Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

On 5/31/2018 at 2:07 PM, Primosio said:

Izkušnje, anybody?

Jaz testiram zadevo.....trenutno tezko karkoli recem. Le, da ni umazanije po motorju....

 

lp

Popravljeno . Popravil Roger G. Jagger
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Jaz testiram zadevo.....trenutno tezko karkoli recem. Le, da ni umazanije po motorju....

 

lp

sj čista in suha veriga tudi ne lepi umazanije. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, DAMI34 said:

sj čista in suha veriga tudi ne lepi umazanije. :P

 

Čista je, popolnoma suha pa ni......B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, tomaz69 pravi:

moja je "suha" ker jo sprejam s suhim sprejem PDL :lol1:

jaz sem mogoče malo stara šola, ampak PDL mi ni nikoli sedel. Mazanje ketne je kot pri sexu, mora bit mal mastno, pa čmok čmok mora bit slišat :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

... kot pri sexu, mora bit mal mastno, pa čmok čmok mora bit slišat :P

 

uuu, sam to more bit pa kriza, da moraš tu podmazovat... pole neki ne štima...

hmmm, sicer pa to verjetno pride z leti, ker ko si mlad, saj veš, samo davaj...:lol1:

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, tomaz69 pravi:

uuu, sam to more bit pa kriza, da moraš tu podmazovat... pole neki ne štima...

hmmm, sicer pa to verjetno pride z leti, ker ko si mlad, saj veš, samo davaj...:lol1:

Ko si u letih je samo še "oiler" opcija

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 5. 2018 ob 21:37, wabb pravi:

Petrolej ali S100

10004218_970_FR_17.JPG

petrolej ok, ta drugo pa opusti.

Te razni reinigerji so faajn, ampak škodijo tesnilom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Wakasaki pravi:

Te razni reinigerji so faajn, ampak škodijo tesnilom...

V primeru, da je namenski (za čiščenje verig) potem sigurno ne škoduje.

Podobnih testov je še ohoho...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, MiNa pravi:

V primeru, da je namenski (za čiščenje verig) potem sigurno ne škoduje.

Podobnih testov je še ohoho...

 

vsi reinigerji, ki so namenjeni odstranjevanju maščob so škodljivi za tesnila verig oz. so neučinkoviti pri čiščenju.

Moje prepričanje, na teste se požvižgam.Bil probal videl doživel in menjal verigo po 18000km uporabljaj namenski čistilec za verige.Naslednja povsem enaka pri istem trgovcu-dobavitelju z razliko da sem čistil samo s petrolejem in brez kakršnih koli reinigerjev po  38000km brez znakov razpadanja itd, pol sem pa prodal moped .

lahko da se motim, pri kardanu  na 2 leti zamenjam 2dcl olja pa gasa...:grupni:

Popravljeno . Popravil Wakasaki
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, še ena menjava verige. Moja :inlove: je pred mesecem menjala MT-07 za F750GS. F je imel 17,5Kkm do sedaj je prevozila 6Kkm in veriga je zanič.

Več kot očitno je, da je bila slabo vzdrževana. Pomeni, da se je pregrela in je izteklo mazivo, ki maže stik med sornikom in valjčkom.

Image2.thumb.jpg.7933a297d8844c7fbd6d061dc6fc88a6.jpg

Povsem rjav in suh sornik, tu veriga ni bila gibljiva.

Image3.thumb.jpg.644e78f3886a4f2854715ab13ebe88fe.jpg

Oring sicer nepoškodovan vendar na stiku "suša" in rja.

Image1.thumb.jpg.b4b4738784cde25a4ebdafd529902b68.jpg

Pokrov prednjega verižnika je bil zapacan z ostanki "spraya" za verige in rdečkastega prahu rje.

Image4.thumb.jpg.288081e493c2c92ffcf66b8ba0ce86cf.jpg

Image5.thumb.jpg.b6a704731ba8a553044692d8ebfa3461.jpg

Novo verigo (DID 525ZVMX) bo mazal DIY oiler, tako kot je "staro" 6Kkm, vendar ji pomoči ni bilo.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, MiNa pravi:

Evo, še ena menjava verige. Moja :inlove: je pred mesecem menjala MT-07 za F750GS. F je imel 17,5Kkm do sedaj je prevozila 6Kkm in veriga je zanič.

Več kot očitno je, da je bila slabo vzdrževana. Pomeni, da se je pregrela in je izteklo mazivo, ki maže stik med sornikom in valjčkom.

Image2.thumb.jpg.7933a297d8844c7fbd6d061dc6fc88a6.jpg

Povsem rjav in suh sornik, tu veriga ni bila gibljiva.

Image3.thumb.jpg.644e78f3886a4f2854715ab13ebe88fe.jpg

Oring sicer nepoškodovan vendar na stiku "suša" in rja.

Image1.thumb.jpg.b4b4738784cde25a4ebdafd529902b68.jpg

Pokrov prednjega verižnika je bil zapacan z ostanki "spraya" za verige.

