Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Na motorju imam praktično novo verigo (manj kot 5000 km), problem pa je, da ob spuščenem gasu kar močno rožlja oziroma drgne ob plastično vodilo, ki je nameščeno na zadnjo nihajno roko. Je to normalno - še posebej za novo verigo (glasna je že od začetka)?

Veriga je napeta po tovarniških priporočilih (približno 3cm giba). DC (belgijska) O-ring.

Še eno vprašanje: ima kdo kake izkušnje z mastmi za mazanje verig z dodatki teflona in litija? Prodajajo se v obliki spreja, tekočina pa se pozneje strdi (je mast, kar piše tudi na spreju) in ne frči.

Andrej

Popravljeno . Popravil andrej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali se mi je še voziti če je ketna že v rdečem polju na 'natezni skali'??

Pomoje da je nebi smel kar vtrgat?? :? :? :?

Ali pač!! :cry: :cry: :(

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali se mi je še voziti če je ketna že v rdečem polju na 'natezni skali'??

Pomoje da je nebi smel kar vtrgat?? :? :? :?

Ali pač!! :cry: :cry: :(

Ciao,by Pero

Veriga se ne "ftrga" kar tako, je pa nekako skrajni čas za menjavo (verige in verižnikov!), ko jo je treba napenjati na vsakih 500 km.

P.S.

Teh 500 km ni mišljenih čisto dobesedno, ampak razmak v prevoženih kilometrih od takrat, ko verige praktično ni treba napenjati, pa do takrat, ko jo je treba skoraj za vsak izlet napenjati, je zelo majhen - ko pa do tega pride, je pač ta strošek nujnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete!!!!! :wacko: :o B)

Še kak izletek al pa dva bo kar mogla zdržat če bo hotla al pa ne!!!! :wacko: :cry: B)

Ciao,by Pero

PS:Komu se je že strgala in kako se je končalo, se je morda navila okoli kolesa (beri pesta) in ga zablokirala???? :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za nasvete!!!!! :wacko: :o B)

Še kak izletek al pa dva bo kar mogla zdržat če bo hotla al pa ne!!!! :wacko: :cry: B)

Ciao,by Pero

PS:Komu se je že strgala in kako se je končalo, se je morda navila okoli kolesa (beri pesta) in ga zablokirala???? :? :?

videl IRL kako se je modelu na staremu kwaku strgala veriga pri cca. 30 km/h v mestu pri zavijanju.je imel sreci,da nasproti ni bilo avtomobilov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men se je na podoben nacin odtrgala na prvi ucni uri. smo sli na relacijo, ker sem povedal, da sem ze vozil. pa na enmu klancu dol neki cudn poc, gledam okol vse ok..pol pa pridem v dolino, bremzan pred ovinkom in ko sem dodal gas na izstopu je sam zaplesal.veriga se je odtrgala, zablokirala kolo, a se na sreco nekako zmuznila ven in se je divji ples hitro nehal.un k je bil za mano me je skor povozu. se ustavm ob strani, instruktor neki sprasuje pol pa vs zivcn nazaj.pok..direkt vame, se dobr da sm nogo cez sedez na drugo stran umaknu. motor sm pa komu obdrzal na seb.

nc kaj prijetno ni bilo. baje pa da ce gre med voznjo, vecino pade po tleh. men je ostala zagozdena pr sprednem verizniku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na motorju imam praktično novo verigo (manj kot 5000 km), problem pa je, da ob spuščenem gasu kar močno rožlja oziroma drgne ob plastično vodilo, ki je nameščeno na zadnjo nihajno roko. Je to normalno - še posebej za novo verigo (glasna je že od začetka)?

Veriga je napeta po tovarniških priporočilih (približno 3cm giba). DC (belgijska) O-ring.

Še eno vprašanje: ima kdo kake izkušnje z mastmi za mazanje verig z dodatki teflona in litija? Prodajajo se v obliki spreja, tekočina pa se pozneje strdi (je mast, kar piše tudi na spreju) in ne frči.

