Jump to content
  • Sign Up
Gregs

Verige, prenosi in spreji za verige

Recommended Posts

Racka11
7 hours ago, Kugelschreiber said:

Moram? Ok. Skoraj vse. A je veriga 520/525/530 nima nic z mocjo. Dirka se s 520. Tud wsbk vozijo s 520. Redko kateri motor ma na izbiro vec razlicnih sirin. Moja Honda je mela 525, Aprilija, z vejo tezo, vecjo nosilnostjo in samo 3kwmanj, pa 520. 92bhp/68kw gpz750, letnik 1985 ima pa, ugani, 530. Tisto, za 220 kojnske. Kaksn material je Sprox? Beseda pomeni verižnik. A nadaljujem? 

Hvala za popravke. Saj sem napisal, da sem te podatke našel in niso iz moje glave. Pri "Sprox" pa gre za dodatke cinkove prevleke in nekaterih dodatkov, kar ga razlikuje od ostalih. Vem da sprocket pomeni zobnik, sprox pa v tem primeru material. Tudi na škatli piše "SuperSprox Sprocket".

Ni pa potrebe, da se odzovete tako posmehljivo, ne glede na to, da veste veliko več od mene. Saj sem samo vprašal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

iz d.i.d. tabele se bi dalo sklepati, da je povezano z močjo, 520 je najšibkejša in tako naprej kot je opisal

dirkajo pa z njo, ker je najmanj trenja, a pri dirkanju so itak druga pravila

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 11 urami, Zivnorc pravi:

.... tisto bio olje za mazanje verige motorne žage je bolj sluzasto...

Olje za motorne verige prodajam. Kvalitetno.Rinfuza. Ker vrige tudi brusim lahko potrdim da je bioolje sranje... Sploh po neki daljši neuporabi verige se ta strdi, zlima. Daljše kot je obdobje slabse je. 

Tega bio olja potem ne moreš rastopiti skoraj z nobeno stvarjo, niti bencin, nafta, wd 40.... Do sedaj mi je uspelo edino s krown. Tko da bio olje samo begaj proč, razen ce po vsaki uporabi razmastiš...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 urami, Racka11 pravi:

 Hvala obema za odgovor. Bom namazal z ???. Imam Motul, pa WD40, pa S100 in KENT. Vse za verigo. Ko sem gledal med sebojne teste, se pa najbolje izkaže olje za mazanje verige pri motornih žagah. Šprica pa naokoli nič bolj kot ostali. Verjetno ste že videli, pa vseeno: 

 

 

jaz nič ne mažem niti ne odstranim tistih prvih 300-500km, nato pa običajno mazanje al pa oiler.

Bolj pomembno je, da v tistih prvih 1000km , ko se veriga uleže poskrbiš, da je pravilno napeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 50 minutami, skalar36 pravi:

Olje za motorne verige prodajam. Kvalitetno.Rinfuza. Ker vrige tudi brusim lahko potrdim da je bioolje sranje... Sploh po neki daljši neuporabi verige se ta strdi, zlima. Daljše kot je obdobje slabse je. 

Tega bio olja potem ne moreš rastopiti skoraj z nobeno stvarjo, niti bencin, nafta, wd 40.... Do sedaj mi je uspelo edino s krown. Tko da bio olje samo begaj proč, razen ce po vsaki uporabi razmastiš...

sestava bio olja zna bit kar kaka palma (prekurjena itak, pa še kak drug aditiv) in tist ima zelo visoko tališče. Ne vem kok je kvalitetna zadeva za mazanje verige.

Jaz mam 3 flaše rdečega scotovega že od 2015 dalje, pa sem porabil do sedaj točno mal več kot eno. (cca 20kkm letno)

Tudi na rdeče (scotovo gosto za kao visoke temp), tako kot pravi Živnorc se prime prah in je feltna kot bi bila od grafita. Enostavno jo po vsaki furi obrišem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
1 hour ago, Racka11 said:

Tudi na škatli piše "SuperSprox Sprocket".

