Jump to content
  • Sign Up
PICOW

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Recommended Posts

maus
pred 2 minutami, Snečer pravi:

Za vse so enake omejitve.

Nobenih razlik :) 

omejitve česa :huh:

ne razumem na kaj se navezuješ :?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
Pravkar, maus pravi:

omejitve česa :huh:

ne razumem na kaj se navezuješ :?

 

balistika

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 18 minutami, Snečer pravi:

balistika

bančni račun :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1
pred 18 minutami, Snečer pravi:

balistika

To spada v drugo  temo.

Sedaj smo pri navoru 😏.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
1 hour ago, KARMEN1 said:

Vsaka razlaga je precej dobra, za izobraževanje.

Praksa pa je praksa.

Imela sem motor s 600 ccm in 100 hp, motor s 750 ccm in 55 hp ter veliko navora, sedaj vozim motor s 950 ccm in 124 hp. 

Razlika je pač razlika......

 In vsaka razlaga in matematika drzi...  Samo za firbec: kateri so ti motorji? Imam v spominu da je bila Honda 750 NC? To je 60HP in 65Nm navora. Sedaj vozis Z900, torej 125HP in 100Nn navora. Imas vec in navora in moci. Torej OBOJEGA vec. Zato tudi motor boljse gre, tudi zaradi vec navora ;)   Vsedi se na Superduka z 150 Nm navora pa bos videla kako navor nima veze... Pred tem si pa vplacaj zavarovanje :P

Edited by jvalant

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Seveda drži! 

Morda to nekaterim veliko pomeni, meni ne. Teorijo preberem in pozabim.

Prej sem imela FZ6, zavarovanje imam 😏

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 4 minutami, KARMEN1 pravi:

Seveda drži! 

Morda to nekaterim veliko pomeni, meni ne. Teorijo preberem in pozabim.

Prej sem imela FZ6, zavarovanje imam 😏

drugače voziš in uporabljaš (domnevam), tu gor je cel kup ljudi ki so vstrom v dvoje marsikaj prepotovali, brez težav, tudi z fz6. ...

kupi si z1000 h2, tisto imaj komaj zadostne konje in navor

dajte malo premislit preden butnete, ko nov član vpraša, ne pozna ms for in standardov, kjer je vse pod 1000ccm in manj kot 200ps povsem nevozno, da še traktor komaj prehitiš

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Za v dvoje raj fedre zrihtaj, bo leps :) Kojne ze navijes na rocki,.. Bistvo je, da poznas kaj motor zmore in potlej lahko prehitevas.

Poznam enga k je Ducatita 600,ko gre res bolj pocas, ko zasuces rocico, pac peljal po ovinkih dost hitr, prehitevu je pa tko, da ni nic saltal. Pac neumn, ker predn je potegnil iz nizjih obratov je bil ze med kamijonom pa avtomobilom na pol na bankini, da se je izslo. Ce bi lepo saltal v 2,bi stegnil mimo in cao.... Ampak neeeeee.... 😂 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

@Kiri je pravi naslov za strom 650 potovanje v dvoje..

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 1 uro, Snečer pravi:

kjer je vse pod 1000ccm in manj kot 200ps povsem nevozno, da še traktor komaj prehitiš

ampak .. to je res :huh: 

 

 

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 1 uro, thumper pravi:

@Kiri je pravi naslov za strom 650 potovanje v dvoje..

mislim, da je tudi @Scarabeo 500 prevozil v dvoje marsikaj in da je spet posegel po novem vstrom 650

@DinDiin jap, bolje investirati v boljše fedre, kot v premočen motor, kjer bo spet treba menjat fedre

Ampak če navaja skupno težo 140kg+ malo prtljage, bo stock vzmetenje čisto ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Za potovanje v dvoje z 650 vstromom - gre. :) Je pa lažje, če imaš več navora. Že 160 tisoč km vozim s sprednjim zobom - za en zob manjši zobnik - kar je meni super kompromis - več navora. Lani sem pred potovanjem menjal verigo in vzel tovarniške prenose, sem v ovinkih navzgor moral zmeraj menjavati za eno nižje. Po nekaj dneh sem se odločil, da gren nazaj na svoje nastavitve - spredaj zob manj.

Gre, a je lažje in bolje peljati motor z več navora (v nižjih obratih) kot pa ga zmeraj držati nekje v optimalnih vrtljajih s precej več menjavanja. V mislih imam predvsem vožnjo v dvoje in navkreber.

Nezahteven motor za nezahtevne voznike. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

Lejte .. leta 1980 - 1982 sem bil velikokrat v Umagu, Vrsarju, Rovinju in Novem gradu.. pa še kje (Tomos Elektronik 90) ... tudi v dvoje .. naložen s šotorom in prtljago .. seveda je šlo ... ampak več navora, gre lažje....

Da se preživeti s 1000 € na mesec, ampak lažje je z 2000 € na mesec... no ja ... moje laično razmišljanje ... in ja ... vozil sem motorje z malo navora in konji in motorje z veliko navora in konji in mi meni gre lažje z več navora in konji :jezik: 

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 46 minutami, maus pravi:

Lejte .. leta 1980 - 1982 sem bil velikokrat v Umagu, Vrsarju, Rovinju in Novem gradu.. pa še kje (Tomos Elektronik 90) ... tudi v dvoje .. naložen s šotorom in prtljago .. seveda je šlo ... ampak več navora, gre lažje....

