rovinju in Novem gradu.. pa še kje (Tomos Elektronik 90) ... tudi v dvoje .. naložen s šotorom in prtljago .. seveda je šlo ... ampak več navora, gre lažje....

Da se preživeti s 1000 € na mesec, ampak lažje je z 2000 € na mesec... no ja ... moje laično razmišljanje ... in ja ... vozil sem motorje z malo navora in konji in motorje z veliko navora in konji in mi meni gre lažje z več navora in konji :jezik: 

da, a nekje je meja, ko je preveč

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Snečer pravi:

da, a nekje je meja, ko je preveč

kje je meja :?

kaj je preveč  :?

kok je preveč  :?

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

Veliko jih je šlo že preko meje, ker so imeli preveč.

česa so imeli preveč :?

maligani, dnarja, konjeu, navora, bencina, mamile jedli ... res ne razumem, česa preveč .. pa se ne zajebavam .. mi lahko pojasniš :huh: 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, maus pravi:

česa so imeli preveč :?

maligani, dnarja, konjeu, navora, bencina, mamile jedli ... res ne razumem, česa preveč .. pa se ne zajebavam .. mi lahko pojasniš :huh: 

 

migrantov :P

Pravkar, Snečer pravi:

V tečaju o tem poučijo in razložijo, če ti še ni jasno :) 

preveč je nemogoče imeti, ker vsa sodobna vozila registrirana za cesto omogočajo vožnjo po CPP. Tudi H2 se da normalno peljati, kolikor je predpisano, in prav tako lahko z Versisom divjaš 200km/h skoz naselje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Snečer pravi:

V tečaju o tem poučijo in razložijo, če ti še ni jasno :) 

ampak res ne vem .. a govorimo o kubikaži al o omejitvah v cestnem prometu ... v črnokalski klanec grem lažje 90 km/h z mojo ninđo, kot sem šel leta 1981 z Tomosom .. ... šlo je tam okoli 50 km/h .. 

še vedno te ne razumem .. no ja .. sj vem, da sem malo čuden, ampak ne razložiš pa ničesar o tem česa je preveč :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

ampak res ne vem .. a govorimo o kubikaži al o omejitvah v cestnem prometu ... v črnokalski klanec grem lažje 90 km/h z mojo ninđo, kot sem šel leta 1981 z Tomosom .. ... šlo je tam okoli 50 km/h .. 

še vedno te ne razumem .. no ja .. sj vem, da sem malo čuden, ampak ne razložiš pa ničesar o tem česa je preveč :huh: 

prav tam je veliko "akademikov" že ugotavljajo kako lažje prideš v nebesa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Snečer pravi:

prav tam je veliko "akademikov" že ugotavljajo kako lažje prideš v nebesa

še vedno nisi odgovoril ... česa je preveč ... vse ostalo je mlatenje prazne slame 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, maus pravi:

še vedno nisi odgovoril ... česa je preveč ... vse ostalo je mlatenje prazne slame 

kojnou ....

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Grut pravi:

kojnou ....

aja tooo .. sem slišal, da te konji že v garaži ubijejo, če jih je preveč ... aja .. to ima pa prav ... preveč navora te pa raztrga, če prideš v garažo nepripravljen ... ok ... se strinjam :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

aja tooo .. sem slišal, da te konji že v garaži ubijejo, če jih je preveč ... aja .. to ima pa prav ... preveč navora te pa raztrga, če prideš v garažo nepripravljen ... ok ... se strinjam :huh: 

:lol1::lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!