Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Gregs

Verige, prenosi in spreji za verige

Recommended Posts

Snečer
Pravkar, mladench pravi:

nč čakat, menjaj že zdaj! :D 

tudi na dučetu boš ketno pogosto menjaval, tudi tisto ketno za odmične gredi :)

upam da imaš ugodnega mehanika :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
mladench
pred 25 minutami, Snečer pravi:

tudi na dučetu boš ketno pogosto menjaval, tudi tisto ketno za odmične gredi :)

upam da imaš ugodnega mehanika :) 

mam mehanika :D no za desmo servis še ne :D 

pred 17 minutami, GregaSLO pravi:

Jst bom kr na kawlnu ostal 😁

ja saj... na SXu :P

 

drgač men veriga DC japan bla kul...

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR

@BIF Ne gre za šparanje. Kakšno stvar rad naredim sam, ker me to veseli.  Tudi to brkljanje po motorju je del motociklizma in me običajno spravi v dobro voljo.  Popravljanje za mehanikom mi je pa tudi že znano. Jaz sem samo citiral tisto kilometrino, ker se mi zdi zanimiv podatek. Z malo čiščenja in mazanjem na 1000 km (kar se mi zdi dolg interval) je naredil 60kkm. Berem pa komentarje v stilu "kako so spreji zanič". 

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIF
pred 24 minutami, XTR pravi:

@BIF Ne gre za šparanje. Kakšno stvar rad naredim sam, ker me to veseli.  Tudi to brkljanje po motorju je del motociklizma in me običajno spravi v dobro voljo.  Popravljanje za mehanikom mi je pa tudi že znano. Jaz sem samo citiral tisto kilometrino, ker se mi zdi zanimiv podatek. Z malo čiščenja in mazanjem na 1000 km (kar se mi zdi dolg interval) je naredil 60kkm. Berem pa komentarje v stilu "kako so spreji zanič". 

Seveda...saj se se načelno strinjam s tem kar si napisal. Seveda tudi jaz očistim verigo občasno (po kakšni blatni ali intenzivno prašani furi)...in tudi sam jo namažem vsake toliko (uporabljam pa off-road spray, ker se nanj ne lepi toliko svinjarije). In seveda tudi jaz pregledam vitalne dele motorja in postorim kakšno malenkost. Nič od tega ni sporno. Moram pa tudi povedat, da za zdaj slabe izkušnje z mehanikom nimam. Vendar pa nikoli...ampak res nikoli ne prepuščam ničesar "saj je še ok...bi moralo držat" na račun lastne varnosti. Prekomerno razvožena veriga (kar pri 60.000 definitvno je) in čelava guma na robu indikatorja, pri meni pač ne sodita v kategorijo varna vožnja.

Je pa seveda meja varnosti kot jo dojemamo percepcija vsakega posameznika zato se verjetno tukaj ne bomo zedinili, ker ne govorimo o avtobusu s katerim gremo na kolektivni izlet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GregaSLO

Ej se eno vprasanje mogoce butasto... Menjal sem gume in po menjavi mam filing da mi motor vlece v levo. 2x sem preveru zadnje kolo pa je vse ok, je naravnost... A je to lahko zarad verige?

Edited by GregaSLO

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Na F650 (800ccm 52KW) sem brez problema naredil 84Kkm oiler DIY veriga občasno očiščena, menjana pa zaradi odhoda na daljšo pot (8Kkm). Sem pa že moral menjat verigo pri dobrih 25Kkm, ker je bil motor iz druge roke (bil sem tretji lastnik) ob nakupu je imel motor manj kot 20Kkm, vendar je na poti do Portugalske dobila veriga rdeč izcedek in se je v 8Kkm pretegnila za dobre 3cm (1,5cm na vijakih za napenjanje) sem objavil tule sliko členka, ki sem ga odrezal.

Vse je v pravilnem vzdrževanju!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
46 minutes ago, BIF said:

Prekomerno razvožena veriga (kar pri 60.000 definitvno je) in čelava guma na robu indikatorja, pri meni pač ne sodita v kategorijo varna vožnja.

Ne kompliciraj preveč... dvigneš motor na stojalo, zavritš kolo, pregledaš (o,x, žnj) ringe, preveriš odmik na večih mestih, oznake za napenjanje verige,...  če vse "štima" pa piči dalje. Nima veze 15 k ali pa 45 kkm. 

Pri meni ne boš videl zanemarjenega motorja, prej nadpovprečno vzdrževanega. Kar naredim sam pa ni narejeno nič slabše.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg
pred eno uro, GregaSLO pravi:

Ej se eno vprasanje mogoce butasto... Menjal sem gume in po menjavi mam filing da mi motor vlece v levo. 2x sem preveru zadnje kolo pa je vse ok, je naravnost... A je to lahko zarad verige?

ce ti pred menjavo gum ni... zdej pa...kaj misliš? gume... kere si pa dal gor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
1 hour ago, GregaSLO said:

Ej se eno vprasanje mogoce butasto... Menjal sem gume in po menjavi mam filing da mi motor vlece v levo. 2x sem preveru zadnje kolo pa je vse ok, je naravnost... A je to lahko zarad verige?