Andrej

Jaz sem imel Motorexa Racing. Sprej s teflonom. Uporabljal sem ga za kros, ceprav pise na embalazi da je za cestne motorje. Sprej se ful prime gor in ga ne zmece stran. Men je bl fino da je sprej malo manj gost in da ga mal zmece dol(pr krosu seveda), ce ne se vsa svinjarija gor napopa poj pa sto let rabis da vse dol spravs.

Za cestne motorje se mi pa zdi da je ta sprej spica. Ce bi imel cestni motor bi gotov tega uporabljal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pri sprejih za ketne obupal po nekaj tednih po nakupu motorinota.En sprejček za 2-3 furce=dosti EUR na leto.Kot alternativo pisegajo eni na olja (tudi odpadna motorna).Res da dobro prodira vendar zaradi centrifuge še bolje odfčava.Mast se obdrži veliko bolje vendar dvomim da prodre povsod.Nabolje se mi je obnesla mešanica grafitne masti in olja (diferencialno ali pa za verige žag).Ne odletava pretirano in po 12 KKje veriga kot prvi dan(no ja približno taka...)NE priporočam pa te brozge pri cestakih,kjer mora biti guma čista do obroča.(jaz mam T-63 "zaščiteno" po celem boku,vedar ta ni nikoli v stiku z cesto)

Hojla DJ tista tvoja veriga me spominja na gosenice ruskih T-34 na Počku.Suho,zmatrano,nikjer sledi mazanja... :? :hmm: :lol1: LP FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo Zok

Saj ti čisto verjamem.Samo jaz furam skoraj dnevno po makadamu,potem se mi pa en poseben drek sintetizira na ketni.Če bi uporabljal sprej,bi moral ketno tedensko prat!Tako mi pa s to domačo brozgo hrati odnaša še svinjarijo,oz.jo je lažje očistiti.Hočem povedat da je problem spreja ta,da LEPI na ketno poleg olja še svinjarijo(na asfaltu jo je občutno manj).Kot sem natipkal pa to ni rešitev za cestake.Mej se FLY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pri sprejih za ketne obupal po nekaj tednih po nakupu motorinota.En sprejček za 2-3 furce=dosti EUR na leto.Kot alternativo pisegajo eni na olja (tudi odpadna motorna).Res da dobro prodira vendar zaradi centrifuge še bolje odfčava.Mast se obdrži veliko bolje vendar dvomim da prodre povsod.Nabolje se mi je obnesla mešanica grafitne masti in olja (diferencialno ali pa za verige žag).Ne odletava pretirano in po 12 KKje veriga kot prvi dan(no ja približno taka...)NE priporočam pa te brozge pri cestakih,kjer mora biti guma čista do obroča.(jaz mam T-63 "zaščiteno" po celem boku,vedar ta ni nikoli v stiku z cesto)

Hojla DJ tista tvoja veriga me spominja na gosenice ruskih T-34 na Počku.Suho,zmatrano,nikjer sledi mazanja... :? :hmm: :lol1: LP FLY

tudi sam uporabljam grafitno mast vendar brez olja; veriga lepo namazana in ne leti okoli.vsaj bistveno manj,kot sem si mislil. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ejga FLY, verigo mažem pred, včasih med in po uporabi

ko pa enkrat pride do kombinacije slabega spreja (silkolene delno sint) ,ki pri prvem gasu izpari v luft, in gnile verige (regina), pri nešparovni uporabi, pride to tega

eni pravijo, da je 9.000 km za hard voženo verigo precej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi sam uporabljam grafitno mast vendar brez olja; veriga lepo namazana in ne leti okoli.vsaj bistveno manj,kot sem si mislil. B)

Na Banditu? Ali ocenjuješ zadevo kot dovolj kvalitetno da nadomestiš spraye za verige? Si že dal skozi en cel življenski ciklus verige (in verižnikov jasno)?

