Skoči na vsebino

Akumulator-plus in minus


Priporočene objave

Danes se na maxi skuterju hotel zamenjati akumulator, ker je bil stari povsem prazen (vžgane luči). Ker nimam polnilca za ak. sem v leclercu kupil poceni akumulator za 10 EUR in ga zamenjal. Ker pa je imel obratno kontakte za plus in minus, sem po nesreči narobe povezal žice. Nakar se je precej pokadilo (izrazit vonj), nekaj je očitno pregorelo. Bi mi kdo prosim povedal, kaj je utegnilo pregoreti in koliko me utegne stati popravilo. Nauk - nikoli se ne loti zadev z mačkom!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo odvisno...

Ponavadi je narejeno tako, da najprej pregori varovalka. Težko rečt kaj bi lahko bilo ker je lahko več vzrokov.

Ali se na kakšnem mestu pri elektroniki opazi stopljeno plastiko oz. kaj podobnega?

Najprej preglej del kjer je varovalka. Nato kjer je elektronika motorja. Če je kaj nenavadnega poslikaj, pa slike prilepi na forum.

Lp

Jaka

p.s. Daj poskusi priklopiti akumolator pravilno in sprovaj če se motor odziva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od varovalke ne vem če bi se zako pokadilo, po moje je prej kakšen kratek stik stopil žico... Mal preglej elektroniko, približno pa tako veš od kje se je kadil..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je poglej od kje se je kadilo in poglej če je use celo čene preglej celo varovalko čeprav newem kaj bi se pri varovalki kadilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še kako se kadi, ko pregori varovalka.

vedi, da gre kar nekaj sto amperjev čez varovalko, da se stopi baker ki je v njej.

Predlagam, da v roke vzameš navodilo za uporabo, tam poiščeš skico, kjer so narisane varovalke in poiščeš taglavno.

Spoznaš jo po tem, da je pred črko A napisano največje število.

Ne vem, koliko je pri skuterčih, a mislim, da bi lahko bila tam okoli 50A.

Po moje ni šlo drugega, kot varovalka.

Saj zato se varovalka imenuje varovaalka, ker (nas) varuje pred takimi potezami, kot se je zgodila tebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsem hvala za odzivnost. Torej, zadeva iz katere se je smodilo je v moji roki - ker nisem kak veliki mojster oz. mehanik, niti ne vem, za kaj natančno gre. vsekakor bo najbrž najbolje, da motor porinem do prvega avtomehanika, da ne zj***m še kaj..

post-16124-1182153578_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar sem govoril z Acotom (Donacco), pravi da če bi bila varovalka, se ne bi smodilo. Zna bit, da je šla elektronika u p.m. ... Sicer mu ga bom kar predal u nadaljnjo oskrbo, ampak če je šla elektronika, se baje zna popravilo precej zavleč. Ni kej, upam da je bil to učeraj nek glas iz neba, da se nism mogu vozit, sicer bi jo morda še slabše odnesu, who knows...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsem hvala za odzivnost. Torej, zadeva iz katere se je smodilo je v moji roki - ker nisem kak veliki mojster oz. mehanik, niti ne vem, za kaj natančno gre. vsekakor bo najbrž najbolje, da motor porinem do prvega avtomehanika, da ne zj***m še kaj..

Tako kot si ti to pokazal po slikci je videt kot rele. Rele za zagon štarterja... samo ta ni mogel zgoret, ker je neodvisen od polarizacije(vsaj večinoma) razen če je noter diodica... potem je ona zgorela... samo mislim da je pregorelo kaj drugega... recimo regulator ali alternatorček... no saj bos videl kaj in kako

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsem hvala za odzivnost. Torej, zadeva iz katere se je smodilo je v moji roki - ker nisem kak veliki mojster oz. mehanik, niti ne vem, za kaj natančno gre. vsekakor bo najbrž najbolje, da motor porinem do prvega avtomehanika, da ne zj***m še kaj..

Akumulator pravilno namontiraj,mora verglat in vžgat ,če ne vergla ti je zgorela varovalka, najdi kje je in jo zamenjaj .Ko bo motor vžgal izmeri napetost na akumulatorju,če se napetost z dodanim gasom ne povečuje na ca 14 V potem si skuril usmernik -regler(vse v enem ) zato bo tudi cena za katero si boš naslednjič lahko privoščil par zamenjav akumulatorja na servisu. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po prvih informacijah od serviserja sem skuril regler, ko ga bo zamenjal (še prej pa dobil) pa bo videl, če nisem zj***l morda še kaj drugega..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sigurno ni šla varovalka :grrr

varovalka varuje pred kratkim stikom in ne pred zamenjavo polaritete, njej je vseeno ali teče tok v eno ali drugo smer, važno je da ni previsok

sem pa siguren da je šel en elektronski del, kateri so skoraj vsi občutljivi na zamenjavo polaritete

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, zadeva je končno popravljena. Vse skupaj me je stalo okroglih 200 EUR. Regler je blo potrebno zamenjat, dva releja pa še neke inštalacije. Cena vklučuje tudi prevažanje motorja s kombijem in delo. Ni poceni, ampak baje sem imel še srečo, ker če bi motor imel kontakt, bi pregorela vsa elektronika. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!