Skoči na vsebino

Yamaha WR250R in X


kađiva

Priporočene objave

pred 1 uro, hajoktejn pravi:

Se na mobile.de je sam ena :D

 

men jih najde za celo stran - KLIK? so pa različice R, X in F. Cena WR 250 X na tejle strani je cca. 4000€, letnik 2010 in 19.000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wr250R Ali WR250F ni isto. Prva se servisira na km, druga na ure. S tem, da so v ponudbi trije modeli WR 250 R cena pa 6 k eur za 2 :eek:  .Ali pa za 9. let starega 5k eur. To pa dobiš že fajnega KTM-a 250\350. Zato jih pa pri nas ni.

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, skalar36 pravi:

Wr250R Ali WR250F ni isto. Prva se servisira na km, druga na ure. S tem, da so v ponudbi trije modeli WR 250 R cena pa 6 k eur za 2 :eek:  .Ali pa za 9. let starega 5k eur. To pa dobiš že fajnega KTM-a 250\350. Zato jih pa pri nas ni.

 Yamaha WR250R - servisni interval na 10kkm, nastavljivo vzmetenje ,moč  31KM, teža 126kg, za 5,5k€  - na ceniku je pri nas ni več......Čeprav ji po tehničnih karakteristikah in le malo nižji ceni Honda CRF250L niti ni čisto prava konkurenca, pa je pri nas zgleda veliko bolj zastopana......KTM-i pa so ob primerljivih karakteristikah in vzdrževanju cenovno verjetno že manj konkurenčni....Čez Lužo Yamahi pišejo same hvalnice, kot konkurenco ji ob bok postavljajo bolj Suzukija DRZ400, a težjega in dražjega.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primerljivega KTM-a ni. Karkoli ima KTM v 250 razredu (2T ali 4T) so tekmovalni stroji, preko 40 konjev in ~ 102kg, servis na ure. 250L pa tudi ni primerljiva, cca 23 konjev, 145kg in gumica vzmetenje. Ni švoh stroj WR250R (na papirju, pelal še nisem) sam pri nas jih res ni veliko. Verjetno lih zato, ker je nekje vmes med hard enduro in večjimi enduro stroji.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

pred 3 urami, xtzs pravi:

 Yamaha WR250R - servisni interval na 10kkm, nastavljivo vzmetenje ,moč  31KM, teža 126kg, za 5,5k€  - na ceniku je pri nas ni več......Čeprav ji po tehničnih karakteristikah in le malo nižji ceni Honda CRF250L niti ni čisto prava konkurenca, pa je pri nas zgleda veliko bolj zastopana......KTM-i pa so ob primerljivih karakteristikah in vzdrževanju cenovno verjetno že manj konkurenčni....Čez Lužo Yamahi pišejo same hvalnice, kot konkurenco ji ob bok postavljajo bolj Suzukija DRZ400, a težjega in dražjega.....

Ravno zato, ker se model WR250 R servisira na Km, kot sem že omenil, je bila na moji listi za nakup precej dolgo časa. Ampak rabljenih skorajda ni-v SLO .Tale motor ni bil namenjen za asfalt, je bil namenjen za vožnjo po brezpotjih, makedamih...samo cena, cena je bila zelo visoka za 250 ccm motor. XT660R je bila samo 500 eur dražja. Še vedno se včasih pojavi v ponudbi od kakega Yamaha dilerja, samo je cenacca 7700 eur. Če se vrnemo na brezpotja in makedame...je precej boljši stroj KTM, res, da rabi več vzdrževanja, a so rezervni deli dobavljivi takoj, vprašanje je kako je z Yamaho. Ter cena. Če primerjaš ceno rabljenega KTM-a ali Yamahe, dobiš precej več pri KTM-u. Yamaha pa ni mišljena za na progo. Avstralci jo radi uporabljajo za avanture, povečajo rezervoar in gredo na dolge ture, ravno zaradi dolgega servisnega intervala. Kjer pa KTM šepa.

