Skoči na vsebino

Yamaha TZR 125


Rock-46

Priporočene objave

Prvih 500km do 5k rpm, potem par 100km do 7k rpm, potem še par 100km do 9k rpm, potem je pa že cajt da zadiha.

Lahko pa tudi kako drugače.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to da ti ugaša je pa lahko prenisk naštiman štantgas, al pa če je neogret motor to tut rad dela...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvih 500km do 5k rpm, potem par 100km do 7k rpm, potem še par 100km do 9k rpm, potem je pa že cajt da zadiha.

Lahko pa tudi kako drugače.

uhh..pol sm pa šou že parkrat čez :blush:

hja no...mal bo težka 500km držat na 5k :unsure: ma bo že nekako :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri utekanju je treba cimveckrat spreminjat obrate.

veronek, pr tvojem je fora (je ze miha rabu cel dan da ga je nastelu) da se ventil odpre prehitro, pol se pa tolk zavrti da ga ze nazaj zapira, al pa ga odpre prepozno, pa ga sploh ne odpre do konca - more bit ful tocno nastelan, TZRka je kr zajebana glede tega. aprilia ma pa recimo drsno plosco na eno zajlo + fedro, pa ni nubenga stelanja. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah sej ubistvu ni zej tulk problem u ventilu sam probleme mam zej s tem da mi sploh noce vec uzigat zej pa sumimo da se je vzig prestavu a mogoce kdo ve ce se ga kje stela??? mal pa tut sumim da je kompresijo zgubu kar je pa za :SS ker pol ni pomoci!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bat je bil nov, zaj ne vem ce je meu ta motor se kake druge finte (ne d bi js vedu), bom vprasu mihata pa ti povem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mam en problem.

Za zdej mi dela motor sam mešanco, jo bom pa delou sam (za sigurno). Kako naj bi jaz odklopu ta mišelator. A je dovolj da spraznim rezervar za olje, pa nekako zamašim cevko, ki gre v mišelator in pustim da dela mišelator v prazno?? A lahko to kako škodi motorju? :?

Kako mate drugi to urejeno (veronek, ti se mi zdi da mešaš sam?)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kokr jest vem maš tam za štimat procente in lohk tudi sklopš, nism pa sigurn, neki smo se menli enkrat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tko lahko nardiš da kantico za olje sprazniš, najbl simpl. Čeprov te pumpice za olje spet tko nesigurne niso ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s tem odklapljanjem sem se tudi jaz ubadal. najprej sem zajlo dol zmakno in s tem delovanje zmanjsal na minimum, vendar potem se vedno pokuru motor doloceno kolicino olja. ce bos pa kar posodico spraznil, nevem kako se obnese, ker tisto olje ki ga crpalka crpa, sluzi hkrati tudi za mazanje zobnikov v sami pupmici, torej ce mazanja nebo.... :? najbolj ziher bos, ce pumpo dol vzames- ni tezko :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbolj ziher bos, ce pumpo dol vzames- ni tezko :OK:

A bi mal bol pojasnil to :huh:

Kako naj bi pol dovolj dobro zapru tisto luknjo, kjer je pumpa montirana na motor :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj ti mas TZR? potem je menda isto ko na DT, ce dol vzames pumpico, ne pstane nobene luknje, le ene 2 cm gredi, ki sluzi za pogon crpalke gleda ven, drugace pa ne more prit nic v masino in nic iz nje .) sicer pa ce vzames pupmico narazen, jo DOBRO ocistis, menjas semering v njej (v bistvu edina stvar, ki se dejansko lahko obrabi), potem pravilno nastelas, pa more naprej delat BP :D

PS: to sem govoril za yamaho DT 125, pomoje je pri TZR isto, za druge znamke pa nevem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kulker jst vem sta dt pa tzr drugacni masini tdr pa tzr sta pa isti!! :hmm: jst mam kulker jst vem sam tak da pac spraznes rezervarcek pumpico mam pa normalno gor! sam bom pogledu da bom sto procentn ti sporocim mal kasneje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ammm tak je k sm napisu pol pa sam 2 procenta pa je to to! sam ne smes pozabit dat ola noter!!!! :nono: Drugac me se pa neki zanima ka je recimo to da ti motor ne vzge. Ko vziga nazaj seka (sej veste kaj mislim?) pac mislim da je to problem da se je vzig prestavu ubistvu mislim da so se fedrce zaskocle polomile whatever uglavnem a bi lahko to bilo to?? mogoce kdo ve??

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kulker jst vem sta dt pa tzr drugacni masini tdr pa tzr sta pa isti!

ja, vem to, ampak pumpica je pomoje ista.

naredi kar pac hoces, ampak ce samo rezervarcek spraznes, se potem pumpica ne maze in se lahko poslovis od nje, razen ce si ziher, da je ne bos vec potreboval.... :doze: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Imam eno težavo.

Sem lastnik yamahe tzr 125. Pri speljevenju mi motor zelo počasi spelje. Pa če mi crkne pri speljevanju moreš zapret bencin, da ti spet vžge. A to je zgonen bat al je kej drugega? :?

lp,

miha

post-7185-1115629675_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preglej mal fergazer če je kej razštelan. Probi iglo za polovček naštimat tko da dobi manj bencina, možno tud da se ti zaskoč, Kar pa možno da ti bencin skos notr teče. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam en problemčk... včasih se mi zgodi, da mi v 4. prestavi vrže iz brzine (med 3 in 4) :?

A to je mogoče zato ker premal zabijem gor tačko od menjalnika al so kaj zobniki zjebani?? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NGK so res dobre svecke, ni kaj. sam uporabljam B10EG, ki je za moj agregat predpisana (125 cc 2T, 34 HP + tuning), in jo menjavam navadno dvakrat do trikrat na sezono. poskusi z njo, ce imas pa denarja ko solate, pa vzemi B10EGV, s platinastim nanosom. platina je katalizator, in kot taka, pospesi izgorevanje - izgorevanje je cistejse, v teoriji je celo moc visja in poraba nizja (a tolk tud ne verjamem da se pozna). stane sicer vec kot 4 jurje (al se vec?? :hmm:), zdrzi pa po besedah mehanika, ki se tudi ukvarja z motociklizmom, in vgrajuje le NGKjeve svecke, vsaj 3x tolk k B10EG. poskusi z B10EG (stane dobrega jurja pa pol, je pa namenjena visoko vrtecm se dvotaktnikom - tud v kartingu jo uporabljajo!), verjetno ne bos zgresil z nakupom! .)

btw je cena NGK B10EGV 14,95€ , kar je cca 3,5k (louis avstrija)

BR10EG pa 7,15€ (cca 1700 sit) (tudi louis)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes nardil lepih 200km (do obale in nazaj) :OK:

Zanima me pa, če se tud komu drugmu dogaja (na katjrmu koli 125 ss motorji), da se začne motor nad 8000rpm full trest (vibracije), tko da maš roke po 100km mravljinčaste :?

Kaj bi bu mogoče to vzrok? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roke mam tud jst mravlinčaste sam ne zarad treslajev ampak zarad tega ker maš slabši pretok krvi k ročke stiskaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!