Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Ob 28. 6. 2019 ob 17:50, rajko1 pravi:

V kratkem bom zamenjal verigo in zobnike na Hondi CBR 600RR letnik 2008. Privzeto ima motor DID verigo 525 z 112 členi in zobnika s 16 ter 41 zobi. Ker bi rad motorju dodal boljšo odzivnost in pospeške, bi zobnike spremenil. Končna hitrost mi ni pomembna, saj se redko vozim čez 200. Na pisto grem pa tudi zelo redko, recimo 1x na leto.

Katero razmerje priporočate? 15:41, 15:42, 15:43 ali kaj drugega?
Moram za kakšno izmed naštetih razmerij izbrati ketno z večimi členi?
Bodo števci delali normalno po menjavi?

Hvala za pomoč!

Pri le prednje -1 je mala razlika...je pa...

Jz ce menjam set dam -1 +2....motor veliko bolj odziven,lazje se mi vozit v dvoje,ker manj prestavljanja...

Le veriga mora biri dost dolga ko jo kupis....naceloma clen vec...

Stevec pac vec laže....gre pa vseeno 250+.....v bistvu le v "obcestni radar pogledas....kuk kaze ko se peljes 53 in kolk ko 63 in kolk ko 95

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/28/2019 at 5:50 PM, rajko1 said:

Bodo števci delali normalno po menjavi?

Za korekcijo hitrosti kupiš SpeedoHealer... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Kugelschreiber said:

Na vtr1000f je vx zdrzal 30 000. Ce u 18ooo unicis set, nekaj pocnes narobe.  Mord je prevec napeta? 

Mah kje vedno ma vsaj 2cm na sredini lufta...

Po moje je to moped specifika ker cuka res bolj kot 4 valjnik..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, GregaSLO said:

Mah kje vedno ma vsaj 2cm na sredini lufta...

Po moje je to moped specifika ker cuka res bolj kot 4 valjnik..

No, ne. Ni specifika.  2cm od skrajne do skrajne tocke je IMO premalo, ne glede na to kaj pise na motorju. Mozno tudi, da so te opernajstili, in si dobil ponaredek. 

Cist za hec, vtr je mel pol vec kubikov, pol vec navora in skor dvojno moci. Eno ta pocen verigo VX sm Snel s 35 000km. Pogosto je bil komplet nalozen motor tezk vec k pol tone. Prehitevanja redno v rdece polje.....in lih tako je bil dvovalnik. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah sej verjamem lej...

Drgac je bla med 2,5 in 3 cm lufta sm lih pomeril.

Mazal jo na 500km. Probal od pdl-ja do sae90 olja do S100... Ne morm vec k 20kkm narest.. pa nima veze vx2 al pa zvmx...

Ne stekam res kaj me j**e... ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi skoz vozu sopotnika zadaj...ali imel v kufru zadaj torto... bi ti zdržala x2 .... nic drugega kot gas-zlajf jo zjebe... al pa po pesku in dezju vozis in nic ne spucaš  in samo mast nasprejaš ... 

kugelschriber.... ko si ze dal primerjavo....kaj veriga je bla isto velika oz mocna kot od er6 :)....?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 55 minutami, GregaSLO pravi:

Mah sej verjamem lej...

Drgac je bla med 2,5 in 3 cm lufta sm lih pomeril.

Mazal jo na 500km. Probal od pdl-ja do sae90 olja do S100... Ne morm vec k 20kkm narest.. pa nima veze vx2 al pa zvmx...

Ne stekam res kaj me j**e... ?

samo z oljem, ti spreji so zanič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, GregaSLO pravi:

Mah sej verjamem lej...

Drgac je bla med 2,5 in 3 cm lufta sm lih pomeril.

Mazal jo na 500km. Probal od pdl-ja do sae90 olja do S100... Ne morm vec k 20kkm narest.. pa nima veze vx2 al pa zvmx...

Ne stekam res kaj me j**e... ?

