Skoči na vsebino

Iskanje motorja - kaj, kako, za koliko


PICOW

Priporočene objave

Motor vozim letos prvo sezono, 650cc Transalpa, a mi je postal nekako šibak :blush: , na motorju sem pogosto v družbi s sopotnico in prtljago, moje poti pa so skoraj vedno med sto in 300 km, večkrat zavijem na AC kjer je vožnja s tem motorjem nad 120kmh prava muka...

V mislih imam hondo Varadero ali pa BMW GS 1200 Adventure, ABS je obvezen. Ob tem si postavljam vprašanje ali naj raje še nabiram kilometre in izkušnje na manjšem Transalpu (trenutno sem jih nabral nekaj nad 4K) in seveda vprašanje krepkega dodatneg denarnega vložka.

Kaj menite, menjati ali ne in kateri motor? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

Kupujem motor, oziroma verjetno kupujem, oziroma vsaj v prihodnosti, ker se ne morem odločiti kaj kupiti :whistle: .

V avto šoli vozim CBF 600 (model 2008). Zdi se mi zelo prijazen do začetnikov, ker mi ne dela nekih prevelikih preglavic.

Pred tem še nisem sedel na motorju.

Osebno pa mi je vizualno veliko bolj všeč cb 600 F hornet.

Ali je za ta motor potrebnih veliko več izkušenj in znanja.

Ali ga je pametno voziti po 14 urah izkušenj v avto šoli?

Sedel sem na njem v trgovini in se mi zdi veliko bolj lahek v rokah kot CBF600...

mnenja?

če si začetnik si raje kupi SMX125! vaja dela mojstra! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si začetnik si raje kupi SMX125! vaja dela mojstra! :worship:

Hvala, bom to kupil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, bom to kupil.

Pa menda nemisliš resno,pod 100 Ks so motorji za babe in dede brez jajc!!! :OK:

Ps:pa brez zamere-ženske + brezjajčniki !!!! :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa menda nemisliš resno,pod 100 Ks so motorji za babe in dede brez jajc!!! :OK:

Ps:pa brez zamere-ženske + brezjajčniki !!!! :beer2:

to je res - končno Brumer neki fajnga napisu - ne kupuj 125k k so šrot in se boš po 1/2ure naveliču. Kupi si horneto če ti je ušeč - nič ni narobe če ima motor 100ps, samo peljal se boš lahko kot se boš želel - naučil pa prav tako z njim!!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je res - končno Brumer neki fajnga napisu - ne kupuj 125k k so šrot in se boš po 1/2ure naveliču. Kupi si horneto če ti je ušeč - nič ni narobe če ima motor 100ps, samo peljal se boš lahko kot se boš želel - naučil pa prav tako z njim!!

ajd

To je blo mišljeno sarkastično. Pač sem na neumen odgovor odgovoril še bol neumno.

Normalno, da ne bom kupil 125 ampak nekaj od zgoraj omenjenega.

Ne delam brezveze izpit za neomejeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se mi je kar zdelo :) - samo ko je Brumer zagrabil na vrat na nos sm pa še jaz, da se ni bi še nekdo nategnil!!! No uspešno nabavo želim in mnoge varne km - pa užitke predvsem!!!

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima ce je mogoce 600tki premali motor za mene glede na to da mam mere 190/105

Načeloma ne, čeprav predno se odločiš za nakup sprobaj kako.

Ali je za ta motor potrebnih veliko več izkušenj in znanja.

Za vsak motor so potrebne izkušnje in znanje, s predpostavko, da imaš zadeve v glavi poštimane. Ker pa ponavadi ni tako, je "pametno" moto sezono začeti z motorji, ki ti ne dovolijo pasti v skušnjavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Še jaz pristavim svoj lonček...

Vozim Tomosa 125SM. Prevoženih imam 10000km. Začel sem razmišljat o nakupu novega motocikla, tudi zaradi tega, ker se v družini novi motoristi kar množijo in ne pridem več do motorja :winkiss: :unsure:

Če odmislim skromno moč me pri zdajšnjem motociklu predvsem motijo vibracije in ozek sedeš. Po daljši vožnji si kar pošteno zmatran. Teh stvari naj naslednji ne bi imel.

Gledam nekje rang 600ccm. Pogoj je udobna vožnja, sproščena drža, ter še vedno nekaj športnosti v motorju...

Ne morem se odločiti med 4 in 2valjnikom. Do sedaj sem gledal SV650S, ER6n, GSR600, cagiva raptor650....

Proračun je seveda omejen na 3500€, po motor pa bi skočil tudi v Italijo.

Kakšen nasvet izkušenih bi bil dobrodošel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma hudič je z motorji...

3 leta nazaj sem prodal VTR 1000F z Leovinceti, stabilizatorjem, nosilcem,in menjanimi prednjimi vzmetmi za 850.000,00Sit (3.500€)

Zdej 3 leta kasnej je motor (po avt_.net) kar isto vreden in to brez kakršne koli opreme :krneki:

Prav upira si mi dat tolk za motor...