Image4.thumb.jpg.288081e493c2c92ffcf66b8ba0ce86cf.jpg

Image5.thumb.jpg.b6a704731ba8a553044692d8ebfa3461.jpg

Novo verigo (DID 525ZVMX) bo mazal DIY oiler, tako kot je "staro" 6Kkm, vendar ji pomoči ni bilo.

Mina. Pri kolikšnih kilometrih si opazil, da so nekateri členi malo trdi? Moja veriga ima nekaj členov malo trdih, španana pa je bila samo dvakrat.

Kaj misliš koliko km še lahko po občutku naredim z njo?

Popravljeno . Popravil Scarabeo 500
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko členi otrdijo, so znotraj zarjaveli (slika zgoraj). Tudi iz kakšne daljše vožnje se privlečeš domov, jaz sem lani prišel iz Portugalske, vendar se prične veriga rapidno raztegovat. Da sem lahko vozil kolikor toliko normalno sem jo moral zategovat na 800-1000km, mazal pa z oljem DIY. Zunaj lepo mastna členki pa otrdeli zaradi rje (nekje nazaj so slike).

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Snecer pravi:

Lepe barve je nova ketna :) 

sam ne pomaga nič, tut če je zlata gre kdaj predčasno v franže, preverjeno :(

brez oilerja seveda

pred 10 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Mina. Pri kolikšnih kilometrih si opazil, da so nekateri členi malo trdi? Moja veriga ima nekaj členov malo trdih, španana pa je bila samo dvakrat.

Kaj misliš koliko km še lahko po občutku naredim z njo?

ko sem to na moji ZVMX did opazil, da so določeni členi trdi, ker so se X ringi cufali, sem jo zvlel še nekje 5 jurjev. Redno sem jo čistil s petrolejem, pa so se členi zmehčali.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, DAMI34 pravi:

sam ne pomaga nič, tut če je zlata gre kdaj predčasno v franže, preverjeno :(

brez oilerja seveda

zlato ne rjavi :)

drugače pa mazat in kdaj tudi očistit

pred 11 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Mina. Pri kolikšnih kilometrih si opazil, da so nekateri členi malo trdi? Moja veriga ima nekaj členov malo trdih, španana pa je bila samo dvakrat.

Kaj misliš koliko km še lahko po občutku naredim z njo?

probaj jo očistit s petrolejem da se omehča in namazat z oljem

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snecer pravi:

zlato ne rjavi :)

drugače pa mazat in kdaj tudi očistit

 

hah kot da ne bi vedel, v Romuniji sem jo tako zapacal in brusil do doma, da ni nič pomagalo. al pa sem naletel na ponaredek, ampak kupljena pri SM moto od Ognibene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mehčam :). Malo je že spustila. Tesnila vsa na svojem mestu. Bomo videli. Čaka me malo daljša tura, pa sem v dilemi. Potem pa zmeraj nekaj mečem proč, ko ne vem, koliko bi še zdržalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato pa, mazati z oljem. V primeru slabih razmer, dež, makadam... pustim odprto pipico, da olje verigo čisti. Pri taki uporabi, na "starih" verižnikih je navadna DID VX  (Kettenmax) na sivčku zdržala 80Kkm.

Tako sem ovrgel tudi mit, da je potrebno menjat verižnike istočasno z verigo.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Scarabeo 500 pravi:

Mehčam :). Malo je že spustila. Tesnila vsa na svojem mestu. Bomo videli. Čaka me malo daljša tura, pa sem v dilemi. Potem pa zmeraj nekaj mečem proč, ko ne vem, koliko bi še zdržalo.

Imej s seboj orodje, za dodatno napenjanje verige. Jaz sem lani po raznih servisih "fehtal" 24 ključ za zadnje kolo ostalo (13) za napenjalce sem imel. Na koncu sem imel zadnjo os cca 5mm pred koncem možnosti napenjanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, MiNa pravi:

Zato pa, mazati z oljem. V primeru slabih razmer, dež, makadam... pustim odprto pipico, da jo olje verigo čisti. Pri taki uporabi, na "starih" verižnikih je navadna DID VX  (Kettenmax) na sivčku zdržala 80Kkm.

Tako sem ovrgel tudi mit, da je potrebno menjat verižnike istočasno z verigo.

Ravno v tem je ogromna razlika z ojlerjih. Takrat, ko je potrebno sproti mažeš - dež, prah. Takrat moje mazanje odpove :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, MiNa pravi:

Imej s seboj orodje, za dodatno napenjanje verige. Jaz sem lani po raznih servisih "fehtal" 24 ključ za zadnje kolo ostalo (13) za napenjalce sem imel. Na koncu sem imel zadnjo os cca 5mm pred koncem možnosti napenjanja.

To imam zmeraj s sabo. Mi je v Švici VX crkovala, da je imela na 200 km viden vamp. Sem mislil, da se ne bom domov privlekel. Je bila veriga ko čigumi.

Jebenti, se mi je škoda zdi - bila je dvakrat samo malo našpanan, se skoraj ne pozna. Če bi se samo doma fural, se ne bi sekiral :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodaj pipco pa par cevk pa si rešil problem.

IMG_20160921_115007.thumb.jpg.392e3bf7d02f54f4867aaab636f96db6.jpg

Evo oiler za manj kot 10€....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!