Seveda. Ker je blagovna znamka. 

https://www.supersprox.com/

Pri veriznikih in verigah ni kej dost za odkrivat. inzinirji so nardili svoje delo in kar je na motorju, je OK. sklep, da je moc linearno povezana s sirino verige je napacn. Najhuse civil rakete imajo 525. Gsxr1000, zx10r, s1000rr, vsi preko 200konj, 525. R1 celo 520. Precej bol svoh motorji, z manj valji in vecjimi nosilnostmi od sportiv, pa so pogosto opremleni s 530. Smejal sem se predvsem uporabi besde znanost. Papir prenese vse, internet pa se vec. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

zanimivi testi in primerjave (tip je faca) različnih maziv za verigo. In mogoče celo odgovor zakaj mazana z oilerjem zdrži več.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

ter čiščenje

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
On 12/15/2019 at 9:16 AM, skalar36 said:

Olje za motorne verige prodajam. Kvalitetno.Rinfuza. Ker vrige tudi brusim lahko potrdim da je bioolje sranje... Sploh po neki daljši neuporabi verige se ta strdi, zlima. Daljše kot je obdobje slabse je. 

Tega bio olja potem ne moreš rastopiti skoraj z nobeno stvarjo, niti bencin, nafta, wd 40.... Do sedaj mi je uspelo edino s krown. Tko da bio olje samo begaj proč, razen ce po vsaki uporabi razmastiš...

Hvala, tole je dobro vedeti! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa
Ob 13. 1. 2020 ob 19:50, Zok pravi:

Hvala, tole je dobro vedeti!

Hm? Olje za mazanje verig uporabljam odkar spet vozim motorje z verigo. Na Sivčku F650GS (800ccm) sem ga uporabljal cca 110Kkm (potem še na 3 (treh) F700 in na MT07) skupaj blizu 240Kkm, pa so izkušnje precej drugačne.

Packarije v primerjavi z "pršilniki" zelo malo, enostavna uporaba, napolniš posodico in voziš. Sem opisal v tej temi koliko porabim (malo!).

Čiščenje? enostavno, petolej in čopič pa še to do detajlov 1x letno več ni potrebno. Drugače le suha krpa je dovolj. Verige držijo vse preko 80Kkm...

Tako, da...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok

Nanasa se le na bioolje. ;)

Sam uporabljam motorno olje, ki mi ostane ob servisiranju. Tega je pa dovoooolj... ...prejsnjo sezono sem poleti montiral oiler, porabil sem ga manj kot pol decilitra 10w-40. Za tako porabo bi lahko uporabljal svinjsko drago olje, pa ne bi ravno obubozal. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kosho

Kupil sem nov motor. Zdaj berem manual, kjer piše:

Čiščenje in mazanje pogonske verige:

1. Odstranite umazanijo in prah s pogonske verige. Bodite previdni, da ne poškodujete tesnilnega obročka.

2. Pogonsko verigo očistite s sredstvom za čiščenje zatesnjenih pogonskih verig ali z vodo in nevtralnim detergentom.

Z nepravilnim čiščenjem pogonske verige lahko uničite tesnilne obročke in pogonsko verigo. Ne uporabljajte hlapnih raztopin kot so razredčilo za barve, kerozin in bencin. Ne uporabljajte visokotlačnih naprav. Ne uporabljajte žičnate krtače.

3. Za čiščenje pogonske verige uporabljajte le mehko krtačo. pazite, da ne poškodujete tesnilnega obročka, tudi če uporabljate mehko krtačo.

4. Obrišite vodo in nevtralni detergent.

5. Pomažite z mazivom za zatesnjene pogonske verige ali oljem visoke viskoznosti (#80-90)

 

Ali mi lahko kdo predlaga kakšno dobro čistilo in mazilo za zatesnjene pogonske verige oz. olje?  Hvala!

