Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

7 hours ago, Kugelschreiber said:

Moram? Ok. Skoraj vse. A je veriga 520/525/530 nima nic z mocjo. Dirka se s 520. Tud wsbk vozijo s 520. Redko kateri motor ma na izbiro vec razlicnih sirin. Moja Honda je mela 525, Aprilija, z vejo tezo, vecjo nosilnostjo in samo 3kwmanj, pa 520. 92bhp/68kw gpz750, letnik 1985 ima pa, ugani, 530. Tisto, za 220 kojnske. Kaksn material je Sprox? Beseda pomeni verižnik. A nadaljujem? 

Hvala za popravke. Saj sem napisal, da sem te podatke našel in niso iz moje glave. Pri "Sprox" pa gre za dodatke cinkove prevleke in nekaterih dodatkov, kar ga razlikuje od ostalih. Vem da sprocket pomeni zobnik, sprox pa v tem primeru material. Tudi na škatli piše "SuperSprox Sprocket".

Ni pa potrebe, da se odzovete tako posmehljivo, ne glede na to, da veste veliko več od mene. Saj sem samo vprašal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iz d.i.d. tabele se bi dalo sklepati, da je povezano z močjo, 520 je najšibkejša in tako naprej kot je opisal

dirkajo pa z njo, ker je najmanj trenja, a pri dirkanju so itak druga pravila

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Zivnorc pravi:

.... tisto bio olje za mazanje verige motorne žage je bolj sluzasto...

Olje za motorne verige prodajam. Kvalitetno.Rinfuza. Ker vrige tudi brusim lahko potrdim da je bioolje sranje... Sploh po neki daljši neuporabi verige se ta strdi, zlima. Daljše kot je obdobje slabse je. 

Tega bio olja potem ne moreš rastopiti skoraj z nobeno stvarjo, niti bencin, nafta, wd 40.... Do sedaj mi je uspelo edino s krown. Tko da bio olje samo begaj proč, razen ce po vsaki uporabi razmastiš...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Racka11 pravi:

 Hvala obema za odgovor. Bom namazal z ???. Imam Motul, pa WD40, pa S100 in KENT. Vse za verigo. Ko sem gledal med sebojne teste, se pa najbolje izkaže olje za mazanje verige pri motornih žagah. Šprica pa naokoli nič bolj kot ostali. Verjetno ste že videli, pa vseeno: 

 

 

jaz nič ne mažem niti ne odstranim tistih prvih 300-500km, nato pa običajno mazanje al pa oiler.

Bolj pomembno je, da v tistih prvih 1000km , ko se veriga uleže poskrbiš, da je pravilno napeta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, skalar36 pravi:

Olje za motorne verige prodajam. Kvalitetno.Rinfuza. Ker vrige tudi brusim lahko potrdim da je bioolje sranje... Sploh po neki daljši neuporabi verige se ta strdi, zlima. Daljše kot je obdobje slabse je. 

Tega bio olja potem ne moreš rastopiti skoraj z nobeno stvarjo, niti bencin, nafta, wd 40.... Do sedaj mi je uspelo edino s krown. Tko da bio olje samo begaj proč, razen ce po vsaki uporabi razmastiš...

sestava bio olja zna bit kar kaka palma (prekurjena itak, pa še kak drug aditiv) in tist ima zelo visoko tališče. Ne vem kok je kvalitetna zadeva za mazanje verige.

Jaz mam 3 flaše rdečega scotovega že od 2015 dalje, pa sem porabil do sedaj točno mal več kot eno. (cca 20kkm letno)

Tudi na rdeče (scotovo gosto za kao visoke temp), tako kot pravi Živnorc se prime prah in je feltna kot bi bila od grafita. Enostavno jo po vsaki furi obrišem.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Racka11 said:

Tudi na škatli piše "SuperSprox Sprocket".

