Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
djx3m2000

Vžig z žicami :)

Recommended Posts

2384nsdf83
stari, kot je že nekdo rekel: ti si dal skoraj 5.000€ za motor, pa nimaš zdaj 150€ za ključavnico??? daj nehaj nabijat nekaj kateri bedak pa se bo vozil z motorjem, ki ga bo večno vžigal s kabli. pa še to me zanima kdo bi pred gostilno puščal tak motor, ki ga še sam vžiga brez ključev :krneki:

tole je zame nabijanje ali pa brezvezena potegavščina.! (zlomil ključ, in izgubil zlomljen del, izgubil še rezervn ključ.. ironija a? )

Še enkrat - ne bo potrebno vsakič "kablov skup dajat"... ko bo to enkrat naredil, bo narejen "kontakt", potem bo pa lahko prižigal/ugašal s knofom na desni strani krmila ...

samo bi pa lahko zdej naredil nekaj za to, da bi bilo, kot mora bit... jst ne bi užigala na kable... hehe... sploh pa ne recimo pred kako trgovino al pa na bencinski... hehe... to pa ne :unsure:

zate velja isto. če nimaš res kaj pametnga za povedat, STFU.

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan
Ja sej če si kluč vn dobil sam celo ključavnico odnes klučarju in ti naredi kluč.

še bolj enostavno pa je če že dobiš tisti košček ključa vn da ga enostavno neseš spet ključarju in ti narei nov ključ al je to tko težko.

Nevem zakaj bi ga rad na vsak način z žicami užigal?

jap se strinjam-dober ključavničar lahko naredi ključ tudi po ključavnici-sploh ne rabi ključa. Če je pa zlomlen bo pa še tolk laži po odlomlenem delčku naredu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cation

on bo torej mel vedno kontakt. in kako dolgo bo akumulator zdržal?

in ti bi se vozil okrog s takim motorjem, ki se lahko kdorkoli vsede gor, stisne gumb in odpelje? (še slabša varianta, kot sem jo jaz prej navedel)

in vse to je vredno 150€? yeah....(sklepam da 150€ pride NOVA ključavnica, če mu ključavničar zrihta zadevo verjetno strošek manjši).

Edited by cation

Share this post


Link to post
Share on other sites
2384nsdf83

v bistvu imaš mogoče prav... se posipam s pepelom :D

vprašanje, kaj bi bilo

torej sem sam mogoče napisu velko neumnost :D in se mal opravičujem tut roziki ;)

Edited by brum brum

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pravokotar
zate velja isto. če nimaš res kaj pametnga za povedat, STFU.

Brum brumzo daje pojmu "đentlmen" povsem nove razsežnosti. :yes:

BTW, a je mogoče ključ od mopeda kodiran?

Share this post


Link to post
Share on other sites
rosse20
v bistvu imaš mogoče prav... se posipam s pepelom :D

vprašanje, kaj bi bilo

torej sem sam mogoče napisu velko neumnost :D in se mal opravičujem tut roziki ;)

sprejeto :naughty:

Brum brumzo daje pojmu "đentlmen" povsem nove razsežnosti. :yes:

BTW, a je mogoče ključ od mopeda kodiran?

hmmm... moje razmišljanje... ki je lahko tudi napačno... :hmm:

tip bi lahko dobil ključ ven pri ključavničarju, kar bi bil najmanjši strošek... če je ključ kodiran, bi verjetno moral dobiti zraven kodo ključa... in s to kodo, bi lahko naročil nov ključ pri suzuki-ju... kar ne bi bil problem...

drugače pa mu ključavničar enostavno naredi nov ključ po ključavnici... kar tudi ne bi smel biti prevelik strošek...

Share this post


Link to post
Share on other sites
motofrik

Ena ura dela, pa je nov ključ tu. Sem enkrat na hrošču zlomil ključ v vratih. Malo se je treba potruditi,- sem izbezal ven zlomljeni del in z obema koncema ključa k mojstru, ki dela ključe. Če pa nimaš nobenega dela ključa, potem je pa problem naredit nov ključ. In tu je ta zadeva, ki mi smrdi...