Sranje je pa da se je ne da več uvozit (Euro2)

Med tem ko novejše motorje so pa uvozniki rabljenih čisto razvrednotili...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če odmislim skromno moč me pri zdajšnjem motociklu predvsem motijo vibracije in ozek sedeš. Po daljši vožnji si kar pošteno zmatran. Teh stvari naj naslednji ne bi imel.

Če te motijo vibracije, pol 4-valjnik. Čeprav je 2-valjnik mnogo bolj uglajen kot en cilnder, je pa štirivaljnik še bolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa kaksen Triumph Tiger 900 ccm!

Bojsi je od dvovalnika in ozji od stirivalnika. Moj ima trenutno 90 000 km in tece brez kakrsnekoli napake. V sedezu bos zdrzal 12h brez vsakersnih vibracij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še jaz pristavim svoj lonček...

Vozim Tomosa 125SM. Prevoženih imam 10000km. Začel sem razmišljat o nakupu novega motocikla, tudi zaradi tega, ker se v družini novi motoristi kar množijo in ne pridem več do motorja :winkiss: :unsure:

Če odmislim skromno moč me pri zdajšnjem motociklu predvsem motijo vibracije in ozek sedeš. Po daljši vožnji si kar pošteno zmatran. Teh stvari naj naslednji ne bi imel.

Gledam nekje rang 600ccm. Pogoj je udobna vožnja, sproščena drža, ter še vedno nekaj športnosti v motorju...

Ne morem se odločiti med 4 in 2valjnikom. Do sedaj sem gledal SV650S, ER6n, GSR600, cagiva raptor650....

Proračun je seveda omejen na 3500€, po motor pa bi skočil tudi v Italijo.

Kakšen nasvet izkušenih bi bil dobrodošel

Od naštetih je po mojem najboljša pot iz sedanjega ER6. Ozek, igriv, obenem pa mu ne manjka navora in čisto dovolj ima tudi moči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V najožjem izboru so sedaj....

ER6- malo me moti površna izdelava

SV 650S- položaj sedenja je preveč športen, bi moral menjati krmilo

GSR600- bojim se da pri nižjem številu vrtljajev ni dovolj moči in navora in ga treba priganjat v obrate

Res pa je, da je SV najcenejši...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V najožjem izboru so sedaj....

ER6- malo me moti površna izdelava

SV 650S- položaj sedenja je preveč športen, bi moral menjati krmilo

GSR600- bojim se da pri nižjem številu vrtljajev ni dovolj moči in navora in ga treba priganjat v obrate

Res pa je, da je SV najcenejši...

ma na er6 boš zgledu še bl Matin Krpan kot pa na sv-ju. Pomoje je GSR najbolš od vsega (zate seveda), pa prov zlo primanjkuje mu tudi ne (poglej le voziš 125 in nekaj časa ti bo kateri kol od teh zelo ugajal - zagotovo boš pa dobil z GSRjem mal več kot sv-jem, ker se zadeva vrti in ima 100PS na visokih 12000) - ne pričakuj od SV-ja ohoho navora, kr je le 650, je pa dvovaljnik, pa je malo bolj prijetno za vozit v nižjih obratih, to je res, samo GSR-jev položaj je popolnoma drugo kot sv 650 s. Sm mel s-a in sm ga prodal, ker je vse preveč bolelo. Če že potem nabavi nakeda - al pa 300€ za krmilo - vprašanje če bo ceneje kot GSR.

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V najožjem izboru so sedaj....

ER6- malo me moti površna izdelava

SV 650S- položaj sedenja je preveč športen, bi moral menjati krmilo

GSR600- bojim se da pri nižjem številu vrtljajev ni dovolj moči in navora in ga treba priganjat v obrate

Res pa je, da je SV najcenejši...

ER6 je zelo dober motorček, res pa okvir bolj grdo zavarjen in pobarvan

GSR600 je tipičen 4valjnik, ki ga moraš vrtet, da kam gre,

tako da vzami nakeda SV650, ne S verzije, je bolj udoben, pa kak vetrobran pa bo. Zelo dobro vleče iz nizkih vrtljajev, ima dober glas in je relativno poceni. Po testih ima realnih 78KM na dinamometru, isti motor v 650V-Stromu je dvakrat zmagal v Motorradovem Alpenmastersu in to v ohoho konkurenci tudi 1300ccm motorjev.

Lp in srečno vožnjo!! :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o SV-ju

1. pa kak vetrobran pa bo

2.Zelo dobro vleče iz nizkih vrtljajev, ima dober glas in je relativno poceni.