Ce vlece, nekaj ni naravnost. Simpl. Ne gledat samo oznak na osi. Naredi optiko!

 

Obstaja tudi moznost, da si verigo nastelal na kakem pretegnjnem koncu, in je zdaj kolo zamaknilo. Za malenkost. Ko se sesteje malenkost premaknjeno kolo in sfukana ketna. je motor nevozen. Sem imel tak primer, pretegnjeni natanko 4je cleni. Nikoli dovol natancno pregledal verige. Katastrofa. U desn ovink...kristusove muke. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
GregaSLO

Ja pol bo pa to verjetno.

Ker je ketna neenakomerno raztegnjena. Mah v čet ali pet jo dobim in to je to.

 

Hvala vsem za deljenje izkušenj! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
GregaSLO

Evo vx3 je gor z novimi zobniki.

Zanimivo poslali so mi prednji zobnik z gumo in zlato ketno pa ne eno ne drugo ni bilo naroceno...

Zdej sm na 85kkm pa da vidmo do kje pridem 😁

Edited by GregaSLO

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, GregaSLO pravi:

Evo vx3 je gor z novimi zobniki.

Zanimivo poslali so mi prednji zobnik z gumo in zlato ketno pa ne eno ne drugo ni bilo naroceno...

Zdej sm na 85kkm pa da vidmo do kje pridem 😁

boš sam menjal? Ne našponaj preveč verige, raje prevozi jurja pa potem kontroliraj in po potrebi popravi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GregaSLO

Mehankar menjal... Sva jo kar ohlapno pustila cez 1kkm pa prevert ce je prevec...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
Ob 15. 10. 2017 ob 18:07, Scarabeo 500 pravi:

Sezona gre proti koncu :). Poročilo o mojem ročnem mazaču. :)

Stroški plastenke - pod evro. Stroški mazanja NIČ. Na vsakem postanku  kanem 4- 5 kapljic na zadnji zobnik. Poraba preko sezone približno 1 dcl. Letos prevoženih okoli 16 jurjev. Veriga je v dobrem stanju. Motor precej manj popacan.

Jaz pa v preteklih sezonah na sezono porabil par sprejev :photo:

Moj mazač je prvo verigo mazal do 54 tisoč km - menjana preventivno. Res je bilo nekaj trdih členov, vendar je lavfala brez zaganjana. Sigurno bi še zdržala preko 1o tisoč.

Pri menjavi sem šel na klasično zobniško razmerje 15 - 47. :? Ko pridem domov se vračam na prejšnje 14 - 47. En zob pa takšna razlika.

Sem mislil, da ne bom preveč čutil pomanjkanja moči v nižjih obratih.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Peon

Pri enem členu verige sem opazil da stran visi majhen kos tesnila. Ali je to že znak, da je veriga zanič in jo je potrebno zamenjat? Povsod drugod je veriga še ok.

20190818_170932_compress1_crop_21.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

itak , tko kot zobna ščetka... če ti od 1000 kocin ena izpade .. takoj po novo

ketna je loh se kot nova ...sploh ce je res samo na kakem mestu zacvetela .. pomembn je da ni raztegnjena in da moped ne 'cuka' , men tud na par mestih cveti in jo mislm met se en cajt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
18 minutes ago, Peon said:

Pri enem členu verige sem opazil da stran visi majhen kos tesnila.

MT09? Serijska napaka. Menda jih celo menjajo pod garancijo. 

Edited by XTR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Peon

Hvala za odgovore.

Je Tracer 900. Glede serijske napake sem bral v Tracer temi, vendar je bila omenjena samo pri prejšnji verziji, pri  l2018 pa ne. Ima pa veriga 12k+ kilometrov. Nimam nobenih  izkušenj glede motorja od prej tako, da me je samo zanimal, a se je s tako še varno voziti. Po moje ni ravno primerljivo z zobno ščetko :). Verjetno ni brezveze pregovor, da je veriga tolk močna, kot je njen najšibkejši člen?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex
9 hours ago, Peon said:

Hvala za odgovore.

Je Tracer 900. Glede serijske napake sem bral v Tracer temi, vendar je bila omenjena samo pri prejšnji verziji, pri  l2018 pa ne. Ima pa veriga 12k+ kilometrov. Nimam nobenih  izkušenj glede motorja od prej tako, da me je samo zanimal, a se je s tako še varno voziti. Po moje ni ravno primerljivo z zobno ščetko :). Verjetno ni brezveze pregovor, da je veriga tolk močna, kot je njen najšibkejši člen?