1 prst pod vilicami mora biti prostora, ko jo na sredi dvigneš. Načeloma kawasaki pretirava za cel cm pri vseh navodilih. Če piše od 2-3cm naj bo raje 3.

Poskusi ek enuma, jaz se dobro dobim na nji, delam preko 40kkm (neglede na moped, tudi na suvalniku SDGT) res pa je, da imam že nekaj let oilerje. Vendar mi je tudi na sxu naredila preko 40kkm prvovgradnja, potem pa DID (kupljena z računom vse ok) samo 15kkm, nato sem dal EK in je bil spet mir. Je baje veliko ponaredkov dida na tržišču.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Louis upam da ma ok robo.

Sem zdej vx3 narocu pa da vidmo.

Ima me celo da je ne bi nc mazal, samo obrisal na vsake tolk ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, GregaSLO pravi:

Louis upam da ma ok robo.

Sem zdej vx3 narocu pa da vidmo.

Ima me celo da je ne bi nc mazal, samo obrisal na vsake tolk ?

brez mazanja ni prav, se bodo verižniki prej izrabili. Pa daj si en oiler al pa redek sprej uporabljaj, raje večkrat po malo, kot pa vsake jurja na debelo. Čisti pa po vsaki vožnji po šodru s petrolejem. 10 minut dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Rogerg said:

kugelschriber.... ko si ze dal primerjavo....kaj veriga je bla isto velika oz mocna kot od er6 :)....?

 Vprasanje na mestu! Sem pregledal, in ne, VTR je imel 525, versys ima 520. Tako, 520, ima moj sedanji motor. Podobno kot VTR, V2, 1000ccm, 100konj. (Honda je bila mal mocnejsa, 112konj, se mi zdi?) rekel bi da imam na tem setu cca 10 000, in je totalno bp. Se nikoli sponal. 

 

18oookm ceste je za katerikoli set, za katerikoli motor premalo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/28/2019 at 5:50 PM, rajko1 said:

V kratkem bom zamenjal verigo in zobnike na Hondi CBR 600RR letnik 2008. Privzeto ima motor DID verigo 525 z 112 členi in zobnika s 16 ter 41 zobi. Ker bi rad motorju dodal boljšo odzivnost in pospeške, bi zobnike spremenil. Končna hitrost mi ni pomembna, saj se redko vozim čez 200. Na pisto grem pa tudi zelo redko, recimo 1x na leto.

Katero razmerje priporočate? 15:41, 15:42, 15:43 ali kaj drugega?
Moram za kakšno izmed naštetih razmerij izbrati ketno z večimi členi?
Bodo števci delali normalno po menjavi?

Hvala za pomoč!

 

30654060-1DD8-4006-A619-F90AC792E0CF.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, GregaSLO said:

Ima me celo da je ne bi nc mazal, samo obrisal na vsake tolk ?

V temi cbf1000 imaš zanimiv primer. Zdržala je 61kkm, namazana bila vsakih 1000km, očiščena ~3x. Uporablja pa ta sprej; 

http://www.at-team.si/p-2185-chain-lube-mazivo-za-verige.aspx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veriga in verižniki stanejo v kompletu cca. 140eur. Pa kaj je zdaj pomembno...da nadrkavaš en set 60.000km in to nekej objaviš in ob tem riskiraš, da bo nekega dne ko jo boš najbolj potreboval razfuka in ostaneš sredi ceste...po možnosti v nedeljo v neki vukojebeini...ali da jo ne glede na stanje zamenjaš pri 30.000km(ali prej). in voziš mirno in varno dalje?

To je podobno kot oni ki drka gumo , da je že cela čelava in napiše kako dolgo mu je vzdržala. Tepec. Gumo (in verigo) menjaš zaradi svoje varnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, BIF pravi:

Veriga in verižniki stanejo v kompletu cca. 140eur. Pa kaj je zdaj pomembno...da nadrkavaš en set 60.000km in to nekej objaviš in ob tem riskiraš, da bo nekega dne ko jo boš najbolj potreboval razfuka in ostaneš sredi ceste...po možnosti v nedeljo v neki vukojebeini...ali da jo ne glede na stanje zamenjaš pri 30.000km(ali prej). in voziš mirno in varno dalje?