In Honda-za nekoga, ki se hoče le peljati, ne dirkati, malo raziskovati,je precej boljši nakup če gledaš čez denar. Zakaj se je honda prijela, ker je bila nova 4200 eur ko je prišla na trg. Se pravi cca 2,5k€ manj od Yamahe. Ljudje, ki pa vozijo progo, pa ne pogledujejo za tema dvema modeloma, ampak za KTM-om. Odloča pa cena.

Še vedno imam pa željo, da bi kupil WR 250 X Mmodel, za cca dvourne ture okrog doma. Te se pa prodajajo na avto netu precej ugodno, tudi za 2,5 k€ sem jih že videl, kar je glede na ostalo ponudbo, kar ugodno.

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawasaki KLX 250 S in Honda CRF 250 L nista primerljiva z Yamaho WR 250 R, ker je slednja bolj hard, močnejša in kvalitetnejša v smislu komponent. Imel sem Kawasakija in Yamaho, zato lahko malo pametujem. Prva dva sta hobi program, medtem, ko je Yamaha za bolj zahtevne domače mojstre. Prav tako sta prva dva namenjena nezahtevnim ali nekoliko zahtevnim gozdnim vožnjam, seveda z zavestjo, da je tistih 22 oziroma 23 konjev prej varčnih, kot živahnih. Po drugi strani pa Yamaha pokaže 31 konjev, čeprav se kmalu izkaže, da je teh konjev premalo za kakšen resnejši drift. Pač kubiki in posledično samo toliko in toliko navora ne zmore čudežev. 

Pa še to; ne primerjajte te trojice s KTM ali kakšnim drugim hard enduro strojem, ker te mašine so tekmovalni motorji in ne neke nežne kvazi hard endure. 

Torej, vsakemu svoje, vendar brez primerjav, ker niso primerljivi. Kawasaki in Honda sta zelo podobna, Yamaha je vsaj kakšen razred višje z močjo in komponentami, hard endure so pa sploh čisto svoj razred. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Borutt pravi:

Kawasaki KLX 250 S in Honda CRF 250 L nista primerljiva z Yamaho WR 250 R, ker je slednja bolj hard, močnejša in kvalitetnejša v smislu komponent. Imel sem Kawasakija in Yamaho, zato lahko malo pametujem. Prva dva sta hobi program, medtem, ko je Yamaha za bolj zahtevne domače mojstre. Prav tako sta prva dva namenjena nezahtevnim ali nekoliko zahtevnim gozdnim vožnjam, seveda z zavestjo, da je tistih 22 oziroma 23 konjev prej varčnih, kot živahnih. Po drugi strani pa Yamaha pokaže 31 konjev, čeprav se kmalu izkaže, da je teh konjev premalo za kakšen resnejši drift. Pač kubiki in posledično samo toliko in toliko navora ne zmore čudežev. 

Pa še to; ne primerjajte te trojice s KTM ali kakšnim drugim hard enduro strojem, ker te mašine so tekmovalni motorji in ne neke nežne kvazi hard endure. 

Torej, vsakemu svoje, vendar brez primerjav, ker niso primerljivi. Kawasaki in Honda sta zelo podobna, Yamaha je vsaj kakšen razred višje z močjo in komponentami, hard endure so pa sploh čisto svoj razred. 

Zanimivo,da nisi omenil Bete,ki je med temi po mojem mnenju najboljše

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, blazzarss pravi:

men jih najde za celo stran - KLIK? so pa različice R, X in F. Cena WR 250 X na tejle strani je cca. 4000€, letnik 2010 in 19.000km.

Šala stari ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Borutt pravi:

 1. Imel sem  Yamaho,

2.Pa še to; ne primerjajte te trojice s KTM ali kakšnim drugim hard enduro strojem, ker te mašine so tekmovalni motorji in ne neke nežne kvazi hard endure. 