Da se preživeti s 1000 € na mesec, ampak lažje je z 2000 € na mesec... no ja ... moje laično razmišljanje ... in ja ... vozil sem motorje z malo navora in konji in motorje z veliko navora in konji in mi meni gre lažje z več navora in konji :jezik: 

da, a nekje je meja, ko je preveč

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 2 minutami, Snečer pravi:

da, a nekje je meja, ko je preveč

kje je meja :?

kaj je preveč  :?

kok je preveč  :?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 3 minutami, Snečer pravi:

Veliko jih je šlo že preko meje, ker so imeli preveč.

česa so imeli preveč :?

maligani, dnarja, konjeu, navora, bencina, mamile jedli ... res ne razumem, česa preveč .. pa se ne zajebavam .. mi lahko pojasniš :huh: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 3 minutami, maus pravi:

česa so imeli preveč :?

maligani, dnarja, konjeu, navora, bencina, mamile jedli ... res ne razumem, česa preveč .. pa se ne zajebavam .. mi lahko pojasniš :huh: 

 

migrantov :P

Pravkar, Snečer pravi:

V tečaju o tem poučijo in razložijo, če ti še ni jasno :) 

preveč je nemogoče imeti, ker vsa sodobna vozila registrirana za cesto omogočajo vožnjo po CPP. Tudi H2 se da normalno peljati, kolikor je predpisano, in prav tako lahko z Versisom divjaš 200km/h skoz naselje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 5 minutami, Snečer pravi:

V tečaju o tem poučijo in razložijo, če ti še ni jasno :) 

ampak res ne vem .. a govorimo o kubikaži al o omejitvah v cestnem prometu ... v črnokalski klanec grem lažje 90 km/h z mojo ninđo, kot sem šel leta 1981 z Tomosom .. ... šlo je tam okoli 50 km/h .. 

še vedno te ne razumem .. no ja .. sj vem, da sem malo čuden, ampak ne razložiš pa ničesar o tem česa je preveč :huh: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 1 minuto, maus pravi:

ampak res ne vem .. a govorimo o kubikaži al o omejitvah v cestnem prometu ... v črnokalski klanec grem lažje 90 km/h z mojo ninđo, kot sem šel leta 1981 z Tomosom .. ... šlo je tam okoli 50 km/h .. 

še vedno te ne razumem .. no ja .. sj vem, da sem malo čuden, ampak ne razložiš pa ničesar o tem česa je preveč :huh: 

prav tam je veliko "akademikov" že ugotavljajo kako lažje prideš v nebesa

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 8 minutami, Snečer pravi:

prav tam je veliko "akademikov" že ugotavljajo kako lažje prideš v nebesa

še vedno nisi odgovoril ... česa je preveč ... vse ostalo je mlatenje prazne slame 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Grut
pred 18 minutami, maus pravi:

še vedno nisi odgovoril ... česa je preveč ... vse ostalo je mlatenje prazne slame 

kojnou ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
Pravkar, Grut pravi:

kojnou ....

aja tooo .. sem slišal, da te konji že v garaži ubijejo, če jih je preveč ... aja .. to ima pa prav ... preveč navora te pa raztrga, če prideš v garažo nepripravljen ... ok ... se strinjam :huh: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • thumper
      na električno napeljavo ali v bencin?
    • BIF
      V kolikor te še kdaj pot zanese v to smer, priporočam smer Črnomelj-Dragatuš-Vinica. V Vinici zaviješ desno proti Staremu trgu ob Kolipi in spust do Mandroniča na ribe. Od tam pa nadljujeješ preko Petrine (Brod na Kupi)v deželo Petra Klepca do Osilnice...dvig po ridah in proti Kočevski Reki. Tam izbiraš med levo proti Gotenici in naprej proti Ribnici...ali pa v Kočevski Reki desno proti Štalcerjem in Kočevju dalje smer Smuka-Žužemberk preko Trebnjega do Sevnice. Vse naštete smeri so slikovite in uživaške...del od Kočevja preko Smuke pa pazljivo...tam te hitro zavede v desnem zapestju....je pa na tem odseku prav zaradi tega ugasnilo že prenekatero motoristično življenje.
    • raza
      Ker sem temo onečedil z par objavami med potjo, si zdaj lahko nekaj slik ogledate na povezavi. Pri nalaganju slik,  je tehnika obrnila zaporedje slik od konca proti začetku poti. Če administrator lahko kaj popravi, prosim za intervencijo. Hvala!
    • Tex
      Nič posebnega ozirom omembe vrednega/zanimivega. Gre za bivšo Lendavsko opekarno, ki je v fazi rušenja.. 3 opekarne (lendava, dolga vas, dobrovnik) so delovale v letih pred 1950 v domeni 'gradbenika' (prej 'remont') iz Lendave. Kssneje se je sgp gradbenik združil z Konstruktorjem mb.. Zgobda naprej je jasna.. Je pa gradbenik postavil marsikaj v Lendavi, še za časa Nafte Lendava.. Kot večina zadev v Lendavi, brez prave zgodbe, ki bi skomercializirala vso zadevo in jo naredila turistično zanimivo.. 
    • Mavti
      Ta vikend pa malo po prekmurju motorirat tja med Lendavske goricedobrih 700 km odlično je bilo Mogoče kdo ve čemu je služil ta precej velik  tovarniški objekt v Dolgi vasi
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!