 

Zaradi tega člen ni šibkejši, varno je.. Pač se bo mazivo izgubilo in ta člen bo postal trd.. Opazuj ketno in če bo neenakomerno raztegnjena jo menjaj.. Jaz sem na tra900 menjal mislim da nekje pri 25k, prve gumice so se pojavile nekje okoli 20k. Je odvisno od ciscenja/mazanja (zivim v bloku in je samo ciscenje verige nekoliko večji projekt). Sedaj jo maže oiler in je pri 48k še ko nova.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

to je znak, da bo ščasoma ketna šla po gobe. Verjetno bo še kako tesnilo šlo počasi. Ni pa panike, da bi rabil nujno menjati, gladko še kakih 10 jurjev prevoziš. Tam, kjer bo x ali o ring izpadel (ne ga trgat ven, sam odreži, kar štrli) bo postala trda kot pravijo zgoraj fantje. Jaz sem taka mesta, malo bolj pogosto pral s petrolejem, da se je zmehčal člen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrejcer
pred 13 urami, Peon pravi:

Pri enem členu verige sem opazil da stran visi majhen kos tesnila. Ali je to že znak, da je veriga zanič in jo je potrebno zamenjat? Povsod drugod je veriga še ok.

20190818_170932_compress1_crop_21.jpg

Isto se je meni dogajalo pri Tracerju 900 letnik 2016, verigo sem pa redno čistil in mazal. Pri XSR 700 letnik 2017 je veriga še vedno, kot nova, vse gumice na mestu, +8k prevoženih.

PSX_20190815_110009_1565859742155.thumb.jpg.698d5ea1be8632d748701506535a88b5.jpg

 

Edited by Andrejcer

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
13 hours ago, Peon said:

Hvala za odgovore.

Je Tracer 900. Glede serijske napake sem bral v Tracer temi, vendar je bila omenjena samo pri prejšnji verziji, pri  l2018 pa ne. Ima pa veriga 12k+ kilometrov. 

 

Pokliči na servis in vprašaj kako je z garancijo. Pred dvema tednoma mi je en lastnik MT09 omenil menjavo pod garancijo, če se ne motim. Prevoženih ima ~9k km, motor je star pa 2 leti. 

Edited by XTR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tex
27 minutes ago, XTR said:

Pokliči na servis in vprašaj kako je z garancijo. Pred dvema tednoma mi je en lastnik MT09 omenil menjavo pod garancijo, če se ne motim. Prevoženih ima ~9k km, motor je star pa 2 leti. 

A po 9k je bla že pri koncu?

Zanimivo. Sem ravno šel gledat kako je pri meni blo. Se prav spomnim, da sem slikal prvi ring, ki sem ga našel .. :D

Januar 2017, star 10 mesecev. Prevoženih 15k. Pri 20k jih je že nekaj odletelo, no pri 25k je bla pa menjana ker je bila neenakomerno raztegnjena ..

IMG_20170114_190540-01.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ukica
      To pa ni res.  Ko sem na svojem motorju(sicer aprilia) gor nataknil 200/55 prej sem pa imel 190/55 je lucka malo u prazno utripala. Vse dokler nisem TC sistema skalibriral na novo dimenzijo.  Kot vem SX on flight kalibracije nima.  Nebom rekel da ima “velik” vpliv, ga pa sigurno ima.
    • Zok
      Motorja iz Anglije jaz niti povohal ne bi.
    • raza
      In brez testerja olja v zavornem sistemu z ABSom ne moreš zamenjati, kot je to predvideno v servisnem protokolu. Lahko si pa narediš probleme in jih po tem rešuješ na MS. Če si pol litra olja spravil skozi sistem še ne pomeni, da je servis zavor opravljen korektno. Če misliš sam servisirat motor je osnova Service manual za tvoj motor in potem lepo po alinejah, kot so zapisane. 
    • Urkel
      Se ne pogovarjamo glede slamparije ampak stvari ki so narejene tako kot treba..narjena je bila komplet menjava zavornega olja.. 500ml cez komplet zadaj spredaj
    • farang
      Ok, hvala za info. Novo vprašanje za lastnike CP2 motorjev. Ko na vstopu v ovinek povsem spustim plin in potem na izhodu le tega spet dodam, ta prehod v prvih treh prestavah ni smooth ampak malce rukne ko začne vlečt. Če plina pred vstopom v ovinek ne spustim 100% ampak pustim minimalno odprtega tega pojava ni. Je to kaka glupa fora zarad Euro4 in emisij al je z mojim mopedom kaj narobe? Vem da sem siten ampak imam rad da zadeve delajo v piko. Če dodam faking pol mm plina mora zadeva nežno preit iz zaviranja z motorjem v normalni tek in nato z dodajanjem v pospeševanje, ne pa da cukne v pospeševanje ob najmanjšem gibu, saj nimam SS motorja in nisem na dirki. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!