Seveda. Ker je blagovna znamka. 

https://www.supersprox.com/

Pri veriznikih in verigah ni kej dost za odkrivat. inzinirji so nardili svoje delo in kar je na motorju, je OK. sklep, da je moc linearno povezana s sirino verige je napacn. Najhuse civil rakete imajo 525. Gsxr1000, zx10r, s1000rr, vsi preko 200konj, 525. R1 celo 520. Precej bol svoh motorji, z manj valji in vecjimi nosilnostmi od sportiv, pa so pogosto opremleni s 530. Smejal sem se predvsem uporabi besde znanost. Papir prenese vse, internet pa se vec. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

zanimivi testi in primerjave (tip je faca) različnih maziv za verigo. In mogoče celo odgovor zakaj mazana z oilerjem zdrži več.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ter čiščenje

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 12/15/2019 at 9:16 AM, skalar36 said:

Olje za motorne verige prodajam. Kvalitetno.Rinfuza. Ker vrige tudi brusim lahko potrdim da je bioolje sranje... Sploh po neki daljši neuporabi verige se ta strdi, zlima. Daljše kot je obdobje slabse je. 

Tega bio olja potem ne moreš rastopiti skoraj z nobeno stvarjo, niti bencin, nafta, wd 40.... Do sedaj mi je uspelo edino s krown. Tko da bio olje samo begaj proč, razen ce po vsaki uporabi razmastiš...

Hvala, tole je dobro vedeti! ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 1. 2020 ob 19:50, Zok pravi:

Hvala, tole je dobro vedeti!

Hm? Olje za mazanje verig uporabljam odkar spet vozim motorje z verigo. Na Sivčku F650GS (800ccm) sem ga uporabljal cca 110Kkm (potem še na 3 (treh) F700 in na MT07) skupaj blizu 240Kkm, pa so izkušnje precej drugačne.

Packarije v primerjavi z "pršilniki" zelo malo, enostavna uporaba, napolniš posodico in voziš. Sem opisal v tej temi koliko porabim (malo!).

Čiščenje? enostavno, petolej in čopič pa še to do detajlov 1x letno več ni potrebno. Drugače le suha krpa je dovolj. Verige držijo vse preko 80Kkm...

Tako, da...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nanasa se le na bioolje. ;)

Sam uporabljam motorno olje, ki mi ostane ob servisiranju. Tega je pa dovoooolj... ...prejsnjo sezono sem poleti montiral oiler, porabil sem ga manj kot pol decilitra 10w-40. Za tako porabo bi lahko uporabljal svinjsko drago olje, pa ne bi ravno obubozal. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Kupil sem nov motor. Zdaj berem manual, kjer piše:

Čiščenje in mazanje pogonske verige:

1. Odstranite umazanijo in prah s pogonske verige. Bodite previdni, da ne poškodujete tesnilnega obročka.

2. Pogonsko verigo očistite s sredstvom za čiščenje zatesnjenih pogonskih verig ali z vodo in nevtralnim detergentom.

Z nepravilnim čiščenjem pogonske verige lahko uničite tesnilne obročke in pogonsko verigo. Ne uporabljajte hlapnih raztopin kot so razredčilo za barve, kerozin in bencin. Ne uporabljajte visokotlačnih naprav. Ne uporabljajte žičnate krtače.

3. Za čiščenje pogonske verige uporabljajte le mehko krtačo. pazite, da ne poškodujete tesnilnega obročka, tudi če uporabljate mehko krtačo.

4. Obrišite vodo in nevtralni detergent.

5. Pomažite z mazivom za zatesnjene pogonske verige ali oljem visoke viskoznosti (#80-90)

 

Ali mi lahko kdo predlaga kakšno dobro čistilo in mazilo za zatesnjene pogonske verige oz. olje?  Hvala!

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kosho pravi:

Kupil sem nov motor. Zdaj berem manual, kjer piše:

Čiščenje in mazanje pogonske verige:

1. Odstranite umazanijo in prah s pogonske verige. Bodite previdni, da ne poškodujete tesnilnega obročka.

2. Pogonsko verigo očistite s sredstvom za čiščenje zatesnjenih pogonskih verig ali z vodo in nevtralnim detergentom.

Z nepravilnim čiščenjem pogonske verige lahko uničite tesnilne obročke in pogonsko verigo. Ne uporabljajte hlapnih raztopin kot so razredčilo za barve, kerozin in bencin. Ne uporabljajte visokotlačnih naprav. Ne uporabljajte žičnate krtače.

3. Za čiščenje pogonske verige uporabljajte le mehko krtačo. pazite, da ne poškodujete tesnilnega obročka, tudi če uporabljate mehko krtačo.

4. Obrišite vodo in nevtralni detergent.

5. Pomažite z mazivom za zatesnjene pogonske verige ali oljem visoke viskoznosti (#80-90)

 

Ali mi lahko kdo predlaga kakšno dobro čistilo in mazilo za zatesnjene pogonske verige oz. olje?  Hvala!

