Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Gregs

Verige, prenosi in spreji za verige

Recommended Posts

DAMI34
pred eno uro, Zok pravi:

Vem, vem. Ampak izgleda pa tako, kot da je bruhal.. :P

tudi zalepi se na feltno kot bi kdo kozlal :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg
Zok
On 8/19/2019 at 3:43 PM, Rogerg said:

loh da kdo realno sliko od feltne k ma oiler? da vidm kok usrano mate? 

Cca 1000 km brez ciscenja. Na dnevni svetlobi sicer izgleda manj hudo kot pod lucmi - zato izgleda tud takole razlicno na dveh slikah, ki sta bili posneti nekaj sekund narazen. Pikice se enostavno obrisejo z mikrofibro, niso ravno trdovraten madez, kvecjemu pri ciscenju delujejo kot loscilo (olje 5w-40). :P

Oiler je JayTune LubricatorPenetrator In-Yo-Ass v1.0 ( :P ), nastavljen je na kapljico vsakih 80 sekund (glede na razlicne viskoznosti olja je kapljica lahko zelo nemerodajna enota, zato razmisljam, da bi malenkost zmanjsal doziranje - interval podaljsal na 90-100 sekund).

IMG_20190820_200913[1].jpg

IMG_20190820_200844[1].jpg

IMG_20190820_200816[1].jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Slika prsta pove vse. Mastno je tam kjer mora biti.

Seveda gre tudi malo poleg in mimo :P

Papirnata brisača... ali papirnat robček pa briše pike na "feltni" in tam kjer jih ne želiš. Moje izkušnje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber

Vsakic ko odprem temo, mam filing de oiler NUJNO RABIM, ker je ena redkih moto zadev, ki je se nimam. :D 

 

no, resnica je drugacna. Na leto spoham 10000km. Verigo menjam na cca 30000. Vmes jo 6x operem, in sprejam pred vsako furo. Kupim ta poceni set, (cca110€) in skatlo wuerthovih sprejev praznim ze 4 leta. Vsako fantaziranje je odvec. 

Tako da, lepo prosim, nehite mi komplicirat lajf, in me silt u stroske. Hvala.  

3 hours ago, Rogerg said:

Vx3 je novejsa. Torej vx3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 5 minutami, Kugelschreiber pravi:

Vsakic ko odprem temo, mam filing de oiler NUJNO RABIM, ker je ena redkih moto zadev, ki je se nimam. :D 

 

no, resnica je drugacna. Na leto spoham 10000km. Verigo menjam na cca 30000. Vmes jo 6x operem, in sprejam pred vsako furo. Kupim ta poceni set, (cca110€) in skatlo wuerthovih sprejev praznim ze 4 leta. Vsako fantaziranje je odvec. 

Tako da, lepo prosim, nehite mi komplicirat lajf, in me silt u stroske. Hvala.  

Vx3 je novejsa. Torej vx3

ja, bi se lahko strinjal

po drugi strani pa oiler bolj optimalno namaže

in tu smo ba MS, ne pozabi, ni povprečnih rešitev

boš moral izstopiti iz množice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
35 minutes ago, Snečer said:

ja, bi se lahko strinjal

po drugi strani pa oiler bolj optimalno namaže

in tu smo ba MS, ne pozabi, ni povprečnih rešitev

boš moral izstopiti iz množice

:hmm: Mnozica1 ma kardan, mnozica2 pa oiler. Se mi zdi, de sm se izlocu kr tako, po nesreci. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
7 hours ago, Kugelschreiber said:

Vsako fantaziranje je odvec.

Meni je ravno fantaziranje unicilo verigo - ko sem sem jo predolgo zanemarjal.

