Jump to content
  • Sign Up
PICOW

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko

Recommended Posts

Grut
pred 1 minuto, maus pravi:

aja tooo .. sem slišal, da te konji že v garaži ubijejo, če jih je preveč ... aja .. to ima pa prav ... preveč navora te pa raztrga, če prideš v garažo nepripravljen ... ok ... se strinjam :huh: 

:lol1::lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, Grut pravi:

kojnou ....

Woslu :)

 

pred eno uro, maus pravi:

aja tooo .. sem slišal, da te konji že v garaži ubijejo, če jih je preveč ... aja .. to ima pa prav ... preveč navora te pa raztrga, če prideš v garažo nepripravljen ... ok ... se strinjam :huh: 

Si pozabil omenit motorje, ki sunejo. Tistih je tut preveč

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

Si pozabil omenit motorje, ki sunejo. Tistih je tut preveč

ne .. nisem pozabi ... kajti, če te konji ne ubijejo in navor ne raztrga že v garaži, je potem možnost, da motor, ki sune ti uniči prebavni trakt, saj ga prilepi na hrbtenico in potem je problem pri odvajanju blata ... sem dovolj nazorno povedal ... in tega premalo poudarjajo na osnovnih tečajih in raznih varnih vožnjah ... res pa je, da bi ti moral že prodajalec osnove povedati o čeulanju konjeu in trganju navora že v garaži (zato ne priporočam obisk trgovin, ki prodajajo motorje z veliko konji in velikim navorom)  ter kasneje prilepanje ćrevesja na hrbtenico od suvanja motorja.

štekaš

:huh: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Sej sam suces gas, pa bremzas, ce to zafukas, je pa stala ja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 16 urami, DinDiin pravi:

Sej sam suces gas, pa bremzas, ce to zafukas, je pa stala ja. 

đabe sučeš, če nč ne sune :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, maus pravi:

:huh:

giphy.gif?cid=ecf05e47jccc0j0fmyaqty30i6

 

preuč kojnu, se mi zdi :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kiri
On 7/16/2020 at 7:09 AM, thumper said:

@Kiri je pravi naslov za strom 650 potovanje v dvoje..

Kot je napisal Scarabeo... Gre brez težav, ampak se pa večkrat zgodi, da raje počakaš na kakšen malo daljši del pregledne ceste, ko hočeš prehitevat polno naložen. Ampak tako je vedno... tudi pri 100-konjskem motorju bo isto, če boš primerjal s 160-konjskim. 

Za v dvoje je res bolj komot vstrom 1000, je pa tudi res, da 650 velja za bolj zanesljivevega (in varčnega). Stvar osebne preference, pač.

Mimogrede, zdaj sem še eno kljuse k hiši privlekel... XRV 750. Več kubikov, manj konjev, polno naložene pa še ni bilo priložnosti voziti. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

ma vse kar je več kot 30 konjev je luxus in preseravanje.. vprašajte njih:

people-on-motorbike.jpg

0.5 konja po osebi :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 2 urami, smasher pravi:

ma vse kar je več kot 30 konjev je luxus in preseravanje.. vprašajte njih:

people-on-motorbike.jpg

0.5 konja po osebi :D 

if you see the bac of my oldast son - the bitch fell off..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Buschi

Imam vprašanje...mogoče malo čudno, ampak nikoli nisem vozil avtomatika ali skuterja:

moja žena je tak nedeljski motorist, pelje se enkrat na mesec, pa še to bolj kratke ture. Je tudi precej leni motorist, to pomeni, da da motor v peto prestavo in potem motor tam ostane; ali med mestno vožnjo ali na avtobanu.

Teden nazaj se ji je pripetilo, da smo šli v hribe, serpetine ostre in strme, ona seka ovinek, sredi ovinka motor itak umre in se ''pokrije'' z njim.

Zdej me pa zanima, če bi recimo imela Mano, ki ima variomat tako kot skuter, ko daš ti po gasu, on sam izbere, kakšno prestavno razmerje mora imeti, da motor ne crkne?

Ali ta tanova Honda, mislim da NC, ki ima možnost avtomatskih prestav, ko daš po gasu, spelje on neglede na strmino ali tudi ''umre'' ?

Hvala za odgovore

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
Ob 1. 8. 2020 ob 17:58, Buschi pravi:

Imam vprašanje...mogoče malo čudno, ampak nikoli nisem vozil avtomatika ali skuterja:

moja žena je tak nedeljski motorist, pelje se enkrat na mesec, pa še to bolj kratke ture. Je tudi precej leni motorist, to pomeni, da da motor v peto prestavo in potem motor tam ostane; ali med mestno vožnjo ali na avtobanu.