Je pa čisto možno, da je zadeva resnična.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cash

Kakor sem te razumel, ti vergla, vendar ne upali. Tist drug plastičen del ključa, ki si ga zlomil, daj čisto zraven ključavnice, da ti bo prepoznalo kodo in bi ti moral vžgat, če je seveda ključ kodiran.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kuntakinte

Isusek isusek koliko naivnega folka. Tudi, če gre dejansko za resnični problem(kar rahlo dvomim) je nonsense konkretne rešitve pisat na forum, ker tudi lopovi niso neumni in si lahko zadevo preberejo. Vsekakor se vse najde na netu, ampak se za to naj tudi sami potrudijo, ne pa, da jim vse pride the easy way.

Zdaj samo še čakam, da nekdo objavi diagrame električnih napeljav(seveda z načrti prevezav), najbolj prodajanih motociklov v Sloveniji, potem pa gasa.

Na enem drugem forumu je pred letom nekdo povprašal, kako se deaktivira alarm, ker je izgubil ključ za izklop. Kaj mislite koliko konkretnih odgovorov je prejel? Nič!

Edited by kuntakinte

Share this post


Link to post
Share on other sites
GREY WOLF

Kot neuk električar, (šprica veči del predavanj na temo ) ti svetujem da daš oglas v salamona ,da ga prodajaš,pa na net in slikce in naslov prilepi.Motor lepo pusti pred blokom, hišo, bajto, karkoli že imaš in čakaj.Mojstri bodo slej kot prej prišli in te naučili. :evilgrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
GREY WOLF
in zakaj moderatorji še niso pobrisali te teme???

Iščejo motor, valda. :krneki:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Brumer
Lep pozdrav vsem motociklistom :) to morte probat folk! no zdaj pa k moji težavi kosem glih zasledil tole ožičenje in nekoga kimalo več ve o tem. zlomil sem ključ v ključavnici rezervo pa zgubil mam pa srečo da, nisem zaklenil balance :) malo sm se matral kako bi to zverino spravil v pogon pa ne gre. Dobim kontakt sliši se pumpa obrne starter,motor dela brezhibno ce gaprižgem s ključem na kable pa mi ne uspe.::::::::: :( vrti ,vrti,pa ne zavrti da bi spet naredu kak krog tri dni se že j..... kako dat oz. narest pravo kombinacijo. je letnik 2001-02 750 gsx-r gre pa iz ključavnice 5 kablov( rdeč,oranžen,oranžno-rumen,rjav,siv,črno-bel) če dam skupaj rdečo in oranžno pa še sivo dobim kontakt zažene pumpo ,vžiga na starter a ne vžge.a lahko kdo pomaga ne bi dal rad za ključavnico cca.150eurov. Oranžen, rdeč in rjav ter siv kabel so debelejši črno-bel in oranžno-rumen pa sta tanjša mioslim da sta ozemljitvi za črno-belo sm 100% za oranžno-rumenega pa ne ker ne da iskre, ko se dotaknem plusa :) s kontaktom sem ga tudi na porivaj probal pa ne gre. pomagajte prosim.

Nebom vsega bral probam ti nakratko odgovorit: Za vžgat- moraš dat skupaj vse kable razen tistega za štartat pritakneš samo pri zagonu.Pazit moraš edino,če ja klljučavnica osvetlena(kar ponavadi pri motorjih NI) potam je lahko en kabel masa sicer morajo imeti,ko naj bi dal kontakt vsi plus +(razen kabla za vžiganje) seveda to velja za motorje in avte brez WGS-a kodiran ključ tam pa ni pomoči kot v delavnico na računalnik,prometno in račun od motorja. :hmm:

Share this post


Link to post
Share on other sites
_THUNDER_

najbolje da gre nekdo z njim in mu pokaže kako ukrasti motor, da bo pubec pol znal..

pa okrog moje bajte ne hodita, ker vaju čakata dva psa in jaz s flobertom :headbang: :naughty: bemtikupusarjepres

Share this post


Link to post
Share on other sites
culi8888
Ob 4. 7. 2007 ob 22:09, _THUNDER_ pravi:

najbolje da gre nekdo z njim in mu pokaže kako ukrasti motor, da bo pubec pol znal..

 

pa okrog moje bajte ne hodita, ker vaju čakata dva psa in jaz s flobertom :headbang: :naughty: bemtikupusarjepres

prou ka kdo bo sou  + btw mim moje bajte tud ne hotda mamo psa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zivnorc

@culi8888

...a si se slučajno iz 12-letne hibernacije zbudu..   :lol1: 

..tisti motor so že zdavnaj ukradli in ekološko razgradili...    :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!