To je podobno kot oni ki drka gumo , da je že cela čelava in napiše kako dolgo mu je vzdržala. Tepec. Gumo (in verigo) menjaš zaradi svoje varnosti.

ker se mi vsake 30 kkm ne menjuje še verige, simpl.

Motor je drkalno vozilo, ki je po vsaki furi večinoma očiščeno in pregledano, tako tudi veriga (pregledana, po potrebi očiščena) To pomeni, da če napišem, da sem jo menjal pri 45kkm, bi še gladko oddelala 10kkm, ampak je bila menjana preventivno. Prav tako pnevmatike, rad bi čimveč kmjev, ampak menjam ko dotakne senzor. Čeprav je z zamenjavo pnevmatik manj dela, stanejo (komplet) pa isto kot set verige.

primer: če nekdo z neko pnevmatiko naredi 2 jurja, ostali z enako pa 4 in več, se lahko vpraša, le kaj počnem narobe, oziroma zakaj. Isto velja za verige. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

21 minutes ago, BIF said:

Pa kaj je zdaj pomembno...da nadrkavaš en set 60.000km in to nekej objaviš in ob tem riskiraš, da bo nekega dne ko jo boš najbolj potreboval razfuka in ostaneš sredi ceste...po možnosti v nedeljo v neki vukojebeini...

Zakaj bi menjal, če ni pretegnjena in so tesnila brezhibna? Ti bi menjal kar preventivno, na pol življenjske dobe? Napisal sem samo kot zanimiv primer, da se tudi z dobrim sprejem doseže visoko kilometrino. Potem naj se pa vsak sam odloči...  Aja, pa samo ~3x očiščena... 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj o tem govorim...o nenormalnih odlklonih..naj gre za prehitro menjavo (veriga ali gume) ali o extremno poznih menjavah. Nič od tega ni normalno in kaže na izzivanje težav. Veliko krat dobim tukaj občutek, da eni strašno odlagajo nekatere posege samo zato, da prišparajo kak evro. Da o tem, da sami pklkraijo po motorjih in čarajo s tem namenom niti ne govorim.

Jaz sem za menjavo verige in verižnikov, menjavo olja, filtrov, sveče, nastavitve naper, menjave vzmeti v vilicah in menjavo gum (gume in vzmeti sem prinesel sam) plačal 270eur...na uradnem servisu po reglcih, pa štempl v knjigi. Motor tik tak in si brez skrbi na cesti. Za ta denar se meni ne ljubi niti garažnih vrat odpret in dvignit motor na central štender. Pol pa še celi vikend prklarit po motorju, da mi ostane 70eur v žepu.....svašta. Raje se vozim za vikend...varno in brez razmišljanja, če sem vse naredil ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja jst smo jo čistil in mazal. Ne na debelo. na 500km sprej. Drug set na 500km olje.

Ne glede na to kaj nrdim več kot čez 20kkm ne pridem.

Samo original je zdržal 25kkm.

 

Zdele mam gor did zvmx iz katere štrlijo tesnila vn. Z gumami sem naredil 16kkm tako da norc nism, vožnja precej umirjena. Bremze tud k nove, zadaj pa še original... Res ne vem kje je problem, sam lej, 140€ pa lepo menjam in imam za 4 leta mir. K so otroc mi itak ne rata več k 5kkm letno :D

Popravljeno . Popravil GregaSLO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ketna ima interval menjave, ko je raztegnjena do določene meje, je v knjigi napisano.

Problem je v tem, da težko prideš do tega limita, ker se prej neeankomerno raztegne in motor cuka.

er6/versys imajo problem, ker je ketna 520 prešibka, po mojih izkušnjah je treba menjat na 20k km, set je poceni in je mir, lahko pa se cukajoče voziš še naprej. to je hiba teh modelov.

