Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Evo da uprašam kje se dobi tista ČZ ketna in kakšne natezne obremenitve še zdrži (110 km?)   Hvala :ph34r:

ČZ-seznam

uvoznik

Jo! hvala za namig ,ampak tam so mi ponujal sam 12 metrov ketne skupi češ da nimajo tehnike za razstavitev ,cena za meter pa kar štima .Maš še kej več info? :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si se zanimu v Lj al v Radgoni?

naroči v Radgoni in ti pošljejo v Lj, če ti je bližje

ni treba naročit na metre ampak kar število členov + vezni link

vedeti pa moraš tip verige, ki bi ga naročil (520, 525, 530...in kašne ringe si želiš - O, X)

noben normalen ne bo pričakoval, da boš kupil 12m verige za svoj motor, poleg tega pa je še nek MS član začel z illegal reklamo tu gor in pametnejši smo zagrabili

v Lj sekciji tega podjetja pa so zelo neresni, zato jih raje prej pokliči, če je roba že prispela, če jim slučajno računalniki ne delajo (takrat kar zapustijo delovno mesto...) in če je prava dolžina verige

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zadnjič so mi v AS-u, ko sem imel redni servis na HONDI, našpricali ketno z SHELL-ovim sprejem. Po 10 minutah sem ga pritegnil na 240+ in moram reči, da zadnja feltna ni bila nič umazana !!!!!

Sedaj sprašujem:

ali kdo ve, kje se da kupiti SHELL-ov sprej za ketno???

matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je ze kdo sprobal spray S100?

Je bel, tako kot DID, zanima pa me ce dobro maze,

pa če ostane na verigi, ali namaze se celo feltno zraven?

Jaz ga uporabljam že kar nekaj časa. Edina umazanija na feltni je prh. Maže pa super.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je ze kdo sprobal spray S100?

Je bel, tako kot DID, zanima pa me ce dobro maze,

pa če ostane na verigi, ali namaze se celo feltno zraven?

S100 se dobro lepi na ketno, does not fling.

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahem...... grafitna mast.maze in ne leti naokoli (vsaj tistih par pik je zanemarljivih).cena je tudi zelo primerna (samo kupiti jo se morem :) ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DID me je razočaral, pa ne zato, ker bi bil slab, ampak ker ni primeren za OFF

sedaj mažem z navadnim rabljenim motornim oljem, poleg ketne je namazano še marsikaj drugega, je pa poceni, po prvi amortizaciji še vedno uporabno, pa tudi mazalni učinek ni slabši kot pri sprejih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa maš veselja s pucanjem pol kaj??????????? :D :P ;) :P :D

Kaj pa kak scotoiler z rabljenim oljem bi mogla bit cool varianta za off road pa maš za dolg cajta mir ob velikem začetnem vložku!! :(

Res tele spreji nase vežejo velik prahu in pol delujejo k šmirgel papir!!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še posebi teflonski so hudič ravno zaradi tega, pa tut zelo hitro izpuhtijo

scottoiler na teren ne paše, to zahteva mirno (cestno) vožnjo, sicer ne vem, kje je namontiran ampak bi ga izpod gume leteči material verjetno lahko poškodoval :o

poleg tega veriga pri terencu precej poskakuje, zato tiste kapljice v veliko % najbrž nebi padle na pravo mesto :o

čiščenje oljnih pikic ni potrebno, če pa se že odločiš, kupiš sprej za razmastitev in bike je kot now B)

najbolši vložek je najnižji in najkoristneje izkoriščen :) ;) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

scottoiler na teren ne paše, to zahteva mirno (cestno) vožnjo, sicer ne vem, kje je namontiran ampak bi ga izpod gume leteči material verjetno lahko poškodoval :o

poleg tega veriga pri terencu precej poskakuje, zato tiste kapljice v veliko % najbrž nebi padle na pravo mesto :o

Pri Scot-u kapljice padajo na verigo na spodnji strani zadnjega zobnika, kjer je veriga vedno na svojem mestu. Rezervoarček z oljem je lahko kjerkoli in seveda skrit pred umazanijo. Sploh pa količino olja lahko zelo natančno doziraš. Priporočam tudi za teren ravno zato ker je olje "nelepljivo" in sproti onaša umazanijo iz verige.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za enduro sigurno priporočljivo, za hard pa ne

zelo veliko šusov dobiva namreč ravno alu usmerjevalec verige, ki je od terena stalno na udaru, potem pa so tu še luže, blato, prah, ki odprtini mazalca ravno ne koristijo

zadeva bi mogla v vseh pogojih delovati zanesljivo, zato odpade

edina opcija bi bila napeljati cevko na spodnji del verige k prednjemu zobniku

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edina opcija bi bila napeljati cevko na spodnji del verige k prednjemu zobniku

cevka mora biti na spodnjem koncu zadnjega verižnika, kjer je veriga že "v zobeh" in pri miru. Na ta način centrifugalna sila kapljico potegne "v verigo" in je najmanj izgub olja in špricanja naokoli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mimogrede, tako Honda kot Kawasaki v svojih servisnih priročnikih za mazanje verige še vedno priporočata SAE 90 gear oil, torej olje za menjalnike. In to kljub temu da oba tržita pod svojo znamko tudi spreje za verige.