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred eno uro, Kosho pravi:

Kupil sem nov motor. Zdaj berem manual, kjer piše:

Čiščenje in mazanje pogonske verige:

1. Odstranite umazanijo in prah s pogonske verige. Bodite previdni, da ne poškodujete tesnilnega obročka.

2. Pogonsko verigo očistite s sredstvom za čiščenje zatesnjenih pogonskih verig ali z vodo in nevtralnim detergentom.

Z nepravilnim čiščenjem pogonske verige lahko uničite tesnilne obročke in pogonsko verigo. Ne uporabljajte hlapnih raztopin kot so razredčilo za barve, kerozin in bencin. Ne uporabljajte visokotlačnih naprav. Ne uporabljajte žičnate krtače.

3. Za čiščenje pogonske verige uporabljajte le mehko krtačo. pazite, da ne poškodujete tesnilnega obročka, tudi če uporabljate mehko krtačo.

4. Obrišite vodo in nevtralni detergent.

5. Pomažite z mazivom za zatesnjene pogonske verige ali oljem visoke viskoznosti (#80-90)

 

Ali mi lahko kdo predlaga kakšno dobro čistilo in mazilo za zatesnjene pogonske verige oz. olje?  Hvala!

 

 

 

Smo že velikokrat obdelali.

za čiščenje petrolej oz nafta

1.

najbolj simpl, svetilni petrolej iz obi, bauhaus itd., ker nima vonja

2.

stara zobna ščetka + svetilni petrolej = v nulo očiščeno

3.

za mazanje pa olje ali namenski sprej za verige

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Celo videoposnetki na tubi so o vzdrževanju verige

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
8 hours ago, Kosho said:

Ali je olje visoke viskoznosti (#80-90) olje za menjalnike?

Tudi.

Sem danes Falkicu na hitro ocistil in nasprejal verigo. Madona, sem ze pozabil kako umazano delo je to - naj se kdo rece, da oiler svinja.

Tudi Falco bo dobil oiler - clean and tidy, no worries, effortless. :whistle:

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

kaj z ojlerjem ni treba nikoli verige spucat? kaj ni še vedno mastna in nabira prah in podobno?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Hja, Jaz recimo v zivljenju nisem verige scistil :) Pa sem mel na TDM najprej sprejano, kjer se res kepe nabirajo, potlej sem pri 70k nastimal Oiler gor in od takrat je bila veliko cistejsa, tko da tudi pomislil nisem, da bi cistil, pa se zdrzala je dlje. Do 137k sem samo olje dolival. 

Na KTMu pa isto, nic ne pucam, gre prej nova gor. :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
1 hour ago, DinDiin said:

Do 137k sem samo olje dolival. 

Na KTMu pa isto, nic ne pucam, gre prej nova gor. :lol1:

:D ne tikaj, ce dela! Na kolk si jo pa menjaval? Jez tapoceni ketenset s kettenmax.de menjam na 25-30kkm. Sprejam precej, cistim bol poredko. Ene 2x na leto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 9 urami, smasher pravi:

kaj z ojlerjem ni treba nikoli verige spucat? kaj ni še vedno mastna in nabira prah in podobno?

enako, oziroma malce manj pogosto, a čiščenje predlagam kljub temu, zaradi finega prahu, ki se še vedno oprime verige, pa da se sveti itak :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zok
15 hours ago, smasher said:

kaj z ojlerjem ni treba nikoli verige spucat? kaj ni še vedno mastna in nabira prah in podobno?

Vzames staro mikrofibro, moped na centralca,  kolo suces nazaj in obenem verigo obrises v mikrofibro, tako naredis dva obrata (verige), obrnes coto in obrises platisce ko si ze pri stvari (na kolenih s staro krpo v rokah), krpo vrzes v smeti, in to je to do naslednjic - job done v manj kot minuti.