če je pobralo oringe pomeni, da je bilo nekaj narobe z vzdrževanjem

@BIF določene stvari jaz sam naredim boljše, v miru in brez "škode" na okolici, zato mi ni problem menjat. Kar pa zahteva strokovno znanje pa je za servis. Manjša vzdrževalna dela ne zahtevajo hudega znanja, sicer pa z leti tudi to pridobiš. Če k temu dodaš še natančna navodila, je to to.

Zelo bi se začudil, ko bi ugotovil, da na servisu ne naredijo vsega, kar bi moralo po predpisanih intervalih. So ti npr. zamenjali zavorne cevi, cevi za hladilnik itd... :) ki se menjajo na 2 ali 4 leta, odvisno kak piše.

Verige sam ne menjavam, ker nimam orodja za "zakovičit", kako je verigo menjal pooblaščeni servis na prejšnjem motorju pa lahko @Rogerg pove... = nevarno.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, GregaSLO pravi:

Hja jst smo jo čistil in mazal. Ne na debelo. na 500km sprej. Drug set na 500km olje.

Ne glede na to kaj nrdim več kot čez 20kkm ne pridem.

Samo original je zdržal 25kkm.

 

Zdele mam gor did zvmx iz katere štrlijo tesnila vn. Z gumami sem naredil 16kkm tako da norc nism, vožnja precej umirjena. Bremze tud k nove, zadaj pa še original... Res ne vem kje je problem, sam lej, 140€ pa lepo menjam in imam za 4 leta mir. K so otroc mi itak ne rata več k 5kkm letno :D

kot sem že večkrat omenil

ketna je na er6/versys hiba, nima roka trajanja, to ni 4valjnik

enaka ketna na z750 (mislim da ima tudi 520) drži bistveno dlje

Še največ rešiš pri ketni, če jo mažeš z oljem. Ti spreji ketno zalepijo, lepi se gor svinjarija, ki drgne, členki postanejo trdi itd.

Verižni set si poglej na kettenmax.de, tam kupujem in je ok roba.

https://www.kettenmax.de/did-kettensatz-kawasaki-er6n-er6f-ex650a-05-did-520vx2-kette-stahl-alu-stealth-silent-4361.html?c=3378

set za 91, to je vx2 d.i.d

ali pa 129 močnejši

https://www.kettenmax.de/did-kettensatz-kawasaki-er6n-er6f-ex650a-05-did-520-zvm-x-kette-stahl-alu-stealth-silent-4220.html?c=3378

p.s.

ni to neka cifra, če voziš Mitas vzporedno :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, GregaSLO pravi:

Hja jst smo jo čistil in mazal. Ne na debelo. na 500km sprej. Drug set na 500km olje.

Ne glede na to kaj nrdim več kot čez 20kkm ne pridem.

Samo original je zdržal 25kkm.

 

Zdele mam gor did zvmx iz katere štrlijo tesnila vn. Z gumami sem naredil 16kkm tako da norc nism, vožnja precej umirjena. Bremze tud k nove, zadaj pa še original... Res ne vem kje je problem, sam lej, 140€ pa lepo menjam in imam za 4 leta mir. K so otroc mi itak ne rata več k 5kkm letno :D

no DID zvmx, kupjena z računom od ognibene, po 15kkm so leteli x ringi ven :( na SXu, od takrat nič več did samo še EK in imam mir.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

no DID zvmx, kupjena z računom od ognibene, po 15kkm so leteli x ringi ven :( na SXu, od takrat nič več did samo še EK in imam mir.

 

prvo vgradnjo na er6 sem imel EK enumo, isto :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Snečer pravi:

prvo vgradnjo na er6 sem imel EK enumo, isto :) 

kawe imajo ek to je res. Lahko voziš pod prenizkimi obrati pa jo nabija. Lahko je pa res prešvoh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!