Na Futuri hocem imeti postimano tako, da na verigo niti ne studiram, Falcotu bi pa najraje se luci dol posraufal, samo da bi ga se 20 dek olajsal. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 8 urami, Kugelschreiber pravi:

:hmm: Mnozica1 ma kardan, mnozica2 pa oiler. Se mi zdi, de sm se izlocu kr tako, po nesreci. :D 

kardan ni veriga, tisto je drug svet, svet okvar in izgube moči za 30%

množica še vedno spreja ketno

oiler je fajn al pa tudi ne, pri nekih povprečnih vožnjah in motorju, ki ne žre ketne, pa ni potreben

jaz tudi razmišljam, da bi zadevo odpletel iz motorja, ker mi masti levi del gume, sicer pa ni dovolj namazano

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Po prebranem, da kaplica na okoli 80 sekund pade na zobnik - zdaj mi je jasno, zakaj so ceste tako spolzke in mastne, pa še prah in ostala svinjarija. :)

Če voziš 10 ur in pade na zobnik vsako minuto ena kaplica in je hitrost velika je svinjarija po motorju in asfaltu. Mazanje bi moralo biti samo pri nižjih hitrostih, kjer je manjša centrifugalna sila.

Zadnjič sem vozil turo 700 km in dvakrat ročno s kapalko kapnil na zgornji del zobnika okoli 6 kapljic olja. Start je bolj počasen, da se olje raznese tja kjer je potrebno. Torej poraba 12 kapljic na 700 km. Ojlerji delajo svinjarijo naravi, so hujši kot stari dizli. Počasi se bodo okoljevarstveniki obregnili ob takšno porabo. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg
pred 2 urami, Snečer pravi:

 

jaz tudi razmišljam, da bi zadevo odpletel iz motorja, ker mi masti levi del gume, sicer pa ni dovolj namazano

ko si ga kupil in hvalil na forumu pred leti... sem takoj napisal da je samo vprasanje kdaj bo na bolhi.....

privic da nekaj poves tako kot je res.. da ne hvalis kar imas.... in tocn tko kot si reku... za nekoga ki dela res veliko km in po makedamu itd...je sicer ok, zame pa ni ker samo svinja....gumo in feltno absolutno prevec... prav nevarno se mi zdi po pravici povedano... sprej ki ne dela kepe je cist ok, pa prakticno nic ne osvinja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg
pred eno uro, Scarabeo 500 pravi:

. Ojlerji delajo svinjarijo naravi, so hujši kot stari dizli. Počasi se bodo okoljevarstveniki obregnili ob takšno porabo. 

 

se popolnoma strinjam ... sami sebi pljuvamo v skledo .. sigurno je marsikdo pogrnu tud zarad ojlerja ker je prevec mazu.. ker svinja gumo in cesto... ampak ljudje so pac taki da ... boli me qrac za vse..

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 1 uro, Scarabeo 500 pravi:

Ojlerji delajo svinjarijo naravi, so hujši kot stari dizli. Počasi se bodo okoljevarstveniki obregnili ob takšno porabo. 

Zdaj pa ti malo pretiravaš. Je bolj problematičen bencin, ki ti pri tankanju hlapi v fris, ko kapljica al pa dve olja, ki odleti s ketne zaradi ojlerja. Stari dizli (sploh taki, ki poleg dimne zavese spuščajo še okoli vseh tesnil) so pa itak zgodba zase.

 

pred 22 minutami, Rogerg pravi:

ampak ljudje so pac taki da ... boli me qrac za vse..

V resnici se gre za lenobo in udobje. Zakaj bi se metal na kolena poleg mopeda/se sekiral okoli tega kdaj si zadnjič ketno mazal/ipd če pa lahko našravfaš na moped neko napravico, s katero skor ni dela? Večini motoristov se ne ukvarja kaj veliko z motorjem, sam pelat se hočejo malo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred 2 urami, Scarabeo 500 pravi:

 

Zadnjič sem vozil turo 700 km in dvakrat ročno s kapalko kapnil na zgornji del zobnika okoli 6 kapljic olja. Start je bolj počasen, da se olje raznese tja kjer je potrebno. Torej poraba 12 kapljic na 700 km. Ojlerji delajo svinjarijo naravi, so hujši kot stari dizli. Počasi se bodo okoljevarstveniki obregnili ob takšno porabo. 