"Naslednjic" pa sledi cez precej, precej casa. ;)

Edited by Zok

Share this post


Link to post
Share on other sites
KARMEN1

Zadnje kolo na stojalo, eno staro krpo dobro nasprejaš z wd40, z njo dobro objameš verigo, z drugo roko vrtiš kolo. Krpo večkrat obrneš in nasprejaš. To ponavljaš, dokler veriga ni čista. Potem jo nasprejaš s sprejem za verige. Jaz uporabljam Nils. Nekaj minut dela, ponavadi, ko pridem z vožnje in je veriga še topla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 8 urami, DinDiin pravi:

Hja, Jaz recimo v zivljenju nisem verige scistil :) Pa sem mel na TDM najprej sprejano, kjer se res kepe nabirajo, potlej sem pri 70k nastimal Oiler gor in od takrat je bila veliko cistejsa, tko da tudi pomislil nisem, da bi cistil, pa se zdrzala je dlje. Do 137k sem samo olje dolival. 

Na KTMu pa isto, nic ne pucam, gre prej nova gor. :lol1:

ti si pač druga skrajnost, verjetno ni samo veriga tako nevzdrževana, ampak bo to kar celokupni odraz

takšna malomarnost te lahko drago stane

pri čiščenju ne gre samo za to, da je čisto, ampak da opaziš tudi kakšne spremembe na motorju ipd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Kaj si pa ti alergicen? Poskrbi za svoj kitajski skret, pa ne obtozuj, da je karkoli slabo vzdrzevano, ker ni. Se zmeraj moje ketne vec zdrzijo kot tvoje kitajske.

pred 10 urami, Kugelschreiber pravi:

:D ne tikaj, ce dela! Na kolk si jo pa menjaval? Jez tapoceni ketenset s kettenmax.de menjam na 25-30kkm. Sprejam precej, cistim bol poredko. Ene 2x na leto. 

od 35k do 45k....Kar snecer lahko samo sanja. :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Mozno tud to.....
    • Thundercat
      Jaz jih gledam sedaj, ta tvoja je boljša, ker ima višino normalno. Drugače jih je čuda po amazonu in ebayu. Sam višine so povsod za midgete. Če maš kako sliko tvoje se priporočam. Za tak denar se mi zdi čist ok. kako si pa dno naredil? Kako je s kondenzom? Kolk zdrži snega to, pri nekaterih piše 90kg/m2, ne vem pa kolk je to v praksi, pri nas v Postojni mora burjo in sneg preživet. Berem tudi, da so vrata bolj zanič, si jih kaj ojačal? hvala
    • Fadil
    • Thundercat
    • smasher
      @Thundercat, jaz sem si podobno sestavil (http://www.ilambienti.com/vrtna-hisica-10x10) samo da moja je brez + torej zunanje dimenzije strehe 3x3m in notri uporabnega cca 280cm. Je bila najcenejša s širino vrat 120. Torej, izpolnjuje funkcijo tudi "dovolj" placa okoli motorja imam za šraufat, ampak nizka cena privede tudi nekih poceni rešitev vsi vijaki so kniping in pločevina ima zatočkane luknje ki jih potem ciljaš. Navodila so uporabna samo da veš kir kos gre kam predlagani postopek pa katastrofa. Če misliš sam sestavljat se pripravi na preklinjanje. (in upaj na dan brez vetra, ne resno, dokler zadeva ni vsaj v U povezana jo rahel vetrič položi meni je ene parkrat steno dol vrglo, vogalni bedni vijakec 1, spoji obe steni in še strešno podkonstrukcijo, torej so si bedaki zamislili da postaviš vse stene, daš strešno podkonstrukcijo in šele potem vijak, vmes pa upaš da ne zapiha.)  Ne bom rekelda svetujem tako lopo pa tudi slaba ni, ampak dejstvo je da za ta denar deluje, preživela burjo, jugo in marsikatero neurje ko sem že mislil da bo drugo jutro samo podrtija, obvezno "sidranje", ker je za površino tako lahka da tudi ko je sestavljena jo pri nas na obali jugo vozi okoli.  Se opravičujem za tako dolg post, ampak sem imel obilo izbruhov čustev med sestavljanjem. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!