 

 

 

Smo že velikokrat obdelali.

za čiščenje petrolej oz nafta

1.

najbolj simpl, svetilni petrolej iz obi, bauhaus itd., ker nima vonja

2.

stara zobna ščetka + svetilni petrolej = v nulo očiščeno

3.

za mazanje pa olje ali namenski sprej za verige

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Celo videoposnetki na tubi so o vzdrževanju verige

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, Kosho said:

Ali je olje visoke viskoznosti (#80-90) olje za menjalnike?

Tudi.

Sem danes Falkicu na hitro ocistil in nasprejal verigo. Madona, sem ze pozabil kako umazano delo je to - naj se kdo rece, da oiler svinja.

Tudi Falco bo dobil oiler - clean and tidy, no worries, effortless. :whistle:

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, Jaz recimo v zivljenju nisem verige scistil :) Pa sem mel na TDM najprej sprejano, kjer se res kepe nabirajo, potlej sem pri 70k nastimal Oiler gor in od takrat je bila veliko cistejsa, tko da tudi pomislil nisem, da bi cistil, pa se zdrzala je dlje. Do 137k sem samo olje dolival. 

Na KTMu pa isto, nic ne pucam, gre prej nova gor. :lol1:

  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DinDiin said:

Do 137k sem samo olje dolival. 

Na KTMu pa isto, nic ne pucam, gre prej nova gor. :lol1:

:D ne tikaj, ce dela! Na kolk si jo pa menjaval? Jez tapoceni ketenset s kettenmax.de menjam na 25-30kkm. Sprejam precej, cistim bol poredko. Ene 2x na leto. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, smasher pravi:

kaj z ojlerjem ni treba nikoli verige spucat? kaj ni še vedno mastna in nabira prah in podobno?

enako, oziroma malce manj pogosto, a čiščenje predlagam kljub temu, zaradi finega prahu, ki se še vedno oprime verige, pa da se sveti itak :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

15 hours ago, smasher said:

kaj z ojlerjem ni treba nikoli verige spucat? kaj ni še vedno mastna in nabira prah in podobno?

Vzames staro mikrofibro, moped na centralca,  kolo suces nazaj in obenem verigo obrises v mikrofibro, tako naredis dva obrata (verige), obrnes coto in obrises platisce ko si ze pri stvari (na kolenih s staro krpo v rokah), krpo vrzes v smeti, in to je to do naslednjic - job done v manj kot minuti.

"Naslednjic" pa sledi cez precej, precej casa. ;)

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnje kolo na stojalo, eno staro krpo dobro nasprejaš z wd40, z njo dobro objameš verigo, z drugo roko vrtiš kolo. Krpo večkrat obrneš in nasprejaš. To ponavljaš, dokler veriga ni čista. Potem jo nasprejaš s sprejem za verige. Jaz uporabljam Nils. Nekaj minut dela, ponavadi, ko pridem z vožnje in je veriga še topla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, DinDiin pravi:

Hja, Jaz recimo v zivljenju nisem verige scistil :) Pa sem mel na TDM najprej sprejano, kjer se res kepe nabirajo, potlej sem pri 70k nastimal Oiler gor in od takrat je bila veliko cistejsa, tko da tudi pomislil nisem, da bi cistil, pa se zdrzala je dlje. Do 137k sem samo olje dolival. 

Na KTMu pa isto, nic ne pucam, gre prej nova gor. :lol1:

ti si pač druga skrajnost, verjetno ni samo veriga tako nevzdrževana, ampak bo to kar celokupni odraz

takšna malomarnost te lahko drago stane

pri čiščenju ne gre samo za to, da je čisto, ampak da opaziš tudi kakšne spremembe na motorju ipd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si pa ti alergicen? Poskrbi za svoj kitajski skret, pa ne obtozuj, da je karkoli slabo vzdrzevano, ker ni. Se zmeraj moje ketne vec zdrzijo kot tvoje kitajske.

pred 10 urami, Kugelschreiber pravi:

:D ne tikaj, ce dela! Na kolk si jo pa menjaval? Jez tapoceni ketenset s kettenmax.de menjam na 25-30kkm. Sprejam precej, cistim bol poredko. Ene 2x na leto. 

od 35k do 45k....Kar snecer lahko samo sanja. :lol1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!