Teden nazaj se ji je pripetilo, da smo šli v hribe, serpetine ostre in strme, ona seka ovinek, sredi ovinka motor itak umre in se ''pokrije'' z njim.

Zdej me pa zanima, če bi recimo imela Mano, ki ima variomat tako kot skuter, ko daš ti po gasu, on sam izbere, kakšno prestavno razmerje mora imeti, da motor ne crkne?

Ali ta tanova Honda, mislim da NC, ki ima možnost avtomatskih prestav, ko daš po gasu, spelje on neglede na strmino ali tudi ''umre'' ?

Hvala za odgovore

če se ti slučajno zgodi , da nimaš v pravem "neutral"-u pa zategneš ponesreči ga to gre.. je dal enkrat en tukaj od africa twin dtc kako se je zložil med avti..

Share this post


Link to post
Share on other sites
honda 750

z dtc menjalnikom ne bo nikoli umrl,tudi če voziš na ročno pa ne šaltaš dol pri mali brzini bo sam šaltal dol

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred 28 minutami, honda 750 pravi:

z dtc menjalnikom ne bo nikoli umrl,tudi če voziš na ročno pa ne šaltaš dol pri mali brzini bo sam šaltal dol

kako se obnaša dtc menjalnik , ko zavreš in pomotoma dodaš gas? pri ročni sklopki mašina zatuli v prazno - kaj pa pri dtc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
honda 750

ko zavreš ti vrže za eno do dve brzine dol ,odvisno od moči zaviranja in v katerem modulo voziš,tudi če močno dodaš gas ti vrže eno dol ,odvisno od obratov,

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper
pred eno uro, honda 750 pravi:

ko zavreš ti vrže za eno do dve brzine dol ,odvisno od moči zaviranja in v katerem modulo voziš,tudi če močno dodaš gas ti vrže eno dol ,odvisno od obratov,

torej ob voznikovi napaki ravno nasprotno od željenega..hvala za podatke iz prve roke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Shillien
      https://www.motogp.com/en/news/2020/08/03/marc-marquez-undergoes-second-operation/336779 Zgleda da tud v brno še nebo čisto fit za dirko
    • GeeSXer
      Ko sem avtomobilist, me motijo kolesarji, ko sem kolesar me motijo avtomobilisti, ko sem pa motorist me motijo oboji.
    • ligenjček
      Na 69 jih je čez vikend res polno, pa včasih jodlarji pozabijo opozorit  ampak čez teden se pa splača it, dosti vozim tam pa jih med tednom še nisem srečal  
    • Shillien
      Prehitevam preko polne tudi z avtom ne samo z motorjem (seveda kjer je pregledno in varno narediti to) Divjajo kot snete sekire, jah to je zelo subjektivno, vprašaj kakšnega starčka ko ti bo povedal da danes VSI brez izjeme divjajo in prehitevajo. Vožnja mimo kolone je pa problem samo za tiste ki jih zaradi tega boli ego, zakonsko je dovoljena.  Biciklisti so popolnoma drug problem, ovirajo promet ko se vozijo po cesti 2m od njih pa kolesarska steza, izgovor: peljem več kot pa je na kolesarski omejitev. Ja mogoče, redki, NOBEDEN pa ne pelje 90 kot je omejitev na cesti ampak krepko pod. Umaknejo se samo izjeme, več je takih idijotov ki se vozijo po 2 v štric. Najhuje pa je da je to postalo hudo popularno, vsak ki ima 10 min preveč časa in se odloči rekreirati nabavi specialko (ali pa še to ne) in pajkice ter jebe krizo PO CESTI. Sam sem bil na kolesu res ogromno, več ur na dan pa se NIKOLI, NITI 1X nisem peljal po cesti ob kolesarski stezi, večkrat ob cesti po pločniku če je bil prost in ni bilo kolesarske po cesti pa samo če ni bilo druge izbire. Da ne govorim o tistih ki dejansko malo bol resno (skoraj vsi med njimi amatersko) gonijo pa so kar na enkrat vsi rogliči in so cpp za njih popolna španska vas, prav tako vsak bonton na cesti. Absolutno drži da se izjeme najdejo med vozniki vseh vozil, ampak pri biciklistih so na žalost postali izjeme tisti ki ne ovirajo ostalega prometa največ pa je tistih "profijev" na specialkah ki vozijo 30kmh na kolesarski pa je omejitev 25kmh in se obnašajo kot da so sami na svetu ne samo na cesti.
    • ligenjček
      35€, vedno, ne glede na prekršek, tudi če bi za tak prekršek pri nas izgubil vozniško... baje 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!