Torej, vsakemu svoje, vendar brez primerjav, ker niso primerljivi. Kawasaki in Honda sta zelo podobna, Yamaha je vsaj kakšen razred višje z močjo in komponentami, hard endure so pa sploh čisto svoj razred. 

1. Imaš kakšno sliko?

2. Jaz nič ne primerjam. Samo na glas razmišljam zakaj rabljenih ni, ker se ljudje raje odločijo za slabši motor, ki je precej cenejši, ali pa za KTM-ovo specialko, ki je po ceni ista. Yamaha pade ravno vmes po zmogljivosti. Po ceni pa je enaka KTM-u. Cena jo je "zjebala". Lani se je prodajala samo 1 na AN.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, skalar36 pravi:

1. Imaš kakšno sliko?

2. Jaz nič ne primerjam. Samo na glas razmišljam zakaj rabljenih ni, ker se ljudje raje odločijo za slabši motor, ki je precej cenejši, ali pa za KTM-ovo specialko, ki je po ceni ista. Yamaha pade ravno vmes po zmogljivosti. Po ceni pa je enaka KTM-u. Cena jo je "zjebala". Lani se je prodajala samo 1 na AN.

 

DSC_0216.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, skalar36 pravi:

 

Ravno zato, ker se model WR250 R servisira na Km, kot sem že omenil, je bila na moji listi za nakup precej dolgo časa. Ampak rabljenih skorajda ni-v SLO .Tale motor ni bil namenjen za asfalt, je bil namenjen za vožnjo po brezpotjih, makedamih...samo cena, cena je bila zelo visoka za 250 ccm motor. XT660R je bila samo 500 eur dražja. Še vedno se včasih pojavi v ponudbi od kakega Yamaha dilerja, samo je cenacca 7700 eur. Če se vrnemo na brezpotja in makedame...je precej boljši stroj KTM, res, da rabi več vzdrževanja, a so rezervni deli dobavljivi takoj, vprašanje je kako je z Yamaho. Ter cena. Če primerjaš ceno rabljenega KTM-a ali Yamahe, dobiš precej več pri KTM-u. Yamaha pa ni mišljena za na progo. Avstralci jo radi uporabljajo za avanture, povečajo rezervoar in gredo na dolge ture, ravno zaradi dolgega servisnega intervala. Kjer pa KTM šepa.

In Honda-za nekoga, ki se hoče le peljati, ne dirkati, malo raziskovati,je precej boljši nakup če gledaš čez denar. Zakaj se je honda prijela, ker je bila nova 4200 eur ko je prišla na trg. Se pravi cca 2,5k€ manj od Yamahe. Ljudje, ki pa vozijo progo, pa ne pogledujejo za tema dvema modeloma, ampak za KTM-om. Odloča pa cena.

Še vedno imam pa željo, da bi kupil WR 250 X Mmodel, za cca dvourne ture okrog doma. Te se pa prodajajo na avto netu precej ugodno, tudi za 2,5 k€ sem jih že videl, kar je glede na ostalo ponudbo, kar ugodno.

 

Veliko prednost WR250R pred KTM specialkami (pa npr. tudi Yamaha WR250F- specialka in vsi ostali podobni) vidim predvsem v tem, da lahko z njo opraviš daljši-nekaj urni transfer in imaš na terenu še vedno relativno živahen in lahek stroj za raziskovanje, skratka stroj za svobdno raziskovanje-potepanje, ob tem da na servis skoraj pozabiš. Avstralci že vejo kaj je realno uporabno. Specialka je gledano kot samo stroj sicer boljša, a uporabna le za bližnjo okolico doma ali poligon, za kaj več jo moraš naložit in prepeljat na destinacijo z orodjem vred.......pa mislim, da zmore omenjena WRR-ka več od marsikaterega lastnika speciake- le moje skromno mnenje. Sam priznam, da se veliko raje vozim, kot šravfam.....vsakemu svoje:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!