3. Po testih ima realnih 78KM na dinamometru

1. pa ne ga z vetrobrani srat :wacko: - jz se kr pošteno vozim pa se mi zdi da ne piha nič - če se usedem na fotrovga zephyja k ma vektorbran gor se mi zdi da je neprimerno slabše, saj piha samo v glavo, brez vetrobrana pa se krasno razprši in ni panike

2. nizki obrati so še vedno mišleni vsaj 4000/min, da ne boš mislu, da se ga vozi kot kakega tisočaka (lahk si pa pogledaš temo o tem ka je bolš 1000 al 600 pa boš vse zvedu :kva2: - sej ne)

3. svašta, da tovarna dejansko laže ko napišejo v prometno sam 73PS - maš kake linke do teh testov (lahk tud štrom), bi si malo prebral - to so vzdržljivostni testi?

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, situacija je taka:

Fotr se je odloču menjat motor, pa so mu nekak padl v oči potovalne endure ala vštrom, varadero, tdm... tuki je pa problem, ker je visok samo 175, pa tud skp ga ni lih zlo velik.

Zanima me kako je v resnici s višino sedeža, je 82-85cm res tolk višje kot recimo 77cm pri CBF 500 katero zdej vozi, da bi mel lahko probleme? Ma kdo od vas kakšne izkušnje s tem? Vem,da je najbolje probat, amapk je fajn, če vsaj mal okvirno veš, da potem to odmisliš če bi bla prevelika kriza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, situacija je taka:

Fotr se je odloču menjat motor, pa so mu nekak padl v oči potovalne endure ala vštrom, varadero, tdm... tuki je pa problem, ker je visok samo 175, pa tud skp ga ni lih zlo velik.

Zanima me kako je v resnici s višino sedeža, je 82-85cm res tolk višje kot recimo 77cm pri CBF 500 katero zdej vozi, da bi mel lahko probleme? Ma kdo od vas kakšne izkušnje s tem? Vem,da je najbolje probat, amapk je fajn, če vsaj mal okvirno veš, da potem to odmisliš če bi bla prevelika kriza.

a mojga prpelem za probat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fingi jz sm mel s fotrom BMW 1150gs, pa sm jz velik ene 178cm ate pa 175cm pa sma se oba vozla brez problema - je pa res, da ko se približuje ustavljanje, se morš kr fejst skoncentrirat in razmislt kero nogo in predvsem kam jo boš položu :naughty: če ne gre vse potleh - jz sm ga nagnu "sam" dvakrat - pa ga pobereš pa itak ni panike k vedn tak lepo na mehk počas pade :whistle:

Poznam enga k je še mal manjši od mojga ateta in ma GS-e že od 80-ke naprej, pa je prefuru z njimi pomoje skupno ene 200000km do 300kkm pa je noro navdušen kak je fajn - sam parkrat na let ga pa nagne, sam on prav da zato itak je endura :)

Moj nasvet - nabavi kerga kol kr bojo vsi previsoki,potem pa lepo okovje okol mašine pa okol izpuhov pa se furajte veselo.

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav

v bistvu sem čisti začetnik, šele delam izpit, ampak ker rabiš svojo kobilico, da se potem lahk premikaš, nabavljam kako lepo plehnato žival.

mam 185 cm, pa okol 100kg

glede motorja vem tole do zdaj tole, da je bolje za lene met 1000+, ker majo več navora in lagodneje voziš..

mislim, da imam glede hitrosti razčiščeno, sem tud že pri bolj jezusovih letih, tak da nimam neke mladostne želje po norenju..

a menite, da bo 1000 vseeno preveč za mene?

razmišljam pa o teh: suzuki bandit 1250, honda cbf 1000, moto guzzi breva 1100..

a je še kakšna alternativa v tem rangu, če se jih sploh da primerjat?

Popravljeno . Popravil svarun13
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a menite, da bo 1000 vseeno preveč za mene?

ne.

Pa ene crash pade si omisli, da te ne bo preveč denarnica bolela, ko ga boš zvrnil. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a menite, da bo 1000 vseeno preveč za mene?

...razmišljam pa o teh: suzuki bandit 1250, honda cbf 1000, moto guzzi breva 1100..

LP

Končno eden pameten :worship: Super si se odloču in s temi motorčki ne morš zgrešit - nabavi kar ti je najlepše in vozi in vozi in super pri tem bo, da si zmagal že v začetku, tako da menjave po enem letu sploh ne bojo potrebne (pa tud po 5tih ne) :)

alternativa - ni je imaš prav, tako da samo gasa (a Guzzi Griso ti ni bl ušeč?)

AJD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

alternativa - ni je imaš prav, tako da samo gasa (a Guzzi Griso ti ni bl ušeč?)

hja, na brevi sem že sedel, griso pa sem videl sam na slikah, ni mi preveč všeč., mi je lepša breva..

prav to sem pričakoval, da bo kdo podal kak komentar glede guzzija..

za bandita pa cbf-ko je dost komentarjev na tem forumu, tudi testov...

za brevo pa sem našel sam ene par testov, kjer so mal pograjali kardan, češ da mal pocuka pri prestavljanju navzdol.. pa ravno kardan so šli grajat, ko se mi najbolj dopade pri brevi, ker nimaš komplikacij s ketno..

toej, a ma kdo brevo, pa kakšne so njegove izkušnje?

thx pa čav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!