LP HHV

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yep,na banditu.zivljenska doba se ni skozi.mazem cca. 4k km (za vec voziti se ni bilo casa).namazano je bilo 2x (1. po potrebi, 2. zaradi probavanja) in je tako namazana veriga v primerjavi z posprejano casovno dlje mastna in tudi packa veliko manj kot sem pricakoval.ko bo zivljenska doba kompleta okoli pa novo porocilo.zaenkrat zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en starejši možakar ima yamaho yzf 1000 letnik 91...sem se pogovarju z njim in sem bil ful začuden ko je reku da ketno maže z zgoraj omenjenim....potem mi je pokazal ketno in način kako maže ...reku je da to dela od kar vozi motorje(20 let) in da ni imel nikoli težave z verigami....ketna je lepo podmazana spusti pa ne niti kančka....feltna in vse okoli je čisto kot novo.... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel Motorexa Racing. Sprej s teflonom. Uporabljal sem ga za kros, ceprav pise na embalazi da je za cestne motorje. Sprej se ful prime gor in ga ne zmece stran. Men je bl fino da je sprej malo manj gost in da ga mal zmece dol(pr krosu seveda), ce ne se vsa svinjarija gor napopa poj pa sto let rabis da vse dol spravs.

Medtem sem že kupil večnamenski sprej proizvajalca iz ZDA Cyclo. Zadovoljen, ker je mast po nekaj sto km še vedno gor, medtem ko sem moral pri drugih sprejih pogosteje mazat, ker se je vse skupaj zelo hitro izsušilo. Plus ugodna cena, kar sploh ni zanemarljivo. Npr. DID in podobnih ultra dragih sprejev ne bi nikoli kupoval, ker zmečeš v življenski dobi ketne še enkrat tolikšen znesek za mazanje...

Koliko in kje si dal za Motorexa?

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se podatek o ceni: € 1,92 za 100 g masti in € 0,70 za copic. to je za priblizno od oka (po dosedanji porabi sodec) za naslednjih 2-3 leta dovolj (30-45k km).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mažem z MOTOREX Chain Lube 622 (Enduro/Cross/Off-Road varianta), čistim pa z MOTOREX Chain Clean... fantastična kombinacija, zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel Motorexa Racing. Sprej s teflonom. Uporabljal sem ga za kros, ceprav pise na embalazi da je za cestne motorje. Sprej se ful prime gor in ga ne zmece stran. Men je bl fino da je sprej malo manj gost in da ga mal zmece dol(pr krosu seveda), ce ne se vsa svinjarija gor napopa poj pa sto let rabis da vse dol spravs.

Medtem sem že kupil večnamenski sprej proizvajalca iz ZDA Cyclo. Zadovoljen, ker je mast po nekaj sto km še vedno gor, medtem ko sem moral pri drugih sprejih pogosteje mazat, ker se je vse skupaj zelo hitro izsušilo. Plus ugodna cena, kar sploh ni zanemarljivo. Npr. DID in podobnih ultra dragih sprejev ne bi nikoli kupoval, ker zmečeš v življenski dobi ketne še enkrat tolikšen znesek za mazanje...

Koliko in kje si dal za Motorexa?

Andrej

Jaz vem za dve lokaciji k loh kupis motorex izdelke. Gil-motosport pa Starmotosport. Cena za sprej je cca. 2400 SIT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vem za dve lokaciji k loh kupis motorex izdelke. Gil-motosport pa Starmotosport. Cena za sprej je cca. 2400 SIT.

Motorex prodajajo tudi pri uvozniku/zastopniku -- Claas na Zaloški, pa nekaj imajo tudi pri Habatu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

en starejši možakar ima yamaho yzf 1000 letnik 91...sem se pogovarju z njim in sem bil ful začuden ko je reku da ketno maže z zgoraj omenjenim....potem mi je pokazal ketno in način kako maže ...reku je da to dela od kar vozi motorje(20 let) in da ni imel nikoli težave z verigami....ketna je lepo podmazana spusti pa ne niti kančka....feltna in vse okoli je čisto kot novo.... :hmm:

Zgoraj je bilo veliko masti in olj omenjenih :? .

S čim, kako in kako pogosto maže?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!