 

A se je kdo vprašal koliko olja pustijo v naravi gozdarji s svojimi žagami in ostalimi stroji? Motorna žaga na en tank goriva (slab liter mešanice 2%) zmeče v naravo dobre pol litra olja, ki je lahko kao bio ali pa odpadno olje iz raznih mašin! In če sekač efektivno dela 6 ur v naravo pošlje 3 litre olja plus onega iz mešanice! Pa podlubnik vseeno preživi. In zaradi par kapljic na asfaltu zaradi ojlera človeštvo sigurno ni ogroženo.

Tisti, ki se pa zloži, pa vedno išče vzroke drugje, samo v sebi ne!

Edited by raza

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, Rogerg pravi:

ko si ga kupil in hvalil na forumu pred leti... sem takoj napisal da je samo vprasanje kdaj bo na bolhi.....

privic da nekaj poves tako kot je res.. da ne hvalis kar imas.... in tocn tko kot si reku... za nekoga ki dela res veliko km in po makedamu itd...je sicer ok, zame pa ni ker samo svinja....gumo in feltno absolutno prevec... prav nevarno se mi zdi po pravici povedano... sprej ki ne dela kepe je cist ok, pa prakticno nic ne osvinja

brez skrbi, kar se tiče nevarnosti, sem imel že "zalito gumo" pa ni bilo drame.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

js točno vem, kdaj sem mazu verigo .. na računalniku imam zato števec B samo za ketno ... števec A pa za tankanje :P

je pa mazalec verige res bolj praktičen :D 

pa itak sem js bolj ćudno ćuden :P 

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 minutami, raza pravi:

A se je kdo vprašal koliko olja pustijo v naravi gozdarji s svojimi žagami in ostalimi stroji? Motorna žaga na en tank goriva (slab liter mešanice 2%) zmeče v naravo dobre pol litra olja, ki je lahko kao bio ali pa odpadno olje iz raznih mašin! In če sekač efektivno dela 6 ur v naravo pošlje 3 litre olja plus onega iz mešanice! Pa podlubnik vseeno preživi. In zaradi par kapljic na asfaltu zaradi ojlera človeštvo sigurno ni ogroženo.

3 litre ne porabim v treh letih na mopedu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred eno uro, Rogerg pravi:

ko si ga kupil in hvalil na forumu pred leti... sem takoj napisal da je samo vprasanje kdaj bo na bolhi.....

privic da nekaj poves tako kot je res.. da ne hvalis kar imas.... in tocn tko kot si reku... za nekoga ki dela res veliko km in po makedamu itd...je sicer ok, zame pa ni ker samo svinja....gumo in feltno absolutno prevec... prav nevarno se mi zdi po pravici povedano... sprej ki ne dela kepe je cist ok, pa prakticno nic ne osvinja

vedno povem, tako kot je, tako pluse, kakor minuse

tutoro je še vedno 1a zadeva, vsaj kar se tiče principa delovanja, preprosto in učinkovito

mazanje z oljem, čez olje ga ni

na motornem kolesu, kjer ni centralnega stojala, je oiler smiseln, jaz imam sicer še nastavek za dvig zadnjega kolesa, ki sem ga prakticiral, a bistvo po mojih ugotovitvah ostaja:

vsi spreji delajo "kepo", vsaj tisti, ki sem jih uporabljal, to je motul, castrol, louis in na koncu PDL. PDL je bil sicer še najboljši, a tudi je delal kepico, mazalnih lastnosti olja pa ni dosegel

poleg tega, da imam motor, pri katerem je veriga hiba, prešvoh v osnovi...

tutoro kar lepo namaže zadevo, a kar nekaj mi vrže po gumi, kar me najbolj moti, saj ne da bi se kaj poznalo pri vožnji, ker jo očisti, a bojazen vseeno ostaja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg
pred 54 minutami, jskrablin pravi:

 Zakaj bi se metal na kolena poleg mopeda/se sekiral okoli tega kdaj si zadnjič ketno mazal/ipd če pa lahko našravfaš na moped neko napravico, s katero skor ni dela? 

js vec casa prezivim na kolenih ko pucam osprican moped od olja... kot od mazanja  s sprejem... tist mi vzame 10 sekund na 300km  ....  

edina hiba spreja je da ne maze tok dobr kot olje... ostalo top

Share this post


Link to post
Share on other sites
jskrablin
pred 7 minutami, Rogerg pravi:

js vec casa prezivim na kolenih ko pucam osprican moped od olja... kot od mazanja  s sprejem... tist mi vzame 10 sekund na 300km  ....  

Pol je ta dilema zate rešena :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 9 minutami, Rogerg pravi:

js vec casa prezivim na kolenih ko pucam osprican moped od olja... kot od mazanja  s sprejem... tist mi vzame 10 sekund na 300km  ....  

edina hiba spreja je da ne maze tok dobr kot olje... ostalo top

hibe spreja:

1. neenakomerno mazanje

2. konstantna skrb za mazanje

3. leplenje svinjarije na sprej, slabše mazanje

4. pixno moraš vlačiti s seboj na daljše fure

5. nekdo ti mora dvigovat moped, da špricaš al pa premikaš moped

oiler hibe:

1. začetni vložek in montaža

2. nekoliko umazanije po feltni

3. občasen nadzor, da ni zamašena diza in da dovolj maže

Ampak to je to...ostajam kar na oilerju, mi je mnogo bolj všeč in praktičen kot sprej

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey
pred eno uro, jskrablin pravi:

 

V resnici se gre za lenobo in udobje. Zakaj bi se metal na kolena poleg mopeda/se sekiral okoli tega kdaj si zadnjič ketno mazal/ipd če pa lahko našravfaš na moped neko napravico, s katero skor ni dela? Večini motoristov se ne ukvarja kaj veliko z motorjem, sam pelat se hočejo malo.

Točno to....sedi, pali, vozi (tankaj). 

Platišče samo pobrišem (ko operem motor). Ko sem uporabljal spray je bilo čiščenje verige in platišča 30minutno opravilo, zdaj 1,5min. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

S spreji sem zaključil pred par leti. Na motorje (skupaj pet) sem namestil DIY oilerje za ceno six packa. Do sedaj v cca 200Kkm porabi 2,3l olja za mazanje verig motornih žag (menda ekološko???). Ker doziram ročno, se mi je zgodilo, da sem pozabil odprto pipico za mazanje. Olje kaplja na gumo in na tekalni površini gume se je pojavil madež v velikosti manjše dlani. Verižnik imam na desni strani, tako da kaplja točno na gumo, če je motor postavljen na bočno stojalo. Sicer sem se odpeljal z malo strahu, a sem opazil, da tisti madež že po 1-2km zgine iz tekalne površine.

Padec zaradi oilerja ???? Za padec je potrebno namazat celo tekalno površino in par kapljic ni tako hudo kot izgleda, ko je mastnih par cm2 na enem mestu.

Sicer sem pa že enkrat zapisal. Lani na poti do Gruzije in nazaj sva vsak na svojem motorju porabila cca 0,7 dl olja.

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
1 minute ago, MiNa said:

Padec zaradi oilerja ???? Za padec je potrebno namazat celo tekalno površino in par kapljic ni tako hudo kot izgleda, ko je mastnih pa cm2 na enem mestu.

To vela za softriderje. MS standard se pele na nož. Kondenz s klime je bil skor usoden za cloveka...kaplica OLJA=smrt. 

 

U teoriji me mal mika kaka pol avtomatska zadeva. Ala OSCO, Cobra. Spelal bi na prednji veriznik, in mazal med pocasno voznjo......pol, ko zmanjka sprejev. Enga 2022. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!