Če koga zanima imam poskeniran primerjalni test sprejev z neke angleške revije. Merili so mazalne sposobnosti, lepljivost, odpornost na vodo, itd. Motul se je zaradi lepljenja peska nase precej slabo odrezal. Dobil je malo boljšo oceno kot wd-40 ;)

ANdrej

Popravljeno . Popravil andrej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko mora biti napeta veriga? Zdi se mi , da je na mojem motorju malo ohlapna (gre preveč gor in dol na sredini). Je to poseg, ki se ga lahko opravi doma (brez nevemkakšnega orodja) al je treba peljat na servis?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko mora biti napeta veriga? Zdi se mi , da je na mojem motorju malo ohlapna (gre preveč gor in dol na sredini). Je to poseg, ki se ga lahko opravi doma (brez nevemkakšnega orodja) al je treba peljat na servis?

Veriga mora biti napeta toliko, kolikor predpisuje proizvajalec (motorja), kar je od modela do modela različno. Pravilna napetost verige se lahko preveri tudi tako, da se zadek motorja toliko obremeni, da so os sprednjega verižnika, os zadnjih vilic in os zadnjega kolesa v ravni liniji. Takrat veriga ne sme biti trda, niti ohlapna. Napetost verige je treba meriti na več mestih (tako, da se nekoliko obrne kolo in ponovi merjenje), ker je veriga lahko neenakomerno stegnjena.

Napenjanje verige je seveda čisto domač poseg (skoraj kot pranje motorja - proti koncu življenske dobe verige celo bolj pogost od pranja :P ), saj je potrebno samo nekoliko odviti os zadnjega kolesa in z "šponarji" potegniti kolo nekoliko nazaj. Pri tem je treba paziti, da se to opravi na obeh straneh enako (lahko se štejejo zavrtljaji ključa, v pomoč so pa tudi označbe na vilicah) in pa da se pred ponovnim zategovanjem zadnje osi porine kolo čisto naprej (sam to naredim tako, da dam med verigo in zadnji verižnik kos lesa, ter obrnem kolo toliko, da se veriga napne).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko mora biti napeta veriga? Zdi se mi , da je na mojem motorju malo ohlapna (gre preveč gor in dol na sredini). Je to poseg, ki se ga lahko opravi doma (brez nevemkakšnega orodja) al je treba peljat na servis?

naj bi imela približno 2cm ohlapa, 1 gor, 1 dol, pravzaprav 2cm gor ko stojiš na mestu

to meriš seveda ko na motorju sediš

to velja skoraj za vse cestne motorje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaa, to se torej meri, ko gor sediš? pol je pa vse v redu :)

hvala

Aleron, Rebel,

ni res, da se napetost verige meri, ko sediš gor ... ponavadi se verigo napenja, ko ni nikogar na motorju ... "luft" pa mora biti, da ni preveč napeta, ko je motor obremenjen.

Najbolj pravilen odgovor je poglej v navodila za svoj motor !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aleron, Rebel,

ni res, da se napetost verige meri, ko sediš gor ... ponavadi se verigo napenja, ko ni nikogar na motorju ... "luft" pa mora biti, da ni preveč napeta, ko je motor obremenjen.

Najbolj pravilen odgovor je poglej v navodila za svoj motor !!

ja kaj pa mi pravimo,

napneš po občutku pol pa se z gospodično gor usedeš še malo zazibaš motor naprej in nazaj in vidiš kako se veriga obnaša

najbolj pomembno je da ni nikoli napeta -brez povisa-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O verigah oz. po domače ketnah ne bom nič rekel. Edono kaj vem, da je foter vzel bratu sprej za mazanje verig in našrica vse tečaje oz. pante na vratah na garaži in je t sprej veliko boljši od WD-40, ker je mast, ne pa olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naj bi imela približno 2cm ohlapa, 1 gor, 1 dol, pravzaprav 2cm gor ko stojiš na mestu

to meriš seveda ko na motorju sediš

to velja skoraj za vse cestne motorje

V navodilih za moj motor piše 4 cm od ene do druge skrajne lege.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!